abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111091769

Welkom in de VBL-SC. Met allemaal beunhazen, hooligans en randdebielen die graag in VBL komen :Y

VBL vóór de SC

VBL ná de SC

pi_111091790
Duurt lang Kapi.
pi_111091829
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Duurt lang Kapi.
Ja, heb meer te doen man. Denk dat ik morgen maar een snaar de huisarts ga, heb last van onregelmatige hartslag. Zal wel komen door teveel caffeïne en niet slapen vannacht.
pi_111091854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, heb meer te doen man. Denk dat ik morgen maar een snaar de huisarts ga, heb last van onregelmatige hartslag. Zal wel komen door teveel caffeïne en niet slapen vannacht.
Zou oppassen voor zondag ;) :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:08:07 #5
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111091918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Wat bedoel je precies met onregelmatige hartslag?
pi_111091929
WTF, Seizoen 1 in de eredivisie met football manager.

EXC - GRA
Na 36 minuten rood voor De Graafschap. Uitslag 8-0 :') :D
pi_111091934
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou oppassen voor zondag ;) :Y
Nee, ff serieus ik ben wel wat gewend met m'n hyperventilatie vroeger enzo en dan beeld je jezelf in dat er iets aan de hand is, maar vanochtend (en nog steeds heb ik het idee) sloeg m'n hart gewoon een fiks aantal keren een slag over. Echt een extreem vreemd gevoel. Ben blij dat ik niet zo snel meer in paniek raak omdat ik mezelf daar wel wat in getraind heb de afgelopen jaren, maar blijft toch een beetje eng.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2012 17:08:45 ]
pi_111091997
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, ff serieus ik ben wel wat gewend met m'n hyperventilatie vroeger enzo en dan beeld je jezelf in dat er iets aan de hand is, maar vanochtend (en nog steeds heb ik het idee) sloeg m'n hart gewoon een fiks aantal keren een slag over. Echt een extreem vreemd gevoel. Ben blij dat ik niet zo snel meer in paniek raak omdat ik mezelf daar wel wat in getraind heb de afgelopen jaren, maar blijft toch een beetje eng.
Ik heb darmproblemen. Dat is pas kicken. :')
pi_111092007
Hallo :W
pi_111092019
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Hallo :W
Hoi Geiteke
pi_111092033
quote:

[..]

Ik heb één keer een hyperventilatie/een paniekaanval gehad in de bios en daarna nooit meer in mn leven ergens last van gehad :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_111092066
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zonder beide kun je niet leven iig, maar ik word van schijterij toch wat minder onrustig dan van hartproblemen. :P
pi_111092071
quote:

[..]

Dat lijkt me heel eng eigenlijk ...
pi_111092080
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik heb één keer een hyperventilatie/een paniekaanval gehad in de bios en daarna nooit meer in mn leven ergens last van gehad :')
Lol...dan ben je volgens mij wel een uitzondering hoor.
pi_111092087
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Diaree? :D
pi_111092094
quote:

[..]

Deed jij niet veel intensief sporten en supplementen slikken?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_111092115
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel eng eigenlijk ...
Mij ook :{
Noot noot.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:12:29 #18
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111092123
quote:
Is waarschijnlijk niets aan de hand. Ik heb daar ook geruime tijd last van gehad. Heet in de medische wereld gewoon extrasystole, oftewel hartoverslag. Wordt voornamelijk veroorzaakt door cafeïne-gebruik.
pi_111092143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Lol...dan ben je volgens mij wel een uitzondering hoor.
Kreeg ff geen adem meer, hart klopte raar, valium gehad van ambulance, lam gelegd omdat ze me niet rustig kregen en daarna nooit wat meegemaakt.
pi_111092168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Cara het volgende:

[..]

En dat gebeurt zomaar? Of was het een horrorfilm ofzo?
Moet toch een oorzaak te vinden zijn?
Noot noot.
pi_111092241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef eight het volgende:

[..]

Deed jij niet veel intensief sporten en supplementen slikken?
Ja veel sporten de laatste tijd, echt de laatste 5 dagen niet meer ivm tentamens. Supplementen slik ik niet. Gisteravond wel 3 blikjes energydrink gedronken waar ik totaal niet tegen kan dus gewoon dom van mezelf. Daarbovenop niet geslapen dus dat zal het wel verklaren. Zit ook een beetje in de familie, m'n pa heeft er ook last van dus eigenlijk klopt t plaatje wel redelijk. :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:15:06 #22
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111092247
quote:
Juwelierkiller bekent moord

AMSTERDAM -
De 19-jarige overvaller Sandro Grigolia heeft aan de Georgische politie bekend dat hij de Haagse goudsmid Ruud Stratmann (47) heeft doodgeschoten. Met twee schoten maakte hij naar eigen zeggen een einde aan het leven van de hardwerkende ondernemer aan de Beeklaan in Den Haag.

„Ik had financiële problemen. Op een dag besloten ik en mijn vriend om een juwelier te gaan beroven. Toen we binnenkwamen, was de eigenaar aanwezig. Hij verzette zich, ik werd bang en heb per ongeluk twee keer geschoten”, verklaarde Grigolia tegenover de politie in zijn geboortestad Tbilisi.

Beelden van het verhoor werden gisteren door het Georgische korps vrijgegeven aan televisiestations in het land. Uiterlijk kalm en in een blauw t-shirt vertelt de Hagenaar in zijn moedertaal over wat zich vorige week woensdag in de juwelier Lapidee aan de Beeklaan in Den Haag heeft plaatsgevonden. De Georgische politie heeft overigens niet alle beelden van het verhoor vrijgegeven.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:15:15 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111092253
quote:

[..]

Beter bel je nu
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:15:41 #24
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_111092272
quote:
15s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Beter bel je nu
:')
pi_111092288
quote:
19s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En dat gebeurt zomaar? Of was het een horrorfilm ofzo?
Moet toch een oorzaak te vinden zijn?
waarschijnlijk stress, was net uit een lange relatie.
adem/hart problemen kun je heel goed zelf oproepen, dus zolang je realiseert dat je het zelf oproept kun je het heel makkelijk voorkomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')