Nou, je bent niet lelijk. En je hebt 2 grote pluspunten ;Dquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ewww
[..]
oh en wat ben ik dan?
tssk
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Een leuke en ietwat onzekere jongedamequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ewww
[..]
oh en wat ben ik dan?
tssk
Probeer eerst maar eens een meid te vangen butskegelquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Bovendien zijn er een aantal standjes die vrijwel onmogelijk zijn als de vrouw niet squat
Niet alleenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je al naar bed? Tis pas 10 uur!
nou dan .quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je bent niet lelijk. En je hebt 2 grote pluspunten ;D
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Bovendien zijn er een aantal standjes die vrijwel onmogelijk zijn als de vrouw niet squat
Ok, slaap zequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet alleen
Maar ik ga fok afsluiten ja,is terug van sporten
Ik ga ook zo slapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga je al naar bed? Tis pas 10 uur!
Mij ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die minder lang droog staat dan jij
Anders had ik wel gezegd dat je 2 "enorme" pluspunten hadquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nou dan .
mijn tieten zijn niet zo enorm hoor
Dat is het probleem nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een meid te vangen butskegel
ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders had ik wel gezegd dat je 2 "enorme" pluspunten had
Maar het zal je vast wel lukken. Ik weet alleen niet wat voor man het beste bij jou zou passen
Maar een kat "hebben" is eerder een beloningquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef strawberry_hill het volgende:
degene die verliest koopt een kat.
Wat dan wel?quote:
Dat andere voorstel is veel leukerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik zie heloef al met een katquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef strawberry_hill het volgende:
1 vinden die leuk genoeg is om ook dingen buiten de slaapkamer mee te doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat dan wel?
[..]
Dat andere voorstel is veel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |