quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat je niet op 4 mei trouwt, da's internationale starwars dag heb ik gisteren geleerd.
(May the fourth... be with you)
Konden we allemaal als prinses Leia!
Mag alsnog wel hoor, als je dat graag wilquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat je niet op 4 mei trouwt, da's internationale starwars dag heb ik gisteren geleerd.
(May the fourth... be with you)
Konden we allemaal als prinses Leia!
DOENquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Een segway huur je al een dag voor maar 62 ekkies![]()
Nee, jurk met lampjes manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOEN
En dan een leuke headless bride jurk kopen
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij is die segway trouwens ook erg handig voor het lazer-gamen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En je kan er ook een aangepaste wedding-taart-toppert bij doen(moet je alleen even twee vrouwtjes bestellen)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
En je kan er ook een aangepaste wedding-taart-toppert bij doen(moet je alleen even twee vrouwtjes bestellen)
[ afbeelding ]
Oeh GIEV!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgensmij kom ik op een goed moment het topic binnen.Glitter en lichtjes!!!
Oh en, YUM:
http://www.instructables.(...)utter-Brownie-Cakes/
Succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef Lindytje het volgende:
Hey chicks, ik ben er even weg van... moet voor school werken![]()
Sterkte!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef Lindytje het volgende:
Hey chicks, ik ben er even weg van... moet voor school werken![]()
Kom je dan toevallig langs Breda of Eindhoven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die ga ik echt een keer proberen te maken hoor.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kom je dan toevallig langs Breda of Eindhoven?
How come?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Waarschijnlijk niet.
En ik wou al zeggen dat ik ze dan wel voor de meet ging maken, maar daar kan ik ws niet heen.
Jaaa, dat wel.quote:
Dafuck.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
WTF is deze???
http://www.hm.com/nl/product/98562?article=98562-A
Heeeel even danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, dat wel.Maar als ze dat nou gewoon een dag eerder of later deed ofzo.
Oh en, doe jouw trouwfoto's nog eens een keer posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_Congeniality op 04-05-2012 12:45:31 ]
Het is goed dat ik alleen op kantoor zit, moest ff hardop lollerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
WTF is deze???
Een geheel gevoerd badpak met lange mouwen, een deels blote rug en een ritssluiting voor en onder aan de mouwen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
WTF is deze???
Thnx!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat lief en mooi.
Taart ziet er ook smakelijk uit!
Heel veel is altijd goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx!
We konden eigenlijk niet kiezen en zijn beiden niet zo'n fan van marsepein. Dus toen heel veel soorten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!
Extra moeilijkheidsgraad bij lazer-gamenquote:
Ik proef een 'subtiel' verwijt.quote:Bedankt voor je adreswijziging.
Waren alle nichten en neven maar zo attent om hun adres door te geven!
PGOquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef Mss het volgende:
OMG, ik heb echt weer een COMPLETE haat aan groepsopdrachten. Ik was er zo klaar mee na mijn hbo.
Nu moet ik voor een vak een groepspresentatie geven, en er is iets mis gegaan bij het plaatsen van mij. Ik heb me dus na laten plaatsen in de groep die als laatste ging. Vorige week heeft mijn docent de hele groep gemaild dat ik in die groep toegevoegd ben. Geen reactie. Toen heb ik woensdag zelf nog maar eens gemaild, en NIEMAND die mij even mailt met de huidige stand van zaken. Presentatie is inmiddels over 3 weken, en ze vertikken het gewoon om mij te mailen. Een extra persoon is ook gewoon minder werk voor hun, ik snap het gewoon echt niet.
Nu heb ik vanmiddag werkgroep van dat vak, maar ik weet niet hoe die mensen eruit zien. Ik kan ze zelf niet aanspreken dus. Ik kan ze alleen door de docent laten aanspreken, maar we zitten verdomme niet op de basisschool.
Ja, ik vind het zo kut. Ik heb dus géén idee of ze al wat gedaan hebben, of wat ik kan doen. En een leuke samenwerking zal dat worden als ze me nu al negeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
PGOEn ieder andere vorm van groepswerk bij opleidingen
Gadver, dat is wel klote dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef Mss het volgende:
OMG, ik heb echt weer een COMPLETE haat aan groepsopdrachten. Ik was er zo klaar mee na mijn hbo.
Nu moet ik voor een vak een groepspresentatie geven, en er is iets mis gegaan bij het plaatsen van mij. Ik heb me dus na laten plaatsen in de groep die als laatste ging. Vorige week heeft mijn docent de hele groep gemaild dat ik in die groep toegevoegd ben. Geen reactie. Toen heb ik woensdag zelf nog maar eens gemaild, en NIEMAND die mij even mailt met de huidige stand van zaken. Presentatie is inmiddels over 3 weken, en ze vertikken het gewoon om mij te mailen. Een extra persoon is ook gewoon minder werk voor hun, ik snap het gewoon echt niet.
Nu heb ik vanmiddag werkgroep van dat vak, maar ik weet niet hoe die mensen eruit zien. Ik kan ze zelf niet aanspreken dus. Ik kan ze alleen door de docent laten aanspreken, maar we zitten verdomme niet op de basisschool.
Wat een rare mensen studeren er bij julliequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef Mss het volgende:
Oh men, ik kom op 100 en dan heb ik nog maar vijf lakmeisjes ofzo er op staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:11 schreef milka82 het volgende:
Trouwen![]()
we hebben laatst even gekeken wie we willen uitnodigen (kostenberaming just in case) en ik kwam op ongeveer 75..... Dan heb ik het nog ruim genomen...
Ja, ik vind het echt heel raar dat er 4 mensen zijn die gewoon twee mails negeren. Geeft me wel een goed gevoel over de samenwerkingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een rare mensen studeren er bij jullie
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heel raar dat er 4 mensen zijn die gewoon twee mails negeren. Geeft me wel een goed gevoel over de samenwerking.
Grote vriendenkring danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh men, ik kom op 100 en dan heb ik nog maar vijf lakmeisjes ofzo er op staan
Naja, misschien wel? Ik nodig ook een hoop vrienden van mijn ouders uit en ik zit in de buurtcommissie dus ik ken de halve wijk hier ook nog eensquote:
Dat zo'n docent daar midden in de werkgroep moet gaan zeggen dat ze mij erbij moeten betrekken. Dat is bijna net zo erg als vruuger, dat een leraar midden in de klas moest zeggen dat mijn klasgenoten moesten ophouden met mij pestenquote:
ik zou gewoon bij ze op schoot gaan zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat zo'n docent daar midden in de werkgroep moet gaan zeggen dat ze mij erbij moeten betrekken. Dat is bijna net zo erg als vruuger, dat een leraar midden in de klas moest zeggen dat mijn klasgenoten moesten ophouden met mij pesten.
Dan kom je wel snel aan een hoop mensen jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, misschien wel? Ik nodig ook een hoop vrienden van mijn ouders uit en ik zit in de buurtcommissie dus ik ken de halve wijk hier ook nog eens
Ja, ik weet dus niet wie het zijn. Ik ken alleen namen, geen gezichten erbijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou gewoon bij ze op schoot gaan zitten
Ken je ook niemand anders in de werkgroep? Anders kunnen die ze misschien wel ff pointen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet wie het zijn. Ik ken alleen namen, geen gezichten erbij.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Mss het volgende:
Keuzevak, dus geen vaste studiegenoten. Namen zijn alleen in de eerste les ofzo genoemd.
Ja da gaat em dan nie worden neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ken je ook niemand anders in de werkgroep? Anders kunnen die ze misschien wel ff pointen?
Maar heb je dan niks over voor zielige kleine kindjes in Afrika die niet eens een iPhone hebben en daardoor nooit eens onverwacht bij een vriendje kunnen spelen omdat ze hun moeder niet kunnen bellen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
echt, collectes prima, maar als je meteen 10 euro per maand wil dan haak ik af
"Nee, weet je hoeveel nagellak ik voor ¤10 per maand kan kopen?!"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik nee zei, zei dat kind ook echt:"Oh, dus u wil geen andere mensen helpen"
Oh gadverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik nee zei, zei dat kind ook echt:"Oh, dus u wil geen andere mensen helpen"
En dan vragen ze ook altijd zo leuk 'LEKKER GESHOPT?!". En dan kijken ze naar je tassen en willen ze je een schuldgevoel aanpratenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh gadver![]()
Net zo irritant als die fondsenwervingen in de stad. Loop je gewoon te winkelen, word je om de haverklap aangesproken voor die lui en krijg je ook dat soort opmerkingen als je vriendelijk nee zegt
Ewquote:
Terwijl het zelf ook gewoon schrale kudtstudenten zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan vragen ze ook altijd zo leuk 'LEKKER GESHOPT?!". En dan kijken ze naar je tassen en willen ze je een schuldgevoel aanpraten.
En zij staan daar ook niet voor niksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ew
[..]
Terwijl het zelf ook gewoon schrale kudtstudenten zijn
Dat meen je toch nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Lindy's bruiloft![]()
470 euro
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Lindy's bruiloft![]()
470 euro
WAAUUWWW wat supertof man! Haakbaas!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Loqi het volgende:
[..]bedekt met swarovsky?
Hop, kraamcadeautje gemacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is echt supertofquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg er een zeemeerminnengevoel vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel dees ook episch blijft
[ afbeelding ]
Ja hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik krijg er een zeemeerminnengevoel van
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel dees ook episch blijft
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAUUWWW wat supertof man! Haakbaas!
thnxquote:
Heb je die serieus zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:13 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's ook niet voor ons lichaamstype, Mss
Dan rollen ze ons terug de zee in
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je die serieus zelf gemaakt?![]()
Supertof!!
Ach, het is gewoon zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Je weet het wel te brengen af en toe
Uft zou d'r ook niet in passen en die is behoorlijk hotquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon zovoor zo'n jurk moet je echt het lichaam van Albinobambi hebben ofzo. Jong, superdun en zonder vellen flubbers
Zijn wel supergave cadeau's om te geven (en krijgen, of course)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:27 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
bevriend stelletje bevalt binnenkort van een minimeisje
![]()
Ik heb hier ook 2 slakken liggen, voor mijn neefjes die volgende week hun 2e en 3e verjaardag vieren
Het zou ook geen jurk voor mij zijn hoor, daar nie vanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon zovoor zo'n jurk moet je echt het lichaam van Albinobambi hebben ofzo. Jong, superdun en zonder vellen flubbers
neuh, voor 99% van de vrouwen niet... maar hij past wel mooi in het themaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zou ook geen jurk voor mij zijn hoor, daar nie van
om te geven zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zijn wel supergave cadeau's om te geven (en krijgen, of course)
Volgende keer zeggen "ja dat wel, maar ik heb geen zin om jou die commissie te bezorgen, dus ik open zo de website van jouw goeden doel wel en dan schrijf ik me in voor 10 euro per maand, maar dan zo dat jij er niks voor krijgt, MWUHAHAHAH TROLOLOLOLOL"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nee hoor, ga gerust verderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgende keer zeggen "ja dat wel, maar ik heb geen zin om jou die commissie te bezorgen, dus ik open zo de website van jouw goeden doel wel en dan schrijf ik me in voor 10 euro per maand, maar dan zo dat jij er niks voor krijgt, MWUHAHAHAH TROLOLOLOLOL"
O sorry hadden we het al over iets anders?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uft zou d'r ook niet in passen en die is behoorlijk hot
Jonge, jij mag jezelf echt niet meer met mij in 1 hokje douwen qua lichaamstypequote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's ook niet voor ons lichaamstype, Mss
Dan rollen ze ons terug de zee in
En dan honderdmiljoenmiljard en einz euro geven!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zouden er nou mensen zijn die daarin trappen trouwens?
Zo van
- Wilt u iets geven voor deze heul arme kindjes?
- Neuh
- Ja maar wil u dan geen andere mensen helpen?
- ZOMG je hebt gelijk. Het schuldgevoel, het is ondraaglijk, waar kan ik tekenen?
vast wel, helaasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo van
- Neuh
- ZOMG je hebt gelijk. Het schuldgevoel, het is ondraaglijk, waar kan ik tekenen?
Je zou toch verwachten dat mensen dat doen, waarom zeggen die verkopers anders dit soort dingen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan honderdmiljoenmiljard en einz euro geven!
Oh my, wat een hysterische discobal ben je danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier, allemaal glitterjurken voor de vrouw met een maatje meer![]()
[ afbeelding ]
http://www.styletoday.nl/(...)avoriete-glitterjurk
Preciesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh my, wat een hysterische discobal ben je dan
Ftfyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan ben je wel instant ghettonegerinKlaar voor de bruiloft van Lin
Pics?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:42 schreef milka82 het volgende:
Twee jaar geleden had ik met kerst een hysterische glitterjurk aan, let wel, positiemode. Ik was met recht een discoBAL! Twee maanden later kreeg ik mini
En de rollen zitten al op de buik, zelfs als je hem nog niet aan hebt! Ideaalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze wil ikGoeden prijs ook
[ afbeelding ]
dat zeg ik, Disco galore! Hormonen doen rare dingen met je, wanneer je zo'n jurk aanschaft en dan nog trots draagt ookquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
dat zeg ik, Disco galore! Hormonen doen rare dingen met je, wanneer je zo'n jurk aanschaft en dan nog trots draagt ook
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
dat zeg ik, Disco galore! Hormonen doen rare dingen met je, wanneer je zo'n jurk aanschaft en dan nog trots draagt ook
Als je doet, moet je het wel goed doen he. Dus wat dat betreft zit je goedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Proud te be fout! Ik voorzie een thema meetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Als je doet, moet je het wel goed doen he. Dus wat dat betreft zit je goed
Al 3 redenen om een glitterjurk te kopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Proud te be fout! Ik voorzie een thema meet
En dan kun je er een bal onder doen die we met de circusactiviteit weer kunnen gebruiken!quote:
Een beertenderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:57 schreef milka82 het volgende:
nee jonguh, gewoon een krat bier! *hide all the booze!*
Kom je 30 juni ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:01 schreef milka82 het volgende:
dikke buik hoeft er toch niet in, zee van ruimte
Brandt los...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
En weer een kansloze sollicitatie gehadword hier zo beaus om
kut he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
that reminds me.....quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
that reminds me.....
The Pinda haz been Dino'd
foute associatie met babyknuffelsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
that reminds me.....
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
that reminds me.....
de knuffel was cute!!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie dat gehoord van die rechtzaak van de joodse federatie dit dat over langs duitse graven lopen tijdens de dodenherdenking?![]()
Maar de dodenherdenking is toch juist bedoeld voor slachtoffers van de holocaust? Dan is het raar om ook die Duitsers te herdenken vind ik. Als het de bedoeling is om alle doden ooit te herdenken moeten ze daarvoor een andere dag uitzoekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ontzettend triest, dat gelobby voor een monopolie op de dodenherdenking.
Och, ze hebben me ook eens bedreigd met " Al uw buren deden het wel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo van
- Neuh
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:48 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
dit was 1 maand voor kerst... Ik was dus nog dikker....
*bookmark*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat een kwaliteitssite zeg! En het kost heul bijna niks
http://www.voordeligkledi(...)dkope-thema-kleding/
Bwehehehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
that reminds me.....
nee, de dodenherdenking is bedoeld voor alle mensen die door oorlog en geweld om het leven zijn gekomenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar de dodenherdenking is toch juist bedoeld voor slachtoffers van de holocaust? Dan is het raar om ook die Duitsers te herdenken vind ik. Als het de bedoeling is om alle doden ooit te herdenken moeten ze daarvoor een andere dag uitzoeken
Ja, precies. Het is echt niet zo dat al die jonge soldaten van 20 de joden haatten en ze kapot wilden maken. Dat waren ook maar slachtoffers van een verkankerd regime.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan nog, net alsof alle Duitsers er van bewust waren dat dit aan de hand was. Tevens was en volgens mij verplicht om te gaan vechten enzo
Dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dit wordt een topavond! BB is laat thuis, en er is eerst een Toddlers & Tiara's en daarna een dubbele Say yes to the dress en dan nog een vetkleppendocumentaire! SQ likes!
OMG de hele maand!!!!!! Einzzweidrei!quote:TLC staat in de maand mei in het teken van trouwen met programma’s als Say Yes To The Dress: Bridesmaids, My Big Fat American Gypsy Wedding en Brides of Beverly Hills.
SCHUIF JE HUWELIJK OP NAAR EIND VAN DEZE MAAND EN VRAAG OF ZE KOMEN FILMEN!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG de hele maand!!!!!! Einzzweidrei!
Hippe sjit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG de hele maand!!!!!! Einzzweidrei!
Goeden site he?quote:
Classyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb voor Lin zelf een bovenstukje![]()
[ afbeelding ]
Kost 2,50![]()
![]()
Tel uit je winst!
Ik kan je niet helpen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:44 schreef Kleintje19 het volgende:
Geil plaatje in de OP![]()
anywayz, hoewel ik het hier heb geprobeerd bij te houden was dat niet zo'n succes
máár er is een noodsituatie en ik heb jullie hulp nodig![]()
Mijn gosh fix base coat is bijna op en ik weiger over te stappen naar een andere base.
De gosh fix ligt bij de KV in de opruimbakken maar hier in utrecht nergens meer te bekennen.
Iemand die me kan helpen hieraan, weet waar hij te krijgen is of heeft er nog 1 liggen?
*pinkt traantje weg*
Ja maar dan hoef je geen rok meer!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of deze, maar die is dan weer 5 euro...
[ afbeelding ]
Kan je in theorie bij dat bovenste topje ook weglatenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
:w Bambi!
[ afbeelding ]
Lekk0r warrum.....
Oh....het gebeeste vindt de herdenkingstoeter niet fijn
Het gebeurt de beste.quote:
Is me echt nog nooit gebeurd, ik ben er nog wel eens voor de grote weg afgegaan en zulks.. En ik had nog tegen lief gezegd dat we het niet moesten vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het gebeurt de beste.
Ik zou het ook straal vergeten zijn hoor, als de tv niet aan had gestaan, of als niet alle zenders het uitzonden.
Aaah kijk, het ligt aan je zwangerschapshersenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:23 schreef Incantrix het volgende:
Oh, ik ben het trouwens wel een keer eerder vergeten, bedenk ik me nu. Als ik het goed heb was ik toen zwanger van Stef.
Klopt, het is echt nasty.. Zodra ik zwanger ben zit m'n hoofd losquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah kijk, het ligt aan je zwangerschapshersenen.![]()
Op de grond leggen en heel hard stampenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand hier hoe je de whatsapp geluidjes kan uitzetten op een samsung?
Niet iedereen kan een Ipad betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de grond leggen en heel hard stampen
Goeden tip!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de grond leggen en heel hard stampen
Bedankt voor de info. Iemand antwoord op mijn vraag?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp op mijn ipad
Besturingssysteem? Is het een Android of een windows-phone?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Iemand antwoord op mijn vraag?
Ik kan wel tegen een grapje, ik vond het alleen niet grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde net iets zinnigs zeggen maar sommige mensen kunnen niet tegen een grapje
ik zal ff kijken voor jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Iemand antwoord op mijn vraag?
Android. Volgens mij heb ik het gevonden, maar nu staan alle geluiden uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Besturingssysteem? Is het een Android of een windows-phone?
Mijn heldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Puckzzz het volgende:
whatsapp starten
op het menu klikken (die linksonder op je foon)
instellingen > berichten > meldingen > uitvinken
Alle irritante geluidjes hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en welke geluidjes bedoel je? Die je krijgt als er een 'nieuw bericht' is, of de geluidjes die je krijgt wanneer iemand een bericht verzendt?
Haha. Dan kan je bij instellingen -> chatinstellingen -> conversation sounds, ook nog geluidjes uitzetten.quote:
Goeden matigen poging tot een rel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde net iets zinnigs zeggen maar sommige mensen kunnen niet tegen een grapje
Ik kijk Hollands got talent emoslinger.gifquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
Ik ben een sleckte matigen film aan het kijken
Legion.
Ook zo een qualitätquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kijk Hollands got talent emoslinger.gif
Bij instellingen van whatsapp... > instellingen > geluidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef Dwyn het volgende:
Weet iemand hier hoe je de whatsapp geluidjes kan uitzetten op een samsung?
Ongesteldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matigen poging tot een rel?
Ik niet begrijp
Ik ga ook ff douchenquote:
Ik vind dat toch prut hé! Hoe werk je daarmee? Ik pak een stukje, de helft valt op de grond, de andere helft kan ik gebruiken.. dat dan 2 keer en op is het potjequote:
Ik pruts er een klein stukje uit en vermaal dat in een puff.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef princess-a het volgende:
Ohai chicks!!
[..]
Ik vind dat toch prut hé! Hoe werk je daarmee? Ik pak een stukje, de helft valt op de grond, de andere helft kan ik gebruiken.. dat dan 2 keer en op is het potje
Ik kan ook niet begrijpen hoe je dat moet gebruikenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef princess-a het volgende:
Ohai chicks!!
[..]
Ik vind dat toch prut hé! Hoe werk je daarmee? Ik pak een stukje, de helft valt op de grond, de andere helft kan ik gebruiken.. dat dan 2 keer en op is het potje
Had ik ook eerst gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef princess-a het volgende:
Ohai chicks!!
[..]
Maar dan glibbert het hele ding toch door je vingers heen op de grond?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Had ik ook eerst gedaanmaar heb nu gewoon de gehele jelly gepakt en daar mee zitten soppen enzo. Gaat best zolang je niet onder het water staat
Schattige first world problemsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
Ik zou misschien naargaan, maar heb beetje koppijn en voel me meh... dus hij belde net of ik nog kwam, en ik helemaal twijfelen want ik wil heel graag bij hem zijn
maar moet morgen nog allemaal dingen doen hier in huis dus nou blijf ik thuis en ik heb er nu al spijt van
Ja verliefdheid doet rare dingen met jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Schattige first world problemsik zou ook lekker thuisblijven hoor, als je je toch niet helemaal fijn voelt, morgen weer een dag toch?
Jemigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:55 schreef Lindytje het volgende:
Le me haz fried a lot of fries...
Damn, wat was het druk![]()
Minder aangenaam!
En je eerste pauze om half tien 's avonds als je om 4u bent begonnen is ook niet echt ideaal
Trusten!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:12 schreef Diconnected het volgende:
In slaap vallen, wakker schrikken omdat je ineens weet dat je je laatste insulinespuit nog niet hebt gehad![]()
Anyways nu echt slapontrusten!
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel een beetje kapot nu...
Jaaaaaaaa, dat had ik de eerste weken idd ook!! Niet gewend om zo lang achter elkaar te staan enzo... dat deed echt pijn idd!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan ik me wat bij voorstellen
Had jij ook niet de eerste week dat je daar werkte dat je voeten echt vreselijk pijn deden na het werken? Dat kan ik me nog wel herinneren van macEn ook dromen enzo, OHNEE NOG EEN HAMBURGER NAAR TAFEL 1.
Loooolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, dat had ik de eerste weken idd ook!! Niet gewend om zo lang achter elkaar te staan enzo... dat deed echt pijn idd!!!
Ik heb gelukkig nog niet over friet gedroomd
En heb trouwens wel een boze klant gehad die een beetje agressief werd...Hij zei dat ie 3 friet had betaald, maar hij had er eckt eckt maar twee betaald. En toen werd ie heul boos en gooide ie een van zijn twee friet met naar de balie.. toen had ie nog maar 1 frietje, ipv 3
Ik heb de beveiliging toen maar even gebeld
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Loooolwat een debiel.
Wij hebben dr ooit eens 1tje gehad![]()
Dat was een dikke negerin. Die wilde ook weer iets gratis door te zeggen dat ze het niet had gehad. Dus mijn collegaatje bij wie ze aan de kassa stond: 'Nee, mevrouw u heeft alles, hier is de bon. En anders moet u nog wat bijkopen.'
Gooit die vrouw dus echt serieus heel dr grote beker frisdank over mijn collega![]()
![]()
Ja joh, klapjosti's die je soms aan je kassa hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet!!!!
Ik moet zeggen dat ik wel heul blij was dat ie niet zo goed kon mikken, want er zat nog best wat mayo op zijn friet... dat had ik liever niet tegen me aan gehad
Ja, echt niet normaal hoor...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja joh, klapjosti's die je soms aan je kassa hebt
Ja echtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal hoor...
Mensen die niet geloven dat ik iets al dan niet heb aangeslagen en dan eisen dat ik het bonnetje uit de prullenbak vis. Ja, dikke doei![]()
Looooool gekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:32 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ga nog even voor school werken...
Ja, echt, ik ben nu toch nog wel even wakker, en morgen heb ik er vast geen zin in![]()
Ja, je moet toch wat, om half twee 's nachtsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja echtHad je maar beter moeten opletten en niet nu gaan huilen.
[..]
Looooool gek
Ja! Domme tvprogramma's ala shoppingqueens kijken, zuipen of slapenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat, om half twee 's nachts![]()
Precies!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja! Domme tvprogramma's ala shoppingqueens kijken, zuipen of slapen
Ik drink cherry cola met vodkaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Precies!
Ik drink baco, doe een stukske voor school zo en ga als ik de opdracht af heb nog even gtst kijken
Ik moet ook nog twee dagenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik drink cherry cola met vodkaen ook zo maar even gtst terugkijken. Moet nog 3 dagen ofzo
Jij ook wijfiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet ook nog twee dagen![]()
Enne, proost
Ook gewoon afmakenquote:
Jij ook lekker slapen babequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ook gewoon afmaken![]()
Ik ga zo toch maar slapen. Trusten alvast Linnepin
Mja, ik heb gezegd dat ik zou kijken hoe de dingen gaan lopen. Maar ik vrees het ergste, nu na 2 weken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben trouwens in de war, Uft zijn jullie toch doorgegaan, jullie waren toch bezig met of je nou verder ging of niet?
(nog steeds niet aardig dat ze hem aanrijden hoor, daar niet van)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, ik heb gezegd dat ik zou kijken hoe de dingen gaan lopen. Maar ik vrees het ergste, nu na 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |