Die dingen... ja... lekker!quote:
Fuck.. brinta. Dat kreeg ik vroeger altijd, maar kan me niet meer voorstellen dat ik dat nog wegkrijg. Hoewel... met een beetje bruine suiker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
brinta met amandelnoten erin![]()
goed voor het slapengaan
ik eet het puur, ongesuikerd... vind het erg smakelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fuck.. brinta. Dat kreeg ik vroeger altijd, maar kan me niet meer voorstellen dat ik dat nog wegkrijg. Hoewel... met een beetje bruine suiker.
Puur? Jij zet dat pak brinta aan je muil?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik eet het puur, ongesuikerd... vind het erg smakelijk.
wat ik niet wegkrijg is kwark
precies, meestal gewoon puur ja...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Puur? Jij zet dat pak brinta aan je muil?
Ik ben al een Reptillian.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zou maar uitkijken hoor TS, dadelijk zitten er nanobots in je kroket en verander je in een Reptillian
Waarrr dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
niks maar hier is al een topic voor ts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is een algemeen "wat-eet-je-nu"- topicje. Voor de mensen die niet in CUL kijken.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef SunTzu het volgende:
Com voi thit kho trung = rijst met gestoofd varkensvlees, ei en moeders zelfgemaakte hete saus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:51 schreef SunTzu het volgende:
Com voi thit kho trung = rijst met gestoofd varkensvlees, ei en moeders zelfgemaakte hete saus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet lekker uit!
eiwittenkoning!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef Seam het volgende:
bakje tonijn + lepeltje olijfolie, dadelijk nog boterhammetje pindakaas.
Oh okquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar dit is een algemeen "wat-eet-je-nu"- topicje. Voor de mensen die niet in CUL kijken.
Oh.. en waarom ging je daar net niet posten dat je kersen aan het eten was en moest je perse toch ff hier komen posten?
Dat is wat anders. Dit gaat om nu. Niet om vandaagquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat eten en drinken we vandaag #239
Hier ook, daarna nog een bakje kwarkquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:53 schreef Seam het volgende:
bakje tonijn + lepeltje olijfolie, dadelijk nog boterhammetje pindakaas.
jazeker, ik heb liever dit soort snacks dan crisps en zoetigheid!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
zulke foto op dit uur, zeker dat je ze gaat op eten?
Ok danquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dit gaat om nu. Niet om vandaag
Neem lekker wat en vertel het hier.... maar wel pas als je het in je snavel propt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok dan
Ik krijg wel honger van dit topic trouwens
nu nog zulks eten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef Mvr.Poes het volgende:
Lekker schaaltje met tijgernootjes, bbq paprika smaak. Heerlijk! Alleen de laatste is al in zicht... *baalsmiley*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
heerlijk zou je ook eens moeten doen! Maar wat is volgens jou dan een "fatsoenlijk" tijdstip om dit te eten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
nu nog zulks eten?
foei foei
voor 18 uurquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:37 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
heerlijk zou je ook eens moeten doen! Maar wat is volgens jou dan een "fatsoenlijk" tijdstip om dit te eten?
Het gaat om nu. Niet om net.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 03:19 schreef Dzenan het volgende:
Net had ik een soort van groentesoep op. Wat het precies is weet ik niet, maar het smaakt wel.
Kom je uit het zuiden of België? Vanwege die amandelnotenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
brinta met amandelnoten (weeral)
Die is weg, je bedoelt denk Snickersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Net naar de Mac geweest voor een McFlurry Mars
Ik denk dat ie bedoelt dat ie de reclame op zijn zolderkamertje zag en droomde dat ie dat at.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die is weg, je bedoelt denk Snickers
Ik kon em gewoon bestellen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die is weg, je bedoelt denk Snickers
De tijd dat ik nog op een zolderkamertje woonde en leefde ligt al achter me sinds ik mijn eerste miljoen binnenharkte. (overigens wel op die zolderkamer)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie de reclame op zijn zolderkamertje zag en droomde dat ie dat at.
Je eerste miljoen zaadcellen in je sok?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog op een zolderkamertje woonde en leefde ligt al achter me sinds ik mijn eerste miljoen binnenharkte. (overigens wel op die zolderkamer)
Wat jij wil hoor jongen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je eerste miljoen zaadcellen in je sok?
Niks bereikt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor jongen.![]()
Dat jij niks hebt bereikt in je zielige leven wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
Nee, en als ik dat zo lees wil ik dat graag zo houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niks bereikt?
Je kent me niet vriend.
Ga jij maar lekker verder fantaseren over je miljoentjes..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat zo lees wil ik dat graag zo houden.
Oh daar hoef ik niet over te fantaseren hoor, dat deed ik op mijn 14e (zoals iedereen waarschijnlijk) Ga jij lekker je enkelsolkje volspuiten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker verder fantaseren over je miljoentjes..
Terusten... ik ga mijn sok vol spuiten.
Ik heb een briljant idee, maar zoek een investeerder. Interesse, PM me. Gaan we afspreken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oh daar hoef ik niet over te fantaseren hoor, dat deed ik op mijn 14e (zoals iedereen waarschijnlijk) Ga jij lekker je enkelsolkje volspuiten.
Je neemt me nu al niet serieus. En waarom zou ik jou, een volwassen kerel die zijn sok volblaft, wel serieus nemen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb een briljant idee, maar zoek een investeerder. Interesse, PM me. Gaan we afspreken.
Blaat er dan niet over ..trieste kenkersukkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je neemt me nu al niet serieus. En waarom zou ik jou, een volwassen kerel die zijn sok volblaft, wel serieus nemen?
Ik hoef niet te investeren in leuke id-en, ik krijg wekelijks voorstellen van idioten die geniale dingen hebben bedacht.
Ik heb mijn fortuintje bijelkaar en hoef niet meer te werken. Of jij dat wit geloven kan me echt geen ene reet schelen.
Je begint er zelf overquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Blaat er dan niet over ..trieste kenkersukkel.
Hahaha... Het is een trieste loser met net genoeg zakgeld om een Mc Flurry te kopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Dorst het volgende:
miljoen hebben en er over posten op het internetz....... e penis groeit.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Dorst het volgende:
miljoenenn bezitten en 200 euro bieden op een gebruikte ipad.... jonguh die dingen koop je dan toch nieuw!!!
Ja want als je een miljoen hebt moet je het gewoon lekker over de balk smijtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Dorst het volgende:
miljoenenn bezitten en 200 euro bieden op een gebruikte ipad.... jonguh die dingen koop je dan toch nieuw!!!
Ik hoor je alleen dingen als loser, prutser en kenkersukkel posten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha... Het is een trieste loser met net genoeg zakgeld om een Mc Flurry te kopen.
ipadje moet je toch wel kunnen kopen man... die dingen kosten nieuw 800 euro ofzo........ 1 miljoen is al met staatsobligaties al 300 euro per dag aan rente!!!! 3 daagjes sparen en je hebt een fucking nieuwe ipad!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja want als je een miljoen hebt moet je het gewoon lekker over de balk smijten
Je hebt zakgeld. Nu pitten en morgen hard leren. Wie weet komt je miljoen dan ooit nog eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja want als je een miljoen hebt moet je het gewoon lekker over de balk smijten
Je hoort me?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik hoor je alleen dingen als loser, prutser en kenkersukkel posten.Laat niet echt zien dat je slim bent. Met je geniale id-en
Zo is het hoor jongen, je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt zakgeld. Nu pitten en morgen hard leren. Wie weet komt je miljoen dan ooit nog eens.
Natuurlijk. Altijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zo is het hoor jongen, je hebt groot gelijk.
Ja geweldig, je hoeft het geld echt niet over de balk te smijten hoor als je het beter hebt dan de meeste mensen. Maar goed, wat je nu zegt is een standaard reactie van mensen die niks op de bank hebben. Rijk worden bereik je alleen door niet alles uit te geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Dorst het volgende:
[..]
ipadje moet je toch wel kunnen kopen man... die dingen kosten nieuw 800 euro ofzo........ 1 miljoen is al met staatsobligaties al 300 euro per dag aan rente!!!! 3 daagjes sparen en je hebt een fucking nieuwe ipad!!!
Oh fuuuu... Verschrikkelijk... Mijn topique. Ik heb miljoenen...maar een topic dat kapot gaat... Oeeehfffquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en mensen die hun eigen topic om zeep helpen
laat ik het zo zeggen, als je een miljoen heb, laten we het zo zeggen dat je per maand laten we zeggen met normale obligaties. en allerlei rentes dat je daar 8k per maand aan over houd, (dus echt over houd met aftrek van de belastingen e.d.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja geweldig, je hoeft het geld echt niet over de balk te smijten hoor als je het beter hebt dan de meeste mensen. Maar goed, wat je nu zegt is een standaard reactie van mensen die niks op de bank hebben. Rijk worden bereik je alleen door niet alles uit te geven.
Ik heb meer dan een miljoen. De enige luxe die ik mezelf veroorloof is een mooi huis en elke 2 jaar een nieuwe mercedes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:21 schreef Dorst het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, als je een miljoen heb, laten we het zo zeggen dat je per maand laten we zeggen met normale obligaties. en allerlei rentes dat je daar 8k per maand aan over houd, (dus echt over houd met aftrek van de belastingen e.d.
Ik kan daar zelf niet geheel over praten omdat ik panden heb gekocht en ik dus geheel mijn panden als bezit heb dus ik hou die 8k niet over hellaas..
8k alleen aan inkomsten, laten we zeggen dat je aan de huisvestingskosten al laten we zeggen 5k kwijt bent.
3k per maand als speelgeld kan je toch wel wat van kopen.. die miljoenen hoeven niet per se zo snel te groeien. althans dat gaat niet snel genoeg met rentes
Oh das niet de bedoeling hoor. Aan de andere kant, de meeste mensen geloven het toch niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:22 schreef FutureFairytale het volgende:
S1nn3erz; hartstikke tof van je maar als je op een forum zegt dat je een miljoen hebt komt dat een beetje pronkerig over. Hou dat soort info gewoon lekker voor jezelf
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:22 schreef FutureFairytale het volgende:
S1nn3erz; hartstikke tof van je maar als je op een forum zegt dat je een miljoen hebt komt dat een beetje pronkerig over. Hou dat soort info gewoon lekker voor jezelf
omdat mensen er ook niet mee pronken zoals jij nu met om de zoveel tijd een mercedes..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oh das niet de bedoeling hoor. Aan de andere kant, de meeste mensen geloven het toch niet.
tuurlijk! maar showen met een geschreven tekst dat je een miljoen hebt in een fucking wat vreet jij nu topic is niet echt iets wat een miljonair zou moeten doen......quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Was jij niet degene die al zijn Rolexen even moest showen?
Een miljoen hebben en er dan op FOK!... over gaan zitten opscheppen en stoer doen.. maakt het nog geloofwaardig op deze pubersite..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:22 schreef FutureFairytale het volgende:
en dat was nadat jij poste dat iedereen een rolex moest dragen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:25 schreef Dorst het volgende:
[..]
tuurlijk! maar showen met een geschreven tekst dat je een miljoen hebt in een fucking wat vreet jij nu topic is niet echt iets wat een miljonair zou moeten doen......
niet relevant in dit fucking topicje!!!
Komop zegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat mensen er ook niet mee pronken zoals jij nu met om de zoveel tijd een mercedes..
Zegt de man die vliegensvlug op de proppen kwam met een geniaal id en een investeerder zochtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een miljoen hebben en er dan op FOK!... over gaan zitten opscheppen en stoer doen.. maakt het nog geloofwaardig op deze pubersite..
Bewijs het dan eens... Of zit je te trollen vanuit je rukbunker?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Komop zeghij zegt dat ik best een nieuwe Ipad kan kopen. Ik geef als reactie dat ik dat niet doe, en mezelf als enige luxe een mooi huis gun en een nieuwe auto. Als je dat al niet meer kunt zeggen
Wat moet ik bewijzen? Moet ik een bankafschrift laten zien? Dan ga jij wel weer roepen dat het fotoshop is of de rekening van mijn suikeroom ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bewijs het dan eens... Of zit je te trollen vanuit je rukbunker?
als jij een bankafschrift kan vinden waar dat miljoen op staat, dan ben je zelf fakking dom!!!!!......quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat moet ik bewijzen? Moet ik een bankafschrift laten zien? Dan ga jij wel weer roepen dat het fotoshop is of de rekening van mijn suikeroom ofzo.
Ik voel niet zoveel verplichtingen naar iamdn Iemand die me stelselmatig kenkerkneus o.i.d. noemt
Een echte miljonair wil geld blijven maken en zal luisteren naar ideeën. Jij... Jij spuit alleen je sokjes vol en verstopt ze zodat je ze morgen stiekem zelf naar de wasmand kunt brengen ipv dat je moeder ze voor je neus beetpakt en uitelkaar moet trekken met allerlei vraagtekens ten gevolge.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zegt de man die vliegensvlug op de proppen kwam met een geniaal id en een investeerder zocht
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:31 schreef Dorst het volgende:
[..]
als jij een bankafschrift kan vinden waar dat miljoen op staat, dan ben je zelf fakking dom!!!!!......
je hebt toch niet 1 bank waar dat op staat kan gewoon niet..... ik mag hopen dat je de juiste mensen hebt werken voor je welke de beslissingen voor jou maken anders kosten jouw miljoenen je geld in plaats van dat ze geld opleveren en de kosten gaan je arm maken
geld op de bank word alleen de bank gelukkig van!....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]![]()
Je zou verschillende afschriften kunnen inscannen. En ja, ik heb een zeker vermogen gewoon op een rekening staan. Puur omdat het op dit moment veiliger is (voor mij dan, er zijn genoeg die nog voldoende risico's willen nemen)
Nee, een miljonair gaat zelf achter id-en aan en heeft voldoende mensen in zijn netwerk zitten. Die heeft het puberende buurjongetje van nummer 15 niet nodig om zijn vermogen te vergroten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een echte miljonair wil geld blijven maken en zal luisteren naar ideeën. Jij... Jij spuit alleen je sokjes vol en verstopt ze zodat je ze morgen stiekem zelf naar de wasmand kunt brengen ipv dat je moeder ze voor je neus beetpakt en uitelkaar moet trekken met allerlei vraagtekens ten gevolge.
Misschien, maar het is voor mij de meest veilige oplossing op dit moment.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef Dorst het volgende:
[..]
geld op de bank word alleen de bank gelukkig van!....
Ok... Nu maar nokken met de troll eten te geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef Dorst het volgende:
[..]
geld op de bank word alleen de bank gelukkig van!....
Ik ben 38 en zelfstandig ondernemer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, een miljonair gaat zelf achter id-en aan en heeft voldoende mensen in zijn netwerk zitten. Die heeft het puberende buurjongetje van nummer 15 niet nodig om zijn vermogen te vergroten.
Mooi voor je.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben 38 en zelfstandig ondernemer.
geen miljonair, maar wel gezond en gelukkig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben 38 en zelfstandig ondernemer.
Dat vroeg ik toch niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef Magnetronworst het volgende:
Ik eet niks, maar ik drink Energy atm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |