Allemaal hofleverancierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[VBL Slowchat] #124: Niemand wordt kampioen!
[VBL Slowchat] #182: bagger.
[VBL Slowchat] #183: bWaar de chicks binnenkomen ( :D )
Bookmark deze post
Ik sla ze allemaal op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Bookmark deze post
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Bookmark deze post
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Bookmark deze post
Lijkt op mijn ex, maar die was nog veel lekkerder. Nee geen pics.quote:
Mijne ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lijkt op mijn ex, maar die was nog veel lekkerder.
Niet lullen Davy jij hebt nog nooit een relatie gehad.quote:
WEL MAN JONGUH TOEN IK 13 WAS!!111quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet lullen Davy jij hebt nog nooit een relatie gehad.
Toen ik 13/14 was had ik ook een vriendin, ging ik 3 weken op vakantie.. kwam ik terug is ze 2x vreemd gegaan.. "Ja.. ja.. vond het wat lang duren"quote:
Dikke chick die Stokstaart en Steven gingen ballen., tevens stalkt ze mij al meer als een jaar.,quote:
Is haar gezicht mooi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dikke chick die Stokstaart en Steven gingen ballen., tevens stalkt ze mij al meer als een jaar.,
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dikke chick die Stokstaart en Steven gingen ballen., tevens stalkt ze mij al meer als een jaar.,
dat laatste.,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolze heeft wel charmes dan of zijn hun standaarden heel laag?
nah, nah die rode kaarten van afgelopen weekenden zullen we vrij laag staanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die fair play ticket? Staat NL nog in de top 3? Twente stond 1 en Heerenveen 2. Dat betekent toch als Twente 6e wordt dat ze gwn europees spelen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die fair play ticket? Staat NL nog in de top 3? Twente stond 1 en Heerenveen 2. Dat betekent toch als Twente 6e wordt dat ze gwn europees spelen?
buiten VBL kom ik nergens, de rest is geen hol aanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
WAt al die mensen die nooit in VBL SC komen toch missen. BOELERS
Kom je nog buiten VBL dan? Onz en KLB is allemaal idioot volk de laatste jaren.,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
WAt al die mensen die nooit in VBL SC komen toch missen. BOELERS
Ik zit ook in ONZquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom je nog buiten VBL dan? Onz en KLB is allemaal idioot volk de laatste jaren.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |