HPKW, als je nu een joodse achtergrond zou hebben dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Werkt een goede relatie nu niet echt in de hand.
Niet dat dit perse de personen zijn met wie je een goede relatie zou willen hebben, maar het zijn studiegenoten, dus je zou wel eens bij ze in een werkgroepje terecht kunnen komen.
Misschien doen zij dan wel een: "Ik moet die Joden niet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
HPKW, als je nu een joodse achtergrond zou hebben dan?
Zij zijn met 10 en iedere keer als ik vraag of ze bijv. alleen al stil willen zijn word ik ongeveer al bedreigd. Dus geen zijn in de confrontatie. De laatste keer dat ik iets zei was direct daarna mijn telefoon weg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Tijdens mijn rechtenstudie waren er een paar die het normaal vonden om de deur in medestudentes gezicht dicht te slaan.
Heb daar echt wat van gezegd, scheelde wel dat ik toen nog nooit gehoord had van gewelddadigheden tegen omstanders.
Zou het nu overigens nog doen.
Dat zou ik ook vervelend vinden, maar ik heb net een vak over Joodse literatuur gevolgd (omdat mijn moeder's familie een Joodse achtergrond heeft en ik het Jodendom altijd al interessant heb gevonden) met andere universitaire studenten die het blijkbaar interessant vinden, en je kunt af en toe best een grap maken, en dat werd tijdens college ook gewoon gedaan, ook door de Joodse docent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:06 schreef anna82 het volgende:
Oh men, Ajax is dus kampioen, haske leuk, en de jodekoek die ik vanochtend heb gegeten was blijkbaar bedoeld als traktatie in dat kader. En de trakteur vindt het grappig om bij elke jodekoek die hij blijft uitdelen een 'grap' te maken over joden incl 40-45. Haha, jolijt. Dat de intellectueel niet zo ruim bedeelde hooligan in het stadion het een geuzennaam vindt a la, ik zit op mijn werk en ik vind het echt enorm storend, zeker gezien de periode nu. Toen ik dat zei vonden ze me te politiek correct -->
Even volhouden misschien om eerder te slapen. Freud is twee dagen thuis gebleven, veel uitgeslapen en elke nacht minstens acht uur geslapen. Na een week heeft hij nu geen klachten meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ga inderdaad wel iets te laat naar bed. Gisteren lag ik er echter al om 18.00 uur in..
Quequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Zij zijn met 10 en iedere keer als ik vraag of ze bijv. alleen al stil willen zijn word ik ongeveer al bedreigd. Dus geen zijn in de confrontatie. De laatste keer dat ik iets zei was direct daarna mijn telefoon weg.
Dan zou ik de keuze moeten maken of ik er wat aan wilde doen of niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
HPKW, als je nu een joodse achtergrond zou hebben dan?
Blijkbaar hebben nu bepaalde mensen geleerd dat je door tentamens te stelen ook een heel eind kan komen en andere mensen het werk op te laten knappen..quote:
Zelfs @ Uni zie je dit gedrag tegenwoordig.quote:
Wel een bietje raar dat dat kennelijk zomaar kan. Vraag me af of een schoolbestuur / docent er iets mee kan..?quote:
Het overgrote deel van Amerika erkent ook de evolutietheorie niet, dus wat dat betreft maakt het niet zo uit waar je vandaan komtquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Probability het volgende:
Ik ben nooit zo van de wij en zij, maar "zij" () noemen zichzelf geen Nederlanders en worden zelfs boos. Ik vind dat een hele rare gang van zaken. Ook worden ze boos als je sympathiseert met Amerika (Als in: in de WO2 stond Amerika aan onze (de Nederlandse kant) )
of de evolutie theorie erkent. Het is immers een theorie en daardoor per definitie niet waar, daarom heet het een theorie.
Het westen is slecht, enz. enz.
Prima hoor, om je eigen denk beelden te hebben. Maar het wederzijds opdringen ben ik niet zo'n fan van.
Ooo, wat een mooie buik!quote:Op maandag 30 april 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Queensday bump! Volgens mij best gegroeid de afgelopen week
Wat gaaf! Dank voor de tip. Gaat op mijn berg met dingen te lezen/kijken/luisteren/maken voor wanneer ik ooit weer tijd heb.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Cool blog voor de niet zo tere zieltjes onder ons!
Hè bah! Inmiddels al iets vernomen van poeslief?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, Meh, Meh! Kat is nog steeds niet thuis, 5 dagen en ik ben er echt niet goed van...
Serieus? Ik kan me dat dus echt niet voorstellen! Maar goed, ik knip ook mijn teennagels waar mijn lief naast zit en hij doet nooit de deur op slot als -ie op de weecee zit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]ik doe Jillian ook alleen met gordijnen dicht, en mn man mag niet meekijken
![]()
True thatquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Het overgrote deel van Amerika erkent ook de evolutietheorie niet, dus wat dat betreft maakt het niet zo uit waar je vandaan komt
Ik werk, maar doe daarnaast nog verschillende vakken aan de uni (vorig jaar weer 1 afgerond).quote:
Ja prima hoor van mij mag je het ontkennen maar ik vind mijn studie niet de plek om over politiek, geldzaken of geloof te discussiëren.. En elkaar overtuigen vind ik al helemaal een beetje.. niet werken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Het overgrote deel van Amerika erkent ook de evolutietheorie niet, dus wat dat betreft maakt het niet zo uit waar je vandaan komt
WAT!?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Minilot?! De limo doet tegenwoordig ook kookworkshops
http://www.limonadefabriek.nl/De_Limonadefabriek/Kookstudio.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef minilot het volgende:
[..]
WAT!?![]()
![]()
Ik ga -nu- Googlen! Terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb!
O, dank je!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://www.limonadefabriek.nl/De_Limonadefabriek/Kookstudio.html
quote:
Welke studie is dat ook al weer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja prima hoor van mij mag je het ontkennen maar ik vind mijn studie niet de plek om over politiek, geldzaken of geloof te discussiëren.. En elkaar overtuigen vind ik al helemaal een beetje.. niet werken.
Dat moet ieder weldenkend mens snappen neem ik aan. Dus ik zou zeggen hou je persoonlijke voorkeuren voor je en focus je op de lesstof. In plaats van dat iedere keer wanneer het over Amerika gaat meteen een heel 9/11 verhaal er doorheen te gooien etc.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef minilot het volgende:
Verder eens met V1z0R. Ik vind dat in principe altijd alles gezegd moet kunnen worden. Hoe verschrikkelijk ik het ook met iets oneens ben, hoe walgelijk iemands mening ook is: mond snoeren met het wetboek in de hand is een kwalijke schijnoplossing. Niettemin is het natuurlijk wél heel lastig om op je opleiding op deze manier geconfronteerd te worden met heel akelige meningen.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Tink, het is ook weinig. Maar heb vanavond varkensvlees en noedels en paddestoelen, dus dat trekt weer recht.
[..]
O, dank je!
[..]![]()
![]()
Ik vind het sowieso wel een leuke linkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
http://www.limonadefabriek.nl/De_Limonadefabriek/Kookstudio.html
Wist dat jij dat leuk zou vinden
Erik geeft ze zelf begreep ik van hem.
Seksist!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zou ik de keuze moeten maken of ik er wat aan wilde doen of niet.
Ik ben erg goed in dingen negeren. Deze jongens willen alleen maar een reactie uitlokken, anders ga je niet spontaan de holocaust zitten ontkennen.
Limo is heerlijkquote:
doe je beter dan mij (en ik heb nu honger...)quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:
O: Griekse yoghurt met banaan en een drop honing
T: -
L: 3 geroosterde volkorenboterhammen (2 met hummus, 1 met kaas)
T: 2 gekookte eitjes, mok melk
T: 2 blokjes héle pure chocolade
S: Jillian en hardlopen
T: beetje yoghurt
D: burritos (volkoren, uiteraard)
T: 1 pint bier of 2 glazen droge witte wijn (karaoke!) / spa rood (even kijken of we met de auto gaan en een van ons de bob moet zijn..)
En verder eens met:
[..]
Leuke tip. Ff met Freudmans over hebben. Overigens wil ik ook nog wel eens een kookworkshop volgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Limo is heerlijk![]()
Leuke sfeer, vriendelijke mensen en super eten, wat wil een mens nog meer
Die workshop wil ik nog eens gaan doen maar het grappige is dat iedereen het "eng" lijkt te vinden.
voel me ook niet topfit nu MI-etjequote:
Dat geloof ik, kun je niet even ergens iets te eten halen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
voel me ook niet topfit nu MI-etje
Nee, morgen ben ik dan ook gestorven aan de hongerdood.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Mo, je hebt geen grote porties vandaag!!!!
Vind kookworkshops echt wintermateriaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Leuke tip. Ff met Freudmans over hebben. Overigens wil ik ook nog wel eens een kookworkshop volgen
ik stond op het punt er op uit te gaan ja.. maar kreeg eerst lichtelijk ruzie met Excelquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, kun je niet even ergens iets te eten halen?
Wat een onzin. Wat iemand zegt, zeker binnen een groep, hoeft helemaal niet overeen te komen met wat iemand van binnen werkelijk vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
En niet eens met de laatste regel, doen ze echt niet voor een reactie, zo denken ze gewoon...
Zit wel wat in inderdaad. Ik wilde graag met collega's naar een frambozenkwekerij. Eerst plukken en dat lekkere dingen maken. Ook leuk. Maar noord limburg vonden ze te verquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind kookworkshops echt wintermateriaalmaar dat komt omdat ik nu meer in de tuin bezig ben.
Ze krijgen ieder moment een terras vulling binnen en dan wil ik er een keer met mooi weer buiten etenbootjes kijkend eten..
Mmmm die vind ik juist lekker! Voor zo nu en dan he, vreemde smaak dat wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef minilot het volgende:
En: ik eet een rijstwafel met kaassmaak. Als experiment.
Gatverdamme!
Hele vieze extra T: erbij dus.
We praten hier niet over de brugklas he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef minilot het volgende:
Kookworkshopzin!
[..]
Wat een onzin. Wat iemand zegt, zeker binnen een groep, hoeft helemaal niet overeen te komen met wat iemand van binnen werkelijk vindt.
Dat mag je natuurlijk vinden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:58 schreef V1z0R het volgende:
Als je na je 20e het nog nodig vindt om je zogenaamde vriendjes te moeten napraten, helemaal zoiets als het dood wensen van een hele bevolkingsgroep, ben je in mijn ogen een beetje achterlijk.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, morgen ben ik dan ook gestorven aan de hongerdood.
Ik vrees dat je de mogelijkheden van druk, beinvloeding en manipulatie erg onderschat vaiz. Los van wat jij en ik daarvan vinden, laten veel mensen zich hier door leiden. Denk aan loyaliteitsproblematiek, het niet kunnen loskomen van religieuze families en andere groepen, brainwash methodes binnen politiek en religie en ga zo maar door.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We praten hier niet over de brugklas he?
Als je na je 20e het nog nodig vindt om je zogenaamde vriendjes te moeten napraten, helemaal zoiets als het dood wensen van een hele bevolkingsgroep, ben je in mijn ogen een beetje achterlijk.
Maar dan zal ik hun wel gewoon achterlijk vinden...
Oeh dat is ook nice! Dit is dichterbijquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Zit wel wat in inderdaad. Ik wilde graag met collega's naar een frambozenkwekerij. Eerst plukken en dat lekkere dingen maken. Ook leuk. Maar noord limburg vonden ze te ver
Jij bikkel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:12 schreef Sarabi het volgende:
Net voor het eerst pasta gemaaktging goed alleen jammer dat ik geen pastamachine heb dus ben wel een uurtje bezig geweest.
Respectquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:12 schreef Sarabi het volgende:
Net voor het eerst pasta gemaaktging goed alleen jammer dat ik geen pastamachine heb dus ben wel een uurtje bezig geweest.
quote:
Oeh nice! Welke vulling?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:14 schreef Sarabi het volgende:
Ravioli, werd zo blij van het vormpjehahaha
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef V1z0R het volgende:
Ja maar!!!!....
Het is om triest van te worden...
Mja, zo was het wel lekker rustig om met z'n 2en humanitaire les te krijgen terwijl de rest bij godsdienst zat
Het zijn mensen van allerlei verschillende studies, is namelijk van m'n minor daar kan in principe iedereen aan deelnemen.. En mijn minor is niet politiek/etc getint dus de reden dat het er steeds over gaat is alleen maar doordat het steeds weer en weer in de groep wordt gegooid..quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:38 schreef An24 het volgende:
[..]
Welke studie is dat ook al weer?![]()
Ik kan ook niet goed tegen mensen die andere overtuigen van een bepaald geloof, religie of politieke gekleurdheid. Als je op die manier in het leven staat zegt dat ook iets over je tolerantie, denk ik dan.
Okay, duidelijk. Toch typisch inderdaad dat die behoefte er dan blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Het zijn mensen van allerlei verschillende studies, is namelijk van m'n minor daar kan in principe iedereen aan deelnemen.. En mijn minor is niet politiek/etc getint dus de reden dat het er steeds over gaat is alleen maar doordat het steeds weer en weer in de groep wordt gegooid..
Ik vind het ook dapperquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Sociale druk is altijd groot.
Laatst hadden wij een cursus, daarbij een onderdeel met 4 stelling waarvan 1 of 2 nou niet echt keuzes was van wat de directie zou willen horen.
Wat zat erbij? De directie.
Tot mijn grote angst ben ik bij bordje "B" gaan staan omdat dat de keuze zou zijn als het zo was gegaan... natuurlijk als enige![]()
Kon ik het natuurlijk ook gelijk heel erg toelichten....
Directeur vond het iig dapper... Jaja, politiek correcte man
Jaloers?quote:
van een andere site:quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja. De koffieleutjes in de koektrommel lonkten naar me. Big time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Sociale druk is altijd groot.
Laatst hadden wij een cursus, daarbij een onderdeel met 4 stelling waarvan 1 of 2 nou niet echt keuzes was van wat de directie zou willen horen.
Wat zat erbij? De directie.
Tot mijn grote angst ben ik bij bordje "B" gaan staan omdat dat de keuze zou zijn als het zo was gegaan... natuurlijk als enige![]()
Kon ik het natuurlijk ook gelijk heel erg toelichten....
Directeur vond het iig dapper... Jaja, politiek correcte man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:21 schreef Probability het volgende:
Weet niet of je dat mag XM maar wie weet mag het wel..
Googlede op poldermodelquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:18 schreef loveli het volgende:
Is het toeval dat er een foto van Agnes in de OP staat? FNV, sociale druk, manipuleren, groepsdwang...
Brrr...
Of dat onaardig is ligt aan de manier waarop je dat gezegd hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben niet zo aardig eignelijks...
Vandaag ook: collega had speciaal voor mij (omdat ik de vorige week vakantie had) appeltaart meegenomen omdat hij jarig was geweest.
Nou vind ik appeltaart niet echt lekker dus heb ik geweigerd
maserati quattroportequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef LieLie het volgende:
aan het wachten tot ik opgehaald wordt, maar de auto is nog niet klaar bij de garage
Daarna gaan we meteen even naar een andere auto kijken die meneer heeft gezien.
Hoe doe ik wat? Niet snaaien? Ik heb geen flauw idee. Zorgen dat ik bezig ben met andere dingen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
VW Cabrio of een Audi TT(bescheiden jaja).
Hoe doe je dat Perr!
Boekje post ik morgen, heb geen postzegels meer
Die yoghurtquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe doe ik wat? Niet snaaien? Ik heb geen flauw idee. Zorgen dat ik bezig ben met andere dingen?
En prima hoormerci!!
je hebt gelijk, zijn ze welquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Perruche het volgende:
want een appel en wasa cracker zijn geen carbs?
Ik had net per ongeluk yoghurt in mijn oog
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh! ja ik was aan het mixen met banaan en toen floep. Nu klinkt het helemaal fout
ga je schamen, gestoorde kippenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:39 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het onderwerp in Dieet overigens echt heel leuk
Wellusquote:
SPOILER: detailgezeur voor wie het wil lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Maaah dat lijkt me echt a-relaxed. Wij doen ook apart maar grote aankopen samen (ik betaal soms iets meer). Hebben het laatst trouwens over het financiele stuk gehad, dat was wel prettig!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom gooien jullie je inkomsten en uitgaven niet op een grote hoop kwak? Het lijkt me zo lastig, allebei je eigen spaarpotje en inkomsten en uitgaven. Volgens mij geeft het jullie allebei wat meer financiele ruimte en sparen voor volgend jaar kan natuurlijk nog steeds.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom gooien jullie je inkomsten en uitgaven niet op een grote hoop kwak? Het lijkt me zo lastig, allebei je eigen spaarpotje en inkomsten en uitgaven. Volgens mij geeft het jullie allebei wat meer financiele ruimte en sparen voor volgend jaar kan natuurlijk nog steeds.
Goed, daar was ik nieuwsgierig naar, maar durfde het niet te vragen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Perruche het volgende:
Hebben het laatst trouwens over het financiele stuk gehad, dat was wel prettig!
Wij hebben twee rekeningen, een in D en een in NL, maar de inkomsten en uitgaven delen we gewoon. Ik zie het probleem niet zo, al helemaal niet omdat we getrouwd zijn. Maar ook zonder boterbriefje: voor mij is dit een van de onderdelen van het samenleven. Maar ik heb begrepen dat veel mensen dit toch anders zien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maaah dat lijkt me echt a-relaxed. Wij doen ook apart maar grote aankopen samen (ik betaal soms iets meer). Hebben het laatst trouwens over het financiele stuk gehad, dat was wel prettig!
The horror!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
Kwak, schoonmaakhulp of was-/strijkhulp is vaak gevraagd!
Als je een koophuis hebt en kinderen enzo dan kan ik het ook wel begrijpen. Maar voor ons vind ik het nu te vroeg. Ik vind het mentaal echt heel lastig om mijn financien te delen, ik weet eigenlijk niet waarom? Denk omdat mijn ouders er echt serieus vaak problemen over hebben gehad ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij hebben twee rekeningen, een in D en een in NL, maar de inkomsten en uitgaven delen we gewoon. Ik zie het probleem niet zo, al helemaal niet omdat we getrouwd zijn.
Hier!quote:
^^quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
kwak moet gewoon een webwinkeltje beginnen met haakwerkjes. Wel presenteren als "zeer exclusief" en de hoofdprijs vragen! volgens mij loopt het als een trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ik ook aan te denken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
Kwak moet gewoon een webwinkeltje beginnen met haakwerkjes. Wel presenteren als "zeer exclusief" en de hoofdprijs vragen! Volgens mij loopt het als een trein.
Knuffel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb net de duutser op de trein gezet, en nu ben ik verdrietig. En moet k nog veel werken dus eet ik nsoepjes....
Twee weken boodschappenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Of gewoon bijles gaan geven.![]()
Je mag mijn CV ook wel in het engels vertalen?
Wat is je tarief?
Aww Jatje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb net de duutser op de trein gezet, en nu ben ik verdrietig. En moet k nog veel werken dus eet ik nsoepjes....
ik verdien ongeveer even veel als er bij hem aan stufi+bijbaan binnenkomt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet het, stom. Wel lekker. Maar nu pak ik de snoepjes weg en ga ik weer werken. Even doorzetten en dan naar huis, ben zo moe.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aww Jatje.
Lastig wel om verdrietige gevoelens om te zetten in snoepjes eten. Ik heb die neiging ook nog wel eens ("nu mag het want ik ben zielig"), maar feitelijk schiet het niet zo op natuurlijk.
haha, dat voelt een beetje als charityquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Of gewoon bijles gaan geven.![]()
Je mag mijn CV ook wel in het engels vertalen?
Wat is je tarief?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik weet het, stom. Wel lekker. Maar nu pak ik de snoepjes weg en ga ik weer werken. Even doorzetten en dan naar huis, ben zo moe.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben een beetje verdrietig, ik hou heel trouw mijn uitgaven bij, en ik bezuinig op boodschappen, op kleding, op alles eigenlijk... en ik kom nog steeds niet uit. ruim niet.hier t zelfde. Pas kleding gekocht bij h&m... Maar alles maar weer terug gestuurd.. Ik wil ook graag een xtra dag werken, want ik werk er maar 4. Maarja.. Wat?SPOILER: detailgezeur voor wie het wil lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriend en ik doen trouwens 2/3 van loon naar spaarGezamelijke rekening! foutje., 1/3 voor ons zelf... alleen dat is meestal het rode gedeelte weer opvullen naar niet rood... Ook drama hier dus.
Het belangrijkste is ook gewoon eerlijk zijn naar je familie. Hebben wij ook gedaan, resultaat: We hoeven maar langs te komen en we krijgen gelijk eten mee wat ze over hebben etc.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mixende_match op 03-05-2012 17:10:28 ]~ Bonito La Risa ~
Of als de juiste vrouw voor de job en een mogelijkheid die zich voordoet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef kwakz0r het volgende:
haha, dat voelt een beetje als charitymaar ik wil het sowieso wel doen hoor.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef An24 het volgende:
Kittenpraat in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben een beetje verdrietig, ik hou heel trouw mijn uitgaven bij, en ik bezuinig op boodschappen, op kleding, op alles eigenlijk... en ik kom nog steeds niet uit. ruim niet.Al eens iemand anders ernaar laten kijken? Misschien ziet een buitenstaander wat makkelijker waar nog iets te halen valt, of heeft zo iemand goede ideeënSPOILER: detailgezeur voor wie het wil lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien wat Tink zegt. Misschien kunnen jullie elkaar nog wat meer helpen, wordt het daardoor financieel wat makkelijkerAls hij volgend jaar misschien nauwelijks inkomen heeft, kan hij van jou 'profiteren'* en nu is dat misschien omgekeerd
*profiteren is wat slecht gekozen, maar bij gebrek aan een beter woord
Martijn en ik hebben ook alles op 1 grote hoop. Maar moet eerlijk zeggen dat ik al kriegelig word bij het idee dat ik met potjes moet werken en dingen bij moet houden![]()
spaar bedoel ik gezamelijke rekening. Sorry. 2/3 van mijn loon en 2/3 van zijn loon is ongeveer de vaste lasten e.d.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Perruche het volgende:
M_M waarom doe je dan 2/3enaar spaar als je op de lopende rekening rood staat? * Perruche ne comprends pas.
Ik moet ook mijn uitgaven weer bij gaan houden. Werkuitgaven terugvragen, creditcard etc loopt allemaal in elkaar over...
De 25ste pas, dus ruim 3 weken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Perruche het volgende:
[..]bah bah, wanneer zie je hem weer?
Ik ben werk moe, ofzo, heb ff echt geen zin meer!
Mmmm, balen! Het scheelt iig dat je het heel druk heb, maar toch. Veel bellen dan maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De 25ste pas, dus ruim 3 weken.
Ik heb het gelukkig heel erg druk, maar het is niet tof.
Dan spaar je toch wat minder? Een andere verdeling (een derde sparen bijvoorbeeld) is nog steeds netjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
hier t zelfde. Pas kleding gekocht bij h&m... Maar alles maar weer terug gestuurd.. Ik wil ook graag een xtra dag werken, want ik werk er maar 4. Maarja.. Wat?
Mijn vriend en ik doen trouwens 2/3 van loon naar spaar, 1/3 voor ons zelf... alleen dat is meestal het rode gedeelte weer opvullen naar niet rood... Ook drama hier dus.
Het belangrijkste is ook gewoon eerlijk zijn naar je familie. Hebben wij ook gedaan, resultaat: We hoeven maar langs te komen en we krijgen gelijk eten mee wat ze over hebben etc.
Yup, rillingen van sommige dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Kennen jullie het programma: gepest?
soms wel misselijkmakend
Was naar gezamelijk, foutje! Sparen doen we op het moment helemaal niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan spaar je toch wat minder? Een andere verdeling (een derde sparen bijvoorbeeld) is nog steeds netjes.
Mwoah, een goede vriend of vriendin? Zou er geen problemen mee hebben. Schoonzusje en paar vriendinnen hebben het financieel ook best zwaar, die bespreken wel vaker met mij hoe & wat. Helpt soms om tot nieuwe inzichten te komen ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Perruche het volgende:
Die stage-schuld was toch al afbetaald, begreep ik?
Een onafhankelijk iemand ernaar laten kijken lijkt me echt vervelend. Jeetje, wat zit ik op m'n centen zeg!
Over goed met getalletjes gesproken, heb vandaag onze lieve heer bedankt dat ik beta ben en om een A5 gevraagd, maar dat was niet zo serieus. Procentrekenen is niet ieders sterkste punt, een MR-titel is geen garantie voor briljant rekenwerk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben wel heel goed met getalletjes enzo.
Bij ons 'werkt' het opzich wel mbt wie betaald wat etc. Op het moment allebei weinig inkomen. Maar verder vind ik het goed werken ja. Alleen uitgave waar hij niks mee heeft betaal ik zelf (balkonplanten, moestuintje etc.) en waar ik niks mee heb, betaalt hij weer zelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:09 schreef Perruche het volgende:
Die stage-schuld was toch al afbetaald, begreep ik?
Een onafhankelijk iemand ernaar laten kijken lijkt me echt vervelend. Jeetje, wat zit ik op m'n centen zeg!
Tink, ik denk dat je misschien wel gelijk hebt m.b.t. dat binden. Ik vind dat echt vet a-relaxed. Komt denk ik doordat we ook echt andere prioriteiten hebben. Lijkt me wat M_M doet voor mij beter, gewoon gezamenlijke rekening en daar een deel op ofzo.
Die zorgtoeslaggrens zit je vrij snel op hoor. Ik heb er nooit recht op gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij krijgt geen zorgtoeslag meer omdat jullie samenwonen? En hij wel?
Die snap ik niet, zou ik nog even uitzoeken. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat jij boven de zorgtoeslaggrens zou zitten. Zeker nu je minder bent gaan werken.
Andere oplossingen:
- je stage-schuld met vertraging afbetalen. Weet niet waar je die schuld hebt, maar dat zou best wel eens goedkoper kunnen. Probeer anders geld van iemand te lenen tegen een lager percentage ofzo. Misschien ouders ofzo?
- studieschuld: laat je aflossing opnieuw bepalen. Aflossing daarvan gaat toch naar draagkracht? Je bent minder gaan werken, dus minder draagkracht.
Ergo: bel met DUO en de Belastingdienst.![]()
En ik ga je vanavond even PM'en over mijn CV.
Hm ja, op zich zou dat wel moeten kunnen. Wat ik bedoel, is dat ik eigenlijk vet "egocentrisch" ben als het op mijn geld aankomt. Volgens mij komt het omdat zowel mijn pa als ma echt niet met geld om kunnen gaan. Als ik het zou "delen", zou ik echt vet bang zijn dat het ook de mist in gaat...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah, een goede vriend of vriendin? Zou er geen problemen mee hebben. Schoonzusje en paar vriendinnen hebben het financieel ook best zwaar, die bespreken wel vaker met mij hoe & wat. Helpt soms om tot nieuwe inzichten te komen ofzo.
Ik snap trouwens niet zo goed wat je bedoelt met 'jeetje, wat zit ik op m'n centen zeg!'. Bdoel, snap wat het normaliter betekent, maar ik krijg het niet geregeld in de contextMijn denken staan uit in de vakantie, geloof ik
Ik zag het net maar was te laat met editten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Was naar gezamelijk, foutje! Sparen doen we op het moment helemaal niet.
Ja iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso, pestenEn slachtoffergedrag 300 jaar na dato ook
Oew, dat klinkt vrij kansloos.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Over goed met getalletjes gesproken, heb vandaag onze lieve heer bedankt dat ik beta ben en om een A5 gevraagd, maar dat was niet zo serieus. Procentrekenen is niet ieders sterkste punt, een MR-titel is geen garantie voor briljant rekenwerk.
Ik heb het idee dat ze hier niet aan komen:quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Die zorgtoeslaggrens zit je vrij snel op hoor. Ik heb er nooit recht op gehadmaar goed, ik weet niet wat kwak binnen krijgt. Goede Duo tips.
quote:Als u alleen woont en geen partner hebt, mag uw inkomen niet hoger zijn dan ¤ 35.059 per jaar.
Als u een partner hebt, mag uw inkomen samen niet hoger zijn dan ¤ 51.691 per jaar.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Kennen jullie het programma: gepest?
soms wel misselijkmakend
Ik vind het interessant om te zien. Ik ben niet gepest én heb niet gepest, en denk dat ik me daardoor niet altijd kan verplaatsen in de rol van de gepesten. Apart om te zien dat veel van de pestkoppen zich het jaren na dato volledig anders herinneren dan de gepeste (ik vraag me dan af of zij het voor zichzelf -onbewust- in de loop der aren zijn gaan 'goedpraten' uit een soort schuldgevoel, of dat de gepeste het zich veel zwaarder heeft aangetrokken dan nodig, of een combinatie, of, of, of...).quote:
OV naar werk is dik een uur met drie overstappen, auto 20 minuten. 't Is maar 7 km, dus kost me 3 liter benzine per week (ca. 5,50). Kaartjes voor tram zijn per dag al bijna duurder dan dat. En ook naar onze ouders toe is het relatief voordeliger, en handiger. Wil er echt niet meer zonderquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef Perruche het volgende:
Hm kwak, en kan je niet minder aflossen aan bijv. je studie schuld? En die auto, heb je die echt echt echt nodig/ is het OV een alternatief? Ook al is het niet de grootste kostenpost, alle beetje helpen...
Als ik vragen mag, hoeveel houd je dan nog over voor "de rest"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bezuinigen op mobiele telefoon heb ik al gedaan, betaal ca. 10 euro p. mnd incl. minibundel internet.
ik kan mijn lidmaatschap bij een politieke partij en natuurmonumenten opzeggen, dat levert 14 euro in de maand op (totaal).
lidmaatschap van de vakbond kan ik ook opzeggen, maar vind ik eigenlijk wel heel belangrijk (13.50 per maand), voor het geval ik rechtshulp nodig heb bijvoorbeeld (rechtshulpverzekering is net zo duur).
ik kan vriendje vragen de krant op te zeggen (7,50 per maand)
ik kan vriendje vragen om een bijdrage in de benzinekosten (zeker als we naar hilversum karren naar zijn familie, of op vakantie)
uitvaartverzekering heb ik niet
kleding koop ik bijna nooit (2 keer per jaar, soms tussendoor een legging, maar ik draag kapotte leggings eerst over elkaar heen af zodat de gaten in de naden wegvallen)
kapper al een half jaar niet meer geweest.
that's it... meer weet ik niet...
Jullie zijn lief dat je meedenken. Voorheen kon ik mezelf nog op mijn kop geven over dat ik dingen slecht bijhield en te veel leuke dingen kocht, maar dat doe ik dus al een poosje niet meer...Kwak
Ik ben zelf ook bruut gepest (tot in het ziekenhuis geslagen aan toe), maar snap niet zo goed dat mensen er zo lang in blijven hangen. Op een gegeven moment is het over en wordt het tijd je leven weer op de rails te krijgen. Je hóeft er niet altijd een tik aan over te houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja iddals je ziet wat die mensen er van over hebben gehouden. Of wat de pesters deden
echt zo cru.
Die reactie op slachtoffergedrag en hier springen de tranen 25 jaar na dato nog in de ogenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
Sowieso, pestenEn slachtoffergedrag 300 jaar na dato ook
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
OV naar werk is dik een uur met drie overstappen, auto 20 minuten. 't Is maar 7 km, dus kost me 3 liter benzine per week (ca. 5,50). Kaartjes voor tram zijn per dag al bijna duurder dan dat. En ook naar onze ouders toe is het relatief voordeliger, en handiger. Wil er echt niet meer zonder. En ja, ik zou kunnen fietsen, maar het is niet een erg fietsvriendelijke 7 km.
als ik mijn vaste lasten en terugkerende lasten van mijn inkomsten incl. wat ik van J. krijg aftrek houd ikGa fietsen naar je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bezuinigen op mobiele telefoon heb ik al gedaan, betaal ca. 10 euro p. mnd incl. minibundel internet.
ik kan mijn lidmaatschap bij een politieke partij en natuurmonumenten opzeggen, dat levert 14 euro in de maand op (totaal).
lidmaatschap van de vakbond kan ik ook opzeggen, maar vind ik eigenlijk wel heel belangrijk (13.50 per maand), voor het geval ik rechtshulp nodig heb bijvoorbeeld (rechtshulpverzekering is net zo duur).
ik kan vriendje vragen de krant op te zeggen (7,50 per maand)
ik kan vriendje vragen om een bijdrage in de benzinekosten (zeker als we naar hilversum karren naar zijn familie, of op vakantie)
uitvaartverzekering heb ik niet
kleding koop ik bijna nooit (2 keer per jaar, soms tussendoor een legging, maar ik draag kapotte leggings eerst over elkaar heen af zodat de gaten in de naden wegvallen)
kapper al een half jaar niet meer geweest.
that's it... meer weet ik niet...
Jullie zijn lief dat je meedenken. Voorheen kon ik mezelf nog op mijn kop geven over dat ik dingen slecht bijhield en te veel leuke dingen kocht, maar dat doe ik dus al een poosje niet meer...tis maar 7 km
en past mooi qua bezigheid in het topic
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ah nee, dan snapte ik het tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm ja, op zich zou dat wel moeten kunnen. Wat ik bedoel, is dat ik eigenlijk vet "egocentrisch" ben als het op mijn geld aankomt. Volgens mij komt het omdat zowel mijn pa als ma echt niet met geld om kunnen gaan. Als ik het zou "delen", zou ik echt vet bang zijn dat het ook de mist in gaat...
Ook als het niet echt fietsvriendelijk is zou ik gaan fietsen kwak. Is goed voor jou en je portemonnee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
OV naar werk is dik een uur met drie overstappen, auto 20 minuten. 't Is maar 7 km, dus kost me 3 liter benzine per week (ca. 5,50). Kaartjes voor tram zijn per dag al bijna duurder dan dat. En ook naar onze ouders toe is het relatief voordeliger, en handiger. Wil er echt niet meer zonder. En ja, ik zou kunnen fietsen, maar het is niet een erg fietsvriendelijke 7 km.
ik PM jou ook even, want dit zijn dingen die een beetje privé zijn om uit te leggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Jij krijgt geen zorgtoeslag meer omdat jullie samenwonen? En hij wel?
Die snap ik niet, zou ik nog even uitzoeken. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat jij boven de zorgtoeslaggrens zou zitten. Zeker nu je minder bent gaan werken.
Andere oplossingen:
- je stage-schuld met vertraging afbetalen. Weet niet waar je die schuld hebt, maar dat zou best wel eens goedkoper kunnen. Probeer anders geld van iemand te lenen tegen een lager percentage ofzo. Misschien ouders ofzo?
- studieschuld: laat je aflossing opnieuw bepalen. Aflossing daarvan gaat toch naar draagkracht? Je bent minder gaan werken, dus minder draagkracht.
Ergo: bel met DUO en de Belastingdienst.![]()
En ik ga je vanavond even PM'en over mijn CV.
Is goed!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik PM jou ook even, want dit zijn dingen die een beetje privé zijn om uit te leggen
En het is ook nog eens mooi weer! Misschien nog een klein stukje omfietsen om een fietsvriendelijkere route te krijgen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook als het niet echt fietsvriendelijk is zou ik gaan fietsen kwak. Is goed voor jou en je portemonnee.
Sorry als ik je gekwetst heb. Ik bedoelde het neit naar. Maar het is net zoals je ouders de schuld blijven geven van een slechte opvoeding. Op een gegeven moment moet je toch proberen je eigen leven weer op de rails te zetten. Ook als het moeilijk is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die reactie op slachtoffergedrag en hier springen de tranen 25 jaar na dato nog in de ogen
Wij hebben ook alle kranten en abonnementen opgezegd toen we het een paar jaar van 1 inkomen moesten doen. Het went.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Perruche het volgende:
Hm kwak, mag ik heel eerlijk zijn? Toen ik ECHT geen geld had (lees: 10.000 euro schulden nee niet bij de IBG), deed ik alles weg. Kankerbestrijding, donatie stopgezet. Jammer, maar als je het weer ruimer hebt kan je het altijd weer starten. Kranten ook, of een internetabbo nemen. 7 Km kan je prima fietsen, ook op een fietsonvriendelijk stuk. Daarnaast is 230 euro voor alleen "leuke dingen" (geen huur/eten/ etc) natuurlijk niet ruim, maar zeker do-able. Benzine kosten zou ik zeker delen. Internet op je telefoon - heb ik nog steeds niet!
Ook denk ik dat "veel kleine dingen" samen een grote kunnen maken. 80 euro ofzo voor je auto per maand (of wat was het?) is op zich iet veel, maar als dat betekent dat je vrij besteedbare budget van 230 naar 310 gaat toch de moeite. Je vriend heeft trouwens ook OV neem ik aan? Als jullie dan samen reizen krijg je nog korting ook.
Wel een disclaimer; ik weet niet of ik nu nog zo "hard" zou kunnen zijn
230 euro is incl. eten, shampoo etc. maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Perruche het volgende:
Hm kwak, mag ik heel eerlijk zijn? Toen ik ECHT geen geld had (lees: 10.000 euro schulden nee niet bij de IBG), deed ik alles weg. Kankerbestrijding, donatie stopgezet. Jammer, maar als je het weer ruimer hebt kan je het altijd weer starten. Kranten ook, of een internetabbo nemen. 7 Km kan je prima fietsen, ook op een fietsonvriendelijk stuk. Daarnaast is 230 euro voor alleen "leuke dingen" (geen huur/eten/ etc) natuurlijk niet ruim, maar zeker do-able. Benzine kosten zou ik zeker delen. Internet op je telefoon - heb ik nog steeds niet!
Ook denk ik dat "veel kleine dingen" samen een grote kunnen maken. 80 euro ofzo voor je auto per maand (of wat was het?) is op zich iet veel, maar als dat betekent dat je vrij besteedbare budget van 230 naar 310 gaat toch de moeite. Je vriend heeft trouwens ook OV neem ik aan? Als jullie dan samen reizen krijg je nog korting ook.
Welke opmerking?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef creepycookie het volgende:
Blijkbaar was mijn opmerking stom ofzo, maargoed, dat is hoe ik erover denk
Ik heb trouwens heel erg honger nu...dit is mijn lijstje:
O: kwark met cornflakes en gedroogd fruit
T: capuchino met magere melk
L: 3 volkorenboterhammen met kipkerrie salade, een met pindakaas, sambal en komkommer en een met humus.
T: paar hapjes cheesecake
T: banaan
D: macaroni met twee gebakken eitjes, waarschijnlijk kook ik daar nog wat broccoli bij
T: wijntje (of twee)
B: half uur fietsen, kwartiertje oefeningen (touwtjespringen, hoelahoepen)
Ik weet niet echt of het honger is omdat het te weinig is of omdat ik gewoon moet wennen aan kleinere hoeveelheden.
heb ik, daar haalde ik net al die bedragen vandaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak, heb je een goede lijst van alle uitgaven enz?
Daar tegenover alle inkomsten?
Dat is vaak een goed uitgangspunt. Ik maak die dingen werkgerelateerd ook dus als je een blanco wil pm maar even.
Van die 230 koop je dus eten en andere supermarkt zaken en dan nog de rest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
230 euro is incl. eten, shampoo etc. maar voor de rest heb je gelijk.
Die over Jodenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Welke opmerking?
Ik vind het niet gek dat je trek hebt, cornflakes vult natuurlijk voor geen meter (die kwark sla ik strategisch over). Geen echte T tussen O en L (doe een banaan of een appel of beide!) L prima. Wederom alleen een kleine T. En doe maar veel broccoli bij de nasi, anders heb je weinig groen!
Weet ik, vatte het ook niet kwetsend op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry als ik je gekwetst heb. Ik bedoelde het neit naar. Maar het is net zoals je ouders de schuld blijven geven van een slechte opvoeding. Op een gegeven moment moet je toch proberen je eigen leven weer op de rails te zetten. Ook als het moeilijk is.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik, daar haalde ik net al die bedragen vandaan
ik ga idd. de laatste dingen ook opzeggen/stopzetten.
en wat betreft de auto ben ik eigenwijs (ook omdat ik écht écht écht niet in de winter om half zeven op de fiets stap door de sneeuw. sorry.)
de helft, de andere helft betaalt vriendje (zit in de inkomsten). ik begroot 5 euro p.p.p.d. in voor eten, drinken, shampoo, wasmiddel, etc. de facto houd ik dus van die 230 nog 80 euro over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Van die 230 koop je dus eten en andere supermarkt zaken en dan nog de rest?
Dat is best krap ja.
Volgens mij moet je daar toch van kunnen leven hoor kwak. Wij hebben een jaar of 3 van ¤ 400 per maand met 4 personen moeten leven (eten, drinken, cadeautjes, kleding, shampoo ed, luiers) en dat lukte ook. Leuk is het niet altijd, maar het maakt inventief.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
230 euro is incl. eten, shampoo etc. maar voor de rest heb je gelijk.
Ik ben het met je eens. Terug gaan is inderdaad moeilijk. Ik heb geleefd van 750 euro op mijn 21e en de huur incl gas en licht was al 450 euro. Dan moesten de rest van de vaste lasten er nog af. En ik kwam rond. Geen idee hoe ik dat deedquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Perruche het volgende:
joh, anders lees je even: de auto kost me ca. 100 euro in de maand incl. verzekering en benzine.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]dat zijn de dagen dat je met de bus gaat natuurlijk... Maar oke, suit yourself
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry als ik je gekwetst heb. Ik bedoelde het neit naar. Maar het is net zoals je ouders de schuld blijven geven van een slechte opvoeding. Op een gegeven moment moet je toch proberen je eigen leven weer op de rails te zetten. Ook als het moeilijk is.
Ja, natuurlijk is pesten kut. Zoals ik al zei ben ik ook heel erg gepest, zowel op de lagere school als op de middelbare school. Ik was dus duidelijk een zeer goed slachtoffer. Maar het heeft mijn zelfbeeld gelukkig niet aangetast, al realiseer ik me wel dat ik "raar" ben in de ogen van veel anderen. Ook voel ik me niet zo prettig in groepen en in de dagelijkse omgang met bijvoorbeeld collega's. Maar het is niet anders. Ik ga er van uit dat de pester er een goede reden voor had om te pesten. Een klote thuissituatie bijvoorbeeld. En waarschijnlijk zijn mijn pesters er slechter vanaf gekomen dan ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet ik, vatte het ook niet kwetsend op.
Punt is vooral dat je pad A had gehad zonder pesten en nu pad B hebt met. Je gaat anders met dingen om, van sommige ddingen kun je achteraf zeggen dat je er iets positiefs/waardevols aan over gehouden hebt. Maar onderaan de streep had je met pad A minder schade opgelopen. Ook al zet je jezelf daarna geweldig op de rails en bereik je meer dan je anders had bereikt.
Dan heb je het niet krap, dan ben je gewoon eigenwijs.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
joh, anders lees je even: de auto kost me ca. 100 euro in de maand incl. verzekering en benzine.
als ik met OV reis naar alles (zoals tot september vorig jaar) besteed ik ca. 90 euro in de maand aan treinkaartjes en tramkaartjes. als ik ga fietsen scheelt dat wel iets, maar ik kies er voor om bij de Aldi boodschappen te doen en niet naar de bios te gaan zodat ik wél mijn autootje kan houden.
^^quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Punt is vooral dat je pad A had gehad zonder pesten en nu pad B hebt met. Je gaat anders met dingen om, van sommige ddingen kun je achteraf zeggen dat je er iets positiefs/waardevols aan over gehouden hebt. Maar onderaan de streep had je met pad A minder schade opgelopen. Ook al zet je jezelf daarna geweldig op de rails en bereik je meer dan je anders had bereikt.
Dat inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef Perruche het volgende:
Leuk onderwerp inderdaad.Maar wtf, kleding klaar leggen voor je vriend? Lijkt me een verschrikking, Sowieso, iemand die niet volwassen genoeg is om te realiseren dat het toch wel belangrijk is dat je er op zijn minst normaal (dus niet met vieze/kapotte) kleding uitziet, zou ik niet als vriend willen heur.
Maar kwak, ik weet niet he. Stel dat er 12 maanden in een jaar zijn, daarvan ben je dan kweenie, totaal 2 vrij (onderwijs?) dan hoef je niet naar school. Laten we zeggen dat je dan in de winter 3 maanden het OV neemt (er zijn ook heel mooie dagen in de winter!) en de rest fietst. Normaal zou je dan 1000 euro kwijt zijn (10 maanden de auto), nu slechts 300 (3 maanden OV).quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
joh, anders lees je even: de auto kost me ca. 100 euro in de maand incl. verzekering en benzine.
als ik met OV reis naar alles (zoals tot september vorig jaar) besteed ik ca. 90 euro in de maand aan treinkaartjes en tramkaartjes. als ik ga fietsen scheelt dat wel iets, maar ik kies er voor om bij de Aldi boodschappen te doen en niet naar de bios te gaan zodat ik wél mijn autootje kan houden.
@Tink: het zal ook vast wel kunnen, maar blijkbaar lukt het mij nu nog niet. ik doe mijn best, ik neem jullie tips allemaal in overweging/doe er iets mee, maar ik ben gewoon ook een beetje verdrietig dat ik zo'n moeite heb ermee....
Ik ben nooit gepest en heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is pesten kut. Zoals ik al zei ben ik ook heel erg gepest, zowel op de lagere school als op de middelbare school. Ik was dus duidelijk een zeer goed slachtoffer. Maar het heeft mijn zelfbeeld gelukkig niet aangetast, al realiseer ik me wel dat ik "raar" ben in de ogen van veel anderen. Ook voel ik me niet zo prettig in groepen en in de dagelijkse omgang met bijvoorbeeld collega's. Maar het is niet anders. Ik ga er van uit dat de pester er een goede reden voor had om te pesten. Een klote thuissituatie bijvoorbeeld. En waarschijnlijk zijn mijn pesters er slechter vanaf gekomen dan ik.
Ik zou ook wel op de fiets naar mn werk willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar kwak, ik weet niet he. Stel dat er 12 maanden in een jaar zijn, daarvan ben je dan kweenie, totaal 2 vrij (onderwijs?) dan hoef je niet naar school. Laten we zeggen dat je dan in de winter 3 maanden het OV neemt (er zijn ook heel mooie dagen in de winter!) en de rest fietst. Normaal zou je dan 1000 euro kwijt zijn (10 maanden de auto), nu slechts 300 (3 maanden OV).
Met vriendje is het misschien zelfs voordeliger omdat hij OV heeft en jij dus korting krijgt. Je zou misschien ook nog kunnen carpoolen of een snorfiets ofzo nemen?
Ik ben vet gierig dus ik fiets elke dag naar het werk en in de winter ook, alleen als het echt TE koud is of sneeuwt niet, en dan neem ik het OV.
Auto is niet alleen vervoermiddel, maar ook zelfstandigheid/vrijheid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar kwak, ik weet niet he. Stel dat er 12 maanden in een jaar zijn, daarvan ben je dan kweenie, totaal 2 vrij (onderwijs?) dan hoef je niet naar school. Laten we zeggen dat je dan in de winter 3 maanden het OV neemt (er zijn ook heel mooie dagen in de winter!) en de rest fietst. Normaal zou je dan 1000 euro kwijt zijn (10 maanden de auto), nu slechts 300 (3 maanden OV).
Met vriendje is het misschien zelfs voordeliger omdat hij OV heeft en jij dus korting krijgt. Je zou misschien ook nog kunnen carpoolen of een snorfiets ofzo nemen?
Ik ben vet gierig dus ik fiets elke dag naar het werk en in de winter ook, alleen als het echt TE koud is of sneeuwt niet, en dan neem ik het OV.
Ik zegquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepest en heb precies hetzelfdewhoei!! Anderen vinden mij volgens mij ook raar, maar dikke
. Er zijn ook heel veel mensen die mij
vinden en daar geef ik liever aandacht aan!
En je punt is? Ik heb geen auto maar wel vet veel vrijheid hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Auto is niet alleen vervoermiddel, maar ook zelfstandigheid/vrijheid.
Volgens mij hebben we al vaker vastgesteld dat we allemaal een stelletje raren zijn hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zeg!
Nee, geen verkapte vraag om aandacht
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger kon ik alles wat ik nu ook doe met 750 gulden + stufi/maand (incl 2 auto's voor de deur waarvan 1 kapot). Het is de euroquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Al die rijke mensen hier, ik ben pas een sloeber en ik geniet ervan!
Punt is dat als ik moet kiezen tussen schoenen + bios + pretpark + wintersport en auto, dat ik de auto kies. Of een dag post ga lopen voor die auto.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
En je punt is? Ik heb geen auto maar wel vet veel vrijheid hoorSoms moet je concessies doen, enzo.
Nee die was niet stomquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Die over Joden
Er zitten nog andere groenten in hoor, is een restje van gisterenCornflakes had ik voor de afwisseling, maar muesli werkt inderdaad beter. En je hebt gelijk over het tussendoortje!
Oke, snap ik. Maar zijn is veel carbs? volgens de ingredieten kom ik ongeveer uit op 20 gram koolhydraten, en ook nog vrij onbewerkte...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Perruche het volgende:
want een appel en wasa cracker zijn geen carbs?
Ik had net per ongeluk yoghurt in mijn oog
Nou, ja, dat ook. Ik word een beetje ongemakkelijk van die focus op de auto... alsof ik niet wil besparen en niet meedenk, omdat ik één ding écht heel graag wil houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Auto is niet alleen vervoermiddel, maar ook zelfstandigheid/vrijheid.
Niets mis met carbs hoor!! Alleen dat je zo specifiek postte dat je ook nog carbs voor het sporten wilde doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oke, snap ik. Maar zijn is veel carbs? volgens de ingredieten kom ik ongeveer uit op 20 gram koolhydraten, en ook nog vrij onbewerkte...
Dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik snap je hoor kwakquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nou, ja, dat ook. Ik word een beetje ongemakkelijk van die focus op de auto... alsof ik niet wil besparen en niet meedenk, omdat ik één ding écht heel graag wil houden.
Afstuderen, dat moet ik, scheelt me 142 euro in de maand...
Och XM'ert als je nou hier woonde had ik hem voor je gebakken! maar helaasquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
En eens met Perr wbt kwak... Ik heb jaren van 150 euro 'voor mezelf' geleefd. Moest ik van uitgaan, kleding, reizen. Ik redde het. Weet niet meer hoe.
Dank voor de receptjes Prob! Ik ga eens kijken of ik daar zaterdag tijd voor kan maken. Wel eerst ff muffinvormpjes ergens scoren! Denk dat ik de rest ook bij de biologische supermarkt moet halen.
De chocotaart is me iets teveel moeiteen ik kan geen eieren splitsen
.
En verder weet ik het niet meer!
Mja, dat is ook ergens hoe je zelf in elkaar steekt. Ik ben nooit gepest, maar toch denk ik altijd dat mensen me vast niet écht leuk vinden enzo. En ben ik ervan overtuigd dat ik Heel Lelijk ben, terwijl men dat nooit tegen me gezegd heeft. Dus dat soort ideeën kunnen ook vanzelf in je zitten.quote:
Hmm, dat is best wel raar moment denk? (niet dat aardig gevonden worden hequote:
ze komen uit dit topic: http://www.wlsinfo.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=14218quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
En eens met Perr wbt kwak... Ik heb jaren van 150 euro 'voor mezelf' geleefd. Moest ik van uitgaan, kleding, reizen. Ik redde het. Weet niet meer hoe.
Dank voor de receptjes Prob! Ik ga eens kijken of ik daar zaterdag tijd voor kan maken. Wel eerst ff muffinvormpjes ergens scoren! Denk dat ik de rest ook bij de biologische supermarkt moet halen.
De chocotaart is me iets teveel moeiteen ik kan geen eieren splitsen
.
En verder weet ik het niet meer!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Och XM'ert als je nou hier woonde had ik hem voor je gebakken! maar helaas
discriminatie zeg ik je!quote:
Lekkel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Je moet gewoon weer bij je ouders gaan wonen! Pasteitjes. Risolles. Alles. Nu op de tafel
ik sla ze over
Ik kan van een beetje bloem, een ei en een hele steen een hele vieze soep maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Lekkel!
Ik heb huisgenootjes die van een beetje bloem, een ui en een steen hele lekkere soep kunnen maken
Hmm klinkt wel goed. Misschien ga ik daar wel iets van maken!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef Probability het volgende:
[..]
ze komen uit dit topic: http://www.wlsinfo.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=14218
ik weet niet of het klopt dus misschien voor de zekerheid zelf nog even de KH na rekenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stevia, verkopen ze dat ook bij de biowinkel? Heb het nog nooit in het wild gezien.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oeh wauwquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ovengoulash in de oven staan! Toen ik ging opzoeken of mijn pan in de oven kon kwam ik erachter dat ik kennelijk een creuset pan heb, was dat niet fancy oids?Heb hem van mn oom gehad!
Een blauwe!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een blauwe!Zal zo even kijken
![]()
Edit: volgens mij is het deze! Heb toen ik op mezelf ging een hele tas oude pannen van mijn oom gehad, daar zat ie bij
Edit2: jeuzis wat zijn die dingen duurZo nog even checken of ik het merkje wel goed gezien heb
![]()
Wel heb ik ooit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook vervelend vinden, maar ik heb net een vak over Joodse literatuur gevolgd (omdat mijn moeder's familie een Joodse achtergrond heeft en ik het Jodendom altijd al interessant heb gevonden) met andere universitaire studenten die het blijkbaar interessant vinden, en je kunt af en toe best een grap maken, en dat werd tijdens college ook gewoon gedaan, ook door de Joodse docent.
Ik vertelde hier een paar weken terug dat ik een essay aan het doen was over Joden en dat ik het zat was, en toen maakte sigme geloof ik een opmerking als: ja vervelend die Joden he? Alsof daar helemaal niet op die manier gesproken over mag worden. Dat vind ik allemaal een beetje overdreven. Bovendien wordt er in mijn familie ook genoeg over gegrapt. Ik vond het een beetje jammer dat dat zo werd opgevat, want ik heb juist heel veel bewondering voor andere culturen.
Maar kortzichtige mensen zijn natuurlijk nooit oke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
le creuset! tof
wij eten krieltjes+ worstjes uit de oven, gecarameliseerde uien, zuurkool en rauwkost erbij.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel heb ik ooit!Oh dan heb ik 't verkeerd gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry!
![]()
Absoluut! Welke tas heb je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:36 schreef LieLie het volgende:
Rabarber in de groentetas is een legitieme reden om rabarbercrumble te maken, toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:35 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Oh dan heb ik 't verkeerd gelezenSorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ultravroeg?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
*zucht* mensen die maar blijven reschedulen.. had spinning afgezegd voor karaokeavondje. gaat dat niet door. Staan al te koken omdat we op tijd weg moestendus nu eten we ultravroeg. Nou ja, dan straks maar aan de studie
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is al weekenden morgen ga ik naar mn eerste studentenstadje met een vriendin
.
Niet piepen, ik moet nog een hele dag!quote:
Een 'half' dagje is tot 2 uur, maar dan heb ik al 7 uur gewerkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet piepen, ik moet nog een hele dag!
Frietjes!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zal aan jullie denken als ik ergens gezellig een lekker broodje salade te zit te eten.
Ik ben net een pan broccoli aan het stomenquote:
Aww.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:30 schreef Mini. het volgende:
Nu heb ik ook zin om te bakken! Gelukkig ga ik overmorgen éindelijk allemaal keukenspullen ophalen bij m'n ex, samen met mijn boeken, cd's en mijn drumstel. Zal fijn zijn om alles weer terug te hebben.
En ik ben zo blij met mijn lieve vriendje.Mijn ouders komen helpen "verhuizen" en ik ben alleen maar bezig met logistiek, maar hij bedenkt allemaal dingen om de rest van het weekend met hun ook nog gewoon leuk te maken.
[/egopost]voor Kwak en voor Jagar!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww.. Hij keek ook echt zo verliefd naar je!
Niet raar hoorquote:
Ga jij nou eigenlijk nog trouwen ofzo? Hoe zat datquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet raar hoor
MarMar, hopelijk kom je snel weer bij je 'positieven'!
Neh..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ga jij nou eigenlijk nog trouwen ofzo? Hoe zat dat
O oke, ik zal wel weer wat door de war halen.quote:
Dat speelt wel mee ja, ik ben een beetje bang dat hij me straks net zo snel weer zat is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je zo eng? Gaat het je te snel?
Nee hoor, je hebt het goed maar we hebben besloten dat 1 x trouwen in ons leven wel genoeg wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
O oke, ik zal wel weer wat door de war halen.
Ik ga nooit van m'n leven trouwen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat speelt wel mee ja, ik ben een beetje bang dat hij me straks net zo snel weer zat is.Niet dat hij ook maar iets heeft gedaan of gezegd dat daarop wijst hoor... Ik wil 'm gewoon niet meer kwijt.
Yup... eens....quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zonde dat je niet onbezorgd kan genieten joh!
Die hebben vast indische roots!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Lekkel!
Ik heb huisgenootjes die van een beetje bloem, een ui en een steen hele lekkere soep kunnen maken
Ah, prima tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het goed maar we hebben besloten dat 1 x trouwen in ons leven wel genoeg was
Heb jij nog spannend nieuws?
Herkenbaar! Maar probeer er zo veel mogelijk van te genieten. Hij is in ieder geval overduidelijk dol op je!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat speelt wel mee ja, ik ben een beetje bang dat hij me straks net zo snel weer zat is.Niet dat hij ook maar iets heeft gedaan of gezegd dat daarop wijst hoor... Ik wil 'm gewoon niet meer kwijt.
Yup!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Laureline het volgende:
Je ziet me voor Tink aan, uniek! Waarschijnlijk omdat ik zulke stoere en wijze woorden verkondig![]()
O, en beugel! Had ik ook nog
Oeh je avondetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: hk-pannenkoek (2)
L: salade met gerookte zalm, stukje komkommer, 4 cherrytomaatjes, dressing (3)
T: cabernossi, 2 plakken kaas (<1)
D: varkenshaas met ui en knoflook + salade met gekookt eitje, cherrytomaatjes, dressing (7)
B: hupsen
En dat laatste ga ik zo maar weer eens doen.
Dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zonde dat je niet onbezorgd kan genieten joh!
Dat is weer minder en tijd dat je het leert.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow zie net dat het filet was ipv haas. Naja. Ik weet het verschil toch niet.
Mooizo!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor.Ik geniet er echt wel van.
Jij gaat aan brood en koekjes? NOMquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, ik ben hierna heeeeeeeel voorlopig klaar met vlees.
Eet je dan vervangers?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, ik ben hierna heeeeeeeel voorlopig klaar met vlees.
Doelde meer op noten enz. om wel te compenseren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisselt, niet altijd. Valess enzo wel, maar als ik een vega lasagne maak, doe ik er geen vega gehakt ofzo door nee.
Nee? Ze leken me wel leuk?quote:
Alleen maar schrale donders in die reclame, waar-de-loosquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee? Ze leken me wel leuk?
Is het uverhaupt nodig vlees te compenseren?
Op die website staat is in die kleur en 36quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Li? Met je google skills, ik heb gezocht maar kan dit jasje nergens in deze kleur en mt 36 vinden...
http://www.mexx.nl/women/(...)4573/?ColourCode=463
Wanna give it a try?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef MarMar het volgende:
Hai lieverds
Minder wazig
Overgebleven pijn acceptabel en te hanteren
Vier van de vijf misterieuze kilo's alweer weg
en nu zo bedtijdmoet nog wel erg bijkomen, afgelopen nacht de klok meer dan rond geslapen.
Wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Op die website staat is in die kleur en 36
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |