Goede vraag, ze zijn alledrie op heterdaad betraptquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef error_404 het volgende:
Wat is de reden dat de straffen zo laag uitvallen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:35 schreef error_404 het volgende:
Wat is de reden dat de straffen zo laag uitvallen?
Ze zijn op heterdaad betrapt bij het smokkelen van 15 miljoen sigaretten en jij vind 2 weekjes schoffelen een gepaste straf?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef BasEnAad het volgende:
Het is maar smokkel he, geen moord ofzo, er zijn geen directe slachtoffers.
En dit:
[..]
gaaaapquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn op heterdaad betrapt bij het smokkelen van 15 miljoen sigaretten en jij vind 2 weekjes schoffelen een gepaste straf?
Dat is je beste commentaar op mijn reactie?quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is je beste commentaar op mijn reactie?
Komop, zelfs jij kan beter.....enkele keer gezien zelfs.quote:
Gewoon doodschieten!111quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zijn op heterdaad betrapt bij het smokkelen van 15 miljoen sigaretten en jij vind 2 weekjes schoffelen een gepaste straf?
De sigaretten/het geld zijn ze ook kwijt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze zulke straffen uitdelen daarvoor wel ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Tabaksmokkel ga je steeds meer krijgen met die achterlijke accijnzen hier.
Idd. Als je daarbij een risico-afweging maakt, dan slaat het al snel door naar de illegale activiteit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stel dat ze slaagde, kreeg ze een miljoenen winst aan illegale activiteit.
Ik lees betrokkenheid bij transport. Dus ik neem aan dat we hier niet te maken hebben met de hoofddaders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stel dat ze slaagde, kreeg ze een miljoenen winst aan illegale activiteit.
Ik weet niet. Dit soort zaken behoort bij de zware criminaliteit, dus je stelt je eigen leven en dat van je gezin in de waagschaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef Scorpie het volgende:
Jezus met zo'n lage straf ga ik ook die business in, risico is minimaal
he hallo, waar is je normale reactie van afschieten en nageslacht ritueel verbranden gebleven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef Scorpie het volgende:
Jezus met zo'n lage straf ga ik ook die business in, risico is minimaal
Al zijn de straffen tien keer zo hoog dan nog gebeurt het. Geld is geld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze zulke straffen uitdelen daarvoor wel ja.
Ik neem aan dat je hiermee het woordje betrokkenheid bedoeld?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Het lijkt me dat dit topic bestaat omdat er een verschil is tussen lezen en lettertekens herkennen en tot woorden vormen.
Met vallen en opstaan noemen ze dat...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |