Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:56 schreef whosvegas het volgende:
Gevallen Duitsers herdenken op 4 mei is niet gepast, zij waren de veroorzaker van di alles. Ook al hebben ze niet actief aan de oorlogsmisdaden mee gedaan. Ze hebben al makke schapen achter Hitler aan gelopen.
Doe het dan op een andere dag ofzo, is 3 mei geen idee, met ingang van 2013
Ik had het over het volk in dat actiecomite met hun tradities, daar pochen ze immers mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Laten we nu niet alle Joden over één kam scheren.
Ik ken er namelijk eentje die dit belachelijk vind, wat dat comité wil bereiken met die actie.
Nee Boldface was twee posts eerder. Wel opletten jongen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de eerste randfiguur die een marginaal belangengroepje gelijktrekt met 'de joden'.
Ik kijk nu naar de herdenking op de Dam . Wat is daar gekaapt aan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:16 schreef Boldface het volgende:
Ben klaar met het Joods slachtofferisme dat Dodenherdenking kaapt.
En dat is maar goed ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van de Duitsers was gewoon slachtoffer hoor.
Uit een ander topic.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:18 schreef yvonne het volgende:
Net op Radio 1:
Nederlands-Joodse federatie oid die van het kort geding
'permanent in dit soort herdenkingscommmitee's moet ook een Jood inzitten om te bewaken dat de herdenkingen zuiver blijven en er nooit Duitsers herdacht worden'
Maw een club mensen schrijft ons voor Duitsers te blijven haten?
Dan ben ik zeker weer een anti-semiet?
Je zei wel wat meer hoor pik. Oa dat joden een rancuneus volkje zijn, en niet om het een of ander, maar daar druipt de domheid aardig vanaf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:41 schreef Nielsch het volgende:
Waarom worden mijn posts uit dit topic gehaald? Wat een achterlijke censuur.
Waarom mag ik niet zeggen dat ik geen zin meer heb om Joden te herdenken?
Goh, dagelijks worden de moslims ongemod een achterlijk volk genoemd maar joden rancuneus noemen mag dan weer niet. Bijzonder.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je zei wel wat meer hoor pik. Oa dat joden een rancuneus volkje zijn, en niet om het een of ander, maar daar druipt de domheid aardig vanaf.
Wanneer zijn er voor het laatst 6 miljoen moslims vergast?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goh, dagelijks worden de moslims een achterlijk volk genoemd maar joden rancuneus noemen mag dan weer niet. Bijzonder.
Doet er niet toe. Gaat erom dat je blijkbaar de ene groep wel voor van alles en nog wat mag uitmaken en de andere niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wanneer zijn er voor het laats 6 miljoen moslims vergast?
Dorpsgek
Dat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wanneer zijn er voor het laats 6 miljoen moslims vergast?
Oh dat doet er niet toe...ok.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Gaat erom dat je blijkbaar de ene groep wel voor van alles en nog wat mag uitmaken en de andere niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |