quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
Ja, maar eens slaapies doenkut fok! kut discipline, elke dag zeg ik ja vandaag beetje op tijd naar bed
Ja, maar eens slaapies doenkut fok! kut discipline, elke dag zeg ik ja vandaag beetje op tijd naar bed
Ja. Lekker zwijgen met zijn allenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond rond 8 uur allemaal 2 minuten de bakkes dicht?
Heerlijk toch zou eigenlijk een dagelijkse verplichting moeten worden.,quote:
Doen we toch allemaal in bed 'snachts?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk toch zou eigenlijk een dagelijkse verplichting moeten worden.,
Denk dat de meesten nog een zaadcel waren. Was toch sowieso meer iets voor gezinnetjes en mensen die verder nooit gaan dit? Kan me niet voorstellen dat je op zo'n troosteloos bedrijventerrein gaat staan als je de vorige dag en nacht al feest hebt gevierd.quote:
Je kunt het ook gewoon allebei doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de meesten nog een zaadcel waren. Was toch sowieso meer iets voor gezinnetjes en mensen die verder nooit gaan dit? Kan me niet voorstellen dat je op zo'n troosteloos bedrijventerrein gaat staan als je de vorige dag en nacht al feest hebt gevierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |