Ja, de lotto win ik ook vanavondquote:
nopequote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:30 schreef TheGOAT het volgende:
Toch niet weer hetzelfde scenario als vorig frame heplease
Daar erger ik me nu al twee weken aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:54 schreef rubbereend het volgende:
hadden ze niet ff goed geluid kunnen regelen bij die pubquiz
Rocket Ronnie hequote:
Hij heeft één van de beste plaatsen in de zaal om het te bekijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef komrad het volgende:
Stevens zal ook wel denken: wat doe ik hier als hij zo speelt
Zo ben ik dus met O'Sullivan opgegroeid (toen ik 10 was ofzo, ben nu 20). Toen raakte hij alles, viel alles aan en leek onaantastbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:44 schreef Wombcat het volgende:
Doet me nu een beetje denken aan Hendry in de jaren 90 (toen ik voor 't eerst snooker begon te kijken). Dan was het ook altijd: kansje voor Hendry en je krijgt een century om de oren.
aan het einde vd sessie met een pinautomaat naar Stevens gaan en zeggen wat de prijs voor zijn kaartje 1e rang is en of hij even wil aftikkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft één van de beste plaatsen in de zaal om het te bekijken
Alleen was het bij Hendry jaren achter elkaar op het WK.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:45 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Zo ben ik dus met O'Sullivan opgegroeid (toen ik 10 was ofzo, ben nu 20). Toen raakte hij alles, viel alles aan en leek onaantastbaar.
18-11 bedoel je zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen was het bij Hendry jaren achter elkaar op het WK.
Een keertje tegen Jimmy White stond 'ie na de eerste twee sessions op achterstand, maar won 'ie vervolgens een hele reeks frames op rij. Geloof dat 'ie toen met 11-5 achter stond, om met 18-5 de finale te winnen. Dus 13 frames op rij
²quote:
Morgenavond weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik dacht dat O'Sullivan zou spelen vanavond. Maguire sla ik maar weer eens over.
Ga ik die natuurlijk wel kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:21 schreef borisz het volgende:
Ronnie morgen om 11u en 20u. Al is wellicht die avondsessie niet eens nodig
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef TheGOAT het volgende:
Als O'sullivan morgen 6-2 wint dan is er geen avondsessie meer nodig, moet mogelijk zijn...
Maguire net 1e frame van vanavond gewonnen toch?
Had gehoopt dat het wat dichter bij elkaar ging blijven. Net deze sessie gemist door werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:11 schreef komrad het volgende:
wat een misser van Stevens, 11-5 hangt in de lucht
en als o sullivan zo doorgaat dan hebben ze morgenmiddag en avond weinig te doen in Sheffieldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
14-7, als Carter de resterende drie nog wint, hoeven ze morgen niet meer te spelen.
Leukquote:
15-9 of 14-10 is een groot verschil idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef franklop het volgende:
Als Maguire deze frame pakt dan hebben we morgen nog wel een spannende sessie
Thanksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:13 schreef DeeBee het volgende:
11 uur verder met O'Sullivan v. Stevens
15:30 uur Maguire v. Carter
20 uur O'Sullivan v. Stevens (indien nodig)
Ik hoop dat je aan kant bedoelt, want van kant is doodquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:16 schreef vanBoeschoten het volgende:
I'm loving it, huisje van kant, boodschappen gedaan, kutweer buiten, snooker op tv
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan kant bedoelt, want van kant is dood
Hehe...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan kant bedoelt, want van kant is dood
dat is ook wel cruciale aan het spel van Ronnie. Als hij dat kan opbrengen is hij onklopbaar in lange wedstrijden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat speelt Ronnie toch verstandig en doordacht vandaag..
En die slomo's zijn cool!
Klopt, maar het valt me vandaag op! Stevens speelt het tactisch ook goed en rustig, mooie pot die hoop ik nog een beetje spannend wordt..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:01 schreef mitt het volgende:
[..]
dat is ook wel cruciale aan het spel van Ronnie. Als hij dat kan opbrengen is hij onklopbaar in lange wedstrijden.
Kan me nog goed mijn eerste reaktie herinneren toen ik een snookertafel zag: 'what the fuck'quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:48 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik heb gisteren zelf nog een potje gesnookerd maar wat ziet het er op tv toch makkelijk uit dan, zeker bij deze twee..
ja mijn mond viel ook open ooit, zo'n enorme tafelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan me nog goed mijn eerste reaktie herinneren toen ik een snookertafel zag: 'what the fuck'
Was tot dan toe alleen 6 voet pooltafels gewend
O'Sullivan wel de morele winnaar van de sessie.quote:
Nu wel een hele dikke snooker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:14 schreef wdn het volgende:
Maguire heeft af en toe vreemde keuzes voor ballen die hij aanneemt.
Wat is de regel hierover?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Zorro het volgende:
Kut scheids. *Altijd* wordt er miss gecalled, hoe het ook ligt. Inconsequent, het lijkt wel voetbal.
Maguire wordt hier genaaid.
Was niet raak. Maar hij was wel super dicht bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef vanBoeschoten het volgende:
Raakte Carter die rode nou wel? Of was ie volgens de ref close enough zeg maar?
Dat is niet waar want dat zagen we net nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Zorro het volgende:
<..>
Feit is dat het in de praktijk zo is dat altijd een miss wordt gecalled in die situatie.
Het ging oa mis omdat hij zo hard stootte, om te proberen safe te blijven. Carter heeft niet 1 keer geprobeerd om het langzamer te doen. Dan was het misschien wel gelukt, alleen had hij dan misschien een pot overgelaten. De scheidsrechter laat dat dus toe en helpt hem daarmee. Daarom vind ik het onterecht.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet waar want dat zagen we net nog
Gebeurd toch vrij vaak hoor dat er geen miss wordt gegeven.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik mag die Maguire niet, met z'n zure bakus..
Dan is 19-7 niet genoeg hè.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef TheGOAT het volgende:
Ronnie eet hem levend op, 19-7 ofzo (het is best of 39 toch?)
gezien het woordje 'trouwens' dacht ik laat ik even bevestigenquote:
De onzekerheid zit 'm daar niet in hoor. Als die er is, zit het in 'volgens mij'.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef komrad het volgende:
[..]
gezien het woordje 'trouwens' dacht ik laat ik even bevestigen
Flinke snooker van Ronnie, Stevens kwam er nog wel uit, maar Ronnie kon het daarna vrij simpel afmaken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef TheGOAT het volgende:
Heb het laatste frame gemist, hoe was het?
quote:O'Sullivan en Carter troffen elkaar elf keer eerder, Carter klopte zijn landgenoot nog nooit.
De scheids callde geen miss dus Maguire had de keus: of zelf spelen of Carter laten spelen vanaf die plek. De scheids had hier gelijk en zoals Steve Davis uitlegde: de miss rule is er niet om spelers te straffen voor het missen van een bal maar om onsportief gedrag uit te sluiten: een speler kan niet de witte een paar centimers vooruit spelen om expres 4 punten verlies te nemen waarna de andere speler in een nadelige positie komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:46 schreef Sebartiaan het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Maguire na 6 pogingen van Carter verplicht werd te spelen? (Het zal vast zijn uitgelegd maar ik ben online aant kijken zonder geluid). Ik vraag me dit af omdat Maguire toch duidelijk meer voordeel had gehad indien Carter had moeten blijven proberen tot de rode bal geraakt werd en op deze manier niet (genoeg) beloond wordt voor zijn geweldige snooker, behalve dan die 20 bonuspunten..
zelfs nog liever maguire eigenlijk, maar het zei zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:12 schreef JohnDDD het volgende:
Mooi dat ronnie weer eens de finale speelt, jammer van Carter, vind ik toch een wat kleurloze speler...had liever Hendry daar gezien maar goed. hup ronnie
Rest van het verhaal op de bbc site.quote:Ronnie O'Sullivan says this year's World Championship final could be his last match at the Crucible.
Three-time champion O'Sullivan, who faces fellow Essex player Ali Carter in the tournament decider, has threatened to quit on numerous previous occasions.
However, the recent expansion of the snooker tour to 27 events, covering 50 weeks of the year, could seal the 36-year-old's decision.
There's no better way [to go out] than to get to the final at the Crucible. If I win it, it's a bonus; if I don't, at least I can say I've gone out on a high."
He said: "I've made the decision. This might - might - be my last time here."
quote:the recent expansion of the snooker tour to 27 events, covering 50 weeks of the year,
Als speler ben je toch niet verplicht om aan alles deel te nemen? Net zoals bij het wielrennen, toch?quote:
Ik heb begrepen dat ze wel allemaal meetellen voor je rating. En in het stukje op de BBC (over het evt. stoppen van O'Sullivan) zegt O'Sullivanquote:Op zondag 6 mei 2012 10:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Als speler ben je toch niet verplicht om aan alles deel te nemen? Net zoals bij het wielrennen, toch?
Dus kennelijk is het niet zo vrijblijvend.quote:"I got a letter recently saying I have missed 12 tournaments and I might face another disciplinary hearing,"
Als jonge speler moet je wel, maar in O'Sullivan's situatie zou ik ook zeggen "Flikker op met die onzin, daar doe ik niet meer aan mee"quote:"I got a letter recently saying I have missed 12 tournaments and I might face another disciplinary hearing,"
15.00-0.00 BBC2.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
16:30 Eurosport 2 Live
17:30 Eurosport 1 Live
20:00 Eurosport 2 Live
BBC vind ik maar irritant, die lui houden geen seconde hun klep dicht.quote:
De anekdotes van Virgo zijn legendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BBC vind ik maar irritant, die lui houden geen seconde hun klep dicht.
Ik luister naar Rudy "poozieeziee" Bauwens
Hearn is aan het uitbreiden geslagen idd. Prijzenpot van 7,5 mln dit jaar. Sinds drie jaar die Pro Tour(12 evenementen), Australie erbij. Dit jaar weer een nieuw toernooi in Azie aangekondigd. Het was vroegah een enkel uitstapje buiten de UK en nu vlieg je van Azie naar Engeland en terug met een tussenstop in Belgie en Polen.quote:
"Can you find out what a max pays"quote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef Felagund het volgende:
Gewoon tijdens het frame vragen hoeveel geld hij krijgt voor een 147. En dan op het eind de zwarte niet willen potten, omdat er geen extra prijs voor is.
Hebben die geen spelersorganisatie of zoiets om zulke dingen te regelen? 50 van de 52 weken moeten spelen is er zeker over. Dan gaan carrieres sowieso veel korter worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze wel allemaal meetellen voor je rating. En in het stukje op de BBC (over het evt. stoppen van O'Sullivan) zegt O'Sullivan
[..]
Dus kennelijk is het niet zo vrijblijvend.
Echt wel. Ik ben een uur weggeweest en was benieuwd of ik in frame 7 of 8 thuis zou komen, maar het was frame 5quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Best een lang eerste deel van deze sessie.
141quote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef Felagund het volgende:
147 door Ronnie? Ik heb het laatste frame van de sessie niet kunnen zien, omdat Eurosport er mee op hield hier.
20:00 al weer.quote:
Que?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat hij zwart niet gepot heeft, was het een break van 148 geweest.
quote:
Doe je het ook voor 147?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat hij zwart niet gepot heeft, was het een break van 148 geweest.
In de OPquote:
Een break van 141 is onmogelijk wetende dat de zwarte bal 7 punten oplevert en 147 de maximale break is.quote:
Dan heb je haar gebit nog niet gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef wdn het volgende:
[..]
In de OP
Maar die chinese ziet er VELE MALEN BETER UIT.
Maximale break is 155quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Een break van 141 is onmogelijk wetende dat de zwarte bal 7 punten oplevert en 147 de maximale break is.
Ik zou vanavond nog maar eens goed oplettenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Een break van 141 is onmogelijk wetende dat de zwarte bal 7 punten oplevert en 147 de maximale break is.
Je kan toch ook een aantal keer roze potten, levert je een punt per keer minder dan de zwarte op.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee! Freeball. De punten voor een miss tellen niet bij een break.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is dan met ''fail and a miss tegenstander 4 punten''...
Het zal wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! Freeball. De punten voor een miss tellen niet bij een break.
Je pot een kleur voor 1, zwart voor 7 en dan 15x rood + 15x zwart en de 7 kleuren = 155
Ik gebruik: http://www.vipbox.tv/watch/1097/1/bbc-2-live-stream-online.htmlquote:
Dank.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik gebruik: http://www.vipbox.tv/watch/1097/1/bbc-2-live-stream-online.html
Niet erg gebruikersvriendelijk, maar ja.
Waarom niet?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef mitt het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze Hendry commentaar bij de finale laten doen.
ze hebben toch genoeg goede commentatoren om zo'n finale te doen?quote:
De Martin Hersman van het snooker.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef mitt het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze Hendry commentaar bij de finale laten doen.
Om dan af en toe zijn woede/teleurstelling met zijn keu te tonen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef rubbereend het volgende:
Carter kan zo wezenloos voor zich uit staren
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef aswesleep het volgende:
Ferrari is toch ook niet ideaal om uw keu te vervoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |