Minder gothic aub.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd wel iemand die een klacht heeft op mijn foto's
[ afbeelding ]
Je zou bijna denken dat het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd wel iemand die een klacht heeft op mijn foto's
[ afbeelding ]
Een mooi jong meiske zo als je die op straat tegen komt., een niet fotomodel., en nee dan niet gelijk een troll., heb je geen mooie amateurs ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is volgens jou een echt wijf?
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mooi jong meiske zo als je die op straat tegen komt., een niet fotomodel., en nee dan niet gelijk een troll., heb je geen mooie amateurs ?
Mokkelforum > onbekende mokkelsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een mooi jong meiske zo als je die op straat tegen komt., een niet fotomodel., en nee dan niet gelijk een troll., heb je geen mooie amateurs ?
Moet denk ik safesearch aanzetten als ik op amateurs zoek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is al realistischer nu nog mooi.,quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |