Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Jij hebt er inmiddels meer gestolen van mij dan andersom!quote:
Wat zijn de eisen voor dat toernooi?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Schaamteloze repost:
http://www.futhead.com/12/squad/652219
Ga morgen dit in elkaar knutselen voor die sort it out cup, iemand nog ideetjes/aanvullingen?
Budget is iets minder dan 100k.
Ach, in het begin telden de topics zwaarder als je er 1 jattequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt er inmiddels meer gestolen van mij dan andersom!
Mexes ipv Nestaquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:19 schreef Fenomeno het volgende:
Schaamteloze repost:
http://www.futhead.com/12/squad/652219
Ga morgen dit in elkaar knutselen voor die sort it out cup, iemand nog ideetjes/aanvullingen?
Budget is iets minder dan 100k.
Oh, dat oude toernooi nog? Hoelang duurt die nog?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
18 verschillende clubs, dus je mag maar 1 speler per club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/638501
Jammer dat Futhead de prijzen niet update, ik ben benieuwd hoeveel het nou echt gaat kosten, alleen op Ibrahimovic kan je al 30k van de prijs aftrekken5 minuten kijken op de markt en je weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/638501
Jammer dat Futhead de prijzen niet update, ik ben benieuwd hoeveel het nou echt gaat kosten, alleen op Ibrahimovic kan je al 30k van de prijs aftrekkenFuthead prijzen kloppen voor geen meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ja daar heb je gelijk in, maar ik heb het geld toch nog niet bij elkaar, dus is het nutteloos om het nu te doen. als ik richting de 175k ben ga ik dat wel even doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
5 minuten kijken op de markt en je weet het.
quote:
Je somt het zelf al goed op en denk dat je zelf ook de keuze op basis daarvan wel kan makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
TOTY Parker of regular Gerrard? Parker zijn stats zien er wel prima uit voor CDM. Goede passing, goed schot en defensief ook goed. Gerrard is natuurlijk een baasje maar is verdedigend wat minder maar beter schot en betere passing.
Toure staat er naast en die is verdedigend briljantquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je somt het zelf al goed op en denk dat je zelf ook de keuze op basis daarvan wel kan maken
Ah tuurlijk, thanksquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt Balotelli in de spits gooien voor Denis.
Of beter nog Giuseppe Rossi, linkspoot
Dan zou ik voor Gerrard gaan. Jij bent volgens mij niet echt iemand die op de counter speelt en in balbezit heb je denk ik meer aan gerrard dan aan parker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toure staat er naast en die is verdedigend briljantde keus is aan jullie
Ik denk dat Parker woensdag voor 40K ofzo gaat. Walker hoop ik ook rond de 40K
Counter hoe ik niet zo van en heb ook geen pace monsters voorinquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Gerrard gaan. Jij bent volgens mij niet echt iemand die op de counter speelt en in balbezit heb je denk ik meer aan gerrard dan aan parker.
Ik wilde geen afstand doen van mijn 4 voorhoedespelers en heb er een 4-2-2-2 kaart overheen gegooid haha, stats bij mij zijn dus niet illustratief, maar deze helden brachten geluk. Fuck the coinsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]Hebben we toch nog 1 ding anders.
[ afbeelding ]
Na 4 wedstrijden heb ik pas 1 keer trouwens met El Kabir gescoord.
.
.
Maar met Castaignos daarentegen
[ afbeelding ]
(laatste wedstrijd was een disconnect) Dus eigenlijk 13 uit 4:
Fapperdefap!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Maar wat denken jullie hiervan?
http://www.futhead.com/12/squad/651930
Tips zijn uiteraard welkom![]()
Ik had graag IF Walker gehad maar aangezien ik Robben ook al heb en er geen goede Engelse CB is..
Je verspilt je coins met Robben op RM.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had graag IF Walker gehad maar aangezien ik Robben ook al heb en er geen goede Engelse CB is..
Leuk team, maar vrees dat je middenveld compleet overlopen gaat worden. Wel een supertof team op papier, maar ik ben er bang voor. Linkspoot RM en rechtspoot LM is ook altijd tricky..zeker deze heren horen echt op LW en RW thuis eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Ja ik speel nu ook 4-3-3 en heb nog nooit 4-4-2 gespeeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk team, maar vrees dat je middenveld compleet overlopen gaat worden. Wel een supertof team op papier, maar ik ben er bang voor. Linkspoot RM en rechtspoot LM is ook altijd tricky..zeker deze heren horen echt op LW en RW thuis eigenlijk.
Hahah,quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde geen afstand doen van mijn 4 voorhoedespelers en heb er een 4-2-2-2 kaart overheen gegooid haha, stats bij mij zijn dus niet illustratief, maar deze helden brachten geluk. Fuck the coins
4-4-2 heb je halven nodig die verdedigend ook wat kunnen brengen anders wordt je aan de zijkant compleet overlopen. Tevens komen deze in het aanvallende spel niet echt goed tot hun recht en zeker Robben en Ribery zijn aanvallend veel sterker. De afstand naar het goal voor hun is ook echt gigantisch en het komt in deze formatie veelal aan op een tweetjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik speel nu ook 4-3-3 en heb nog nooit 4-4-2 gespeeld
Ja ik weet het verdomme niet meerquote:
Ja wil je er aanvallend wat aan hebben dan moet je voor 4-2-2-2 gaan, maar daar worden de wingers gezien als CAM'squote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2 heb je halven nodig die verdedigend ook wat kunnen brengen anders wordt je aan de zijkant compleet overlopen. Tevens komen deze in het aanvallende spel niet echt goed tot hun recht en zeker Robben en Ribery zijn aanvallend veel sterker. De afstand naar het goal voor hun is ook echt gigantisch en het komt in deze formatie veelal aan op een tweetjes.
15k.quote:
Binnekort potje voor toernooi?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef diedjuh het volgende:
Op hoeveel denken jullie dat TOTY De Rossi uit gaat komen? Is een must-have voor mij.
Jep, morgen tijd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Binnekort potje voor toernooi?
Sure thingquote:
Voor wie zou jij gaan dan op de RM?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-4-2 heb je halven nodig die verdedigend ook wat kunnen brengen anders wordt je aan de zijkant compleet overlopen. Tevens komen deze in het aanvallende spel niet echt goed tot hun recht en zeker Robben en Ribery zijn aanvallend veel sterker. De afstand naar het goal voor hun is ook echt gigantisch en het komt in deze formatie veelal aan op een tweetjes.
Ligt eraan hoelaat ik uit m'n bed komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |