abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111237080
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

hr.services@postnl.nl
Dankje :) Heb al een automatische reactie gehad:

quote:
Geachte heer, mevrouw,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. In verband met de implementatie van Mijn PostNL en Employee Self Service (ESS), zal de behandeltermijn langer zijn dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip en doen ons uiterste best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Voor verzoeken tot het verstrekken van een werkgeversverklaring hanteren wij een behandeltermijn van maximaal een week.

Met vriendelijke groet,

Front Office HR Services
Finance & People Services
Dus gaat nog wel even duren.. Straks maar bellen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Selestha op 07-05-2012 07:22:52 ]
pi_111237572
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Regio? Wat dacht je van dezelfde straat? Nr 1, 3 en 11 een Kampioen in plastic, nr 5 t/m 9 zonder plastic. Schiet mij maar lek.
Volgens mij heeft het te maken met welke 'dekking' je hebt bij ANWB. Dus alleen service in Nederland, thuisservice of Europa. 'Europa-klanten' hebben een duurder en uitgebreider pakket, en daarom heeft de kampioen vaak een extra bijlage oid, vandaar het plastic eromheen.
pi_111244939
@ Selestha

Vanmorgen ook een mail verstuurd naar hr.service.
Zelfde verhaal...wacht toch maar even af.
Anders ga ik eind mei wel bellen.

Ook maar even een mail verstuurd naar PVPostNL over de entreebewijzen van Walibi.
De laatste partij entreebewijzen worden vandaag verstuurd.
Zie het wel verschijnen, dan.
pi_111245500
@PBZ64

Ik heb vanmorgen wel gebeld, en er werd me gezegd dat het geen probleem was en dat ze zouden noteren dat ik na Mei papieren loonstrookjes moet blijven ontvangen. Ik bel dus nog wel een keer op om te controleren of het er echt bij staat, maar als het goed is moet het nu geregeld zijn :)
pi_111249546
Vandaag antwoord gehad op mijn mail van 20 april :')
pi_111249593
Ik moet van de week eens mijn tc aan zijn jasje trekken. Nog niets gehoord over de bon van de extra HAH op donderdag 24 april.
  maandag 7 mei 2012 @ 15:33:11 #157
342418 VKV
Plausibel
pi_111250228
Wordt de busleging op zondag nog gewoon door PostNL gedaan (of door TNT Express)?
Zou mij wel leuk lijken naast m'n zaterdagbestellerbaantje, zie er alleen geen vacatures voor staan.
pi_111258497
Die bon is niet van de vvv maar een kadopas van de v&d :-)
pi_111264565
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:15 schreef Mirgeam het volgende:
Vandaag antwoord gehad op mijn mail van 20 april :')
Gaat weer lekker!
pi_111264680
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef VKV het volgende:
Wordt de busleging op zondag nog gewoon door PostNL gedaan (of door TNT Express)?
Zou mij wel leuk lijken naast m'n zaterdagbestellerbaantje, zie er alleen geen vacatures voor staan.
Door PostNL (Autobedrijf). Dus je moet wel al bij het autobedrijf werken.
pi_111265965
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 06:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb ING ja :)
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staan
De een na laatste kolom heet Finbox en een van de opties is Alle bedrijven, daar kan je PostNL Werknemers vinden.
Als je daar alles invult krijg je voortaan via de INGsite je loonstrook.

@ Peterselieman, ik had eerder je bericht niet gezien, waarom gaat dit verdwijnen? Waar staat it?
Ik vind het superhandig iig.
pi_111269449
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Troeta het volgende:

[..]

Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staan
De een na laatste kolom heet Finbox en een van de opties is Alle bedrijven, daar kan je PostNL Werknemers vinden.

@ Peterselieman, ik had eerder je bericht niet gezien, waarom gaat dit verdwijnen? Waar staat it?
Ah bedankt ik heb me aangemeld!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 mei 2012 @ 23:17:50 #163
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_111271605
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Troeta het volgende:

[..]

wat ik begrepen heb willen ze alleen nog maar het digitale loonstrookje op de postnlsite hebben. Dat het strookje bij je bank verdwijnt zal wel een kostenbesparing zijn.

Ik heb het gelezen in een nieuwsbrief die ik eind januari/begin februari ontving.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_111277618
oh, heb ik gemist dan. alleen dat de papieren weg gaat heb ik overal gelezen.
Hoop dat het voorlopig nog even blijft bestaan dan, vind het wel lekker om een week eerder te weten wat ik aan salaris heb.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 mei 2012 @ 10:02:08 #165
Maffe Fries
pi_111279775
pi_111280361
Nou maar hopen dat we voortaan op zijn minst een melding per e-mail krijgen, als onze loonstroken er weer zijn...
  dinsdag 8 mei 2012 @ 10:56:45 #167
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_111281297
quote:
PostNL praat over fasering reorganisatie
Laatste update: 8 mei 2012 10:42 info
AMSTERDAM - PostNL praat de komende 8 tot 10 weken met de ondernemingsraad (or) over de verdere fasering van de reorganisatie.

Foto: ANP
Dat zei financieel directeur Jan Bos dinsdag in een toelichting op de kwartaalcijfers van het postbedrijf.
PostNL schortte de invoering van de reorganisatie eerder dit jaar tijdelijk op, omdat de ingebruikname van zogenoemde voorbereidingslocaties tot onverwacht grote problemen in de postbezorging leidde.
Op die locaties moet de sortering van post in de toekomst gecentraliseerd plaatsvinden.
Tempo
Volgens Bos zijn de grootste problemen inmiddels verholpen. In overleg met de or gaat het bedrijf nu bepalen in welk tempo de reorganisatie wordt hervat. De directeur kon nog niet aangeven wat PostNL zelf van het overleg verwacht.
Bos herhaalde de toezegging dat de reorganisatie aan de eerder gestelde bezuinigingsdoelstellingen zal voldoen.
http://www.nu.nl/economie(...)g-reorganisatie.html
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 12:18:19 #168
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_111284391
Ja, nu ineens wel, stomme retards...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_111289678
ja ik weet niet wie al die shit bedenkt, maar men, echt een visie zit er niet achter heb ik het idee! Ben blij dat ik hopelijk nog maar een paar maandjes hoef :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 mei 2012 @ 15:27:09 #170
Maffe Fries
pi_111291220
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
bij mij werkte Mijn PostNL de afgelopen periode in tegenstelling tot bij anderen prima, maar nu zijn de pagina's die ik wil bekijken niet beschikbaar :')
Gaat nu al weer beter, al wordt het personeelsdossier niet gevonden, omdat het pad waar naar verwezen wordt niet beschikbaar is :')
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:32:01 #171
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_111293906
Wat was het trouwens een rustige dag vandaag, zo weinig post!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_111294528
Helaas wel een uur uit m'n neus staan vreten bij het depot, omdat de vaste bezorger die ik verving helemaal geen verlof bleek te hebben (stond wel zo op de planning). Dus toen ik aankwam stonden alleen de laatste twee tassen er, gebeld of de rest nog kwam en dat zou inderdaad zo kunnen. Toen ik daarna weer terugkwam was de rest er nog steeds niet. Gebeld of er nog zakken onderweg waren naar het depot en dat zou inderdaad zo kunnen zijn. Uiteindelijk kwam de betreffende bezorger dus terug bij het depot die al kwaad was dat ie z'n tassen mistte.. ja die had ik dus weggebracht. Er was nog wel een andere wijk beschikbaar dus die maar weggebracht. Is al de derde keer in korte tijd ofzo dat ik een uitvoering maar gedeeltelijk kan doen, omdat de vaste bezorger er toch blijkt te zijn.
  dinsdag 8 mei 2012 @ 16:55:27 #173
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111294786
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat was het trouwens een rustige dag vandaag, zo weinig post!
same here
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_111295477
Vandaag had ik best veel post, vergeleken met normaal. Kampioenen, ANWB, wat KPN, dikke catalogussen en nog wat HAH van de c1000. Maar was nog steeds om 10:30 klaar. Hoop dat het donderdag niet zo'n chaos is.
pi_111295870
uhmm.... had 2,5 tas post :|
maar goed, kan nu alles half lezen aangezien dat mijn laptop half kapot is....

maar lanawoef....ik heb je gezien denk ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')