[Bodybuilding] (#209) -|||-------|||- 5x5quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zitten er überhaupt bodybuilders op FOK! dan..?
Ben het grotendeels met je eens, maar een optrekrekje, benchpress en een set dumbells thuis kost ook niet veel hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk jongens, het is allemaal heel simpel. Een man moet gewoon in vorm zijn. Niet te dik, niet te dun. Je moet gewoon een beetje opdrukken, beetje situps doen, beetje hardlopen enzulks, niks geen irritante sportschool met tokkies, smerige kleedkamers, apparaten die bezet zijn, maandelijks geld betalen, of tijd kwijt.
Verder is je lichaam slechts een eerste indruk. Het boeit dus echt geen fuck zolang je maar niet een miezerig iel mannetje bent of een mannetje van 1,70 lang die even breed is als een deur, dat ziet er ook niet uit.
Al dat gedoe met lengte gewicht en zo ik snap niet wat iedereen hier daar mee heeft. Serieus is hier iemand die met een meetlintje zijn bicepsomtrek gaat meten?Dat is bijna net zo triest als de lengte van je lul meten.
![]()
Oh en shakes? Wtf man eet gewoon normale maaltijden en stel je niet aan met die lompe potten met die lelijke onder de olie gesmeerde steroïde mannetjes.
Gedraag je gewoon man.
gr
Je moet zwijgen sinepdraap. Je bent gewoon jelly. Wat weet jij nu over in vorm zijn. En ja ik meet mijn bicepsomtrek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
Kijk jongens, het is allemaal heel simpel. Een man moet gewoon in vorm zijn. Niet te dik, niet te dun. Je moet gewoon een beetje opdrukken, beetje situps doen, beetje hardlopen enzulks, niks geen irritante sportschool met tokkies, smerige kleedkamers, apparaten die bezet zijn, maandelijks geld betalen, of tijd kwijt.
Verder is je lichaam slechts een eerste indruk. Het boeit dus echt geen fuck zolang je maar niet een miezerig iel mannetje bent of een mannetje van 1,70 lang die even breed is als een deur, dat ziet er ook niet uit.
Al dat gedoe met lengte gewicht en zo ik snap niet wat iedereen hier daar mee heeft. Serieus is hier iemand die met een meetlintje zijn bicepsomtrek gaat meten?Dat is bijna net zo triest als de lengte van je lul meten.
![]()
Oh en shakes? Wtf man eet gewoon normale maaltijden en stel je niet aan met die lompe potten met die lelijke onder de olie gesmeerde steroïde mannetjes.
Gedraag je gewoon man.
gr
Wat is er mis mee om een hobby te hebben? Als je echt een hobby hebt kan het helemaal geen kwaad om je leven aan te passen en je biceps te meten. Als je daarmee je progressie kan meten moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Gedraag je gewoon man.
gr
Dan laat maar. Ik ga alleen voor het echte werkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef DeX090 het volgende:
[..]
[Bodybuilding] (#209) -|||-------|||- 5x5
Kijk daar maar eens. Ik vermoed wel dat de helft van die lui zo nep is als maar kan zijn, maar er zitten er ook een hoop tussen die nogal obsessief geilen op iedereen die zo is zoals zij willen zijn. Bodybuilders dus. Vandaar het homo-erotische gedeelte. Moeten ze verder zelf weten natuurlijk, maar voor mijn gevoel heeft die reeks het meeste weg van een parkeerplaats in een bos.
Daar in het topic is gemiddeld per user 100x meer kennis aanwezig dan op DBB dat vol staat met brosciencequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan laat maar. Ik ga alleen voor het echte werk
Typisch. Het slechtste voorbeeld eruit pikken als excuus waarom je niet sportquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Anno2012 het volgende:
Ziet toch niet uit man
[ afbeelding ]
Waarom zou je er in godsnaam zo uit willen zien
Hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Typisch. Het slechtste voorbeeld eruit pikken als excuus waarom je niet sport
Als je er geen zin in hebt om naar de sportschool te gaan moet je het niet doen, maar dan moet je niet de hele tijd zeiken op mannen die wel de motivatie hebben en er beter uitzien dan jij.
''10 keer opdrukken per dag doet het ook''. Waarom hoor ik je dan zeiken?
Grapjas. Onzekere mensen zijn niet happy met zichzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef sinepedraap het volgende:
Mofasa aller eerst wil je van mijn fobo wegblijven en ten tweede mijn foto niet posten op het forum?
Ten derde ik ben blij dat je me niet wil doen, godzijdank zeg.
Ten vierde ik ben happy met mezelf en de mensen waarbij dat belangrijk is zijn ook blij met mij
gr gr
Foto's op internet zetten en dan klagen dat ze een deur verderop gepost wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:09 schreef sinepedraap het volgende:
Mofasa aller eerst wil je van mijn fobo wegblijven en ten tweede mijn foto niet posten op het forum?
Ten derde ik ben blij dat je me niet wil doen, godzijdank zeg.
Ten vierde ik ben happy met mezelf en de mensen waarbij dat belangrijk is zijn ook blij met mij
gr gr
Wist helemaal niet dat dat tegen de regels was? Sowieso, iedereen die zijn foto wil zien kan in zijn fobo kijken. Dus wat maakt het dan uit...quote:
deze is gephotoshopped btwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:07 schreef Anno2012 het volgende:
Ziet toch niet uit man
[ afbeelding ]
Waarom zou je er in godsnaam zo uit willen zien
Maar ik ben niet onzekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:14 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Grapjas. Onzekere mensen zijn niet happy met zichzelf.
Maar waarom niet trainen en intelligent zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar ik ben niet onzeker
Tevens is het gewoon triest om foto's die niet voor iedereen toegankelijk zijn openbaar te maken.
Dat wilt niet zeggen dat je het overal kan plaatsen waar je het wilt. Hij vraagt zelfs netjes of je het weg kan halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat dat tegen de regels was? Sowieso, iedereen die zijn foto wil zien kan in zijn fobo kijken. Dus wat maakt het dan uit...
Zei ik iets over niet trainen en niet intelligent zijn? Ik heb het over de sportschool.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Maar waarom niet trainen en intelligent zijn?
Leg uit
Als er copyright op staan mag het volgens mij zowiezo nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat wilt niet zeggen dat je het overal kan plaatsen waar je het wilt. Hij vraagt zelfs netjes of je het weg kan halen.
Met dat trainen bedoel ik de sportschool, waarom alles zo zwart-wit zien?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zei ik iets over niet trainen en niet intelligent zijn? Ik heb het over de sportschool.
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar ik ben niet onzeker
Tevens is het gewoon triest om foto's die niet voor iedereen toegankelijk zijn openbaar te maken.
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:21 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Met dat trainen bedoel ik de sportschool, waarom alles zo zwart-wit zien?
Er zijn genoeg intelligente mensen die aan krachttraining doen omdat ze een sterk lichaam willen...
Ga jij lekker bepalen wat iemand wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
![]()
Gedraag je gewoon man.
gr
Neem het advies of niet. Ik druk geen pistool tegen je kop of wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
Ga jij lekker bepalen wat iemand wel of niet moet doen.
Wanneer noem je iets een obsessie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.
Moet je eerst nog eens zien te bereiken dan, dat ''gewoon in vorm''. LOLquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om de obsessie die mensen hiermee hebben en alles wat hierbij komt kijken. Terwijl gewoon in vorm zijn genoeg is.
Kan het volgens jou ook een obsessie zijn om helemaal niet in vorm te willen zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Neem het advies of niet. Ik druk geen pistool tegen je kop of wel?
De manier waarop jij het zegt is gewoon vervelend, beetje denigrerend zelfs.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight, iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje jaloezie denk ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja Moofasah jij hebt hier het mooiste breedste lichaam goed gedaan hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Moet je eerst nog eens zien te bereiken dan, dat ''gewoon in vorm''. LOL
Ligt er aan wat in vorm zijn is. Vaak krachttraining doen is niet meer in vorm maar meer te veel vorm.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:26 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan het volgens jou ook een obsessie zijn om helemaal niet in vorm te willen zijn?
Het is KLB hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
De manier waarop jij het zegt is gewoon vervelend, beetje denigrerend zelfs.
Awwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
Wajo moet ik nou echt iedereen gaan beantwoorden
Gebeurt meestal; veel reacties krijgen als je een post maakt die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef sinepedraap het volgende:
Wajo moet ik nou echt iedereen gaan beantwoorden
Waarom zou het andere mannen, gay of straight iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight, iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?
Dan kan ik toch ook shakes gaan drinken en naar de sportschool gaan? Maar ik kies ervoor om het niet te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje jaloezie denk ik...
Dat blijkt wel. Ik krijg positieve feedback en vragen om advies. Dus, die backfire gaat niet opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom zou het andere mannen, gay of straight iets kunnen schelen wat jij ervan vindt?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:31 schreef sinepedraap het volgende:
Dan kan ik toch ook shakes gaan drinken en naar de sportschool gaan? Maar ik kies ervoor om het niet te doen.
Heyyy, jij daarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef rosepetals het volgende:
Moofasah je gedraagt je wel als een kleine bitch zeg.
Hee lieve jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heyyy, jij daar
Hoe gaat het? Nog getraind in de sportschool?
Het is echt een competitie bij jou he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Ik krijg positieve feedback en vragen om advies. Dus, die backfire gaat niet op
sinepedraap kan de waarheid gewoon niet aan. Truth is a bitchquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:32 schreef rosepetals het volgende:
Moofasah je gedraagt je wel als een kleine bitch zeg.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
sinepedraap kan de waarheid gewoon niet aan. Truth is a bitch
Ik niet snapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel trainen, krijg je teveel testosteron van, zie je klootzakken gedrag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:35 schreef Moofasah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |