Ja dat bedacht ik me ook net haha, ben bij les 12 en ik ren weer braaf 4x 4 minuten vandaag..quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef VKV het volgende:
[..]
Die lessen gaan ook snel dan, ik mocht pas in les 20 van Evy een paar keer 8 minuten
Ik loop niet vaak 's ochtends, maar als ik 's ochtends loop, dan eet ik vooraf een banaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk 's ochtends? Eerst een licht ontbijt en dan hardlopen? of op de nuchtere maag?
Het zijn ook maar 18 lessen. Mijn volgende les is nu ook weer 6 x 2 minuten lopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef VKV het volgende:
[..]
Die lessen gaan ook snel dan, ik mocht pas in les 20 van Evy een paar keer 8 minuten
Ik loop wel regelmatig 's ochtends. Maar hier inderdaad ook water en een banaan dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:04 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik loop niet vaak 's ochtends, maar als ik 's ochtends loop, dan eet ik vooraf een banaan.
Liefst op de nuchtere maag, alleen wat water. Als ik eet van tevoren, dan zorg ik dat er nog even wat tijd tussen zit voor ik ga lopen. En alleen lichte dingen eten.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk 's ochtends? Eerst een licht ontbijt en dan hardlopen? of op de nuchtere maag?
glas water en verder niks.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Renate heeft wel betere muziek gelukkig... al zit er af en toe muziek tussen waardoor je heel hard gaat rennen om te hopen dat het snel over isquote:Op zondag 6 mei 2012 11:25 schreef Yuki het volgende:
Evy les 10 achter de rug.
Klacht 1: ze kan niet tellen. Stuk van 2 minuten hardlopen duurde toch echt 3 minuten. En bij het laatste blok van 3 minuten zei ze al binnen 30 sec dat de eerste minuut erop zat
Klacht 2: wat een kutmuziek
Antiklacht: ging best lekker
Omgquote:Op zondag 6 mei 2012 11:36 schreef linebear het volgende:
[..]
Renate heeft wel betere muziek gelukkig... al zit er af en toe muziek tussen waardoor je heel hard gaat rennen om te hopen dat het snel over isZo zat er vandaag The Ketchup song tussen
Ik neem meestal iets kleins als een mueslireep en een glas water. Lopen met een lege maag voelt zo ... leeg.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat nog steeds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ach ja, toen ik 22 was dacht ik ook dat ik god's gift was....
wel ff lekker om je hoofd leeg te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Maandag voor 't laatste gelopen. Woensdag nog wel op de spinfiets gezeten, daarna wat ziekjes gevoeld, maar vanmiddag toch maar weer even een 5 lopen, al is het maar om de studiestress even wat te verlichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |