abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111376390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:34 schreef sawadie het volgende:
Die signalen kunnen idd killing zijn.. Maar zou je met haar door willen? Ze heeft je niet echt netjes behandeld...
Like hell ja dat ik met haar door wil, ze is buiten dit wispelturige echt geweldig. Denk ook dat dit de eerste keer dat ik echt verliefd ben... Dat maakt het zo lastig.
Ik denk alleen dat ze haar shit eens op een rijtje moet krijgen. Alleen ik ben haar nu kwijt en dat gaat denk ik niet meer goedkomen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Faazz het volgende:
Ik denk dat het beter is om afstand te houden dan ... maar dat is moeilijk vanwege werk? Zoek elkaar in ieder geval niet op en probeer rationeel te blijven in haar bijzijn.. Ik mijd ook alles wat met haar te maken heeft, zoals facebook en zo. We zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan en het klopte wat mij betreft ook gewoon niet allemaal, maar ik heb het haar duidelijk gemaakt, mocht ze met een andere gast gaan, ik wil het nevernooit weten. Ik ga het ook niet opzoeken. Want het maakt je gek.
Ik ging het ook niet bewust opzoeken, maar de laatste paar keer leek het weer juist wat ontspannener tussen ons te zitten... Ik had gewoon mijn bek dicht moeten houden denk ik... Maar ik was des duivels vanacht, voelde me zo in de zeik gezet...
Als je opstaat heb je de wereld aan je voeten.
pi_111376609
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 13:18 schreef Hartkrijger het volgende:

[..]

Daarom wil ik haar ook absoluut niet wegjagen, wil immers dat het goed komt want het waren echt vier-vijf fantastische maanden ondanks onze shit.

[..]

Zou kunnen, maar ze geeft aan dat ik niet zomaar een neukertje was, en daar vertrouw ik wel op. Alleen het gedoe eromheen, de gemengde signalen, wtf...
Ik zie het somber voor je in. Al eerder dit topic heb ik iets gezegd over '4 maanden' en ben daar gisteren nog ff mee aan het stoeien geweest op internet.

Dan komt er idd een 4 maanden uit - uiteraard als gemiddelde - voor het verwerken van allerlei chaos & emotie.
Wel bijzonder; bij vreemdgaan is de regel zo'n beetje een half jaar waarna de vreemdganger-/ster de ogen weer opengaan en 'spijt' krijgt ;)
Nogmaals: geen harde regel maar een gemiddelde.

Eindigend met het begin blijf ik het somber voor je inzien. Jullie hebben elkaar getroost. Zij is er eerder klaar mee. Niet blijven hangen nou en stoppen met haar de schuld te geven. Dat lost niets op en haar daarmee terugkrijgen kun je imo vergeten.... :')

(Vlinders? Koop een vlindernetje! :+ )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111376694
Ik weet het diep van binnen ook wel, het trok alleen in 1x alles weer open, net nu ik normaal kon slapen...

Edit: helemaal stom, maar ik ben de relatie daarvoor weer opnieuw gaan waarderen en hunker naar die veiligheid... godverdomme wat is mijn hoofd een zooitje op dit moment...
pi_111376818
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:16 schreef Hartkrijger het volgende:
Ik weet het diep van binnen ook wel, het trok alleen in 1x alles weer open, net nu ik normaal kon slapen...

Edit: helemaal stom, maar ik ben de relatie daarvoor weer opnieuw gaan waarderen en hunker naar die veiligheid... godverdomme wat is mijn hoofd een zooitje op dit moment...
Pfff....snap je dat aantal maanden nu en de 'spijt'..... :')

Sterkte en neem een wijs besluit! ;)
Strek je eens uit !
pi_111377268
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 14:20 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Pfff....snap je dat aantal maanden nu en de 'spijt'..... :')

Sterkte en neem een wijs besluit! ;)
Enige wijze besluit is even alleen denk ik ;)
pi_111384462
Had hem net ff aan de tel over een rekening. Wil hij weten hoe het met me gaat,.dus ik.zei ik ben aan het kijken wat ik wil. Toen zei hij waarom we gaan scheiden dat is al besloten. Daarna kwam ik mis je... Maar ik wil scheiden. Ik hou van je... Maar ik wil scheiden. Ik vroeg hem waarom hij niks regelt kwa scheiden, toen zei hij omdat jij.zei dat je tijd nodig had, en die geef ik je. Heb ik idd gezegd... Voel me nu weer zo kut.. :'(
In life, every ending is a new beginning..
pi_111385236
Ik voel me ook zwaar kut, relatie van 4 jaar vandaag beeindigd :'( zon tyfus zwaar gevoel in mijn lichaam ;(
pi_111386264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef citylife het volgende:
Ik voel me ook zwaar kut, relatie van 4 jaar vandaag beeindigd :'( zon tyfus zwaar gevoel in mijn lichaam ;(
Sterkte..
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:29:24 #284
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111386673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef LaLouchi het volgende:
Had hem net ff aan de tel over een rekening. Wil hij weten hoe het met me gaat,.dus ik.zei ik ben aan het kijken wat ik wil. Toen zei hij waarom we gaan scheiden dat is al besloten. Daarna kwam ik mis je... Maar ik wil scheiden. Ik hou van je... Maar ik wil scheiden. Ik vroeg hem waarom hij niks regelt kwa scheiden, toen zei hij omdat jij.zei dat je tijd nodig had, en die geef ik je. Heb ik idd gezegd... Voel me nu weer zo kut.. :'(
Zo snel mogelijk doorzetten :).

Me ex vandaag gesproken over de whatsapp....... update volgt later want moet zo weg.
Vandaag was niet de dag voor het niets doen, ik kreeg een bericht met iets als:

"Hey ik hoorde dat het goed met je gaat daar ben ik superblij om enz enz enz"

en toen ben ik maar even in gesprek gegaan..... allemaal dingen uitgelegd waarvan ze helaas de helft niet snapt... dat ze inderdaad een relatie met die jongen heeft nu en hoe welkom ze daar wel niet is (gelijk van tafel geveegd, dat was ze hier ook)...

Allemaal andere dingen besproken....

maar..... Ik heb voor het eerst het gevoel gehad nadat mijn hart op hol sloeg en ik aan het zweten als een gek was.... dat ik vooruit ben gegaan op de juiste manier... en zij nu met hem zit, allemaal vrolijk en ze wil er oud mee worden, maar ik gewoon merk aan de manier hoe ze praat... dat er iets niet klopt..... ik heb verwerkt en ben verder gegaan, zij heeft afleiding gezocht en is verder gegaan.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111387192
Hoezo doorzetten? Ik ga zijn scheiding niet regelen, dat doet hij maar als hij dat zo graag wil.

Goed van je dat je rustig bent geblevrn :)
  donderdag 10 mei 2012 @ 18:49:02 #286
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_111387393
Het is al meer dan 2 jaar voorbij, maar van binnen mis ik hem nog altijd ;( Hij is gewoon echt de ware voor mij. Ooit komen we weer bij elkaar..
All she wants and needs is just a little taste..
pi_111387483
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Sterkte..
Thanks
pi_111387788
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:49 schreef Luxuria het volgende:
Het is al meer dan 2 jaar voorbij, maar van binnen mis ik hem nog altijd ;( Hij is gewoon echt de ware voor mij. Ooit komen we weer bij elkaar..
Na 2 jaar..? Dat denk ik niet...
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:05:21 #289
206580 Luxuria
pi_111388057
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 18:58 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Na 2 jaar..? Dat denk ik niet...
Ik zie/spreek hem zowat nooit. Wie weet als we in de toekomst weer in contact komen.. ik pin me daar natuurlijk niet op vast, maar ik heb gewoon het gevoel dat wij bij elkaar horen en dat het lot ons weer bij elkaar gaat brengen. Klinkt miss gek..
pi_111389225
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik zie/spreek hem zowat nooit. Wie weet als we in de toekomst weer in contact komen.. ik pin me daar natuurlijk niet op vast, maar ik heb gewoon het gevoel dat wij bij elkaar horen en dat het lot ons weer bij elkaar gaat brengen. Klinkt miss gek..
Nee hoor, maar hoop er alsjeblieft niet op. Je spreekt hem amper. Misschien vind je hem niet eens leuk meer, en loop je deze manier wel een echt leuke man mis.
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:42:14 #291
206580 Luxuria
pi_111389710
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee hoor, maar hoop er alsjeblieft niet op. Je spreekt hem amper. Misschien vind je hem niet eens leuk meer, en loop je deze manier wel een echt leuke man mis.
Ik ga ook door met mijn leven en ga met anderen daten :) maar diep van binnen heb ik dat gevoel en sommige periodes mis ik hem ook echt erg. Na de enkele keren dat ik hem nog eens heb gezien, had ik steeds een paar dagen nodig om weer tot mezelf te komen omdat al die gevoelens weer boven kwamen.

Ik hoop ook dat ik een andere leuke man tegenkom waar ik hartstikke gelukkig mee wordt!
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:36:43 #292
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111392668
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:42 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik ga ook door met mijn leven en ga met anderen daten :) maar diep van binnen heb ik dat gevoel en sommige periodes mis ik hem ook echt erg. Na de enkele keren dat ik hem nog eens heb gezien, had ik steeds een paar dagen nodig om weer tot mezelf te komen omdat al die gevoelens weer boven kwamen.

Ik hoop ook dat ik een andere leuke man tegenkom waar ik hartstikke gelukkig mee wordt!
en daar was ManageTheAnger.... beroepsvrijgezel :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:43:14 #293
206580 Luxuria
pi_111393067
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en daar was ManageTheAnger.... beroepsvrijgezel :D
Je komt als geroepen! :9
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:44:31 #294
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111393157
Oh? Das nieuws voor mij! Iedereen heeft natuurlijk nog hoop, maar na 2 jaar denk ik dat het wel heel
Moeilijk gaat worden....
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:58:58 #295
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111393990
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je komt als geroepen! :9
So tell me, what's your name where you from what do you want? :P

pm-etje mag ook :D
YouTube
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:19:16 #296
206580 Luxuria
pi_111395183
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef sawadie het volgende:
Oh? Das nieuws voor mij! Iedereen heeft natuurlijk nog hoop, maar na 2 jaar denk ik dat het wel heel
Moeilijk gaat worden....
Heb je dat nooit gehad dat je bij iemand echt zoiets hebt dat dat de enige echte ware is? Dat jullie bij elkaar horen?

Het ligt misschien ook aan de situatie. Want wij zijn uit elkaar gegaan terwijl we allebei nog gevoelens voor elkaar hadden. Nu is niet de tijd om weer bij elkaar te komen, maar over een paar jaar misschien wel.

Dat zie je toch ook vaker bij mensen die vroeger wat hadden en dan na 20 jaar weer bij elkaar komen :P
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:21:59 #297
206580 Luxuria
pi_111395339
Het is zeker niet zo dat ik al mijn hoop daarop gevestigd heb. Ik ga gewoon verder met mijn leven en hoop een leuke vent tegen te komen waar ik ook ontzettend veel van ga houden en mijn leven mee ga delen.
Maar diep van binnen heb ik gewoon zo'n gevoel dat mijn ex en ik ooit weer bij elkaar gaan komen. Of dat zo is, zal de toekomst uitwijzen :)
pi_111396705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Is het uit met maltameisje?
pi_111397044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Beroepsvrijgezel? Je hebt een vriendin en bent nog met druk aan de bibbers en otterzweet als je met een ex van daarvoor moet wappen...

Mis ik wat of zit je in het verkeerde topic?
Strek je eens uit !
  donderdag 10 mei 2012 @ 21:54:57 #300
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111397054
Ik heb echt wel gedacht dat dit meisje de ware was, en bij ons zijn er van beide kanten ook nog wel gevoelens. Maar ik ben echt wel met beide benen op de grond gezet, vooral door de manier waarop het is gegaan en de manier waarop ze zich nu gedraagt.

Of het nog goed komt zal de tijd leren, maar ik ga er voorlopig niet vanuit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')