quote:
Kom op, there has to be a catch.quote:
Vanwaar dequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Qua schoonheid heb ik een goede smaak vergeleken met wat drommel post.
Ik ben geen jager, ik haat jagen, flirten, versieren en dat soort onzin.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef doe het niet, nu al een relatie willen
ey dis me niet constant ik wil jou ook niet ,laat dat duidelijk zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe maar neuken, een goede relatie is zo simpel nog niet.
[..]
Hell no.
[..]
Ook zo iets. Geen flauw idee.
Versieren is best leuk hoor.........als het luktquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen jager, ik haat jagen, flirten, versieren en dat soort onzin.![]()
Kortom het beste is dat wel te doen tot dat er iemand hapt zodat ik het daarna godzijdank niet meer hoef te doen.
Ik dis jou, jij dist mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ey dis me niet constant ik wil jou ook niet ,laat dat duidelijk zijn
okay jij neuken binnen een jaar,ik een relatie
quote:
Jij moet werken aan je lichaamstaal volgens mij en misschien wat sneller handelen. Het maakt echt geen tering uit wat je zegt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen jager, ik haat jagen, flirten, versieren en dat soort onzin.![]()
Kortom het beste is dat wel te doen tot dat er iemand hapt zodat ik het daarna godzijdank niet meer hoef te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer gaan jullie daten?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij moet werken aan je lichaamstaal volgens mij en misschien wat sneller handelen. Het maakt echt geen tering uit wat je zegt.Alsof dat niks uitmaakt wat je zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verzin iets leuks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Kom op, there has to be a catch.
Anders is het niet interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar ik ben allergisch voor kattenquote:
Ja, je moet het niet over saaie dingen gaan hebben natuurlijk maar lichaamstaal is de key wat mij betreft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Alsof dat niks uitmaakt wat je zegt...
Nou ja daar gaat het dus al fout.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Versieren is best leuk hoor.........als het lukt
Dan zou ik toch eerst iemand van fok proberen als ik jou was. Toegeven dat je je vriendje op internet hebt leren kennen is altijd nog beter dan een eenzaam kattenmens te zijn.quote:
Als je als een adje naar een meid toe loopt zal het niet echt helpen nee mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, je moet het niet over saaie dingen gaan hebben natuurlijk maar lichaamstaal is de key wat mij betreft.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Verzin iets leuks.inderdaad,zelfs ik hoop beter te kunnen krijgen dan heloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij moet werken aan je lichaamstaal volgens mij en misschien wat sneller handelen. Het maakt echt geen tering uit wat je zegt.Ik raak ze tegenwoordig wel heel snel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |