Nee, en als ik dat zo lees wil ik dat graag zo houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niks bereikt?
Je kent me niet vriend.
Ga jij maar lekker verder fantaseren over je miljoentjes..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, en als ik dat zo lees wil ik dat graag zo houden.
Oh daar hoef ik niet over te fantaseren hoor, dat deed ik op mijn 14e (zoals iedereen waarschijnlijk) Ga jij lekker je enkelsolkje volspuiten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker verder fantaseren over je miljoentjes..
Terusten... ik ga mijn sok vol spuiten.
Ik heb een briljant idee, maar zoek een investeerder. Interesse, PM me. Gaan we afspreken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oh daar hoef ik niet over te fantaseren hoor, dat deed ik op mijn 14e (zoals iedereen waarschijnlijk) Ga jij lekker je enkelsolkje volspuiten.
Je neemt me nu al niet serieus. En waarom zou ik jou, een volwassen kerel die zijn sok volblaft, wel serieus nemen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb een briljant idee, maar zoek een investeerder. Interesse, PM me. Gaan we afspreken.
Blaat er dan niet over ..trieste kenkersukkel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je neemt me nu al niet serieus. En waarom zou ik jou, een volwassen kerel die zijn sok volblaft, wel serieus nemen?
Ik hoef niet te investeren in leuke id-en, ik krijg wekelijks voorstellen van idioten die geniale dingen hebben bedacht.
Ik heb mijn fortuintje bijelkaar en hoef niet meer te werken. Of jij dat wit geloven kan me echt geen ene reet schelen.
Je begint er zelf overquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Blaat er dan niet over ..trieste kenkersukkel.
Hahaha... Het is een trieste loser met net genoeg zakgeld om een Mc Flurry te kopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Dorst het volgende:
miljoen hebben en er over posten op het internetz....... e penis groeit.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Dorst het volgende:
miljoenenn bezitten en 200 euro bieden op een gebruikte ipad.... jonguh die dingen koop je dan toch nieuw!!!
Ja want als je een miljoen hebt moet je het gewoon lekker over de balk smijtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Dorst het volgende:
miljoenenn bezitten en 200 euro bieden op een gebruikte ipad.... jonguh die dingen koop je dan toch nieuw!!!
Ik hoor je alleen dingen als loser, prutser en kenkersukkel posten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha... Het is een trieste loser met net genoeg zakgeld om een Mc Flurry te kopen.
ipadje moet je toch wel kunnen kopen man... die dingen kosten nieuw 800 euro ofzo........ 1 miljoen is al met staatsobligaties al 300 euro per dag aan rente!!!! 3 daagjes sparen en je hebt een fucking nieuwe ipad!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja want als je een miljoen hebt moet je het gewoon lekker over de balk smijten
Je hebt zakgeld. Nu pitten en morgen hard leren. Wie weet komt je miljoen dan ooit nog eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja want als je een miljoen hebt moet je het gewoon lekker over de balk smijten
Je hoort me?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:11 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik hoor je alleen dingen als loser, prutser en kenkersukkel posten.Laat niet echt zien dat je slim bent. Met je geniale id-en
Zo is het hoor jongen, je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt zakgeld. Nu pitten en morgen hard leren. Wie weet komt je miljoen dan ooit nog eens.
Natuurlijk. Altijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zo is het hoor jongen, je hebt groot gelijk.
Ja geweldig, je hoeft het geld echt niet over de balk te smijten hoor als je het beter hebt dan de meeste mensen. Maar goed, wat je nu zegt is een standaard reactie van mensen die niks op de bank hebben. Rijk worden bereik je alleen door niet alles uit te geven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:12 schreef Dorst het volgende:
[..]
ipadje moet je toch wel kunnen kopen man... die dingen kosten nieuw 800 euro ofzo........ 1 miljoen is al met staatsobligaties al 300 euro per dag aan rente!!!! 3 daagjes sparen en je hebt een fucking nieuwe ipad!!!
Oh fuuuu... Verschrikkelijk... Mijn topique. Ik heb miljoenen...maar een topic dat kapot gaat... Oeeehfffquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en mensen die hun eigen topic om zeep helpen
laat ik het zo zeggen, als je een miljoen heb, laten we het zo zeggen dat je per maand laten we zeggen met normale obligaties. en allerlei rentes dat je daar 8k per maand aan over houd, (dus echt over houd met aftrek van de belastingen e.d.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja geweldig, je hoeft het geld echt niet over de balk te smijten hoor als je het beter hebt dan de meeste mensen. Maar goed, wat je nu zegt is een standaard reactie van mensen die niks op de bank hebben. Rijk worden bereik je alleen door niet alles uit te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |