Okquote:
quote:
Superfilm is datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Morgenavond met de familie the Intouchables kijken. Heb hem zelf al gezien (dikke 9,5), maar verder heeft niemand hem nog gezien. Wordt een mooi avondje dus morgen =)
Je hebt hem al gezien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Avengers is fun, The Dark Knight Rises is inhoud.
klopt, maar beide superheldenfilms waar enorm naar uitgekeken wordt/isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Avengers is fun, The Dark Knight Rises is inhoud.
http://www.imdb.com/title/tt1890373/quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef Yellowcard het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik onlangs op de fok frontpage verschijnen en heb hem zojuist bekeken.
Marisa is een 20-jarig Duits meisje en haat buitenlanders, Joden, de politie en iedereen die volgens haar schuldig is aan de achteruitgang van Duitsland. Ze drinkt, vecht en haar volgende tatoeage zal een portret van Adolf Hitler worden. De enige plaats waar ze zich thuis voelt is de neonazi-club waar ze deel van uitmaakt. Wanneer de 14-jarige Svenja lid wordt van de groep, wordt Marisa een soort rolmodel voor haar.
Uitstekende Duitse film die het niveau van Die Welle evenaart. 8/10
Naast dat ze echte Navy Seals gebruiken i.p.v. acteurs, schijnen ze ook echte wapens en munitie gebruikt te hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Act of valor
[ afbeelding ]
Als je het interessant vindt om te zien hoe de Navy SEALS te werk gaan, is dit best een aardige film. Leuk hoe ze het soms op een bijna video game achtige manier filmen. Maar je hebt vrijwel geen band met de personages en ik deed geen eens moeite om ze uit elkaar te halen. Na de eerste reddingsactie heb ik me behoorlijk verveeld, al moet gezegd worden dat deze wel redelijk 'natuurgetrouw' overkwam en in dat opzicht goed gedaan is. De acteurs schijnen ook echte SEALS te zijn en daarom is het acteerwerk wat houterig.
Cijfers geven doe ik niet, maar ik vond het geen aanrader, tenzij het onderwerp je interesseert. De film moet het namelijk niet hebben van het plot of de personages, maar andere dingen zijn wel goed gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:27 schreef casper019 het volgende:
@strawberry wat voor cijfer zou je act of valor geven en vind je het uiteindelijk een aanrader?
Is het niet enorme opgeklopte Amerikaverheerlijking? Die vibe had de trailer nogal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cijfers geven doe ik niet, maar ik vond het geen aanrader, tenzij het onderwerp je interesseert. De film moet het namelijk niet hebben van het plot of de personages, maar andere dingen zijn wel goed gedaan.
Beetje het standaard vechten voor je vaderland principe, maar niet enorm verheerlijkend vond ik zelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is het niet enorme opgeklopte Amerikaverheerlijking? Die vibe had de trailer nogal.
Zeker een meevaller. Wel erg wisselend in thema, springt een beetje heen en weer; van actie naar drama naar komedie (vind ik persoonlijk dan). Niet erg diepzinnig verhaal maar wel goed geacteerd.quote:Nadat hun adoptiemoeder bij een winkeloverval is vermoord, komen de vier – zeer verschillende - Mercer-broers bij elkaar om de zaak in eigen handen te nemen. Als ze de moordenaar op het spoor komen, realiseren ze zich al gauw dat hun oude manier van zakendoen nieuwe gevolgen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grauwe film die in mijn hoofd bleef hangen (vandaar ook deze post, normaal gesproken doe ik dit nooit).
Cijfer: 8.5
Fanboys zijn er vaak als de kippen bij om een film een 9 of 10 te geven, dat levert vaak een vertekend beeld op bij IMDB.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Battleship 2012
[ afbeelding ]
Op IMDB heeft het een 6.5.. wat echt belachelijk hoog is. Mijn inziens niet hoger dan een 4.5
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat die twee gewoon anders in elkaar zitten...quote:
Patriotten zeker?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fanboys zijn er vaak als de kippen bij om een film een 9 of 10 te geven, dat levert vaak een vertekend beeld op bij IMDB.
Battleship zal komende 12 maanden wel zakken naar een 5.0/5.5. En dat is nog te hoog vrees ik.
Ik vind de Batman films ook meer fun dan inhoud. Nolan weet zijn banale superheldenverhaaltjes beter (of vooral anders) op te smukken, maar is essentie heeft het even veel diepgang als een Spider-Man film.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te snappen dat die twee gewoon anders in elkaar zitten...
dat trekt gemiddeld genomen in ~2 maanden rechtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fanboys zijn er vaak als de kippen bij om een film een 9 of 10 te geven, dat levert vaak een vertekend beeld op bij IMDB.
Battleship zal komende 12 maanden wel zakken naar een 5.0/5.5. En dat is nog te hoog vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |