Dankjequote:
Dus gaat nog wel even duren.. Straks maar bellen.quote:Geachte heer, mevrouw,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. In verband met de implementatie van Mijn PostNL en Employee Self Service (ESS), zal de behandeltermijn langer zijn dan u gewend bent. Wij vragen om uw begrip en doen ons uiterste best om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Voor verzoeken tot het verstrekken van een werkgeversverklaring hanteren wij een behandeltermijn van maximaal een week.
Met vriendelijke groet,
Front Office HR Services
Finance & People Services
Volgens mij heeft het te maken met welke 'dekking' je hebt bij ANWB. Dus alleen service in Nederland, thuisservice of Europa. 'Europa-klanten' hebben een duurder en uitgebreider pakket, en daarom heeft de kampioen vaak een extra bijlage oid, vandaar het plastic eromheen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Regio? Wat dacht je van dezelfde straat? Nr 1, 3 en 11 een Kampioen in plastic, nr 5 t/m 9 zonder plastic. Schiet mij maar lek.
Gaat weer lekker!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:15 schreef Mirgeam het volgende:
Vandaag antwoord gehad op mijn mail van 20 april
Door PostNL (Autobedrijf). Dus je moet wel al bij het autobedrijf werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:33 schreef VKV het volgende:
Wordt de busleging op zondag nog gewoon door PostNL gedaan (of door TNT Express)?
Zou mij wel leuk lijken naast m'n zaterdagbestellerbaantje, zie er alleen geen vacatures voor staan.
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staanquote:
Ah bedankt ik heb me aangemeld!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staan
De een na laatste kolom heet Finbox en een van de opties is Alle bedrijven, daar kan je PostNL Werknemers vinden.
Als je daar alles invult krijg je voortaan via de INGsite je loonstrook.
@ Peterselieman, ik had eerder je bericht niet gezien, waarom gaat dit verdwijnen? Waar staat it?
Ik vind het superhandig iig.
wat ik begrepen heb willen ze alleen nog maar het digitale loonstrookje op de postnlsite hebben. Dat het strookje bij je bank verdwijnt zal wel een kostenbesparing zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:43 schreef Troeta het volgende:
[..]
Ok, in de vernieuwe INGsite zie je als je inlogt onderaan het scherm Alles in mijn ING: staan
De een na laatste kolom heet Finbox en een van de opties is Alle bedrijven, daar kan je PostNL Werknemers vinden.
Als je daar alles invult krijg je voortaan via de INGsite je loonstrook.
@ Peterselieman, ik had eerder je bericht niet gezien, waarom gaat dit verdwijnen? Waar staat it?
Ik vind het superhandig iig.
http://www.nu.nl/economie(...)g-reorganisatie.htmlquote:PostNL praat over fasering reorganisatie
Laatste update: 8 mei 2012 10:42 info
AMSTERDAM - PostNL praat de komende 8 tot 10 weken met de ondernemingsraad (or) over de verdere fasering van de reorganisatie.
Foto: ANP
Dat zei financieel directeur Jan Bos dinsdag in een toelichting op de kwartaalcijfers van het postbedrijf.
PostNL schortte de invoering van de reorganisatie eerder dit jaar tijdelijk op, omdat de ingebruikname van zogenoemde voorbereidingslocaties tot onverwacht grote problemen in de postbezorging leidde.
Op die locaties moet de sortering van post in de toekomst gecentraliseerd plaatsvinden.
Tempo
Volgens Bos zijn de grootste problemen inmiddels verholpen. In overleg met de or gaat het bedrijf nu bepalen in welk tempo de reorganisatie wordt hervat. De directeur kon nog niet aangeven wat PostNL zelf van het overleg verwacht.
Bos herhaalde de toezegging dat de reorganisatie aan de eerder gestelde bezuinigingsdoelstellingen zal voldoen.
Gaat nu al weer beter, al wordt het personeelsdossier niet gevonden, omdat het pad waar naar verwezen wordt niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
bij mij werkte Mijn PostNL de afgelopen periode in tegenstelling tot bij anderen prima, maar nu zijn de pagina's die ik wil bekijken niet beschikbaar
same herequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:32 schreef KatrienDuck het volgende:
Wat was het trouwens een rustige dag vandaag, zo weinig post!
dat idd... ik vind het maar omslachtigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat nu al weer beter, al wordt het personeelsdossier niet gevonden, omdat het pad waar naar verwezen wordt niet beschikbaar is
ja ik vind dat de sorteerders best wel veel fouten makenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:05 schreef KatrienDuck het volgende:
In de rode bakken zitten ook zoveel fouten de laatste tijd. Gele kaarten ontbreken of de post van vakje 1 tm. 4 zit verspreid tussen de post in de hele bak!
Dat is machinepost.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja ik vind dat de sorteerders best wel veel fouten maken
Die hebben de collega's dan waarschijnlijk lekker tussen de post laten zittenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:25 schreef Drassss het volgende:
Geen idee. Ik merk hooguit dat er wat gele kaarten ontbreken, maar dat vind ik geen ramp
Nee, ik sorteer + bezorgquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Die hebben de collega's dan waarschijnlijk lekker tussen de post laten zitten![]()
Vandaag heb ik er ook weer de nodige uit gevist :-).. en dan heb ik het nog niet eens over attentiekaarten die tussen de post belanden
wat vind je leuker sorteren of bezorgenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, ik sorteer + bezorgDus ik vind het geen ramp als er gele kaarten ontbreken tijdens het sorteren.
Sinds ik VOS vanaf 6u in de ochtend en de wijken goed ken bevalt me het sorteren wel. Eigenlijk ken ik bijna elke kast dus dan werk je ook prettig.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat vind je leuker sorteren of bezorgen?
Haha, zelf een tijdje binnen en buiten gewerkt, en nu gewoon buiten. Wat ik er al niet voor zou doen om gewoon mn eigen wijken te zetten.... maar dat mocht helaas nooitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, ik sorteer + bezorgDus ik vind het geen ramp als er gele kaarten ontbreken tijdens het sorteren.
een gele kaart scheidt bij het sorteren de post voor de verschillende bundels. Bij het sorteren is de volgorde omgekeerd van die van het lopen. Dus de laatste bundel post krijg je eerst. Gele kaarten scheiden alle stukjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef asabeta het volgende:
Ik had vandaag lekker weinig hah en post. Helaas zaten er gigantisch veel fouten in mijn wijk waardoor ik achteraf nog een keer 3 straten kon gaan doen. Er zat ook zo'n gele kaart tussen. Waar zijn die eigenlijk voor?
Attentiekaarten tussen de post?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:01 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
en dan heb ik het nog niet eens over attentiekaarten die tussen de post belanden
Inderdaad, je moet gewoon redelijk gestructureerd werken, dan is het helemaal niet zo'n probleem. Ik kan er soms gewoon niet bij hoe sommige "slordigheidjes" die ik tegenkom bij het lopen ontstaan zijn... Ik ken het werk, maar kan me soms niet voorstellen hoe iets ontstaan is.. Al krijg je dr af en toe wel een grijns van op je gezicht als je iets geks ontdekt..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:35 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Attentiekaarten tussen de post?Tjonge, dan heeft de voorbereider echt wel zitten slapen!
Ik zet de gele kaart van het stuk waar ik mee aan het voorbereiden ben altijd even rechtop, zodat ik die niet per ongeluk tussen de post laat zitten.
Briefje zou wel moeten, ik heb ze in ieder geval wel. Ook met reden waarom (pakje te groot, bus te klein) en tijdstip enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Is het normaal dat een bezorger post bij de buren aflevert wanneer het niet in de brievenbus past zonder hier bericht van achter te laten?
Namelijk al meerdere malen voorgekomen dat een brievenbuszending (doosje) bij buren is afgeleverd en de klant niet op de hoogte werd gesteld.
Een brief met 'uw brievenbus is te klein dus ik heb uw post bij de buren afgeleverd' zou op z'n minst op z'n plaats zijn.
Inderdaad, en dan nog info er bij mbt bij welk servicepunt je het op kan halen...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Briefje zou wel moeten, ik heb ze in ieder geval wel. Ook met reden waarom (pakje te groot, bus te klein) en tijdstip enzo.
Ik heb briefjes waarop iets in de trant van 'Geachte heer/mevrouw Naam, ik heb uw pakketje bij nummer 1 A afgegeven' staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Is het normaal dat een bezorger post bij de buren aflevert wanneer het niet in de brievenbus past zonder hier bericht van achter te laten?
Namelijk al meerdere malen voorgekomen dat een brievenbuszending (doosje) bij buren is afgeleverd en de klant niet op de hoogte werd gesteld.
Een brief met 'uw brievenbus is te klein dus ik heb uw post bij de buren afgeleverd' zou op z'n minst op z'n plaats zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |