SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Recurring castlidquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Amy nu geen vaste rol of gaat ze straks weer bij de paarden zit.,
Ik denk dat ze als minderjarige niet te vaak in beeld mag komen, na deze verhaallijn zal ze wel weer opgedoekt worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Amy nu geen vaste rol of gaat ze straks weer bij de paarden zit.,
Ik kan de Janine van toen nu wel knap vinden omdat ik er de huidige in probeer te zien, toen vond ik altijd dat ze een ontploft kippenkoppie hadquote:
Dat klopt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik kan de Janine van toen nu wel knap vinden omdat ik er de huidige in probeer te zien, toen vond ik altijd dat ze een ontploft kippenkoppie had![]()
Niet alleen vond ik dat ze mooier werd, ze werd in mijn optiek ook eleganter.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
Hoewel slecht geanimeerd, erg mooi dat meneer Harmsen het laatste shot heeft![]()
On my way.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooie collage, wil nu wel de shots van Jef, Rik en Ludo zien
Het gezicht van Ludo in zijn shot is welquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het shot van Ludo en Laura zijn niet erg goed, en het 5e shot is heel slecht, maar wel leuk op zich![]()
Wil je mr Harmsen, Roos en Anita ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het gezicht van Ludo in zijn shot is wel
Is goed hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wil je mr Harmsen, Roos en Anita ook?
Ben ik het volledig mee eens. Godzijdank hebben ze nooit het idee opgevat om een soortgelijk karakter te introduceren.quote:
Hans Beijer leek nog ergens op, maar Niek Prancas idd totaal niet.quote:Dat hebben ze ook wel bewezen met die 2e recast. Volgens mij was dat een soort test hoe de kijker erop zou reageren. Niet erg positief.
Jaaaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wil je mr Harmsen, Roos en Anita ook?
Wel jammer, want ik heb Niek daarna in andere programma's gezien en daar vond ik hem wel leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
Hans Beijer leek nog ergens op, maar Niek Prancas idd totaal niet.
Ik vond Niek Pancras juist beter lijken, Hans Beijer speelde rond die tijd net niet meer B100. En dat moest een boef voorstellen die nog net geen 50 was. Veel te jong voor een meneer Harmsen, bovendien had ie een volle bos haar. Qua gedrag leek ie er misschien meer op dan Niek Pancras. Maar ik vond dat die het zo stompzinnig deed dat het gewoon wel grappig was om naar te kijken, ik wist toch dat het tijdelijk was.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens. Godzijdank hebben ze nooit het idee opgevat om een soortgelijk karakter te introduceren.
[..]
Hans Beijer leek nog ergens op, maar Niek Prancas idd totaal niet.
Kapitein Stoppel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel jammer, want ik heb Niek daarna in andere programma's gezien en daar vond ik hem wel leuk.
Ze hadden hem een andere rol moeten geven, familie van Govert als tijdelijke vervanging.
En hij was natuurlijk ook:
[ afbeelding ]
Ditquote:
Inderdaad, ik weet nog dat ik het ontzettend vreemd vond toen Niek opeens meneer Harmsen moest spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond Niek Pancras juist beter lijken, Hans Beijer speelde rond die tijd net niet meer B100. En dat moest een boef voorstellen die nog net geen 50 was. Veel te jong voor een meneer Harmsen, bovendien had ie een volle bos haar. Qua gedrag leek ie er misschien meer op dan Niek Pancras. Maar ik vond dat die het zo stompzinnig deed dat het gewoon wel grappig was om naar te kijken, ik wist toch dat het tijdelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |