abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111327393
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 10:24 schreef dennisje182 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen na het verzoek van mn ex dat ze zich na 5 maanden afvroeg hoe het met me ging enzo en dat ze eens wilde bellen om het contact langzaam op te pakken. Ik heb teruggestuurd dat ik liever gewoon afspreek omdat ik niet zo ben van het bellen (ik kijk liever mensen in de ogen aan). We hebben ondertussen wat gewhatsapped (ook nie zo'n fan van, dingen komen toch anders over...) waarbij er nauwelijks wedervragen vanuit haar kwamen naar mij toe....waarbij ik me dus afvraag waarom ze in godsnaam het contact dan wou oppakken./.... Ik heb haar in de maanden nadat het uitging duidelijk gemaakt dat we nog een heel goed gesprek moeten voeren voordat ik normaal met haar in 1 kamer kan zijn aangezien ze me gedumpt heeft zonder ook maar der best te willen doen om in haarzelf te graven om te zien wat er fout ging na 8 jaar. Om vervolgens nog geen 2 weken later met iemand anders verder te gaan :S
Ik vraag me dus af of ze nu denkt dat we nu maar gewoon kunnen doen alsof er niks gebeurd is en het over koetjes en kalfjes kunnen hebben...
Is ze nog altijd samen met die nieuwe gast trouwens?
pi_111328481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 11:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Is ze nog altijd samen met die nieuwe gast trouwens?
Kgeloof et....hoop een beetje dat hij haar ook zo in de kou laat staan uit het niets en zonder een goede uitleg.....maar das wishfull thinking. En watk eerder las kan ik heel goed begrijpen. Ik wil die gast niet tegenkomen, zien, of leren kennen of wat dan ook. Ik ben nog altijd benieuwd hoe ik reageer als ik hem met haar zie....het lost niks op, maar het zal goed voelen
pi_111329742
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 23:25 schreef tinoburg het volgende:

[..]

Heel kut, bij ''ons'' na bijna 8 jaar..
Ik dacht dat het eigenlijk een dump excuus was
Of niet?
pi_111330029
Ik voel me onrustig, blegh...
In life, every ending is a new beginning..
pi_111330254
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:44 schreef LaLouchi het volgende:
Ik voel me onrustig, blegh...
Dit. Hij heeft mij heel slecht behandeld. Hij verdient het niet in mijn gedachten rond te zwerven. Wat zijn oude patronen toch moeilijk los te laten. ;(
pi_111330402
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 12:51 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dit. Hij heeft mij heel slecht behandeld. Hij verdient het niet in mijn gedachten rond te zwerven. Wat zijn oude patronen toch moeilijk los te laten. ;(
Dat en ik ben nog heel kwaad op wat ze gedaan heeft, maar gek genoeg niet op wie ze is....die twee gedachtes trekken nogal aan elkaar
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:00:06 #257
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111330568
@LaLouchi:

Ik heb geen flauw idee wat ze eigenlijk wil...Weet wel dat ze na vier maanden dus nog wel gevoelens heeft voor me. Die heb ik natuurlijk ook wel, maar kan gewoonweg niet vergeten wat er gebeurd is. Ik wacht maar ff rustig af, dat is volgens mij het best in dit soort situaties....
pi_111332345
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:00 schreef sawadie het volgende:
@LaLouchi:

Ik heb geen flauw idee wat ze eigenlijk wil...Weet wel dat ze na vier maanden dus nog wel gevoelens heeft voor me. Die heb ik natuurlijk ook wel, maar kan gewoonweg niet vergeten wat er gebeurd is. Ik wacht maar ff rustig af, dat is volgens mij het best in dit soort situaties....
Goed bij jezelf te raden gaan wat jij wil, en waarom. Heel goed nadenken. En ondertussrn idd afwachten :)
pi_111332709
Boe... Waarom is ze niet hier ? :(
  woensdag 9 mei 2012 @ 13:51:01 #260
367311 sawadie
pi_111332771
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:41 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Goed bij jezelf te raden gaan wat jij wil, en waarom. Heel goed nadenken. En ondertussrn idd afwachten :)
Tis gewoon irritant af en toe :) Wil soms dat het weer het oude wordt, maar als je goed nadenkt is dat gewoon niet mogelijk...Das heel moeilijk....naja, ik zie wel!

Ben iig blij dat ze nog geen ander heeft, dat maakt het allemaal iets dragelijker!
pi_111333361
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef sawadie het volgende:

[..]

Tis gewoon irritant af en toe :) Wil soms dat het weer het oude wordt, maar als je goed nadenkt is dat gewoon niet mogelijk...Das heel moeilijk....naja, ik zie wel!

Ben iig blij dat ze nog geen ander heeft, dat maakt het allemaal iets dragelijker!
Je moet er ook niet te veel over willen nadenken toch..? Het oude wordt het inderdaad nooit meer, maar je weet wel wat je aan iemand gehad hebt, ondanks wat die persoon voor naars heeft gedaan. Ik weet niet wat er precies gebeurd is hoor.. Maar door te veel nadenken kan je een heel raar beeld gaan vormen over iemand terwijl je er heel erg naast kan zitten.

Hoe het gaat lopen weet je ook niet maar feit is dat het klaar is toch?

Ik voer ook constant monologen in mn hoofd maar sjah... Ik hou liever de gedachte vast over hoe het ooit geweest is en dat het misschien niet meer het zelfde wordt.. Maar dat het wel awesome was, ook al was het toen.
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:41:26 #262
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_111334883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:00 schreef sawadie het volgende:
@LaLouchi:

Een vreemd fenomeen; die vier maanden... Hoor zo'n periode van 3-4 maanden meer om me heen en heb er zelf ook mee te maken :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111336515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 13:51 schreef sawadie het volgende:

[..]

Het word nooit meer zoals het was, maar het kan wel een nieuwe relatie worden, maar dan met dezelfde persoon. Daar moet je maar eens overnadenken :)
  woensdag 9 mei 2012 @ 16:35:11 #264
367311 sawadie
pi_111339361
Ja idd, al ben ik best huiverig.. Ze heeft me heel veel pijn gedaan en ik weet niet of ik dat kan vergeten... Maar ik mis haar ook ng elke dag, dus das best moeilijk!
pi_111343973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 16:35 schreef sawadie het volgende:
Ja idd, al ben ik best huiverig.. Ze heeft me heel veel pijn gedaan en ik weet niet of ik dat kan vergeten... Maar ik mis haar ook ng elke dag, dus das best moeilijk!
Tja dan moet je kijken, kun je haar dat vergeven of blijf je altijd wrok koesteren? pas op het moment dat jij voelt dat je alles achter je gelaten hebt, kan je opnieuw beginnen, kan je het niet achter je laten dan heeft het weinig kans van slagen. Dus denk daar goed overna.
pi_111349726
Waarom ben ik zo verward ;( ik blijf maar nadenken over wat ik er zelf aan had kunnen doen. Waarom laat hij mij vallen als die mij zo geweldig vindt? Waarom vechten mensen haast niet meer voor hun relatie? Vraag me af of die in de toekomst, wanneer hij minder mogelijkheden heeft, ook zo makkelijk opgeeft.
pi_111351066
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef Charcot het volgende:
Waarom ben ik zo verward ;( ik blijf maar nadenken over wat ik er zelf aan had kunnen doen. Waarom laat hij mij vallen als die mij zo geweldig vindt? Waarom vechten mensen haast niet meer voor hun relatie? Vraag me af of die in de toekomst, wanneer hij minder mogelijkheden heeft, ook zo makkelijk opgeeft.
Precies. Exact hetzelfde geld voor mij en mijn (ex) man. Wat als zijn ouders hem niet meteen opgevangen hadden? Maargoed al dat ge wat als daar heb je niks aan... Sterkte..
pi_111369727
Ex had me ook weer eens toegevoegd op msn, ik dacht laat ik het maar is accepteren om te kijken wat ze te zeggen heeft.. vraagt ze meteen of ik een soa heb, en dat ze op dit liedje fijn kan sexen met haar nieuwe vriendje :') Heb haar ook meteen weer verwijderd, volgens mij is ze helemaal de weg kwijt, of ze probeert te laten zien hoe gelukkig zij wel niet is :r
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_111370648
quote:
15s.gif Op donderdag 10 mei 2012 11:03 schreef Ramkraker het volgende:
Ex had me ook weer eens toegevoegd op msn, ik dacht laat ik het maar is accepteren om te kijken wat ze te zeggen heeft.. vraagt ze meteen of ik een soa heb, en dat ze op dit liedje fijn kan sexen met haar nieuwe vriendje :') Heb haar ook meteen weer verwijderd, volgens mij is ze helemaal de weg kwijt, of ze probeert te laten zien hoe gelukkig zij wel niet is :r
Niet op reageren. ze wil je kwetsen en jaloers maken. Laat maar gaan. Denk niet dat ze gelukkig is, anders dan doe je dit niet. Het getuigt ook van weinig respect.
pi_111372816
Hier hoort ie wel!

Samenvatting voor de TL;DNR's onder ons:

Ik en meisje verbreken relatie (deels om elkaar) en rommelen aan, meisje neemt nu stap terug om zich te beraden over "ons", ik heb het hier erg moeilijk mee want het idee een puzzlestukje in mijn leven te hebben gevonden waar ik graag zo lang mogelijk aan vast ligt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, inmiddels zijn we ook iets verder: zij geeft aan dat ze teveel van haar ex in mij herkent (geen extra aandacht verjaardag, geen sociale kring die op klappen van de handen reageert) en dat ze het vervelend vond om als ze met mij was compleet op elkaar gefocust te zijn. Het voorstel om die bubbel dan maar op te rekken of simpelweg te doorbreken is aan dovemansoren gericht.

Ze gaf aan duidelijk geweest te zijn en wil niet verder, geeft aan niet op zoek te zijn en dus ook niet te hoeven nu. Heeft het druk met andere dingen, zegt ze.

Allemaal logisch. Tijdens ons laatste gesprek gaf ze ook aan me niet zomaar kwijt te willen uit haar leven, veel gezoen, gehuil, geknuffel over en weer, maar ze bleef bij haar standpunt dat het nu gewoon niet uitkomt.

Dat was drie weken terug, werk werd daarna redelijk awkward, de ene keer wel dicht bij me, de andere keer juist veel meer afstand of zelfs ontwijkgedrag, wat de situatie redelijk onhoudbaar maakt IMO, maar ik bleef hoop houden...

Gisteren opende ik tegen beter weten in haar Facebookpagina, en zag dat ze een nieuw plaatje had, kennelijk geschoten met Q-day en met een vent erbij.
Vermoedelijk is dit een vent die ze net voor ons laatste weekend bezocht heeft, waarna de bom op dinsdag barstte.

Ik ben furieus, kwaad, heb de behoefte haar de wind FLINK van voren te geven (en deels al gedaan via whatsapp) en vind dat ze vlucht, aangezien ze dit "probleem" bij iedereen tegen gaat komen.

"vlinder" is wat haar moeder haar noemt, en het valt me wel op: ook die beestjes zie je alleen als het mooi weer is...
Als je opstaat heb je de wereld aan je voeten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 12:52:45 #271
367311 sawadie
pi_111373800
Haha, mijn ex omschreef zichzelf ook altijd als vlinder en die dwarrelt ook altijd weg als iets moeilijk wordt...

Logisch dat je boos bent nu, maar denk je niet dat jullie gewoonweg te snel bij elkaar zijn gekomen? Mss was jij wel haar rebound, hoe vervelend dat ook klinkt...
pi_111374513
Vandaag weer 2 bezichtigingen gehad voor mijn moeder, ze was nu nr 8 & 9.. Dus die kans is ook weer klein... Pff.. Ze woont nu 4 maanden bij me in en begin het best een beetje zat te worde. Ze heeft nu 4 maanden urgentie erop zitten, dus nig maar 2 maanden te gaan en dan vervalt de urgentie.. Dus men.. Ik hoop zo dat het binnekort een keertje raak is. Verlang zo naar mijn eigen privacy. Heb het gevoel dat ik stilsta. Ik weet niet, denk dat als ze weg is ik pas kan gaan kijken hoe en wat ik wil. Want wat ik wil daar denk ik eigenlijk niet bij na... Maarja stel dat ex wel terug wil komen als mijn moeder weg is dan moet ik daar toch wel een antwoord op hebben.. Voor nu weet k het echt niet.. Vertrouwen is weg, maar de liefde niet. Hou wel echt zielsveel van hem, en voor hem kiezen zou ook weer betekenen stabiliteit voor mijn dochter, mijn huis sowieso behouden, minder hard knokken... Maar aan de andere kant ook druk maken om geld, alhoewel ik wel voor mezelf heb besloten dat echt in eigen hand te houden want daar vertrouw ik hem gewoon niet mee, bang zijn dat hij weer over dingen liegt, druk maken over hoe ik eruit zie en wat ik allemaal doe, druk maken of hij wel blijft... Tja.. Het is wikken en wegen, en msisschien ook wel totaal onnodig als hij sowieso niks meer wil maarja..

Heb maar in mijn hoofd dat als mijn moeder weg is hij zich gaat bedenken, al zegt hij zelf dat dat niet het geval is. De twijfel voel ik bij hem. Ik wou echt dat ik een glazen bol had, deze situatie is zo zenuwslopend. Ik heb van de stress een huidaandoening op mijn handen waarvan de huisarts niet weet wat het is, dus ik moet volgende week naar de dermatoloog. Alles staat stil momenteel, behalve mijn gedachte. Ik maak me onbewust steeds druk. Heb veel last van mijn nek en mijn schouders, sta gewoon stijf vd stress. En dan denk ik nog niet eens bewust over dingen na.. Ja soms wel, maar over het algemeen dus niet...
pi_111374708
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 12:52 schreef sawadie het volgende:
Haha, mijn ex omschreef zichzelf ook altijd als vlinder en die dwarrelt ook altijd weg als iets moeilijk wordt...
Daarom wil ik haar ook absoluut niet wegjagen, wil immers dat het goed komt want het waren echt vier-vijf fantastische maanden ondanks onze shit.
quote:
Logisch dat je boos bent nu, maar denk je niet dat jullie gewoonweg te snel bij elkaar zijn gekomen? Mss was jij wel haar rebound, hoe vervelend dat ook klinkt...
Zou kunnen, maar ze geeft aan dat ik niet zomaar een neukertje was, en daar vertrouw ik wel op. Alleen het gedoe eromheen, de gemengde signalen, wtf...
Als je opstaat heb je de wereld aan je voeten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 13:34:53 #274
367311 sawadie
pi_111375290
Die signalen kunnen idd killing zijn.. Maar zou je met haar door willen? Ze heeft je niet echt netjes behandeld...
pi_111375569
Ik denk dat het beter is om afstand te houden dan ... maar dat is moeilijk vanwege werk? Zoek elkaar in ieder geval niet op en probeer rationeel te blijven in haar bijzijn.. Ik mijd ook alles wat met haar te maken heeft, zoals facebook en zo. We zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan en het klopte wat mij betreft ook gewoon niet allemaal, maar ik heb het haar duidelijk gemaakt, mocht ze met een andere gast gaan, ik wil het nevernooit weten. Ik ga het ook niet opzoeken. Want het maakt je gek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')