Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jij hebt er inmiddels meer gestolen van mij dan andersom!quote:
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Schaamteloze repost:
http://www.futhead.com/12/squad/652219
Ga morgen dit in elkaar knutselen voor die sort it out cup, iemand nog ideetjes/aanvullingen?
Budget is iets minder dan 100k.
Ach, in het begin telden de topics zwaarder als je er 1 jattequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt er inmiddels meer gestolen van mij dan andersom!
Mexes ipv Nestaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Schaamteloze repost:
http://www.futhead.com/12/squad/652219
Ga morgen dit in elkaar knutselen voor die sort it out cup, iemand nog ideetjes/aanvullingen?
Budget is iets minder dan 100k.
Oh, dat oude toernooi nog? Hoelang duurt die nog?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
18 verschillende clubs, dus je mag maar 1 speler per club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/638501
Jammer dat Futhead de prijzen niet update, ik ben benieuwd hoeveel het nou echt gaat kosten, alleen op Ibrahimovic kan je al 30k van de prijs aftrekken5 minuten kijken op de markt en je weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/638501
Jammer dat Futhead de prijzen niet update, ik ben benieuwd hoeveel het nou echt gaat kosten, alleen op Ibrahimovic kan je al 30k van de prijs aftrekkenFuthead prijzen kloppen voor geen meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ja daar heb je gelijk in, maar ik heb het geld toch nog niet bij elkaar, dus is het nutteloos om het nu te doen. als ik richting de 175k ben ga ik dat wel even doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 minuten kijken op de markt en je weet het.
quote:
Je somt het zelf al goed op en denk dat je zelf ook de keuze op basis daarvan wel kan makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
TOTY Parker of regular Gerrard? Parker zijn stats zien er wel prima uit voor CDM. Goede passing, goed schot en defensief ook goed. Gerrard is natuurlijk een baasje maar is verdedigend wat minder maar beter schot en betere passing.
Toure staat er naast en die is verdedigend briljantquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je somt het zelf al goed op en denk dat je zelf ook de keuze op basis daarvan wel kan maken
Ah tuurlijk, thanksquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt Balotelli in de spits gooien voor Denis.
Of beter nog Giuseppe Rossi, linkspoot
Dan zou ik voor Gerrard gaan. Jij bent volgens mij niet echt iemand die op de counter speelt en in balbezit heb je denk ik meer aan gerrard dan aan parker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toure staat er naast en die is verdedigend briljantde keus is aan jullie
Ik denk dat Parker woensdag voor 40K ofzo gaat. Walker hoop ik ook rond de 40K
Counter hoe ik niet zo van en heb ook geen pace monsters voorinquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Gerrard gaan. Jij bent volgens mij niet echt iemand die op de counter speelt en in balbezit heb je denk ik meer aan gerrard dan aan parker.
Ik wilde geen afstand doen van mijn 4 voorhoedespelers en heb er een 4-2-2-2 kaart overheen gegooid haha, stats bij mij zijn dus niet illustratief, maar deze helden brachten geluk. Fuck the coinsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]Hebben we toch nog 1 ding anders.
[ afbeelding ]
Na 4 wedstrijden heb ik pas 1 keer trouwens met El Kabir gescoord.
.
.
Maar met Castaignos daarentegen
[ afbeelding ]
(laatste wedstrijd was een disconnect) Dus eigenlijk 13 uit 4:
Fapperdefap!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Maar wat denken jullie hiervan?
http://www.futhead.com/12/squad/651930
Tips zijn uiteraard welkom![]()
Ik had graag IF Walker gehad maar aangezien ik Robben ook al heb en er geen goede Engelse CB is..
Je verspilt je coins met Robben op RM.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had graag IF Walker gehad maar aangezien ik Robben ook al heb en er geen goede Engelse CB is..
Leuk team, maar vrees dat je middenveld compleet overlopen gaat worden. Wel een supertof team op papier, maar ik ben er bang voor. Linkspoot RM en rechtspoot LM is ook altijd tricky..zeker deze heren horen echt op LW en RW thuis eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ja ik speel nu ook 4-3-3 en heb nog nooit 4-4-2 gespeeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk team, maar vrees dat je middenveld compleet overlopen gaat worden. Wel een supertof team op papier, maar ik ben er bang voor. Linkspoot RM en rechtspoot LM is ook altijd tricky..zeker deze heren horen echt op LW en RW thuis eigenlijk.
Hahah,quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde geen afstand doen van mijn 4 voorhoedespelers en heb er een 4-2-2-2 kaart overheen gegooid haha, stats bij mij zijn dus niet illustratief, maar deze helden brachten geluk. Fuck the coins
4-4-2 heb je halven nodig die verdedigend ook wat kunnen brengen anders wordt je aan de zijkant compleet overlopen. Tevens komen deze in het aanvallende spel niet echt goed tot hun recht en zeker Robben en Ribery zijn aanvallend veel sterker. De afstand naar het goal voor hun is ook echt gigantisch en het komt in deze formatie veelal aan op een tweetjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik speel nu ook 4-3-3 en heb nog nooit 4-4-2 gespeeld
Ja ik weet het verdomme niet meerquote:
Ja wil je er aanvallend wat aan hebben dan moet je voor 4-2-2-2 gaan, maar daar worden de wingers gezien als CAM'squote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2 heb je halven nodig die verdedigend ook wat kunnen brengen anders wordt je aan de zijkant compleet overlopen. Tevens komen deze in het aanvallende spel niet echt goed tot hun recht en zeker Robben en Ribery zijn aanvallend veel sterker. De afstand naar het goal voor hun is ook echt gigantisch en het komt in deze formatie veelal aan op een tweetjes.
15k.quote:
Binnekort potje voor toernooi?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef diedjuh het volgende:
Op hoeveel denken jullie dat TOTY De Rossi uit gaat komen? Is een must-have voor mij.
Jep, morgen tijd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Binnekort potje voor toernooi?
Sure thingquote:
Voor wie zou jij gaan dan op de RM?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2 heb je halven nodig die verdedigend ook wat kunnen brengen anders wordt je aan de zijkant compleet overlopen. Tevens komen deze in het aanvallende spel niet echt goed tot hun recht en zeker Robben en Ribery zijn aanvallend veel sterker. De afstand naar het goal voor hun is ook echt gigantisch en het komt in deze formatie veelal aan op een tweetjes.
Ligt eraan hoelaat ik uit m'n bed komquote:
IF Ben Arfa is niet veel, SIF is veel beter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor wie zou jij gaan dan op de RM?
Of heb je met 442 sowieso een sterker middenveld nodig met bijv. Gerrard?
IF Ben Arfa lijkt me ook wel wat
Op RM zou ik kiezen voor bijvoorbeeld Gevinho die verdedigend ook wel redelijk sterk is en ik zou als CM spelers kiezen die verdedigend ook wel wat kunnen doen en of een med/med WR hebben of een hi/hiquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor wie zou jij gaan dan op de RM?
Of heb je met 442 sowieso een sterker middenveld nodig met bijv. Gerrard?
IF Ben Arfa lijkt me ook wel wat
Oke ik invite je wel als ik je online zie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelaat ik uit m'n bed kom
http://futhead.com/12/squad/638501quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die misschien een leuk team voor mij kan bouwen.(Weet niks op het moment)
Laatste 2 teams niet echt een succes
4321 opstelling en budget is 250K.
Thema maakt niet zoveel uit.
ja die ga ik makenquote:
Ja klopt, maar jij mag die maken. Ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja die ga ik makenmaarja jou prijs klasse
Gokje: Allebei wannabe youtubefifaheldjes en dus krijg je vanzelf rivaliteit. Ga je over boeiende dingen druk maken johquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan iemand mij de spanning tussen Nepenthez en AntoHolland uitleggen?
haha, zelf ontworpenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja klopt, maar jij mag die maken. Ziet er wel goed uitMisschien als extra team maken
TOTY Dembele dan!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga mijn budgetbelgen ombouwen naar dit.
http://www.futhead.com/12/squad/627797
Ik zag op Twitter dat ze geen aardige dingen naar elkaar tweette, mag ik ook een vraag stellen of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gokje: Allebei wannabe youtubefifaheldjes en dus krijg je vanzelf rivaliteit. Ga je over boeiende dingen druk maken joh
Ja, als ik 't geld heb.quote:
Ja, maar je vraagt altijd van die achterlijke dingen en hangt continu de wijsneus uit mbt dingen waar je de ballen verstand van hebt..dan krijg je zulke reacties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zag op Twitter dat ze geen aardige dingen naar elkaar tweette, mag ik ook een vraag stellen of hoe zit dat?
Hij is overigens niet de enige...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar je vraagt altijd van die achterlijke dingen en hangt continu de wijsneus uit mbt dingen waar je de ballen verstand van hebt..dan krijg je zulke reacties.
Ik vond dit niet zo'n rare vraag eigenlijk.. Maar goed, ik snap je punt ook wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar je vraagt altijd van die achterlijke dingen en hangt continu de wijsneus uit mbt dingen waar je de ballen verstand van hebt..dan krijg je zulke reacties.
Ksst! Aan de slag dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:13 schreef Tim86 het volgende:
Oke misschien ben ik wel cranky omdat ik nog voor een uur of 4 werk heb liggen dat vannacht af moet
Ah zo, thanksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond dit niet zo'n rare vraag eigenlijk.. Maar goed, ik snap je punt ook wel.
Het ging om een blog, GJE. Daar had antoholland wat opgezet wat de menigte (+NepentheZ) niet aanstond ofzo. Nothing special..
veel domme nieuwe aanwas idd de laatste tijd. Meestal onder de 16 jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij is overigens niet de enige...
Dit team http://www.futhead.com/12/squad/652861quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand die misschien een leuk team voor mij kan bouwen.(Weet niks op het moment)
Laatste 2 teams niet echt een succes
4321 opstelling en budget is 250K.
Thema maakt niet zoveel uit.
Ben ook bezigquote:
Gelukkig zit ik dan net op de grensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
veel domme nieuwe aanwas idd de laatste tijd. Meestal onder de 16 jaar.
Ik heb niks met 4-2-3-1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:15 schreef Coenehv het volgende:
Dit
[..]
Dit team http://www.futhead.com/12/squad/652861
Jammer, ik heb dit team zelf en speelt erg lekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb niks met 4-2-3-1
Had eerst ook een Seria A team met 4231 opstelling 2dagen later de TP op
kan vast niet tippen aan eindbaas Messaoud thoughquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
Heb het volgens mij wel eens eerder genoemd, maar Pim Bouwman is echt een baas in FIFA. Heerlijke dribbel en een lekker schot.Voelt veel beter dan zijn kaartje.
En dat voor 150 coins.
Dat was vorig jaar toch die bronzen baas?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Messaoud heeft toch maar 51 passing ofzo? Rose was vorig jaar goed, toen was hij ook nog niet zo super traag als dit jaar
Ja, Eredivisie bronze (of Erebronzisie zoals ik het noemde, hele slechte naam) was vorig jaar wel wat beter dan dit jaar. Toen hadden ze nog goede CBs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch die bronzen baas?
Klopt. Heb die ook. En Rose ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan vast niet tippen aan eindbaas Messaoud though
Alberg is ook wel aardig.
Vorige week nog een Rose voor 300K gekocht! Totally worth it!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Heb die ook. En Rose ook natuurlijk.
Uchebo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Rosa was vorig jaar echt een held ja..ieder schot was raak. Spitsenkoppel Sheotahul en Uchebo was ook te ziek en je had echt 6,7 goede CB's om uit te kiezen..
Klopt, hier ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
WTF. Er is geen CAM Schöne IF op PS3 te vinden?
Ik heb wel een CM voor je voor 15kquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Op zich is een CM--> CAM kaartje discard waarde. Maar staan er wel vreselijk weinig te koop.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht even voor 14k een CAM op te pikken, als opwarmertje voor TOTY Eriksen.Laat maar dan.
Ik heb een CM-->CAM kaartje voor jequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht even voor 14k een CAM op te pikken, als opwarmertje voor TOTY Eriksen.Laat maar dan.
Ik heb er 1tje gediscardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef Lindgren. het volgende:
Tsja, kan 't wel doen, maar dat moet er ook weer een 4-2-3-1 kaartje op.. Ik pak NIF Eriksen voorlopig wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is een CM--> CAM kaartje discard waarde. Maar staan er wel vreselijk weinig te koop.
Ik ook, destijds voor 8k gekocht en kreeg hem maar niet verkochtquote:
Ik heb de laatste tijd dat ie er 2-3 seconden over doet om naar dat tabje te switchen, zowel op mn laptop als op mn PC.quote:
Ik heb het dus net voor het eerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd dat ie er 2-3 seconden over doet om naar dat tabje te switchen, zowel op mn laptop als op mn PC.
Er is toch doorgaans vrijdag avond toch ook een happy hour?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kennen jullie die IF Sand nog? Iemand heeft 14k op 1 geboden (de BIN is 18k) Er staan nog maar 2 op de hele markt.
Nog 10 minuten en dan gaat het weer gebeuren. We krijgen maandag waarschijnlijk weer een happy hour, en dan woensdag nog een 'last chance' happy hour.
Happy hour? Ik was toch van plan packs te kopen maar dan wacht ik nog ff 10 minuutjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kennen jullie die IF Sand nog? Iemand heeft 14k op 1 geboden (de BIN is 18k) Er staan nog maar 2 op de hele markt.
Nog 10 minuten en dan gaat het weer gebeuren. We krijgen maandag waarschijnlijk weer een happy hour, en dan woensdag nog een 'last chance' happy hour.
Ik zei gisteren precies hetzelfde! Ook 'ineens'..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd dat ie er 2-3 seconden over doet om naar dat tabje te switchen, zowel op mn laptop als op mn PC.
Ja. met silver player premium packs van 8.5k.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Happy hour? Ik was toch van plan packs te kopen maar dan wacht ik nog ff 10 minuutjes
Dat zal nu wel niet zo zijn (al weet je het natuurlijk nooit) Ze moeten natuurlijk zoveel mogelijk aan dit TOTY verdienen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is toch doorgaans vrijdag avond toch ook een happy hour?
Silver spelers zullen nu nog goedkoper worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal nu wel niet zo zijn (al weet je het natuurlijk nooit) Ze moeten natuurlijk zoveel mogelijk aan dit TOTY verdienen.
Ik heb T. Heleno en Kanu er al heel de dag voor 5k opstaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Silver spelers zullen nu nog goedkoper worden.
Maikon Leite zit al bijna onder de 100kquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Silver spelers zullen nu nog goedkoper worden.
Wat EA wel allemaal niet doet voor geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb T. Heleno en Kanu er al heel de dag voor 5k opstaan![]()
![]()
Echt alles waar ik mee gespeeld heb gaat momenteel met zwaar verlies de deur uit
Op zich is dat geen ramp als de spelers die je in het vervolg wilt hebben ook goedkoper worden. Alleen gevoelsmatig is het zwaar kut ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb T. Heleno en Kanu er al heel de dag voor 5k opstaan![]()
![]()
Echt alles waar ik mee gespeeld heb gaat momenteel met zwaar verlies de deur uit
Het is nog 10x erger dan vorig jaar, toen klaagde ik veel over het feit dat ze die Jumbos zo vaak uitbrachten, maar nu zijn er al maanden oneindige bronzen, zilveren en gouden Jumbos.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat EA wel allemaal niet doet voor geld
Ja maar iedereen (waaronder ik) wil die schijt-TOTY's hebben en die zijn stervens duurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is dat geen ramp als de spelers die je in het vervolg wilt hebben ook goedkoper worden. Alleen gevoelsmatig is het zwaar kut ja.
Ik dacht aan de andere sanchezquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
8.5K ja. 2 open gemaakt, zat beide keren ook een bronze in
[ afbeelding ]
Ja kwam waarschijnlijk omdat wieisboos eerder vandaag een zilveren TOTY in een bronze pack vond....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:07 schreef Tim86 het volgende:
oh lol, dat had ik niet eens door![]()
Dacht dat het wel logisch was tijdens silver happy hour, maar ook wel begrijpelijk
Oh alleen silver ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb je nu alleen een hogere kans in die 8.5k packs of ook in de andere silver packs? Want anders open ik wel wat 2.5k of 3.75k packs denk ik.
Volgens mij wel, al zeiden ze op het forum ook gold. Maar als het alleen silver is krijgen we vast nog een happy hour met alleen hogere kans op een gold IFquote:
Ik poste hem vanmiddag al hier!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Hebben jullie die goal van Freddy Montero gezien trouwens?
linkje?quote:
Heb m ook al.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:21 schreef Toefjes het volgende:
Slechte packs. Gervinho is de beste speler. Wie wilt m hebben?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:19 schreef Toefjes het volgende:
haha 80 K aan kut packs en dan steeds dat feestelijke vuurwerk op de achtergrond
Dit is toch oneerlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal
Over mooi gesproken
[ afbeelding ]
Nicequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Mooie goal
Over mooi gesproken
[ afbeelding ]
Shane Longquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
Gervinho
Carlos Eduardo
Gourcuff
Emenike
Spolli
Reo -Coker
Zapata
Vorsah
Assaidi
Long (ier, wba)
Gratis
Assaidiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:24 schreef Toefjes het volgende:
Gervinho
Carlos Eduardo
Gourcuff
Emenike
Spolli
Reo -Coker
Zapata
Vorsah
Assaidi
Long (ier, wba)
Gratis
Ik denk wel iets van 4kquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:33 schreef BDIL het volgende:
Is die Zuid-Koreaan wat waard met 86 pace die CB 4-1-2-1-2
ja, vraag maar aan rijstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:33 schreef BDIL het volgende:
Is die Zuid-Koreaan wat waard met 86 pace die CB 4-1-2-1-2
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Ziek wat die man er allemaal uit krijgt zonder zijn flow te verneuken
Ze zijn weer lekker origineel bij EA!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nieuw toernooi over 22 uur en 51 min, "The Best Around"
Toernooibonus: 6,000 coins
Eisen: Team rating moet 5 sterren zijn en je hebt minimaal 95 chem nodig.
Interessant
Nu krijg je geen pace mongolen met agbonlawhore voorin of lukaku en welbeckquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker origineel bij EA!6K is de online bonus?
Jep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze zijn weer lekker origineel bij EA!6K is de online bonus?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu krijg je geen pace mongolen met agbonlawhore voorin of lukaku en welbeck
quote:
Nee, ik bedoel meer dat mensen nog steeds die spelers zullen gebruiken hoor. Ik zelf ben geen pacehoer though.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:22 schreef BDIL het volgende:
[..]Als mensen na 7 maanden en een aantal marktcrashen niet betere spelers kunnen kopen en spelen zonder vollop te pacehoeren ,dan mag je van mij FIFA verkopen
Het is een 5 star team requirement, dus ik neem aan dat je niet allemaal 80 en lager ratings erin kan zetten. Bovendien zijn nu betere spelers goedkoper geworden en zie ik geen reden voor iemand die coins heeft om een pacehoeren team te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat mensen nog steeds die spelers zullen gebruiken hoor. Ik zelf ben geen pacehoer though.
Ohja, Lukaku is zeker geen pacehoer maar imo de beste spits van het spel.
Edit: Wat is er mis met goedkope spelers? Ik speel met de spelers die ik goed vind, niet de spelers die duur zijn. Ik had 800K waar ik niks mee deed, nu heb ik 100 euro.
5 ster is bijna niks, dit heb ik uit pakjes en is ook 5 ster.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is een 5 star team requirement, dus ik neem aan dat je niet allemaal 80 en lager ratings erin kan zetten. Bovendien zijn nu betere spelers goedkoper geworden en zie ik geen reden voor iemand die coins heeft om een pacehoeren team te maken.
min 95 chemistryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 02:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
5 ster is bijna niks, dit heb ik uit pakjes en is ook 5 ster.
[ afbeelding ]
Haha zie nu dat da Forehead CB staat. Pace en een enorm hoofd om mee te blocken/koppenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:00 schreef Tim86 het volgende:
Boeit niet, stiekem is dit team gewoon de succesformule van 80% van de community: Hart op doel, 1 snelle CB en 1 sterke CB en 3 goede Brazilianen voorin
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:10 schreef poker4lifee het volgende:
haha netjes, je hebt hem wel een haat berichtje gestuurd na afloop mag ik hopen.
Kan je begrijpen dat mensen dit irritant gaan vinden? Heerlijk dat het een keer rustig in het topic is.quote:
Wat irritant gaan vinden? Ik vind 'rust' hier niet normaal, ben ik niet gewend van sommige van onsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat mensen dit irritant gaan vinden? Heerlijk dat het een keer rustig in het topic is.
Zo'n liedje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
Wat irritant gaan vinden? Ik vind 'rust' hier niet normaal, ben ik niet gewend van sommige van ons
quote:
Blijf gewoon ontopic, zo moeilijk is dat toch niet niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een ochtendhumeur zoals jij
Jij gaat er zelf ook in mee, dus ja..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Blijf gewoon ontopic, zo moeilijk is dat toch niet niet.
Discard waarde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jij gaat er zelf ook in mee, dus ja..![]()
OT: Hoeveel denken jullie dat TOTY Eriksen nog gaat dalen?
Vond persoonlijk Toprak vrij matig. Daar zou je dan evt Sereno ofzo neer kunnen zetten. Dan zou je evt ook Portugese LB en LM kunnen mocht je dat leuk vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:43 schreef DutchSL het volgende:
Ik vond 4-1-2-1-2 kut bij mijn eerste pogingen, tot ik mijn gold/silver hybrid ging maken wat nu mijn fijnste team van allemaal is.
Eens kijken of dit ook zo is als ik een gold/silver hybrid maak in 4-5-1. Ik ga deze maken denk ik:
http://www.futhead.com/12/squad/655017
Suggesties? Rating per linie liefst niet boven de 75 en de CAM's moeten een rechtspoot en linkspoot zijn.
En geen hele dure spelers zoals IF Pukki en die Japanse IF spits.
Zit allemaal in spelersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan je nou zo weinig coins hebben na al die TOTY's?
Toprak vs Sereno heb ik naar gekeken, ze lijken mij niet veel te ontlopen. Toprak genomen voor betere standing tackle en strength en iets meer pace. Maar ik zal Sereno ook nog wel proberen denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vond persoonlijk Toprak vrij matig. Daar zou je dan evt Sereno ofzo neer kunnen zetten. Dan zou je evt ook Portugese LB en LM kunnen mocht je dat leuk vinden
Oh ja dat zijn wel de enige 2 ja. Qua stats ziet Toprak er ook gewoon goed uit ja, maar vond m in de wedstrijd altijd 'onzeker' ogenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toprak vs Sereno heb ik naar gekeken, ze lijken mij niet veel te ontlopen. Toprak genomen voor betere standing tackle en strength en iets meer pace. Maar ik zal Sereno ook nog wel proberen denk ik.
Alle Portugese linksbacks behalve Coentrao en IF Eliseu (heb ik beiden al) lijken mij bar slecht, dus dat is geen optie.
En ze zullen wel niet open zijn in de weekenden..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef dion_v_k het volgende:
Zo net mijn PSN card moeten scannen naar de helpdesk van Playstation, zij sturen het weer door naar het hoofdkantoor in Engeland en het komt daar in de wachtrij te staan![]()
Ik weet al weer genoeg, tegen de tijd dat ik een nieuwe code krijg zitten we halverwege FUT 13
In het begin van FUT 13 pakjes kopen is sowieso verstandiger, dan heb je veel meer spelers die nog wat waard zijn. Heb je al winst met De Rossi, Abidal of Etherington ofzo in een pakjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:58 schreef dion_v_k het volgende:
Zo net mijn PSN card moeten scannen naar de helpdesk van Playstation, zij sturen het weer door naar het hoofdkantoor in Engeland en het komt daar in de wachtrij te staan![]()
Ik weet al weer genoeg, tegen de tijd dat ik een nieuwe code krijg zitten we halverwege FUT 13
Ik ga denk ik aan het begin van FUT 13 ook even wat PSN geld gebruiken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het begin van FUT 13 pakjes kopen is sowieso verstandiger, dan heb je veel meer spelers die nog wat waard zijn. Heb je al winst met De Rossi, Abidal of Etherington ofzo in een pakje
Idd. misschien is dit wel de hand van god en krijg ik straks Messi en Ronaldo in pakjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In het begin van FUT 13 pakjes kopen is sowieso verstandiger, dan heb je veel meer spelers die nog wat waard zijn. Heb je al winst met De Rossi, Abidal of Etherington ofzo in een pakje
Misschien ga ik ook wel iets anders bouwen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja dat zijn wel de enige 2 ja. Qua stats ziet Toprak er ook gewoon goed uit ja, maar vond m in de wedstrijd altijd 'onzeker' ogenMaar gelukkig verschillen wij nog wel eens van mening dus voor hetzelfde geld is ie voor jou wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nog steeds de volle 1.5 miljoen. Wel wat mailtjes, maar die willen allemaal eerst coins en dan betalenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je nu nog?
Verkoop trouwens helemaal niets meer
Raar dat je nog niets verkocht hebt. Heb je wel een goede advertentie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nog steeds de volle 1.5 miljoen. Wel wat mailtjes, maar die willen allemaal eerst coins en dan betalenWil er nog wel een half miljoen kwijt, voor een gratis dagje Dance Valley
Ja, dat was een alternatief voor dat Bundesliga team. Zij hebben een linksbenige spits die ik kan omvormen, Pablo Mouche of zoiets.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga maar eens een Argentijns team bouwen. Die hebben een paar mooie baasjes met lage rating
Mouche is echt wel een baasje, ik ga met hem en Jara in de spits spelen. En dan heb je ook nog IF Cvitanich en nog wat mennekes die wel wat kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat was een alternatief voor dat Bundesliga team. Zij hebben een linksbenige spits die ik kan omvormen, Pablo Mouche of zoiets.
Misschien daar nog eens beter naar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mouche is echt wel een baasje, ik ga met hem en Jara in de spits spelen. En dan heb je ook nog IF Cvitanich en nog wat mennekes die wel wat kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via de console kan dat wel, maar via de webapp nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat was een alternatief voor dat Bundesliga team. Zij hebben een linksbenige spits die ik kan omvormen, Pablo Mouche of zoiets.
Misschien daar nog eens beter naar kijken
Ik koop een speler, wil ik hem gelijk naar de trade pile gooien blijkt die geblesseerd te zijn en mag dat niet.
Hoe heeft iemand dan ooit die geblesseerde speler op de TP gezet dat ik hem kon kopen?
Ik ga vanmiddag wel even een nieuwe maken. Even kijken hoe de rest het gedaan heeft, en daar wat van overnemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Raar dat je nog niets verkocht hebt. Heb je wel een goede advertentie?
Ok, ik discard hem gewoon, is nog steeds 40 coins winst. Blessurekaartje is die niet waardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Via de console kan dat wel, maar via de webapp niet
Ik heb op mijn 1e advertentie niks verkocht, daarna een nieuwe er op gezet, dagenlang niks verkocht en toen gisteren ineens 1.2 miljoen coins verdeeld over 5 klanten kwijt geraaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag wel even een nieuwe maken. Even kijken hoe de rest het gedaan heeft, en daar wat van overnemen
Pastore vind ik maar slecht, al heb ik hem op de flank gebruikt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
75-76-75Maar wil misschien wel die IF Alvarez op links. Maar denk dat ik dit teams gewoon maak met wissels erbij, ipv een ander team op de bank zoals ik meestal doe. Bij hybrids is het toch lastiger wisselen.
Definitie van een domme Belgquote:Aanvaller Dries Mertens van PSV verwacht dat SC Heerenveen zijn sportieve plicht doet tegen Feyenoord. De Eindhovenaren kunnen zondag de felbegeerde tweede plaats overnemen bij puntenverlies van de Rotterdammers.
"Ik heb al een paar weddenschappen afgesloten dat Heerenveen gaat winnen", verklapt Mertens in De Telegraaf. "Heerenveen wil het seizoen mooi afsluiten voor eigen publiek en Bas Dost wil er nog wel een paar ballen inschieten."
De Friese club is zowel bij winst als verlies tegen Feyenoord zeker van een ticket voor de Europa League. Bij een remise wacht de ploeg van trainer Ron Jans waarschijnlijk een plaats in de play-offs.
No guts no gloryquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil 100 euro op Feyenoord inzetten maar ik durf het niet
Hoeveel krijg je voor 1 euro inleg dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil 100 euro op Feyenoord inzetten maar ik durf het niet
Ik zou Zarate nemen, echt een baas is datquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
75-76-75Maar wil misschien wel die IF Alvarez op links. Maar denk dat ik dit teams gewoon maak met wissels erbij, ipv een ander team op de bank zoals ik meestal doe. Bij hybrids is het toch lastiger wisselen.
Klopt, is ook veel geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met fifa coins is het iets makkelijker dan met echt geld
Ik neem toch aan dat het maar een lage pay-out is, 1.3 ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, is ook veel geld
Hoeveel maal wordt je geld verdubbeld als je die 100 euro inlegt?
80quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zou Zarate nemen, echt een baas is datpoacher, finesse shot én long shot taker trait.
Op betfair 1.73 op dit momentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, is ook veel geld
Hoeveel maal wordt je geld verdubbeld als je die 100 euro inlegt?
Grote gok..quote:
Ja, als Feyenoord wint, dan heeft AZ hele goede papieren voor Europees voetbal. Laat ik dat maar als winst zienquote:
100 euro inzetten is niet niks toch?quote:
Wat voor team ga je maken?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef Toefjes het volgende:
SIF Higuain voor 84.5K gekocht. Er waren tijden dat hij het veelvoudige kostte
Gewoon proberen te winnen, en sta je in minuut 89 nog gelijk dan laat je Janmaat in eigen goal scoren...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord moet gewoon snel scoren (eerste helft), dan gaat Heerenveen echt geen risico's meer nemen hoor.
Haha. Maar ik bedoel, als Feyenoord met een voorsprong de rust in gaat, dat H'veen niet naar de gelijkmaker op zoek gaat in de tweede helft.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gewoon proberen te winnen, en sta je in minuut 89 nog gelijk dan laat je Janmaat in eigen goal scoren...
Ik had hem ooit gekocht voor 99.5k, paar weken geleden verkocht voor 115k ofzo. Hij is 200k waard geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:37 schreef Toefjes het volgende:
SIF Higuain voor 84.5K gekocht. Er waren tijden dat hij het veelvoudige kostte
Gister op Nieuwsuur idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef Thorb het volgende:
Dost zei ook al geen probleem er mee te hebben om over te schieten voor open doel als dat nodig is
Ik had een stormloop verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |