Ja, heb meer te doen man. Denk dat ik morgen maar een snaar de huisarts ga, heb last van onregelmatige hartslag. Zal wel komen door teveel caffeïne en niet slapen vannacht.quote:
Zou oppassen voor zondagquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, heb meer te doen man. Denk dat ik morgen maar een snaar de huisarts ga, heb last van onregelmatige hartslag. Zal wel komen door teveel caffeïne en niet slapen vannacht.
Wat bedoel je precies met onregelmatige hartslag?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, heb meer te doen man. Denk dat ik morgen maar een snaar de huisarts ga, heb last van onregelmatige hartslag. Zal wel komen door teveel caffeïne en niet slapen vannacht.
Nee, ff serieus ik ben wel wat gewend met m'n hyperventilatie vroeger enzo en dan beeld je jezelf in dat er iets aan de hand is, maar vanochtend (en nog steeds heb ik het idee) sloeg m'n hart gewoon een fiks aantal keren een slag over. Echt een extreem vreemd gevoel. Ben blij dat ik niet zo snel meer in paniek raak omdat ik mezelf daar wel wat in getraind heb de afgelopen jaren, maar blijft toch een beetje eng.quote:
Ik heb darmproblemen. Dat is pas kicken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ff serieus ik ben wel wat gewend met m'n hyperventilatie vroeger enzo en dan beeld je jezelf in dat er iets aan de hand is, maar vanochtend (en nog steeds heb ik het idee) sloeg m'n hart gewoon een fiks aantal keren een slag over. Echt een extreem vreemd gevoel. Ben blij dat ik niet zo snel meer in paniek raak omdat ik mezelf daar wel wat in getraind heb de afgelopen jaren, maar blijft toch een beetje eng.
Ik heb één keer een hyperventilatie/een paniekaanval gehad in de bios en daarna nooit meer in mn leven ergens last van gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ff serieus ik ben wel wat gewend met m'n hyperventilatie vroeger enzo en dan beeld je jezelf in dat er iets aan de hand is, maar vanochtend (en nog steeds heb ik het idee) sloeg m'n hart gewoon een fiks aantal keren een slag over. Echt een extreem vreemd gevoel. Ben blij dat ik niet zo snel meer in paniek raak omdat ik mezelf daar wel wat in getraind heb de afgelopen jaren, maar blijft toch een beetje eng.
Zonder beide kun je niet leven iig, maar ik word van schijterij toch wat minder onrustig dan van hartproblemen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb darmproblemen. Dat is pas kicken.
Dat lijkt me heel eng eigenlijk ...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol...dan ben je volgens mij wel een uitzondering hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb één keer een hyperventilatie/een paniekaanval gehad in de bios en daarna nooit meer in mn leven ergens last van gehad
Diaree?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb darmproblemen. Dat is pas kicken.
Deed jij niet veel intensief sporten en supplementen slikken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel eng eigenlijk ...
Is waarschijnlijk niets aan de hand. Ik heb daar ook geruime tijd last van gehad. Heet in de medische wereld gewoon extrasystole, oftewel hartoverslag. Wordt voornamelijk veroorzaakt door cafeïne-gebruik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
Kreeg ff geen adem meer, hart klopte raar, valium gehad van ambulance, lam gelegd omdat ze me niet rustig kregen en daarna nooit wat meegemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol...dan ben je volgens mij wel een uitzondering hoor.
En dat gebeurt zomaar? Of was het een horrorfilm ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb één keer een hyperventilatie/een paniekaanval gehad in de bios en daarna nooit meer in mn leven ergens last van gehad
Ja veel sporten de laatste tijd, echt de laatste 5 dagen niet meer ivm tentamens. Supplementen slik ik niet. Gisteravond wel 3 blikjes energydrink gedronken waar ik totaal niet tegen kan dus gewoon dom van mezelf. Daarbovenop niet geslapen dus dat zal het wel verklaren. Zit ook een beetje in de familie, m'n pa heeft er ook last van dus eigenlijk klopt t plaatje wel redelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef eight het volgende:
[..]
Deed jij niet veel intensief sporten en supplementen slikken?
quote:Juwelierkiller bekent moord
AMSTERDAM - De 19-jarige overvaller Sandro Grigolia heeft aan de Georgische politie bekend dat hij de Haagse goudsmid Ruud Stratmann (47) heeft doodgeschoten. Met twee schoten maakte hij naar eigen zeggen een einde aan het leven van de hardwerkende ondernemer aan de Beeklaan in Den Haag.
„Ik had financiële problemen. Op een dag besloten ik en mijn vriend om een juwelier te gaan beroven. Toen we binnenkwamen, was de eigenaar aanwezig. Hij verzette zich, ik werd bang en heb per ongeluk twee keer geschoten”, verklaarde Grigolia tegenover de politie in zijn geboortestad Tbilisi.
Beelden van het verhoor werden gisteren door het Georgische korps vrijgegeven aan televisiestations in het land. Uiterlijk kalm en in een blauw t-shirt vertelt de Hagenaar in zijn moedertaal over wat zich vorige week woensdag in de juwelier Lapidee aan de Beeklaan in Den Haag heeft plaatsgevonden. De Georgische politie heeft overigens niet alle beelden van het verhoor vrijgegeven.
Beter bel je nuquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
waarschijnlijk stress, was net uit een lange relatie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat gebeurt zomaar? Of was het een horrorfilm ofzo?
Moet toch een oorzaak te vinden zijn?
Hyperventilatie...vertel me er niks over. 1,5 jaar van m'n leven niet normaal kunnen leven erdoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Kreeg ff geen adem meer, hart klopte raar, valium gehad van ambulance, lam gelegd omdat ze me niet rustig kregen en daarna nooit wat meegemaakt.
Freaky!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Cara het volgende:
[..]
waarschijnlijk stress, was net uit een lange relatie.
adem/hart problemen kun je heel goed zelf oproepen, dus zolang je realiseert dat je het zelf oproept kun je het heel makkelijk voorkomen.
Wtf manquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hyperventilatie...vertel me er niks over. 1,5 jaar van m'n leven niet normaal kunnen leven erdoor.
dit is trouwens een goed stukje uitleg voor je Jojoortjequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Cara het volgende:
[..]
waarschijnlijk stress, was net uit een lange relatie.
adem/hart problemen kun je heel goed zelf oproepen, dus zolang je realiseert dat je het zelf oproept kun je het heel makkelijk voorkomen.
quote:Bij cognitieve gedragstherapie leren mensen hun eigen niet-reële gedachten te corrigeren. Iemand denkt bijvoorbeeld ten onrechte dat hartkloppingen een teken zijn van een hartaanval. Hierdoor neemt de angst toe, waardoor men versneld gaat ademhalen en transpireren. Hierdoor ontstaan er juist nog meer angst en klachten. Dit kan een paniekaanval tot gevolg hebben. De paniekaanval wordt dan niet veroorzaakt door de lichamelijke verschijnselen, maar door de manier waarop ze uitgelegd worden.
Mensen kunnen hun niet-reële gedachten leren corrigeren door bijvoorbeeld informatie te verzamelen over klachten die vooraf gaan aan een (in dit voorbeeld) hartinfarct. Het uiteindelijke resultaat is dat hartkloppingen niet langer gekoppeld worden aan een hartinfarct. Men leert in dit geval dat hartkloppingen ongevaarlijk zijn en spontaan kunnen optreden.
Kan ook gewoon zomaar gebeuren. Bijv: jij denkt dat je geen adem krijgt, waardoor je vreemd gaat ademhalen, je voelt je ongemakkelijk, je hartslag stijgt en je raakt wat angstig, door die angst ga je slechter ademhalen waardoor je je nog ongemakkelijker gaat voelen en tintelingen krijgt in je vingers, neustop en lippen. Je raakt nog meer in paniek doordat je dit niet kent en je hart gaat nog sneller gaan etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat gebeurt zomaar? Of was het een horrorfilm ofzo?
Moet toch een oorzaak te vinden zijn?
Als ik mijn medicijnen niet iedere dag neem, verstoppen mijn darmen. Of wordt mijn poep keihard. Had ik toen ik 6 was... DAT NOOIT MEER GODVERDOMMEquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonder beide kun je niet leven iig, maar ik word van schijterij toch wat minder onrustig dan van hartproblemen.
Ah dat zit je dus dwars in het echte leven dus poep je maar elke keer topics uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mijn medicijnen niet iedere dag neem, verstoppen mijn darmen. Of wordt mijn poep keihard. Had ik toen ik 6 was... DAT NOOIT MEER GODVERDOMME
Ah oke. Soort van vicieuze cirkel ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef Cara het volgende:
[..]
dit is trouwens een goed stukje uitleg voor je Jojoortje
[..]
Ik meende te herinneren dat ademhalingstechnieken hier enorm in kunnen helpen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
Gaat zo door tot je op tilt slaat, of je moet er inmiddels wat op getraind zijn om het te vermijden.
precies dit. ik heb dus in principe gelijk tegen mezelf kunnen zeggen dat er niets was, (aldus de dokter ook, moeilijk te geloven hoor!) maar hij vertelde me dat er mensen zijn die letterlijk de deur niet uit durven omdat ze ervan overtuigd zijn dat er toch echt wat mis is. (ergo, ze roepen het bij zichzelf op)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zomaar gebeuren. Bijv: jij denkt dat je geen adem krijgt, waardoor je vreemd gaat ademhalen, je voelt je ongemakkelijk, je hartslag stijgt en je raakt wat angstig, door die angst ga je slechter ademhalen waardoor je je nog ongemakkelijker gaat voelen en tintelingen krijgt in je vingers, neustop en lippen. Je raakt nog meer in paniek doordat je dit niet kent en je hart gaat nog sneller gaan etc.
Gaat zo door tot je op tilt slaat, of je moet er inmiddels wat op getraind zijn om het te vermijden.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah dat zit je dus dwars in het echte leven dus poep je maar elke keer topics uit.
Ben je bezig met een wedstrijdje of zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik mijn medicijnen niet iedere dag neem, verstoppen mijn darmen. Of wordt mijn poep keihard. Had ik toen ik 6 was... DAT NOOIT MEER GODVERDOMME
Komt nog wel als je ouder bent jongen. Een van de grootste drempels die je moet nemen is je eigen sterfelijkheid accepteren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat zijn jullie allemaal voor ongezonde wezens
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah dat zit je dus dwars in het echte leven dus poep je maar elke keer topics uit.
...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Komt nog wel als je ouder bent jongen. Een van de grootste drempels die je moet nemen is je eigen sterfelijkheid accepteren.
Zo'n 50% ouder ja, kleuter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
...
Jij bent ook maar een paar jaar ouder hoor
door je neus in, mond uit. is me ook verteld dat je beter niet kan focussen op die technieken omdat je door je ademhaling te controleren je lichaam verteld dat er wat mis met je is waardoor je het moet controleren, wat weer paniek veroorzaakt. bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik meende te herinneren dat ademhalingstechnieken hier enorm in kunnen helpen?
Mwoah...dat wel maar zal per persoon verschillen. Wat bij mij hielp is gewoon je grenzen verleggen: dus wél presentaties geven, wél tussen mensen in een groep gaan zitten zonder dat je eruit kan. Als het dan 2x goed is gegaan maak je je daar ook niet meer druk om de volgende keer. Gewoon eerlijk zijn tegen jezelf dat je angst irreëel is en dat is nog verdomd moeilijk als je je zo angstig voelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik meende te herinneren dat ademhalingstechnieken hier enorm in kunnen helpen?
Zou echt niets voor mij zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ook gewoon zomaar gebeuren. Bijv: jij denkt dat je geen adem krijgt, waardoor je vreemd gaat ademhalen, je voelt je ongemakkelijk, je hartslag stijgt en je raakt wat angstig, door die angst ga je slechter ademhalen waardoor je je nog ongemakkelijker gaat voelen en tintelingen krijgt in je vingers, neustop en lippen. Je raakt nog meer in paniek doordat je dit niet kent en je hart gaat nog sneller gaan etc.
Lijkt me sterk. Door die ademhalingstechnieken komt je lichaam juist in een ruststand. Wordt ook gewoon gebruikt door boeddhistische monniken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Cara het volgende:
door je neus in, mond uit. is me ook verteld dat je beter niet kan focussen op die technieken omdat je door je ademhaling te controleren je lichaam verteld dat er wat mis met je is waardoor je het moet controleren, wat weer paniek veroorzaakt. bizar eigenlijk.
Pizzaquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Cara het volgende:
jojoortje wat moet ik nou eten eigenlijk ik zoek ff wat simpels
ik eet alleen gezond ben op sportdieetquote:
15 en 23 is wat dat betreft een wereld van verschil, maar daar kom je nog wel achter.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
...
Jij bent ook maar een paar jaar ouder hoor
Roerbakmie!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef Cara het volgende:
jojoortje wat moet ik nou eten eigenlijk ik zoek ff wat simpels
Probleem is dat al die mensen het heel goed bedoelen, maar geen ervaringsdeskundige zijn. Het probleem zit 'm in je hoofd, niet zozeer in je ademhaling.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Cara het volgende:
[..]
door je neus in, mond uit. is me ook verteld dat je beter niet kan focussen op die technieken omdat je door je ademhaling te controleren je lichaam verteld dat er wat mis met je is waardoor je het moet controleren, wat weer paniek veroorzaakt. bizar eigenlijk.
snap ik, maar als je je lichaam verteld dat je anders moet ademhalen vertel je je lichaam dat er iets mis met je is waardoor dat nodig is. terwijl de beste techniek eigenlijk is gewoon negeren wat je voelt en doorgaan met het dagelijks leven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Door die ademhalingstechnieken komt je lichaam juist in een ruststand. Wordt ook gewoon gebruikt door boeddhistische monniken.
Ach, qua gezondheid toch nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
15 en 23 is wat dat betreft een wereld van verschil, maar daar kom je nog wel achter.
Hyperventilatie heb ik 't over he, geen hartritmestoornissen....met dat eerste is het juist verstandig om veel te sporten want je krijgt weer vertrouwen in je lichaam en meer conditie = lucht = minder het gevoel dat je het benauwd hebt en de angst die daaruit voortkomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef eight het volgende:
[..]
Zou echt niets voor mij zijn![]()
Kun je wel gewoon hardlopen of ben je dan gevaarlijk bezig?
okee dank je welquote:
er is niets lekkerder dan een uur voluit te knallen met hardlopen; je hebt nergens last van; dus bevestiging dat er niets mis met je isquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hyperventilatie heb ik 't over he, geen hartritmestoornissen....met dat eerste is het juist verstandig om veel te sporten want je krijgt weer vertrouwen in je lichaam en meer conditie = lucht = minder het gevoel dat je het benauwd hebt en de angst die daaruit voortkomt.
Maar zo'n ademhaling is juist niet vanzelfsprekend voor mensen met hyperventilatie. Dat is nog verdomd lastig hoor als je je slecht voelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Door die ademhalingstechnieken komt je lichaam juist in een ruststand. Wordt ook gewoon gebruikt door boeddhistische monniken.
Jij moet dokter worden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Cara het volgende:
[..]
snap ik, maar als je je lichaam verteld dat je anders moet ademhalen vertel je je lichaam dat er iets mis met je is waardoor dat nodig is. terwijl de beste techniek eigenlijk is gewoon negeren wat je voelt en doorgaan met het dagelijks leven.
1 op de 5 mensen in Nederland komt ooit in aanraking met een psycholoog of psychiator. Zo gek is het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
relatie en psychologie. Daar lopen echt kneusjes rond.
Saladequote:
gozer, ik heb het zelf gehad en dit is letterlijk wat mn dokter zei. ik heb er daarna nooit meer last van gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij moet dokter worden!
''Dokter ik heb last van mijn hart/ik kan niet goed ademen''
Cara:''beste techniek eigenlijk is gewoon negeren wat je voelt en doorgaan met het dagelijks leven.''
''Ok gr gr bedankt!''
Als je 't niet erg vindt blijf ik vandaag gewoon lekker in m'n kamer op bed met een serietje op de laptop.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
er is niets lekkerder dan een uur voluit te knallen met hardlopen; je hebt nergens last van; dus bevestiging dat er niets mis met je is
Weet je wat ook leuk is? Neurologische coeliakie hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel eng eigenlijk ...
Ja, het is meer geestelijk dan lichamelijk. Ik had op een gegeven moment echt last van het overslaan van de hart, een soort duizeligachtig gevoel en een hoge hartslag. Heb tijdens het hardlopen een keer zo'n enorme hartslag gehad dat ik 112 had gebeld. In de ambulance deden ze een ECG bij me en daaruit kwam naar voren dat er toch iets niet helemaal goed was: st-elevatie. Uiteindelijk in het ziekenhuis een bloedtest afgenomen, ct-scan gemaakt en nog een ander test. Bleek toch loos alarm te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef kapiteintje het volgende:
Mwoah...dat wel maar zal per persoon verschillen. Wat bij mij hielp is gewoon je grenzen verleggen: dus wél presentaties geven, wél tussen mensen in een groep gaan zitten zonder dat je eruit kan. Als het dan 2x goed is gegaan maak je je daar ook niet meer druk om de volgende keer. Gewoon eerlijk zijn tegen jezelf dat je angst irreëel is en dat is nog verdomd moeilijk als je je zo angstig voelt.
Mijn dokter doet dat ook "Ah.. oke, kom over 2 weken maar terug, als je er dan nog last van hebt dan kijken we verder"quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij moet dokter worden!
''Dokter ik heb last van mijn hart/ik kan niet goed ademen''
Cara:''beste techniek eigenlijk is gewoon negeren wat je voelt en doorgaan met het dagelijks leven.''
''Ok gr gr bedankt!''
Dokters praten ook vaak poep hoor. Dat is een ding wat ik iig wel weet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
gozer, ik heb het zelf gehad en dit is letterlijk wat mn dokter zei. ik heb er daarna nooit meer last van gehad
Een onregelmatige hartslag valt toch onder een hartritmestoornis?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hyperventilatie heb ik 't over he, geen hartritmestoornissen....met dat eerste is het juist verstandig om veel te sporten want je krijgt weer vertrouwen in je lichaam en meer conditie = lucht = minder het gevoel dat je het benauwd hebt en de angst die daaruit voortkomt.
Symptomen negeren is het domst wat er is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
gozer, ik heb het zelf gehad en dit is letterlijk wat mn dokter zei. ik heb er daarna nooit meer last van gehad
Niet bij iedereen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Symptomen negeren is het domst wat er is.
niet met hyperventilatie!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Symptomen negeren is het domst wat er is.
onregelmatig is niet hetzelfde als een verklaarbare hogere hartslag door angst of paniek he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef eight het volgende:
[..]
Een onregelmatige hartslag valt toch onder een hartritmestoornis?
Wtf hebben jullie allemaal voor enge dingenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Neurologische coeliakie hebbenDan lig je zwetend en hyperventilerend van angst op bed als je gluten binnen hebt gekregen. Je hart bonst heel hard, je voelt je helemaal jezelf niet en wil niks anders dan gewoon slapen of flauwvallen (en zo voelt het ook)
OUD is erger hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
relatie en psychologie. Daar lopen echt kneusjes rond.
Niet anders gaan ademhalen, maar 'normaal' gaan ademhalen. Terug naar de juiste of een betere ademhaling. Wat jij zegt klopt echt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Cara het volgende:
[..]
snap ik, maar als je je lichaam verteld dat je anders moet ademhalen vertel je je lichaam dat er iets mis met je is waardoor dat nodig is. terwijl de beste techniek eigenlijk is gewoon negeren wat je voelt en doorgaan met het dagelijks leven.
Hoort bij 't leven. Je lichaam is geen machine en zodra je daar achter komt is dat een redelijke reality-check.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wtf hebben jullie allemaal voor enge dingen![]()
Ik had alleen een nierziekte als baby, was toen bijna doodgegaan, maar ik heb nu niks
Om te trollen welquote:
Dokters zijn dan ook oplichters van het ergste soort, natuurlijk ze weten veel en hebben hard geleerd. Maar ik ben nog nóóit goed geholpen met iets.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn dokter doet dat ook "Ah.. oke, kom over 2 weken maar terug, als je er dan nog last van hebt dan kijken we verder"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |