ik zeg knuffel, geen sex. Pls. Dan nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Knuffel mij niet houd ik niet van je bent een vrouw!
Zo doe eens liefquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
inderdaad,zelfs ik hoop beter te kunnen krijgen dan heloef
Sneezeechu, hoe ben je eigenlijk aan je naam gekomen? Lijkt wel de naam van een pokemon of zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als je als een adje naar een meid toe loopt zal het niet echt helpen nee mee eens
Sex wat stel jij me voor! Ik lust geen mosselsquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zeg knuffel, geen sex. Pls. Dan niet
Slechter dan heloef kan ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
inderdaad,zelfs ik hoop beter te kunnen krijgen dan heloef
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Qua schoonheid heb ik een goede smaak vergeleken met wat drommel post.
Naam generatorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sneezeechu, hoe ben je eigenlijk aan je naam gekomen? Lijkt wel de naam van een pokemon of zo
Ik wil jou dat weet je toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heloef doet ook zo ten mij,hij overleeft het wel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Verzin iets leuks.Dan gaan jullie verplicht samen naar een speeddate avond waar andere singles zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Sex wat stel jij me voor! Ik lust geen mossels
Het zou me niks verbazen als die minder lang droog staat dan jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Heloef is nog best een catch, je zou ook bij ja wie gaan ik eens noemen. Oh hack mij uit kunnen komen.quote:
Ja, heloef is wel lachen somsquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef is nog best een catch, je zou ook bij ja wie gaan ik eens noemen. Oh hack mij uit kunnen komen.
/care man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie TT, geen squats == geen keukenverlof
Heloef gaat scoren op Sziget dus hij gaat zeker winnenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heloef is wel lachen soms
ewwwquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:09 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan gaan jullie verplicht samen naar een speeddate avond waar andere singles zijn.
oh en wat ben ik dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heloef is wel lachen soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |