Like hell ja dat ik met haar door wil, ze is buiten dit wispelturige echt geweldig. Denk ook dat dit de eerste keer dat ik echt verliefd ben... Dat maakt het zo lastig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:34 schreef sawadie het volgende:
Die signalen kunnen idd killing zijn.. Maar zou je met haar door willen? Ze heeft je niet echt netjes behandeld...
Ik ging het ook niet bewust opzoeken, maar de laatste paar keer leek het weer juist wat ontspannener tussen ons te zitten... Ik had gewoon mijn bek dicht moeten houden denk ik... Maar ik was des duivels vanacht, voelde me zo in de zeik gezet...quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Faazz het volgende:
Ik denk dat het beter is om afstand te houden dan ... maar dat is moeilijk vanwege werk? Zoek elkaar in ieder geval niet op en probeer rationeel te blijven in haar bijzijn.. Ik mijd ook alles wat met haar te maken heeft, zoals facebook en zo. We zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan en het klopte wat mij betreft ook gewoon niet allemaal, maar ik heb het haar duidelijk gemaakt, mocht ze met een andere gast gaan, ik wil het nevernooit weten. Ik ga het ook niet opzoeken. Want het maakt je gek.
Ik zie het somber voor je in. Al eerder dit topic heb ik iets gezegd over '4 maanden' en ben daar gisteren nog ff mee aan het stoeien geweest op internet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Hartkrijger het volgende:
[..]
Daarom wil ik haar ook absoluut niet wegjagen, wil immers dat het goed komt want het waren echt vier-vijf fantastische maanden ondanks onze shit.
[..]
Zou kunnen, maar ze geeft aan dat ik niet zomaar een neukertje was, en daar vertrouw ik wel op. Alleen het gedoe eromheen, de gemengde signalen, wtf...
Pfff....snap je dat aantal maanden nu en de 'spijt'.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef Hartkrijger het volgende:
Ik weet het diep van binnen ook wel, het trok alleen in 1x alles weer open, net nu ik normaal kon slapen...
Edit: helemaal stom, maar ik ben de relatie daarvoor weer opnieuw gaan waarderen en hunker naar die veiligheid... godverdomme wat is mijn hoofd een zooitje op dit moment...
Enige wijze besluit is even alleen denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Pfff....snap je dat aantal maanden nu en de 'spijt'.....
Sterkte en neem een wijs besluit!
Sterkte..quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef citylife het volgende:
Ik voel me ook zwaar kut, relatie van 4 jaar vandaag beeindigdzon tyfus zwaar gevoel in mijn lichaam
![]()
Zo snel mogelijk doorzettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef LaLouchi het volgende:
Had hem net ff aan de tel over een rekening. Wil hij weten hoe het met me gaat,.dus ik.zei ik ben aan het kijken wat ik wil. Toen zei hij waarom we gaan scheiden dat is al besloten. Daarna kwam ik mis je... Maar ik wil scheiden. Ik hou van je... Maar ik wil scheiden. Ik vroeg hem waarom hij niks regelt kwa scheiden, toen zei hij omdat jij.zei dat je tijd nodig had, en die geef ik je. Heb ik idd gezegd... Voel me nu weer zo kut..
Na 2 jaar..? Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:49 schreef Luxuria het volgende:
Het is al meer dan 2 jaar voorbij, maar van binnen mis ik hem nog altijdHij is gewoon echt de ware voor mij. Ooit komen we weer bij elkaar..
Ik zie/spreek hem zowat nooit. Wie weet als we in de toekomst weer in contact komen.. ik pin me daar natuurlijk niet op vast, maar ik heb gewoon het gevoel dat wij bij elkaar horen en dat het lot ons weer bij elkaar gaat brengen. Klinkt miss gek..quote:
Nee hoor, maar hoop er alsjeblieft niet op. Je spreekt hem amper. Misschien vind je hem niet eens leuk meer, en loop je deze manier wel een echt leuke man mis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zie/spreek hem zowat nooit. Wie weet als we in de toekomst weer in contact komen.. ik pin me daar natuurlijk niet op vast, maar ik heb gewoon het gevoel dat wij bij elkaar horen en dat het lot ons weer bij elkaar gaat brengen. Klinkt miss gek..
Ik ga ook door met mijn leven en ga met anderen datenquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:32 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hoop er alsjeblieft niet op. Je spreekt hem amper. Misschien vind je hem niet eens leuk meer, en loop je deze manier wel een echt leuke man mis.
en daar was ManageTheAnger.... beroepsvrijgezelquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ga ook door met mijn leven en ga met anderen datenmaar diep van binnen heb ik dat gevoel en sommige periodes mis ik hem ook echt erg. Na de enkele keren dat ik hem nog eens heb gezien, had ik steeds een paar dagen nodig om weer tot mezelf te komen omdat al die gevoelens weer boven kwamen.
Ik hoop ook dat ik een andere leuke man tegenkom waar ik hartstikke gelukkig mee wordt!
Je komt als geroepen!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en daar was ManageTheAnger.... beroepsvrijgezel
So tell me, what's your name where you from what do you want?quote:
Heb je dat nooit gehad dat je bij iemand echt zoiets hebt dat dat de enige echte ware is? Dat jullie bij elkaar horen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef sawadie het volgende:
Oh? Das nieuws voor mij! Iedereen heeft natuurlijk nog hoop, maar na 2 jaar denk ik dat het wel heel
Moeilijk gaat worden....
Is het uit met maltameisje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
So tell me, what's your name where you from what do you want?
pm-etje mag ook
Beroepsvrijgezel? Je hebt een vriendin en bent nog met druk aan de bibbers en otterzweet als je met een ex van daarvoor moet wappen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
So tell me, what's your name where you from what do you want?
pm-etje mag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |