Dankjequote:
Dus gaat nog wel even duren.. Straks maar bellen.quote:Geachte heer, mevrouw,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. In verband met de implementatie van Mijn PostNL en Employee Self Service (ESS), zal de behandeltermijn langer zijn dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip en doen ons uiterste best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Voor verzoeken tot het verstrekken van een werkgeversverklaring hanteren wij een behandeltermijn van maximaal een week.
Met vriendelijke groet,
Front Office HR Services
Finance & People Services
Volgens mij heeft het te maken met welke 'dekking' je hebt bij ANWB. Dus alleen service in Nederland, thuisservice of Europa. 'Europa-klanten' hebben een duurder en uitgebreider pakket, en daarom heeft de kampioen vaak een extra bijlage oid, vandaar het plastic eromheen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Regio? Wat dacht je van dezelfde straat? Nr 1, 3 en 11 een Kampioen in plastic, nr 5 t/m 9 zonder plastic. Schiet mij maar lek.
Gaat weer lekker!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:15 schreef Mirgeam het volgende:
Vandaag antwoord gehad op mijn mail van 20 april
Door PostNL (Autobedrijf). Dus je moet wel al bij het autobedrijf werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef VKV het volgende:
Wordt de busleging op zondag nog gewoon door PostNL gedaan (of door TNT Express)?
Zou mij wel leuk lijken naast m'n zaterdagbestellerbaantje, zie er alleen geen vacatures voor staan.
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staanquote:
Ah bedankt ik heb me aangemeld!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staan
De een na laatste kolom heet Finbox en een van de opties is Alle bedrijven, daar kan je PostNL Werknemers vinden.
Als je daar alles invult krijg je voortaan via de INGsite je loonstrook.
@ Peterselieman, ik had eerder je bericht niet gezien, waarom gaat dit verdwijnen? Waar staat it?
Ik vind het superhandig iig.
wat ik begrepen heb willen ze alleen nog maar het digitale loonstrookje op de postnlsite hebben. Dat het strookje bij je bank verdwijnt zal wel een kostenbesparing zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staan
De een na laatste kolom heet Finbox en een van de opties is Alle bedrijven, daar kan je PostNL Werknemers vinden.
Als je daar alles invult krijg je voortaan via de INGsite je loonstrook.
@ Peterselieman, ik had eerder je bericht niet gezien, waarom gaat dit verdwijnen? Waar staat it?
Ik vind het superhandig iig.
http://www.nu.nl/economie(...)g-reorganisatie.htmlquote:PostNL praat over fasering reorganisatie
Laatste update: 8 mei 2012 10:42 info
AMSTERDAM - PostNL praat de komende 8 tot 10 weken met de ondernemingsraad (or) over de verdere fasering van de reorganisatie.
Foto: ANP
Dat zei financieel directeur Jan Bos dinsdag in een toelichting op de kwartaalcijfers van het postbedrijf.
PostNL schortte de invoering van de reorganisatie eerder dit jaar tijdelijk op, omdat de ingebruikname van zogenoemde voorbereidingslocaties tot onverwacht grote problemen in de postbezorging leidde.
Op die locaties moet de sortering van post in de toekomst gecentraliseerd plaatsvinden.
Tempo
Volgens Bos zijn de grootste problemen inmiddels verholpen. In overleg met de or gaat het bedrijf nu bepalen in welk tempo de reorganisatie wordt hervat. De directeur kon nog niet aangeven wat PostNL zelf van het overleg verwacht.
Bos herhaalde de toezegging dat de reorganisatie aan de eerder gestelde bezuinigingsdoelstellingen zal voldoen.
Gaat nu al weer beter, al wordt het personeelsdossier niet gevonden, omdat het pad waar naar verwezen wordt niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
bij mij werkte Mijn PostNL de afgelopen periode in tegenstelling tot bij anderen prima, maar nu zijn de pagina's die ik wil bekijken niet beschikbaar
same herequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat was het trouwens een rustige dag vandaag, zo weinig post!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |