8.5? Ik heb die film na een uur uitgezet, wat een saaie kutfilm.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:27 schreef ArtistA het volgende:
The Day the Earth Stood Still (2008)
[ afbeelding ]
A remake of the 1951 classic sci-fi film about an alien visitor and his giant robot counterpart who visit Earth.
Regie: Scott Derrickson
Cast: Keanu Reeves, Jennifer Connelly and Kathy Bates
Een remake dus van een van de eerste -of misschien wel dé eerste- science fiction films uit de geschiedenis.
Ik kan me nog herinneren dat ik deze destijds in de bioscoop heb gezien en er toen heel positief over was. Het was dus inmiddels 4 jaar geleden toen ik de film weer eens keek en de indruk die de film maakte was er zeker niet minder op geworden.
De film is op IMDb zeer ondergewaardeerd in mijn ogen, of ik heb gewoon een slechte smaak.
Voor iemand die niks heeft met science fiction vind ik dit wel een uitblinker in het genre.
Goed, smaken verschillen enorm op dit gebied dus ga niet teveel af op mijn waardering en beslis voor jezelf wat je ervan vindt.
Waardering:
IMDb: 5.5
Moi: 8.5
Ik zit idd 4 meter van een 42" en dan is het verschil tussen 720/1080p bijna niet te zien, scheelt aardig wat download tijd en ruimte.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe groot je scherm is en hoe ver je er vanaf zit zou 720p ook volstaan
Ook net even gekeken, en inderdaad leuk vermaak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:40 schreef allesbeterweter het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nieuwe film Get the Gringo ,vond ik toch wel weer een lekkere ouderwetse geweldige actiefilm en het zag er een stuk beter uit dan de laatste recentere actiefilms die ik in de laatste jaren heb gezien, deze film beschikt wederom over een gigantisch acteur die in het verleden al vele huzarenstukjes heeft gemaakt en geproduceerd. Het verhaal is goed gecentreerd rond de naamloze crimineel driver. Die in de eindaftiteling ook zo staat vermeld, deze mysterieuze hoofdrolspeler wordt gespeeld door Mel Gibson.
Hij is een keiharde carrière crimineel, met een zeer vaag verleden, die wel in de film verder word uitgediept aan een kleine jongen. Ik houd van een uitgebreide hoeveelheid sarcasme in een film en bij dezen was het ook wederom weer geslaagd. In de klassieke vorm van harde actie. Na te zijn opgepakt na een wilde achtervolging door Amerikaanse politie agenten vliegt hij door de grensafrastering en word door corrupte Mexicaanse politie mensen opgepakt onder het toe ziende oog van Amerikaanse politie agenten en komt hij terecht in een smerige Mexicaanse gevangenis, met veel corrupte en slechte achtervolgers die hun geld terug willen hebben $4.000.000. Wordt een kat en muis spelletje op een slinkse wijze uitgespeeld tegen schaamteloze misdadigers en deze maffiosi die het bedrag snel terug willen hebben.
Van mij krijgt deze film een 8,5
Ik heb bij deze kutfilm bij hoge uitzondering hardop mijn ongenoegen laten blijken in de Londense bios. Net als de anderen om me heen, dus het gaf niet zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef tech4u het volgende:
[..]
8.5? Ik heb die film na een uur uitgezet, wat een saaie kutfilm.
Volgens mij is deze serie niet echt bekend op Fok! en in Nederland..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:22 schreef Timo20 het volgende:
Afgekeken:
2 Broke Girls - Season 1
Leuke en frisse nieuwe comedy serie over de serveerster/oppas Max, die weinig geld heeft. Haar nieuwe collega Caroline is juist het tegenovergestelde: ze was steenrijk maar heeft recent alles verloren en is totaal wereldvreemd. Ze moeten eerst niets van elkaar hebben maar langzaam maar zeker ontdooit Max wat en probeert Caroline haar zover te krijgen een eigen cupcake zaak te beginnen...
Kat Dennings en Beth Behrs zijn een heel leuk en geloofwaardig koppel.
Het is allemaal niet wereldschokkend maar kijkt, mede door de vele woordgrappen, wel erg lekker weg. Het wordt soms wel heel flauw en plat en naar het einde van het seizoen toe wordt het wat minder maar over het algemeen heb ik me er erg mee vermaakt. Hoop dat er een seizoen twee komt
7,5/10
Ik vond het te gemaakt, wel leuk om te kijken, maar nooit echt lachen. Van die voorbereide grapjes allemaal, zo van, ff wachten... ja lachen... eens met je 7.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij is deze serie niet echt bekend op Fok! en in Nederland..
Ik vind de eerste 12 aflevering tof, daarna wordt het wel veel van het zelfde.
Cijfer: 7.
Een film welke meer bekend is wat het voor effect heeft gehad op de hoofdrolspelers dan de film zelf, en dat verbaasd me niet. Een 13-in-een-dozijn film is het geworden terwijl het iets goeds had kunnen zijn.quote:John en Jane Smith (Brad Pitt en Angelina Jolie) zijn een gewoon koppel met een gewoon huwelijk, waar de pit een beetje uit is. Beiden hebben echter een groot geheim: ze behoren, zonder dat de ander het weet, tot de beruchtste en meest gevraagde huurmoordenaars ter wereld, en zijn bovendien in dienst bij concurrerende bedrijven. Wanneer beiden een nieuwe opdracht krijgen en ontdekken dat ze elkaars doelwit zijn, zijn de poppen aan het dansen.
Heb `t ook bij toeval ontdekt: de pilot zat in `t on-flight entertainment op de terug vlucht van NYC naar huis. Die vond ik erg leuk, heb toen de rest gedownload. Idd. veel van t zelfde op het einde maar vond t wel geinigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij is deze serie niet echt bekend op Fok! en in Nederland..
Ik vind de eerste 12 aflevering tof, daarna wordt het wel veel van het zelfde.
Cijfer: 7.
Indifilmquote:Op zaterdag 12 mei 2012 05:54 schreef Schenkstroop het volgende:
God Bless America
Oordeel: goeie indifilm.
7
Die was tof ja. Laatste half uur vond ik wel wat minder though..kakte een beetje in.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren The Revenant gekeken.
De film opent met een scene die bijna los lijkt te staan van de rest van de film maar wel een ontzettende hook heeft.
Daarna zien we het verhaal van de hoofdpersoon ontvouwen, met echt hilarische scene's die gewoon erg scherp geschreven zijn. De invulling van het genre mag ook rustig orgineel genoemd worden.
Ik geef hem een dikke 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |