En dit idd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef Heatseeker het volgende:
Ik laat gasten in mijn bed slapen, ik slaap zelf wel op de bank.
Dit jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet fijn met iemand naast me te slapen, tenzij het mijn vriend of mijn knuffel is
Iewquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Lithia het volgende:
Mijn ouders lieten wat familieleden bij ons thuis logeren. Die mochten in hun bed slapen.
Gaan ze op dat bed neuken.
Ga dan maar op de grond slapen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Lithia het volgende:
Mijn ouders lieten wat familieleden bij ons thuis logeren. Die mochten in hun bed slapen.
alleen echte bazen laten hun logees daar slapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef Sylvana het volgende:
Hier slapen logees op een matras op de grond
Je wilt je gasten toch niet op de grond laten neukenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Lithia het volgende:
Mwa zelf in elkaars lichaamssappen liggen is ook niet altijd even frisquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, maar tegelijkertijd, als je het zelf zal doen is het niet vies. Wat zijn wij mensen toch ook moelijke wezens
Ik praat weleens in mijn slaap en als ik een heftige droom heb dan kan ik wel eens slaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef Wootism het volgende:
Ik laat scheten in mijn slaap, dus ik zorg dat ik altijd apart lig.
Dat doet vriendlief ook, heeft me wel eens een bloedneus geslagen met zijn elleboog. En hij gewoon doorslapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik praat weleens in mijn slaap en als ik een heftige droom heb dan kan ik wel eens slaan
LOLquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat doet vriendlief ook, heeft me wel eens een bloedneus geslagen met zijn elleboog. En hij gewoon doorslapen
Ineens ben ik blij dat mijn vriend alleen maar snurktquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat doet vriendlief ook, heeft me wel eens een bloedneus geslagen met zijn elleboog. En hij gewoon doorslapen
Dat heb ik ook somsquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik praat weleens in mijn slaap en als ik een heftige droom heb dan kan ik wel eens slaan
Ben je echt zo vies van jouw vriend?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mwa zelf in elkaars lichaamssappen liggen is ook niet altijd even fris
Als ik het zelf zou doen... in andermans bed?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, maar tegelijkertijd, als je het zelf zal doen is het niet vies. Wat zijn wij mensen toch ook moelijke wezens
Tuurlijk wel. Kan ik makkelijk dwijlen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Je wilt je gasten toch niet op de grond laten neuken
Nee, maar een nat bed ligt niet zo fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms
En best wel hard ook, had een vriendin ooit keihard geslagen toen we kleiner waren, ze ging zelfde nacht huilend naar huis
[..]
Ben je echt zo vies van jouw vriend?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:33 schreef JerryLee het volgende:
Alles op vier poten is welkom
Alles op twee benen is de vijand .
JerryLee doet aan bestialiteitenquote:
Alles op twee poten en met twee vleugels is een vriend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:33 schreef JerryLee het volgende:
Alles op vier poten is welkom
Alles op twee benen is de vijand .
Why not, waarom precies kon je niet slapen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik heb ooit naast me nicht geslapen in één bed, en was net wel net die lekkerste![]()
geen oog dicht gedaan
Iedereen is gelijk, iedereen mag in mijn bed slapen. Alleen sommigen zijn iets gelijker dan anderen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alles op twee poten en met twee vleugels is een vriend.
quote:
Ik zat te wachten op dat moment waarop zij zich omdraait en haar kleren uittrekt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Why not, waarom precies kon je niet slapen.
Waarom zou dat je uberhaupt boeien dan als het je nicht is?:P En in wat sliepen jullie dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op dat moment waarop zij zich omdraait en haar kleren uittrekt.
maar dat komt natuurlijk niet
me 2quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef Heatseeker het volgende:
Ik laat gasten in mijn bed slapen, ik slaap zelf wel op de bank.
Een zwerver wel maar als ie een loopneus heeft?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ook een zwerver met een loopneus?
ik zocht me nog een slaapplek, ik ben op wegquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb een logeerkamer met bed en een slaapbank. Kunnen 4 personen. Wie waar gaat liggen mogen ze zelf uitzoeken :-)
Tot straks :-)quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik zocht me nog een slaapplek, ik ben op weg
Snift hij of snuit hij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:44 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ook een zwerver met een loopneus?
No deal. Sniffen heb ik geen problemen mee, maar geen rare snuiters in mijn bed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
het is een beetje van beiden, kan het niet plaatsen in één hokje
sneu, hij was nog roadie bij Golden Earringquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
No deal. Sniffen heb ik geen problemen mee, maar geen rare snuiters in mijn bed.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
sneu, hij was nog roadie bij Golden Earring
nog nooit een vriendin gehad?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Rensjebree het volgende:
Mijn bed is mijn tempel! Niemand slaapt in mij bed behalve ik zelf.. (en mijn 2 katten dan)
De rest slaapt maar lekker thuis of op straat!
dan is het goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Die ligt meer in mijn tempel dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |