Die is weg, je bedoelt denk Snickersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:39 schreef S1nn3rz het volgende:
Net naar de Mac geweest voor een McFlurry Mars
Ik denk dat ie bedoelt dat ie de reclame op zijn zolderkamertje zag en droomde dat ie dat at.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die is weg, je bedoelt denk Snickers
Ik kon em gewoon bestellen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die is weg, je bedoelt denk Snickers
De tijd dat ik nog op een zolderkamertje woonde en leefde ligt al achter me sinds ik mijn eerste miljoen binnenharkte. (overigens wel op die zolderkamer)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie de reclame op zijn zolderkamertje zag en droomde dat ie dat at.
Je eerste miljoen zaadcellen in je sok?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De tijd dat ik nog op een zolderkamertje woonde en leefde ligt al achter me sinds ik mijn eerste miljoen binnenharkte. (overigens wel op die zolderkamer)
Wat jij wil hoor jongen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je eerste miljoen zaadcellen in je sok?
Niks bereikt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat jij wil hoor jongen.![]()
Dat jij niks hebt bereikt in je zielige leven wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |