abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111040847
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111040923
:D. Plaatje!

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij?
Laatste keer (tijdje terug) 36.

Toen ik in december begon haalde ik net de 10. :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:19:52 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111040952
Ik moest gisteren van mn app pushups doen op mn knieën, maar dan met mn achterbenen omhoog en enkels over elkaar. Faal. Ik kon er geeneen. Zakte door mn ellebogen richting grond, had toen weer omhoog gemoeten, maar bleef face flat op de vloer liggen :') _O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 15:22:05 #4
70532 loveli
N
pi_111041047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

De streber in me ziet een uitdaging. De luiwammes in me denkt 'laat maar'.
crap in = crap out
pi_111041136
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest gisteren van mn app pushups doen op mn knieën, maar dan met mn achterbenen omhoog en enkels over elkaar. Faal. Ik kon er geeneen. Zakte door mn ellebogen richting grond, had toen weer omhoog gemoeten, maar bleef face flat op de vloer liggen :') _O-.
Push-ups op de knieën is toch standaard met je benen zo omhoog? Zo doe ik ze in ieder geval wel! Knieën van de grond lukt me voor geen meter. Soms denk ik dat ik er eentje kan, maar dan corrigeert A. mijn houding en vind ik het ineens toch veuls te zwaar :') :@ .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111041149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo moeten ze bij Jillian ook, en zo kan ik ze nét. Maar dan ook nét. Op het moment dat ze roept "And get up" denk ik *O* YES *O* (en tegelijk -O- NOOOO -O- want dan komen er weer squats :') ).
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:24:08 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111041166
Meer sportende beestjes! xD

V1z, ach mannen worden toch knapper naarmate ze ouder worden oder so? Dan is het ook een compliment! :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111041203
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Ergens is het moeilijker dan alcoholisme. Regel: een alcoholist moet nooit meer met alcohol in aanraking komen. Met een eetstoornis kun je de boosdoener niet ontwijken en moet je je gedrag en gewoontes in de gaten blijven houden.
Klopt, stoppen met eten kan 'helaas' niet dus je word er continue weer mee geconfronteerd

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies!
En heeeeeeeeeeel veel gesprekken gaan over lekker eten, gerechten, restaurants e.d.
Moeilijk
Pfff, zovaak komt eten voor in gesprekken, soms denk ik dat het door mij komt, maar dat is niet eens zo. Heel vaak gaat het gewoon over eten haha...
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:24:55 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111041210
Lijst:
O/L: 2 boterhammen lever, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
T's: 6 dropjes, blokje choco, grote peer, grote appel, paar druiven, 250 gr. rauwe wortel, paar zoute stokjes
D: Eet alleen dus:
Een bloemkool, kropsla met dressing en gekookt ei (tomaat, augurk enzo ook ) en gebakken ribkarbonade (zo'n lekkere dikke van de slager gebakken in een halve pakje boter O+ )
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_111041300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Lijstjes update:
O: kleine peer, glas kefir, dubbele bth kaas
T: stukje vruchtenvlaai
L: ceasar salade met 1 snee brood, cappucchino munttheemet een koekje
T: banaan, mineola, 150 ml yoghurt
B: 3x20 minuten fietsen
D: gebakken ei en salade of havermout
S: Bodypump
T: wheyshake

Ik ben best tevreden :@
Fixed it :D
Last van geheugenverlies?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111041352
Razz, tip: bij rugpijn niet stil gaan zitten! Wandelen, af en toe even strekken, gewoon in beweging blijven :Y
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Toen ik in december begon haalde ik net de 10. :')
^O^ Zijn vrij makkelijk te trainen inderdaad. (voor mannen dus blijkbaar :Y) )

Heb ze dus al meer dan half jaar niet meer gedaan :@ Ik word lui...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111041611
Ik wist niet eens hoeveel ik er kon, dus net even gedaan en geteld.
Bij 45 zag ik sterretjes........ :D :P!
pi_111041719
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef V1z0R het volgende:

Jij vermaakt je ook nog altijd met je nieuwe, mini?
Nieuwe meneer? Ja hoor! Heel goed zelfs. O+
Alleen is 'ie nu dus ziek door mij en dat vind ik zo zielig dat ik hem straks maar eten ga brengen... Kippensoep ofzo.

Oh, en ik kan ook 0 push-ups.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111041810
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Fixed it :D
Last van geheugenverlies?
Nee! Op kantoor nam ik nog een cappuccino. Aangezien in muntthee geen kcals zitten heb ik die weggelaten en vervangen voor mijn cappu!
pi_111041885
Oh en ik kan 10 pushups ofzo, als ik genoeg adrenaline heb. Maar meestal kan ik er maar 5.

En ik ga morgen voor mijn bank dus whoppa wel diner vanavond!
pi_111042011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik kan 10 pushups ofzo, als ik genoeg adrenaline heb. Maar meestal kan ik er maar 5.

En ik ga morgen voor mijn bank dus whoppa wel diner vanavond!
Ik kon er eerst ook echt maar 10 ofzo hoor :P Oefening baart kunst.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 15:42:05 #17
70532 loveli
N
pi_111042044
Ik kan er 10 tot ik me herinner dat ik erbij moet ademen, bij 20 ben ik het zat en de laatste keer ben ik doorgegaan tot 30 en toen had ik er helemaal genoeg van :+
crap in = crap out
pi_111042267
Haha, weer zo'n leuk OP plaatje. Pushups. Hmmmmm. Lang niet meer gedaan. Geen idee of ik er ook maar 1 uit krijg. (Sowieso op de knieen, want als ik ze normaal doe, kan ik schouders gaan rapen :') )

Planken en omgekeerde V gaan nu met yoga wel aardig, dus wellicht doe ik nog eens een poging.
pi_111042282
Omgekeerde V?
pi_111042370
/\
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nieuwe meneer? Ja hoor! Heel goed zelfs. O+
Alleen is 'ie nu dus ziek door mij en dat vind ik zo zielig dat ik hem straks maar eten ga brengen... Kippensoep ofzo.

Oh, en ik kan ook 0 push-ups.
Ahwww :') Maar leuk! :Y
pi_111042441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:46 schreef Perruche het volgende:
Omgekeerde V?

En dat voor een EDS sertje *)

Edit beter plaatje
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:51:00 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111042472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Push-ups op de knieën is toch standaard met je benen zo omhoog? Zo doe ik ze in ieder geval wel! Knieën van de grond lukt me voor geen meter. Soms denk ik dat ik er eentje kan, maar dan corrigeert A. mijn houding en vind ik het ineens toch veuls te zwaar :') :@ .

Zo kan ook. Schijnt. Met die enkels de lucht in kan ik echt echt echt niet.

Ik doe nu pushups, staand, tegen de muur. Dus zoiets:

Wie weet als ik iets meer armspier heb, dat ik die halve zittende kan. Zal wel niet :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 15:52:01 #23
70532 loveli
N
pi_111042509
Heb ze een tijdje geleden met m'n handen op een step-bankje gedaan, dat viel tegen!
crap in = crap out
pi_111042548
Ah, downwarddog! Ik ken yoganamen niet in het engels :D.

Yoga lijkt me juist makkelijker met EDS, omdat je een stuk flexibeler bent?
  woensdag 2 mei 2012 @ 15:53:38 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111042569
Ja, ik vond yoga echt eitje :'). Maar moest er mee stoppen, rekte de boel alleen maar meer op.
pi_111042632
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 15:53 schreef Perruche het volgende:
Ah, downwarddog! Ik ken yoganamen niet in het engels :D.

Yoga lijkt me juist makkelijker met EDS, omdat je een stuk flexibeler bent?
Ja, maar ik vind downwarddog ranzig klinken in het Nederlands :+

Verder valt het vies tegen als je EDS hebt. Je mag namelijk juist niet leniger worden, omdat je dan nog sneller uit elkaar valt. Mijn geluk is dat ik atletisch gebouwd ben en makkelijk spieren aanmaak. Ik train de spieren vrij kort, dus ik houd alles netjes bij elkaar...soms :')
pi_111044167
Downward facing dog heette dat bij mij. Eigenlijk zou ik weer eens iets aan yoga/pilates moeten doen. Van alle oefeningen die Jillian mij voorschrijft ben ik het slechtst in de cooling down met stretch-oefeningen.

De kar met lekkers is langs geweest en nu smikkelen al mijn collega's van hun Snelle Jelle's , chocoladerepen en aanverwante zaken.
pi_111044242
ola!

Lijstjes doe ik niet aan :P Maar het is hier 27 graden en ik wil niet terug naar huis :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111044438
:o /jaloers! Naja, het is hier ook iets van 20 graden en zon, maar zit op kantoor :{
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef anna82 het volgende:
Downward facing dog heette dat bij mij. Eigenlijk zou ik weer eens iets aan yoga/pilates moeten doen. Van alle oefeningen die Jillian mij voorschrijft ben ik het het slechtst in de cooling down met stretch-oefeningen.

De kar met lekkers is langs geweest en nu smikkelen al mijn collega's van hun Snelle Jelle's , chocoladerepen en aanverwante zaken.
:*
Ik smikkel hier van 2x waldkorn Philadelphia/schinken en een glas koude melk :9~
En wat garnaaltjes nog...
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:40:26 #30
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111044705
Ik ben zo stijf als een hark, zelfs als ik oefen kan ik echt niet met mijn handen aan mijn voeten/enkels. Onderbeen must do...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111044797
ik zou denk ik iets van thuis yoga moeten hebben, want bij ons op de sportschool geven ze het wel maar op belachelijke tijden (2130 ofzo ).

Want ik ben ook zo stijf als een hark :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_111044862
Hoe gaat het trouwens met XM en de lowbarb?
  woensdag 2 mei 2012 @ 16:44:17 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111044924
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe gaat het trouwens met XM en de lowbarb?
Ik heb mn buik vol van de lowbarb. De koekjes worden steeds aanlokkelijker.
pi_111045458
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb mn buik vol van de lowbarb. De koekjes worden steeds aanlokkelijker.
Je bent nu over de helft toch? Zie je wel iets van resultaat?
pi_111046323
:W Aurum! 27 graden O+ nice!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111046591
Ik wil ook 27 graden!
En zon!
O+

Liverpool en Belfast waren zeker niet de beste keuzes voor mooi weer? -O-
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111046592
Hoi Slankies! Lekker weertje :9

Heb niet bijgeleZen!

Onderweg naar de sportschool en weer overbelastte ellebogen, ondanks rust :(

Ben wel weer 2 kg kwijt sinds ik geen kcals meer tel en plan en 6 keer per week sport, minus 10.5 nu in totaal :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111046664
Gekauft:

Die broek is bij mij een stuk minder hobbezakkerig dan bij het model :+
Het jasje was er niet meer in 36 dus moet even googlen en zij gaan trachten het te bestellen.

Verder een ris shirtjes en een soepel colbert *O* klaarrr de rest koop ik wel in de sale.
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:33:33 #39
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111047069
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef Ml-etje het volgende:

Die broek is bij mij een stuk minder hobbezakkerig dan bij het model :+

Dat geloven wij alleen met foto's om het te bewijzen ;).
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111047079
Goed bezig Novem! *O*

Ik ga vanavond maar even niet hardlopen. Iets met een blaasontsteking. Best pijnlijk zeg!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:38:11 #41
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111047265
Ik dacht al wie is Boven?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111047353
Hehe, stomme autocorrect enzo. :D
Doe wat je niet durft.
pi_111047375
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Dat geloven wij alleen met foto's om het te bewijzen ;).
Hij ligt atm onder de naaimachine ;) komt vanzelf!
pi_111047423
Grmbl, die auto van ons. Waarschijnlijk alweer een kapotte bobine, vorige keer is misschien drie maanden geleden.
pi_111047488
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef LieLie het volgende:
Grmbl, die auto van ons. Waarschijnlijk alweer een kapotte bobine, vorige keer is misschien drie maanden geleden.
Bobine?
pi_111047559
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Bobine?
Schijnt ja :+ Hij schudt en bibbert, slaat af (op rotondes), zit geen pit meer in.
pi_111047787
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Schijnt ja :+ Hij schudt en bibbert, slaat af (op rotondes), zit geen pit meer in.
Ah het hulpje van de bougie (ontstekingssysteem).
Maar dat is wel vreemd dat hij alweer kapot is? Garantie?
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 17:51:23 #48
70532 loveli
N
pi_111047810
edit omdat google het niet met me eens is :X
crap in = crap out
pi_111047857
*O* voor Li!

We gaan zo eten@ www.limonadefrabiek.nl en hoe langer ik op de kaart kijk hoe meer ik verdwaal :D
pi_111047876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ah het hulpje van de bougie (ontstekingssysteem).
Maar dat is wel vreemd dat hij alweer kapot is? Garantie?
Dunno, maar er is vrij vaak wat met de auto. En hij is te oud om fatsoenlijk in te ruilen. Dus we dachten, we rijden hem gewoon 'af' en kopen dan een nieuwe. Maar nu vragen we ons af hoeveel geld er nog in moet voordat ie echt stuk gaat ;)
pi_111047905
Bobines zitten ook in mijn naaimachines B-)
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 17:53:22 #52
70532 loveli
N
pi_111047915
Watvoor auto is het en ligt het niet aan de bobine-/bougiekabel(s)?
crap in = crap out
pi_111047962
Oh :{ dat is wel balen dan ja!

Ik was dan ook heel blij toen een automonteur me vertelde dat mijn vorige auto in de prak was gereden (door diezelfde monteur).
Dat scheelde me hoofdbrekens, alleen zat er toen al wel een nieuwe computer in die auto ;(
pi_111048046
En uniek, wow, je ID moeten laten zien! _O- Mijn dag zou direct zó goed zijn, als me dat werd gevraagd wanneer ik drank kocht. En ik koop het vaak genoeg, dus daar kan het niet aan liggen :') .
pi_111048078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
Watvoor auto is het en ligt het niet aan de bobine-/bougiekabel(s)?
Een skoda en ik heb echt geen flauw idee! :D
Ik weet daarentegen wel wat kogellager in het Italiaans is en wat de dichtsbijzijnde VW-garage is in de buurt van Cefalu, Sicilie :+
pi_111048167
Oh iemand die ik hier een plezier kan doen met de Pro Plan buzz (uittesten van hondenvoer).
Bo eet speciaal voer en ik durf haar niet te laten wisselen :@
  woensdag 2 mei 2012 @ 17:59:28 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111048177
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je bent nu over de helft toch? Zie je wel iets van resultaat?
Nog 4 dagen. En wel 'iets' ja, maar niet wereldschokkend à la conleche :).
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:00:24 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111048214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
Oh iemand die ik hier een plezier kan doen met de Pro Plan buzz (uittesten van hondenvoer).
Bo eet speciaal voer en ik durf haar niet te laten wisselen :@
Is het lowcarb? B-) :')
pi_111048344
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is het lowcarb? B-) :')
Volgende keer zet ik mijn voorspelling erbij :+

Je mag kiezen tussen

Sensitive
Original
Puppy
Atletic
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 18:05:02 #60
70532 loveli
N
pi_111048385
Ik zeg Athletic!
crap in = crap out
pi_111048498
For the record, die h staat er op de site dus niet tussen :P
pi_111048506
Zo, dat was Jillian.

Nu ik weer level 1 doe moet ik zeggen dat ik voor dingen als de buikspieren level 2 toch een stuk minder zwaar vind :o Had trouwens van maandag ook nog steeds flinke spierpijn. Doe overigens de schuine buikspieren niet, maar dan wel gewone normale sit ups en 'reversed crunches'.

Even wat water drinken en dan over een 20 minuutjes naar de sportschool voor spinning *O*
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 18:11:16 #63
70532 loveli
N
pi_111048579
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
For the record, die h staat er op de site dus niet tussen :P
Oi. Overheen gelezen. Wat betekent dat voor de inhoud?
crap in = crap out
pi_111048620
Leuke kleren MI!

Ik geef het werken op....ik heb het geprobeerd en er zes kantje uitgeperst. Morgen beter.
pi_111048621
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi. Overheen gelezen. Wat betekent dat voor de inhoud?
Keine ahnung :D

Ik ga me omkleden en op naar de limo :W fijne avond allemaal!
pi_111048765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was Jillian.

Nu ik weer level 1 doe moet ik zeggen dat ik voor dingen als de buikspieren level 2 toch een stuk minder zwaar vind :o Had trouwens van maandag ook nog steeds flinke spierpijn. Doe overigens de schuine buikspieren niet, maar dan wel gewone normale sit ups en 'reversed crunches'.

Even wat water drinken en dan over een 20 minuutjes naar de sportschool voor spinning *O*
Waarom doe je de schuine buikspieren niet?
Doe wat je niet durft.
pi_111048832
A) omdat ik die vervelend vind en B) omdat ik veelal heb gehoord dat je taille daar juist van verdwijnt.
Ja doei.
pi_111049022
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
A) omdat ik die vervelend vind en B) omdat ik veelal heb gehoord dat je taille daar juist van verdwijnt.
:o bron? Ik betwijfel het een beetje.

Lijstje:

O: 1 plak volkorenbrood met sandwichspread, een gekookt ei, beker thee met melk
T: Niets
L: nog een plak volkorenbrood (gaat goed met mijn darmen *O*) met boter, kipfilet en tomaat. Soep gemaakt van courgette, een hele zak verse spinazie, salie en een beetje kaas.
T: twee chokotof, thee en veel water
T: een rijstwafel met pindakaas, beker thee met melk
D: aardappels, bloemkool, kip en appelmoes

Ik kom nu op 1300 calorieën dus even kijken wat ik vanavond nog naar binnen schuif.
pi_111049091
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef An24 het volgende:

[..]

:o bron? Ik betwijfel het een beetje.

[Gezond Slank], heb het hier regelmatig voorbij zien komen. Maargoed, ik ga maar eens de hort op! :W
Ja doei.
pi_111049222
Als je schuine buikspieren veel traint word je taille breder en mannelijker. En dat willen we volgens mij niet :P

Ik eet vanaaf sushi :9

Ik heb trouwens blaren op mijn voet, niet te zuinig :X Eerste dag lopen en bij mijn schoen bij het teengedeelte de veters te strak aangetrokken. Dus ik heb vandaag maar slippers gehaald :')
pi_111049389
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef _aurum_ het volgende:
Als je schuine buikspieren veel traint word je taille breder en mannelijker. En dat willen we volgens mij niet :P

Ik eet vanaaf sushi :9

Ik heb trouwens blaren op mijn voet, niet te zuinig :X Eerste dag lopen en bij mijn schoen bij het teengedeelte de veters te strak aangetrokken. Dus ik heb vandaag maar slippers gehaald :')
Mjah, ik train dat veel en heb er totaal geen last van. Nu ben ik een enorme zandloper...misschien heft het iets met de vorm van het lijf te maken?
pi_111049546
Ja, volgens mij heeft je lichaamsbouw/aanleg er alles mee te maken. Er zijn vrouwen die inderdaad een te gespierde middenrif krijgen, net zoals er vrouwen zijn (ex-zwemsters bijvoorbeeld) die veel te brede schouders krijgen van bepaalde oefeningen, terwijl anderen weer te geprononceerde beenspieren ontwikkelen, enorme ballonkuiten bijvoorbeeld. Het is echt even experimenteren wat je wel/niet kan hebben.

* wacht op commentaar van de bodybuilders die komen verkondigen dat krachttraining met zware gewichten niet fout KAN ZIJN... oO<
pi_111049561
waar ben je eigenlijk, Aurum?

Ik ben net thuis. Nu zo eens koken, en dan nog even werken. Het zijn drukke weken....
pi_111049632
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
Ja, volgens mij heeft je lichaamsbouw/aanleg er alles mee te maken. Er zijn vrouwen die inderdaad een te gespierde middenrif krijgen, net zoals er vrouwen zijn (ex-zwemsters bijvoorbeeld) die veel te brede schouders krijgen van bepaalde oefeningen, terwijl anderen weer te geprononceerde beenspieren ontwikkelen, enorme ballonkuiten bijvoorbeeld. Het is echt even experimenteren wat je wel/niet kan hebben.

* wacht op commentaar van de bodybuilders die komen verkondigen dat krachttraining met zware gewichten niet fout KAN ZIJN... oO<
:D

@ Jagar: Ik zit in Berlijn >:O
pi_111049786
quote:
2s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:

Klopt! Mijn benen zijn (vind ik) huge na bijna 3 maanden intensief kracht trainen. Dat doe ik nu dus wat minder.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 18:42:30 #76
70532 loveli
N
pi_111049795
crap in = crap out
pi_111049842
Oh en heb ik gemist waar Vik is of is ze er gewoon niet?

En hoeveel gram macaroni is eigenlijk een "normale" serving? Ik deed altijd 200 gram ongeveer, maar ik let nu wat meer op mijn porties.
pi_111049862
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Cameron heeft sowieso een atletische bouw, zonder taille.
pi_111050114
Huuu wat vies, dat lijf! En ik vind haar al zo vervelend :').

Ik ga zo weer naar de pump, buuuh.
pi_111050176
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef creepycookie het volgende:

En hoeveel gram macaroni is eigenlijk een "normale" serving? Ik deed altijd 200 gram ongeveer, maar ik let nu wat meer op mijn porties.
gekookt of ongekookt?
Ja doei.
pi_111050266
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Perruche het volgende:
Huuu wat vies, dat lijf! En ik vind haar al zo vervelend :').

Ik ga zo weer naar de pump, buuuh.
Geen zin in? ;)
  woensdag 2 mei 2012 @ 18:56:48 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111050326
Ik doe pasta en rijst altijd ongekookt 75 gr. Geen idee hoeveel dat gekookt is.
pi_111050347
quote:

0 gram, want macaroni is stom.
pi_111050360
Creepy: 75-100 gr ongekookt ongeveer (ik doe meestal iets minder)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111050439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:55 schreef Siral het volgende:

[..]

Geen zin in? ;)
Even niet geloof ik. Als ik er eenmaal ben, wel!
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:00:26 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111050496
Succes Perr!

Ik ga vanavond ook weer ff hupsen en app'en.
pi_111050556
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Da's niet mooi. :N

Pfrrt, jellyfish triceps reporting! Kreeg er nog net 6 pushups uitgeperst. :')
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 19:05:05 #88
70532 loveli
N
pi_111050687
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Da's niet mooi. :N

Pfrrt, jellyfish triceps reporting! Kreeg er nog net 6 pushups uitgeperst. :')
Hoe heb je jezelf daarvoor uitgeput? 6 is niet echt veel... Zeker voor een man.
crap in = crap out
pi_111050882
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe heb je jezelf daarvoor uitgeput? 6 is niet echt veel... Zeker voor een man.
Dips, benchpress, inclined benchpress, cable flys, dips, skullcrushers, tricep extensions, pushups. Het zijn nu echt spaghetti armpjes. :')
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 19:13:33 #90
70532 loveli
N
pi_111051067
De helft van de termen ken ik niet, maar kudo's dat je nod zin had ind e push-ups ;)
crap in = crap out
pi_111051309
Mn vriend moest laatst ook id laten zien toen hij bier wilde kopen :') hij heeft een baard for crying out loud!!! Wij probeerden de cassiere nog over te halen met argumenten als bijna 30 en dikke baardgroei, maar ze wilde er niets van weten.

Achteraf hadden we bedacht dat we eigenlijk z'n broek naar beneden hadden moeten trekken met de tekst "ziet dit eruit als iemand onder de 16?!?!?!" :') :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_111051440
quote:

Vik is ziekjes zag ik op FB!

Ik neem, net als de meesten hier :), 75 gram ongekookt ongeveer, dus ik hoop dat jij 200 gekookt bedoelt ;)
pi_111051634
ik weeg pasta nooit af en heb een pastamonster, dus geen idee!

Lijstje:

O: havermout met banaan
B: 25 minuten wandelen
L: quinoasalade met paprika, aubergine, doperwten, cashews en ananas, 100 gram scharzwalder schinken
T: appel
T: yoghurt met wat muesli
B: 25 minuten wandelen.
T: 180 gram gekookte ham
D: gegrilde aardappelen met asperges met wat botersaus, gekookte eieren en 20 gram gekookte ham.

(ik had honger tijdens het wandelen, zo enorm. De ham was het enige wat ik bij me had.)
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:31:52 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111051863
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik weeg pasta nooit af en heb een pastamonster, dus geen idee!
pi_111052052
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gekookt of ongekookt?
Ongekookt. 75 gr had ik in mijn hoofd idd :)
pi_111052089
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef anna82 het volgende:

[..]

Vik is ziekjes zag ik op FB!

Ik neem, net als de meesten hier :), 75 gram ongekookt ongeveer, dus ik hoop dat jij 200 gekookt bedoelt ;)
Ja idd :)
pi_111052115
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hahahah
pi_111052125
quote:

[..]

[ afbeelding ]
alleen is de mijne kaal....
pi_111052309
quote:

[..]

[ afbeelding ]
*O* The flying spagettimonster and the pastafarians *O* Zo leuk O+
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:03:18 #100
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111053535
Hmpf, ik heb net hardgelopen en bij runkeeper een vinkje geplaatst achter "post to facebook". Maar hij komt niet op facebook en ik weet ook niet hoe dat wel moet. :(

Anyway, ik ben echt helemaal dood gegaan. Heb voor het eerst 3,5 km gelopen en had gedacht dat ik daar iets minder dan 25 minuten over zou doen, maar het werd 21:18 :o . Een gemiddelde snelheid van 9,86 km/u. *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_111054228
Mooi GB *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111054442
Netjes! :Y

Hier ook weer terug van 't spinnen en een oude koude pannenkoek aan m'n lijstje toegevoegd: had trek na Jillian en 't fietsen :9 en Mr.Mo is er ook pas over grofweg 2 uur :P

Oh, en 2 pakjes roomboter gekocht voor 35p de stuk. Normaal 1.40 :') en een stukje blauwe kaas voor 21p: ze waren aan het stickeren, want 't ging over de datum. Ja. Nou, die boter gaat heus nog wel even mee en die blauwe kaas gaat lekker samen met wat cheddar over de lasagne heen straks! :9
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:19:57 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111054527
Blauwe kaas ís al over de datum. Brrrr!

En GB ^O^ . Fijn dat je de training voor Just Dance bij mij zo serieus neemt :7.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:21:13 #104
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111054600
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Blauwe kaas ís al over de datum. Brrrr!

En GB ^O^ . Fijn dat je de training voor Just Dance bij mij zo serieus neemt :7.
Ja, als ik zo door ga kunnen we in december 2015 wel afspreken. Denk dat ik dan wel in shape ben :Y :% .
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:22:02 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111054638
quote:
17s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, als ik zo door ga kunnen we in december 2015 wel afspreken. Denk dat ik dan wel in shape ben :Y :% .
Ik zet het vast in de agenda!
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:22:56 #106
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111054695
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zet het vast in de agenda!
Ik maak vast een planning voor zes keer sport in de week, komt goed! :7
pi_111055055
Goed bezig GB! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zei Billy niet dat ze van kickbocksen pas echt een taille en strakke buik kreeg? Dat is volgens mij voor een groot deel ook schuine buikspieren.
Iets vervelend vinden vind ik overigens geen goede reden. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 20:31:36 #108
70532 loveli
N
pi_111055154
Over over de datum gesproken, hoe lang na de tht zou je Unox rookworst nog kunnen gebruiken? M'n ham is op en ik heb nog iets nodig met een rooksmaak. En ik vond nog een rookworst.
crap in = crap out
pi_111055179
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iets vervelend vinden vind ik overigens geen goede reden. :P
Ik wel :)
Ja doei.
pi_111055200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef loveli het volgende:
Over over de datum gesproken, hoe lang na de tht zou je Unox rookworst nog kunnen gebruiken? M'n ham is op en ik heb nog iets nodig met een rooksmaak. En ik vond nog een rookworst.
Zolang het ding niet groen uitgeslagen is of raar smaakt, zou ik 'm gewoon opeten. *)
Of is ie soms uit 2008 ofzo? :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:33:09 #111
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111055244
Hier dat Britney Spears artikel, ietsje naar beneden scrollen.

Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Ik doe wel schuine buikspieren, maar niet mega veel.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 20:35:11 #112
70532 loveli
N
pi_111055340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zolang het ding niet groen uitgeslagen is of raar smaakt, zou ik 'm gewoon opeten. *)
Of is ie soms uit 2008 ofzo? :P
Neu.

2009
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 20:36:08 #113
70532 loveli
N
pi_111055393
Aangezien hij nog niet is ontploft, sluit ik uit dat er aerobe bacterien inzitten :+
crap in = crap out
pi_111055567
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Neu.

2009
O+
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
Aangezien hij nog niet is ontploft, sluit ik uit dat er aerobe bacterien inzitten :+
Ik ben benieuwd! :D
Mijn gok is dat er zo verschrikkelijk kleur-, geur-, en smaakstoffen in zitten, dat het waarschijnlijk eeuwig houdbaar is. Net als een McDonalds maaltijd. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111055661
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef loveli het volgende:
Succes ^O^ :P
Ja doei.
  woensdag 2 mei 2012 @ 20:49:34 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111056159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:33 schreef Goodbye het volgende:

Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. Ik doe wel schuine buikspieren, maar niet mega veel.
Ze kijkt er heel gelukkig bij :')

woensdag 2 mei 2012 @ 21:03:29 #117
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111057017
Of ik deze elegant kan doen in de sportschool betwijfel ik ook :') .

woensdag 2 mei 2012 @ 21:03:52 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111057037
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:04:53 #119
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111057098
:D :'( :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:08:12 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111057304
Ik ga maar eens ff hupsen :P :') Thuis, in de woonkamer, met de gordijnen dicht. Zoveel elegantheid kan de mensheid niet aan :').
pi_111057569
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga maar eens ff hupsen :P :') Thuis, in de woonkamer, met de gordijnen dicht. Zoveel elegantheid kan de mensheid niet aan :').
Haha herkenbaar. Net mijn yogarondje ook met gordijnen dicht gedaan :+

Interessant artikel Goodbye
pi_111057965
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D ik doe Jillian ook alleen met gordijnen dicht, en mn man mag niet meekijken :@ Ohja, en de katten moeten ook de kamer uit want die pikken steeds m'n matje in als ik er niet op lig en dan wordt Jillian boos omdat ik het dan niet bij kan houden.
pi_111059098
quote:

75 is normaal uit m'n hoofd (of 125) ik doe altijd 30
Worry is a misuse of imagination
pi_111059817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 20:33 schreef Goodbye het volgende:

Ik heb even doorgelezen en vond het dieet: 'Calories are kept at bodyweight x 10' Begrijp ik nou goed dat ik dan 690 kcal per dag mag? Wut?
pi_111059928
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D ik doe Jillian ook alleen met gordijnen dicht, en mn man mag niet meekijken :@ Ohja, en de katten moeten ook de kamer uit want die pikken steeds m'n matje in als ik er niet op lig en dan wordt Jillian boos omdat ik het dan niet bij kan houden.
:D!

Nog steeds lekker in de tuin hier. Boeit me niet zoveel wie het kunnen zien 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 21:47:37 #126
70532 loveli
N
pi_111060014
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik heb even doorgelezen en vond het dieet: 'Calories are kept at bodyweight x 10' Begrijp ik nou goed dat ik dan 690 kcal per dag mag? Wut?
Imperial vs metric :+
crap in = crap out
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:47:53 #127
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111060032
Mijn gehups is meestal om 1 u 's nachts, dus niet echt veel volk dat het kan zien. Misschien dat de patiënt een verdiep lager het wel hoort...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:48:28 #128
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111060072
Meh, Meh, Meh! Kat is nog steeds niet thuis, 5 dagen en ik ben er echt niet goed van...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111060127
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D!

Nog steeds lekker in de tuin hier. Boeit me niet zoveel wie het kunnen zien 8-)
Onslow-type, fish 'n chips in handen, biertje op de schutting en maar Mo zien Jilliannen :+
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:49:28 #130
211002 Goodbye
Awesome!
pi_111060147
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gaat over de Amerikaanse pounds, denk ik. Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik het artikel niet gelezen heb, heb het enkel even opgesnord. :P
pi_111060212
Net 1,5 uur gefietst, iets minder dan 30 km (veel door de stad gereden) en volgens Endomondo (die ook niet upload naar FB!) bijna 1000 kcal verbrand. Nu een lekker bakje kwark met banaan, bosbessen en havermout.
pi_111060312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Onslow-type, fish 'n chips in handen, biertje op de schutting en maar Mo zien Jilliannen :+
Als Onslow daar gelukkig van wordt! Maar zo charmant ziet het er allemaal niet uit _O-
Ja doei.
pi_111060334
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gaat over de Amerikaanse pounds, denk ik. Maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik het artikel niet gelezen heb, heb het enkel even opgesnord. :P
Oh ja! *slaat met hamer op hoofd-smiley
pi_111060428
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, Meh, Meh! Kat is nog steeds niet thuis, 5 dagen en ik ben er echt niet goed van...
Oh bah! Daar zou ik ook heel naar van worden ;( Hoop dat hij snel weer terugkomt!
pi_111060437
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Kater van een vriendin is laatst 6,5 week weggeweest en toen toch nog teruggevonden. Hebben jullie al briefjes opgehangen?
pi_111060685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Oh bah! Daar zou ik ook heel naar van worden ;( Hoop dat hij snel weer terugkomt!
Dat! :*
Ja doei.
pi_111060815
Wat een energievretende dag.
Misschien was het nog helemaal geen tijd voor wat anders.
pi_111061080
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een energievretende dag.
Misschien was het nog helemaal geen tijd voor wat anders.
Nieuwe banen kosten altijd heel veel energie in het begin. Komt vast goed. :)
Doe wat je niet durft.
pi_111061159
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

^^

Puff, je was zo blij met de nieuwe baan. Ik hoop dat het alleen een kwestie van wennen is :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:05:08 #140
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111061278
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef anna82 het volgende:

[..]

Kater van een vriendin is laatst 6,5 week weggeweest en toen toch nog teruggevonden. Hebben jullie al briefjes opgehangen?
Asielen zijn verwittigd, wij zijn al veel gaan zoeken maar telkens allemaal andere katten tegen gekomen. Briefjes zijn voor vrijdag, zit tot dan vast op het werk en dinsdag was er negens een kopie-center open... Onze kattin thuis is 13 weken weggeweest, en ineens stond ze daar mager te miauwen aan de deur, de hond was zo gelukkig!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111061324
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

^^

Puff, je was zo blij met de nieuwe baan. Ik hoop dat het alleen een kwestie van wennen is :*.
Tijdens mn vertrek ben ik er wel achtergekomen dat wat ik deed echt iets voor mij is. En dat ik nu denk 'hmm... '
Ik ben goed in slechte beslissingen maken, dus ik weet niet wat ik moet doen.
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:05:55 #142
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111061335
Puff, eerste dagen sucken altijd!!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:12:21 #143
171890 Chicolate
Chemicals
pi_111061791
Hoe gaat het hier? Wat heb ik allemaal gemist afgelopen week? :P En nu douchen en slapen, helemaal kapot van een weekje weg met de studievereniging. Iets met weinig slaap, te weinig eten, belgisch bier, toffe dagen/nachten en complimenten. En nu ben ik ziek :')
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:13:26 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111061865
Haaaaat!!

pi_111061975
Anna, 1000 kcals voor 30 km fietsen? Is dat niet erg veel? Wel goed hoor! Het lijkt me heerlijk weer te zijn geweest om te fietsen.

Ik ben naar de Pump geweest. Iets meer gewicht erop, maar nog ben ik niet kapot aan het einde. Alleen de squats - het doet echt pijn aan m'n bovenbenen, alsof het verzuurt :D ? Ik weet alleen niet of ik nu voor de rest gewoon meer gewicht moet pakken, of nog even. Denk dat ik nog 2x m'n huidige gewicht doe ofzo.
pi_111062029
:D XM alles goed?

Dat BritneySpears Artikel, het zal vast zo zijn dat als je excessively traint dat je dan meer spieren krijgt dan je wil, maar ik gok zo dat maar heeeeeel weinig van ons dat niveau bereiken :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:16:31 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111062074
Jaa, heb gezwoegd met mn app :'). Maar ik ben nog heul lang nie zo goed als de mevroi op het filmpje ;(.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 22:17:30 #148
70532 loveli
N
pi_111062146
quote:
9s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haaaaat!!

[ afbeelding ]
Lompe schoenen!
crap in = crap out
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:19:13 #149
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111062243
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Lompe schoenen!
Stelt zich nu Jillian/andere fitness guru voor op Leboutins...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111062267
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Lompe schoenen!
Fitness schoenen!
Doe wat je niet durft.
pi_111062277
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Tijdens mn vertrek ben ik er wel achtergekomen dat wat ik deed echt iets voor mij is. En dat ik nu denk 'hmm... '
Ik ben goed in slechte beslissingen maken, dus ik weet niet wat ik moet doen.
Wat vervelend puff. :*
pi_111062338
Het nieuwe all you can eat sushi restaurant in het dorp maakt goede sushi maar de service is heel slecht.
Gelukkig waren we er met Groupon dus hebben we wel goed gegeten voor weinig.

Wel beetje teveel gegeten maar daar had ik de rest van de dag al rekening meegehouden.
pi_111062357
Ah puff, komt wel goed! Alle begin is moeilijk, je hebt die baan niet voor niets aangenomen :).

Iets anders, van die t-nation website: So if you're a female who thinks your hips and thighs are too big, you'd benefit from long distance running.

:6 naar alle bodybuilder promoters!!!
pi_111062460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef Perruche het volgende:
Ah puff, komt wel goed! Alle begin is moeilijk, je hebt die baan niet voor niets aangenomen :).

Iets anders, van die t-nation website: So if you're a female who thinks your hips and thighs are too big, you'd benefit from long distance running.

:6 naar alle bodybuilder promoters!!!
Haha, indeed!

Maar goed, als ik de oxygen lees en bekijk, zijn er ook genoeg vrouwen die het tegendeel bewijzen.
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:25:16 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111062643
Ik mag niet rennen ;(. En al heul geen long distance. I'm doomed! ;(.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 22:25:56 #156
70532 loveli
N
pi_111062684
Ik heb er de schurft aan :')
crap in = crap out
pi_111062858
Het kan ook aan de groupon liggen dat de service slecht was hè, een restaurant verdient daar amper op.
pi_111062882
Ik vind het geweldig, maar een slanke kont of slanke dijen had ik ook niet toen ik een stuk meer liep dan nu! >:O
Doe wat je niet durft.
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:29:44 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111062908
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het kan ook aan de groupon liggen dat de service slecht was hè, een restaurant verdient daar amper op.
Kan best zijn, maar dan moet je er niet aan meedoen. Daarbij, als je ooit wilt dat mensen nog eens terugkomen, moet je ook goede service bieden. Zo verkoop je jezelf niet.
pi_111063135
Cool blog voor de niet zo tere zieltjes onder ons!
pi_111063326
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef Perruche het volgende:
Anna, 1000 kcals voor 30 km fietsen? Is dat niet erg veel? Wel goed hoor! Het lijkt me heerlijk weer te zijn geweest om te fietsen.

Ik ben naar de Pump geweest. Iets meer gewicht erop, maar nog ben ik niet kapot aan het einde. Alleen de squats - het doet echt pijn aan m'n bovenbenen, alsof het verzuurt :D ? Ik weet alleen niet of ik nu voor de rest gewoon meer gewicht moet pakken, of nog even. Denk dat ik nog 2x m'n huidige gewicht doe ofzo.
Je bent superwoman!! Zwaardere gewichten zal wel helpen met kapot gaan denk ik ;)

Het appje is denk ik niet zo betrouwbaar, hij weet alleen mijn gewicht! Maar als we door konden rijden reden we boven de 30 km/ uur, best afzien voor de beginner :) en het gaat me vooral om het kweken van zitvlees, kcals zijn leuk meegenomen. Het was inderdaad heerlijk en enorm rustig op straat!
pi_111063361
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je bent superwoman!! Zwaardere gewichten zal wel helpen met kapot gaan denk ik ;)

Het appje is denk ik niet zo betrouwbaar, hij weet alleen mijn gewicht! Maar als we door konden rijden reden we boven de 30 km/ uur, best afzien voor de beginner :) en het gaat me vooral om het kweken van zitvlees, kcals zijn leuk meegenomen. Het was inderdaad heerlijk en enorm rustig op straat!
Ik pas alleen nog niet in m'n superwoman pakje :')
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:39:36 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111063486
quote:
99s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik pas alleen nog niet in m'n superwoman pakje :')
Niks van aantrekken. Doet zij ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') ;(
pi_111063500
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Ieuw, die dikke staart!
pi_111063566
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ieuw, die dikke staart!
Vet he! Goed voor een ieder die vlees muskusrat eet, zo'n blog.
pi_111063982
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kan best zijn, maar dan moet je er niet aan meedoen. Daarbij, als je ooit wilt dat mensen nog eens terugkomen, moet je ook goede service bieden. Zo verkoop je jezelf niet.
Klopt ook, maar heb toch een paar slechte groupon ervaringen gehad. Dan kom je inderdaad niet terug.
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:58:07 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111064662
Ik heb echt nog nooit wat met groupon gedaan en als ik dat zo hoor, houd ik dat ook maar zo.

Bedtijd, met onweer.

:W
pi_111065252
Muhaha, zo'n tof plan voor het vriendenweekend dat we moeten organiseren :7

/brainstormen
pi_111066612
:W uitgegeten ":(

En nu wil mijn Mr een big green egg :D :')

*collectebus in topic zet :+
pi_111066769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klopt maar ben erg bang dat het niet daar aan lag.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 23:36:30 #171
70532 loveli
N
pi_111066860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
:W uitgegeten ":(

En nu wil mijn Mr een big green egg :D :')

*collectebus in topic zet :+
"Nú tijdelijk al vanaf ¤570,-"

Olievat + winkelwagentje = goedkoper.
crap in = crap out
pi_111066985
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef loveli het volgende:

[..]

"Nú tijdelijk al vanaf ¤570,-"

Olievat + winkelwagentje = goedkoper.
¤570? Waar?
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 23:39:37 #173
70532 loveli
N
pi_111067027
crap in = crap out
pi_111067174
quote:
_O- dat is de mini Li ;)
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 23:44:44 #175
70532 loveli
N
pi_111067301
Met een maxi-prijsje, nondeknetter!
crap in = crap out
pi_111067416
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef loveli het volgende:
Met een maxi-prijsje, nondeknetter!
Zeg dat wel maar lang leve MP en kan mijn ex collega's eens vragen ;)
Dat is verjaardag-en alle andere feestdagen bij elkaar.
  Vis een optie? woensdag 2 mei 2012 @ 23:53:38 #177
70532 loveli
N
pi_111067777
Weet je hoeveel schoenen je daarvan kunt kopen? ;)

Dilemma. Winterjas die ik graag zou willen hebben, maar niet gekocht wegens te duur/geen idee welke maat, is nu voor 50% in een US-webshop. Enige NL dealer zit in Heerlen, dus passen gaat 'em niet worden. Maattabel is nergens te vinden.
crap in = crap out
pi_111068372
quote:
9s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niks van aantrekken. Doet zij ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') ;(
Ze trok 'm wel aan }:| Maar toch nog enigszins blij van, dat wel...
pi_111069577
Ik ben vanavond echt zo heerlijk uit eten geweest O+. Toch jammer dat ik buikgriep heb ofzo en geen eetlust, kreeg het allemaal niet op en dan ben ik bang dat het een belediging is :@. Gestoofde peer met luchtgedroogde ham en gorgonzolasaus enzo O+. Zou daar elke dag wel willen eten en service was geweldig. Weegschaal tussenstand, ik ben flink afgevallen de afgelopen dagen. Morgenochtend definitieve stand. Niet helemaal de bedoeling eigenlijk.
  donderdag 3 mei 2012 @ 02:56:31 #180
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111072011
Volgens mij ben ik bezig aan mijn eerste all-nighter in jaren... het is vakantie, dus het kan geen kwaad :P

zit onwijs lekker in mijn proefschrift ineens, en nu wil ik persé dit hoofdstuk af hebben :') morgen heb ik vast spijt.
Kwak
pi_111072746
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Hee, hij is de schrijver van de boeken van meneer Wateetons (die ook een leuke blog bijhoudt overigens). Of hij is meneer Wateetons, daar doet men nogal geheimzinnig over :P.

Kwak, way to go!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111072764
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef loveli het volgende:
Weet je hoeveel schoenen je daarvan kunt kopen? ;)

Dilemma. Winterjas die ik graag zou willen hebben, maar niet gekocht wegens te duur/geen idee welke maat, is nu voor 50% in een US-webshop. Enige NL dealer zit in Heerlen, dus passen gaat 'em niet worden. Maattabel is nergens te vinden.
Dan heb ik het toch makkelijk, ik zou gewoon altijd de kleinste maat nemen :P. Doe eens een plaatje?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111072945
Mogge *O*
pi_111073056
Goeiemorgen. De monteur is net geweest en nu zit ik me af te vragen of ik mijn bed weer in moet duiken of toch met frisse tegenzin uit bed moet blijven.

En de score van 6 dagen weg: >2 kg kwijt :').
pi_111073283
Mogge slankies!

Vandaag dag 3 van klussen :) als t goed is, is hierna alles klaar! Vannacht in m'n nieuwe bed geslapen O+ vandaag nog de woonkamer verven, bank in elkaar zetten en verder dozen uitpakken! Dan is t verder alleen nog beetje :)

Ik heb elke ochtend vette spierpijn overal dus volgens mij zit t met m'n S wel goed ;)

En Kwak is t een allnighter geworden?
Be someone that makes you happy
pi_111073363
Jeej Nallie, schiet op dan *O*. Succes vandaag nog!

Ik ben vandaag met de auto naar het werk gekomen, wat een verademing O+. Heb van mijn leidinggevende een paar dagkaarten voor het parkeerterrein gekregen, anders was dat niet te betalen geweest _O_.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111073384
Gaat goed daar Nallie! *O* Ben benieuwd naar het resultaat. :)

Hoe komt het dat je zoveel bent afgevallen Chico? Ziek of gewoon veel gedaan en weinig gegeten?

En nog even een verlate *O* voor Kwak!
Moet je nog veel doen voor je promotie, of is het nu echt de laatste dingen doen?
Doe wat je niet durft.
pi_111073398
Fijn Phaidra! Zal je een hoop energie schelen gok ik! *O*
Doe wat je niet durft.
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:44:08 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111073404
Laatste loodjes Nallie! :)

Ben ook alweer een uurtje op het werk, maar niet vooruit te branden. Zo irritant. Ik blijf maar moe. Als ik wakker word, voelt het alsof ik er nét in lig.

Enfin, planning:

O: hk-pannenkoek
T: plak kaas
L: sla, 4 cherrytomaatjes, stukje komkommer, 100 gr gerookte zalm, dressing
T: cabernossi, plak kaas
D: iets met varkenshaas geloof ik
B: hupsen
pi_111073451
Barbecue van 2000,-!? :|W
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:30 schreef Nallie het volgende:
Mogge slankies!

Vandaag dag 3 van klussen :) als t goed is, is hierna alles klaar! Vannacht in m'n nieuwe bed geslapen O+ vandaag nog de woonkamer verven, bank in elkaar zetten en verder dozen uitpakken! Dan is t verder alleen nog beetje :)

Ik heb elke ochtend vette spierpijn overal dus volgens mij zit t met m'n S wel goed ;)

En Kwak is t een allnighter geworden?
:o ^O^
Maar ja, jij hebt ook vrij om te klussen :P

Ik ben nog maar net klaar met alles schuren :@
pi_111073456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fijn Phaidra! Zal je een hoop energie schelen gok ik! *O*
Denk ik ook! Vooralsnog heb ik er 3 gekregen, dus kan ongeveer 1x per week de auto pakken.

Chico, beterschap! Als je je het tijdtechnisch kan veroorloven, lekker terug in bed gaan :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111073462
Je kunt niet bij je werk parkeren zonder te betalen :?
pi_111073542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Zoals niet geheel ongebruikelijk in de Randstad,zijn bij Phaidra's werk parkeerplaatsen schaars en wordt het reizen met het OV gestimuleerd. Phaidra's werk is dan ook uitstekend te bereiken met het OV.
Phaidra zal dus ook een OV kaart van haar werk krijgen en heeft dus geen recht op een parkeerplaats.

Maar omdat ze ondertussen behoorlijk hoogzwanger is, en ze een aardige leidinggevende heeft, zijn er wat parkeerkaarten voor haar geregeld zodat ze niet met het OV hoeft. :P

Dingen in de Randstand gaan soms net even wat anders dan buiten de Randstad. :P

Kan je nog wel proberen uit te leggen waarom mijn collega's jaloers op mij waren omdat ik wel recht had op een parkeerplaats maar zij niet? *)
Doe wat je niet durft.
pi_111073567
quote:
Nope, Amsterdam + veel (dure) kantoren / ziekenhuis / uni in de zeer nabije omgeving. Ik kan wel de auto wat verderop parkeren en dan 4 haltes met de (snel)tram gaan, maar dat schiet nog niet op als ik het doe om energie te sparen :+.

En wat Henk zegt, ik krijg 75% van mijn OV-kosten vergoed :Y. Medewerkers krijgen alleen een vaste parkeerplek als ze kunnen aantonen dat reizen met het OV echt heel onhandig / tijdrovend is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111073619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Hoe komt het dat je zoveel bent afgevallen Chico? Ziek of gewoon veel gedaan en weinig gegeten?

Moet je nog veel doen voor je promotie, of is het nu echt de laatste dingen doen?
Combinatie van bovenstaande. Ziek (vermoed buikgriep ofzo, en anders speelt mijn PDS gewoon heel erg op), verdwenen eetlust door buikpijn, vergeten om te eten door alle activiteiten en hele dagen rondlopen door de stad :P.

Ik ben nu maar uit bed gebleven, ga wel foto's kijken en duik er straks weer in ofzo.

Wat cool Nallie! *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:59:43 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111073633
quote:
:D O+ Je moet toch eens wat vaker naar het westen komen V1z, voor je wereldbeeld enzo :*.

Hoewel ik wel bof, bij ons nog vrij parkeren voor de deur.
pi_111073640
goeiemorgen!

Vannacht om 3 uur schrok de duutser wakker, zo erg dat hij recht op in bed zat en 'aach' riep...Raad eens wie daarna rustig doorsliep, en wie er 2 uur wakker lag?

Verder gaat hij vandaag naar huis. Stom.
pi_111073644
Fijn phaidra! Maakt het werk hopelijk wat minder vermoeiend :)
Ik weet niet of die Sjoerd ook meneer Wateetons is, ik denk het eigenlijk niet?
pi_111073665
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:00 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen!

Vannacht om 3 uur schrok de duutser wakker, zo erg dat hij recht op in bed zat en 'aach' riep...Raad eens wie daarna rustig doorsliep, en wie er 2 uur wakker lag?

Verder gaat hij vandaag naar huis. Stom.
Ach, kun je vannacht weer lekker overdwars in je eigen bed liggen. :P
Maar wat gaat hij nu doen qua werk? Hebben jullie daar nog over gesproken?
Doe wat je niet durft.
pi_111073699
Bij ons parkeren a raison de 5 euro per uur :D gelukkig kan ik op de fiets.

Lijstje gisteren, 1900 kcals. Mijn laatste T was dom en onnodig.
O: dubbele bth kaas, glas kefir, peer
T: stuk vruchtenvlaai
L: ceasar salade met kip en 1 snee brood, cappuccino met een koekje
T: mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: halve bloemkool met een beetje kaassaus, 3 kleine gehaktballetjes met tomaten (uit blik)
T: 2 jodekoeken :')
S: Bodypump (squat 2x5, bi/triceps 2x3, rug 2x6, schouders 2x3).
T: Eiwitshake (een veganistische, vies bah)

Planning:
O: 3 bth (1x kaas, dubbele 4-notenpasta
T: peer en mineola, cappuccino
B: half uur fietsen
L: salade en een broodje iets
T: 300 ml yoghurt met 1 banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: de andere helft van de bloemkool met een beetje kaassaus, 3 kleine gehaktballetjes met tomaten (uit blik)
S: Evy les 14

[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 03-05-2012 09:09:11 ]
pi_111073702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, kun je vannacht weer lekker overdwars in je eigen bed liggen. :P
Maar wat gaat hij nu doen qua werk? Hebben jullie daar nog over gesproken?
hij leunt erg naar hierheen komen. De definitieve beslissing is nog niet genomen, maar zal snel komen. Wellicht dat het aanbod nog verandert, en hij bijvoorbeeld 3 weken hier en dan 5 dagen in Bremen zou kunnen zijn, dat is goed te overwegen.

Kortom, ik denk dat hij hierheen komt, maar dat is niet 100% zeker...
pi_111073800
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:03 schreef Perruche het volgende:
Bij ons parkeren a raison de 5 euro per uur :D gelukkig kan ik op de fiets.
Wow, dan is die van het ziekenhuis nog bijna goedkoop te noemen :D. Maar ja, met hoge hakjes en nette pakjes kan je natuurlijk niet 200 m. lopen ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111073939
Nu al weer voorbij, Jagar? Meh :{
En wat HPKW vroeg...
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D O+ Je moet toch eens wat vaker naar het westen komen V1z, voor je wereldbeeld enzo :*.

Hoewel ik wel bof, bij ons nog vrij parkeren voor de deur.
Het blijkt :@

Maar kan dan iemand uitleggen waarom je het zo zou doen?
Stakingen, baggerweer, hutjemutje opgepropt in een coupe, stinkende medepassagiers, gevecht om wie welke beenruimte inneemt, mensen die tegen je aan botsen, geitenwollensokken met vouwfietsen, patatjes oorlog van de smullers, geen airco in de zomer, onmogelijk om fatsoenlijk meer dan 1 stuks bagage mee te nemen, bedelende zwervers, evangelisten, schreeuwende balletjes, 'shhhhtt'-roepende azijnzeikers...

Maar nee, leuk reizen naar zo'n kantoor in Amsterdam! :P
pi_111073979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wow, dan is die van het ziekenhuis nog bijna goedkoop te noemen :D. Maar ja, met hoge hakjes en nette pakjes kan je natuurlijk niet 200 m. lopen ;).
Ha, ik kan gratis parkeren in de parkeergarage onder ons beider gebouw. Maar ik kan ook fietsen of met een rechtstreekse bus dus ik ga echt nooit met de auto. Als ik al op kantoor ben.

Lijstje:
O: drie boterhammen pindakaas
T: jodekoek
L: dubbele boterham met ei en een salade met komkommer en tomaat
T: worteltjes
S: evy les 19
D: nader te bepalen
T: bakje kwark met bosbessen
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:20:42 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111074046
quote:
12s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef V1z0R het volgende:
En wat HPKW vroeg...

[..]

Stakingen, baggerweer, hutjemutje opgepropt in een coupe, stinkende medepassagiers, gevecht om wie welke beenruimte inneemt, mensen die tegen je aan botsen, geitenwollensokken met vouwfietsen, patatjes oorlog van de smullers, geen airco in de zomer, onmogelijk om fatsoenlijk meer dan 1 stuks bagage mee te nemen, bedelende zwervers, evangelisten, schreeuwende balletjes, 'shhhhtt'-roepende azijnzeikers...

Ken je het fenomeen files? :')

Ik ging vroeger ook altijd met de trein, mede doordat de A12 vroeger gewoon een bende was toen de spitsstrook er nog niet was. Met de trein was ik 2x zo snel op mn werk als met de auto.

Op mijn traject is het verbeterd, maar er zijn nog zat punten in NL waar je met het OV gewoon echt sneller bent. En waar werkgevers OV-gebruik ook stimuleren en autogebruik juist ontmoedigen.
pi_111074051
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:17 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ha, ik kan gratis parkeren in de parkeergarage onder ons beider gebouw. Maar ik kan ook fietsen of met een rechtstreekse bus dus ik ga echt nooit met de auto. Als ik al op kantoor ben.

Lijstje:
O: drie boterhammen pindakaas
T: jodekoek
L: dubbele boterham met ei en een salade met komkommer en tomaat
T: worteltjes
S: evy les 19
D: nader te bepalen
T: bakje kwark met bosbessen
:D echt! Dat krijg je als je bij een grote naam werkt :'). Maar OV is in ons geval wel makkelijker, en de fiets!
Vind je lijstje mooi trouwens! Heb je spierpijn van de 30 km gisteren? En lekker he, jodekoek :P
pi_111074140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ken je het fenomeen files? :')

Ik ging vroeger ook altijd met de trein, mede doordat de A12 vroeger gewoon een bende was toen de spitsstrook er nog niet was. Met de trein was ik 2x zo snel op mn werk als met de auto.

Op mijn traject is het verbeterd, maar er zijn nog zat punten in NL waar je met het OV gewoon echt sneller bent. En waar werkgevers OV-gebruik ook stimuleren en autogebruik juist ontmoedigen.
Ken ze, maar hier geen last van :P
Stond tijdens m'n stage in Apeldoorn elke dag twee keer in de file, vond het minder erg dan reizen met het OV.

En snap het deels ook wel, maar heb gewoon een zeer grote hekel aan het OV. :')
pi_111074219
quote:
En wat HPKW vroeg...

[..]

Zo erg is het gelukkig niet vaak. 's Ochtends kan ik, als er geen treinen uitvallen, vaak zitten. Alleen forenzen in de trein en een paar studenten (maar die nemen vaak een of twee treinen later). 's Middags is het wel een stuk drukker.

Er zijn bij ons domweg te weinig parkeerplaatsen om alle medewerkers met de auto te laten komen, daarbij kost het de organisatie iets van 1000 euro voor één plekje per jaar. En ze willen graag 'groen' zijn, dus daar past OV-stimulatie in. Treinstation zit op 10 min. lopen of 1 tramhalte van mijn werk, dus heel gek is dat ook niet.

Files zijn er niet eens zo heel veel op mijn traject, maar ik moet wel op tijd weggaan (voor 8 uur). Dan ben ik ongeveer even snel als met de trein, misschien 10 min. eerder als ik heel erg mazzel heb (zoals nu met de vakantie).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111074222
Goedemorgen! Dat overnight oats experiment is mislukt, want ik dacht er pas aan toen ik in bed lag. Vandaag weer een poging :).

En OV O+. Bijna altijd rijdt het gewoon afklopt, hoef niet over te stappen, stap zo vroeg in dat er altijd nog plaats is en ik kan heerlijk 1,5 rustig werken/slapen/series kijken. Zou het echt niet met de auto willen doen!Maar ik hoef gelukkig niet iedere dag, dat zou me te veel reistijd zijn.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_111074229
quote:
En wat HPKW vroeg...

[..]

Volgens de routeplanner doe ik er 33 minuten over (inclusief files) om met de auto naar mn werk te gaan. Ik ben het daar niet mee eens. Volgens mij is het minstens 40 minuten en dan moet het verkeer in de stad ook nog een beetje meezitten.
Heb er wel eens 50 minuten over gedaan om van mn werk naar huis te gaan met de auto.

Met het OV is het voor mij best goed te doen. Mijn boemeltje rijdt eigenlijk altijd op tijd, ik stap in bij het eerste station en kan dus altijd zitten, heb een hele korte overstap en de trein stopt ongeveer onder het gebouw waarin in werk. Het stukje naar en van het station fietsen, vind ik eigenlijk alleen maar prettig.
En dan kan ik ook nog eens een boek lezen of lekker slapen in de trein. O+
Doe wat je niet durft.
pi_111074273
Het valt mij altijd op dat de mensen die over het OV klagen niet de mensen zijn die het werkelijk regelmatig gebruiken. Zeker in de trein 's ochtends zitten de 'vaste' reizigers gewoon rustig op 'hun' plaats en het is eigenlijk alleen irritant als er een groepje huisvrouwen helemaal uitgelaten op weg is naar een uitje in de grote stad.
pi_111074313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:31 schreef Quinazoline het volgende:
Het valt mij altijd op dat de mensen die over het OV klagen niet de mensen zijn die het werkelijk regelmatig gebruiken. Zeker in de trein 's ochtends zitten de 'vaste' reizigers gewoon rustig op 'hun' plaats en het is eigenlijk alleen irritant als er een groepje huisvrouwen helemaal uitgelaten op weg is naar een uitje in de grote stad.
+1 herkenbaar :D
pi_111074344
Ok, ok, soms kom ik 's middags wel eens een enorme groep schreeuwende MBO'ers tegen en dat is wel irritant. Maar dan zet ik mn iPod gewoon wat harder. :P
Doe wat je niet durft.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:33:41 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111074345
Mijn motivatie om over te stappen naar de auto was ook niet zozeer de NS, als wel de tram in Den Haag. Dat was echt dra-ma. En voor mijn lijf is zitten en warmte gewoon beter dan tochtige stations/perrons. En ik moest best vaak staan in de trein en eigenlijk altijd in de tram. Ingeklemd tussen teveel mensen.
pi_111074352
Alsof ik niet 6 jaar met het OV gereisd heb :')
pi_111074396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Alsof ik niet 6 jaar met het OV gereisd heb :')
In Drenthe!
Komop! Daar is alles gewoon anders! :P

Sowieso is het OV in NL (ook de treinen in de Randstad) gewoon best kut geregeld 's avonds na 23.15 uur ofzo. Maar ook dat went wel. Dan neem je maar een stoptrein ipv intercity. *)
Doe wat je niet durft.
pi_111074422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

In Drenthe!

Sowieso is het OV in NL (ook de treinen in de Randstad) gewoon best kut geregeld 's avonds na 23.15 uur ofzo. Maar ook dat went wel. Dan neem je maar een stoptrein ipv intercity. *)
Amsterdam/utrecht/leiden is prima. In Eindhoven gaat er maar 1 bus per uur naar het gedeelte waar ik woonde. :')
pi_111074441
Ik geef toe dat het alleen handig is als je vertrekpunt en eindbestemming in de buurt van een station liggen, maar dat geluk heb ik nu :). Naar familie in het semi-oosten van het land pak ik gewoon de auto, want ik ga echt niet nog een half uur in de bus zitten na het treinen als ik er dan al met de auto had kunnen zijn.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:39:07 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111074462
Ola! Ik heb geen rijbewijs, easy choice *) Heb wel fietsen tussen station en kantoor overwogen, maar ik vind fietsen in A'dam een beetje eng, want ik fiets nogal chaotisch en iedereen zit daar zo dicht op je achterkant :') Plus fiets neergooien op CS = nie hendig denk ik.
pi_111074499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Quinazoline het volgende:
Ik geef toe dat het alleen handig is als je vertrekpunt en eindbestemming in de buurt van een station liggen, maar dat geluk heb ik nu :). Naar familie in het semi-oosten van het land pak ik gewoon de auto, want ik ga echt niet nog een half uur in de bus zitten na het treinen als ik er dan al met de auto had kunnen zijn.
Laatst ging ik naar een vriendin die in het oosten woont. Met de trein en bus was ik maar 5 tot 10 min. extra kwijt, terwijl de kosten van de benzine op de enkele reis al duurder uitvielen dan het treinkaartje voor een retourtje :o. Had ik echt niet verwacht!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111074623
Ik vind OV wel fijn. Je hoeft niet zelf na te denken hoe je moet rijden, ze stoppen wel bij hun halte en dan hoef je alleen het laatste stukje uit te zoeken :P. En het is gratis :+. Enige echte nadeel is de spits. Ik ben niet zo van het sardientjes staan en aftershave happen.
pi_111074634
Phaidra, OV = zwaar gesubsidieerd, en de opbrengsten uit brandstof moet dat geld allemaal in het laatje brengen...
Die vergelijking gaat dus nimmer op!
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

In Drenthe!

:') Moet je nagaan dat als het hier al zo kut is, hoe ik het in de randstad wel niet vind :P
Neem nou stadsbussen, kunt er niet fatsoenlijk in zitten, vaak andermans snot en andere bagger aan de railings en hendels.
TRAUMA'S ZEG IK JE! :D
pi_111074694
Ik ga echt nooit met de bus meer! Ik heb een OV fiets abonnement, dus als ik ergens anders nog een stukje met de bus moet, dan huur ik gewoon een fiets. Is veel handiger. *)
Doe wat je niet durft.
pi_111074827
Voor mij is het OV echt geen alternatief voor mijn O+ auto O+, maar dat krijg je met werk ver weg en met familie in de uithoekjes van Nederland. Als ik met de trein naar mijn mams wil ben ik meer dan drie uur onderweg.
pi_111074843
Trouwens, de tram in Amsterdam vind ik echt dikke prima!
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:02:28 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111074937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:57 schreef anna82 het volgende:
Trouwens, de tram in Amsterdam vind ik echt dikke prima!
Behalve tram 4 richting CS, da's net een schip in de storm }:|
pi_111075013
Auto. O+ Lekker zonder irritante mensen in je eigen ruimte. En als er iets stinkt ben je het tenminste zelf. :')
pi_111075089
goedemorgen!! :W
Ja doei.
pi_111075137
OV is hier niet te doen (tja wat wil je ook in zo'n dorp).
pi_111075160
Ach, sinds ik in andere uithoeken heb vertoeft vind ik het hier zo slecht niet. Hier komt tenminste nog een bus, zelfs in kleine dorpjes. Waar mijn vader woont moet je met de auto naar het volgende dorp alwaar je de bus kan pakken :D
pi_111075255
mogguh!

We zijn door de wekker heengeslapen ofzo en moesten ons haasten om nog snel wat ontbijt te kunnen pakken :') Ik slaap hier echt een gat in de dag :Z

Phaid, hoe lang moet je nog voor je met verlof mag :?

/verder bijlezen gaat
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:27:33 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111075588
Boh mijn bed lag zo geniaal vanochtend O+ Ik was helemaal in de deken gecatterpillared en had een houding gevonden waarin mijn neus niet lekte *) En toen moest ik eruit, boo! *nies*
pi_111075691
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!

We zijn door de wekker heengeslapen ofzo en moesten ons haasten om nog snel wat ontbijt te kunnen pakken :') Ik slaap hier echt een gat in de dag :Z

Phaid, hoe lang moet je nog voor je met verlof mag :?

/verder bijlezen gaat
Na vandaag nog 1, 2 of 3 weken :P. My choice (of die van mijn verloskundige). Ik vind het nu wel zwaar worden, maar ik mag dus af en toe met de auto komen en wat later beginnen of eerder naar huis als ik daar behoefte aan heb. Dus ik kijk het gewoon per week even aan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111076041
Phaidra! :o Je buik! :o Awesome! :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:44:17 #235
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111076104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

nog drie hoofdstukken aanvullen/editen, en dan de hele meuk publiceerbaar maken - dus alle bronnen checken, goeie lay-out voor de drukker, etc.... Heb nu 4 hoofdstukken helemaal gedaan (110 blz). Het ergste hoofdstuk komt nu, daar moet ik echt veel aan doen.

ben uiteindelijk om 4 uur naar bed gegaan, en nu best wel weer fris!
Kwak
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:48:26 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111076250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:42 schreef V1z0R het volgende:
Dat ja! :D Dag babybuik, waar ga je met Phaidra naartoe? O+
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:49:48 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111076291
quote:
Waar staat een foto?
pi_111076300
quote:
:D O+.
En dan moet je nagaan dat de mini nog aan de kleine kant is voor de termijn :+.

XM: klik!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 3 mei 2012 @ 10:53:19 #239
70532 loveli
N
pi_111076400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D O+.
En dan moet je nagaan dat de mini nog aan de kleine kant is voor de termijn :+.

XM: klik!
Hij lijkt op je O+
crap in = crap out
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:56:22 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111076499
Mooi O+
pi_111076722
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 10:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij lijkt op je O+
And I am so thankful for that!
Disclaimer: groeiachterstand kán ook een andere oorzaak hebben, dus ik mag komende week nog een echo om de groei te controleren. Maar de kans is in dit geval groot dat het gewoon een mini-mini is O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111076797
Mini-mini heeft dan wel een ruim appartement :P
pi_111077088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Mini-mini heeft dan wel een ruim appartement :P
En nog niet tevreden, te voelen aan de uitbouwactiviteiten (auwwww).
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:16:38 #244
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111077202
Zo een groot verschil in die buiken daar...

Lijstje:
O: Kwark + havermout
T: Pruim. Stukje broodpudding.
L: Broodje met ricotta-pesto en rauwkost. Soep
T: Appel
T: Rauwkost (bloemkool, paprika, wortel)
D: Rest Aubergine van Jamie Oliver.
T: Kwark met sinasappel.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111077439
Is dat niet wat weinig, Sjaapje? Of geen eetlust omdat kat nog steeds weg is? :*
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En nog niet tevreden, te voelen aan de uitbouwactiviteiten (auwwww).
Lijkt me zo'n rare gewaarwording om iets in je buik te hebben :@
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:27:19 #246
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_111077576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:22 schreef V1z0R het volgende:
Is dat niet wat weinig, Sjaapje? Of geen eetlust omdat kat nog steeds weg is? :*

[..]

Lijkt me zo'n rare gewaarwording om iets in je buik te hebben :@
Het was een serieus stuk broodpudding ;). En mijn D is ook niet super klein... Er komt ook nog een komkommer, worteltjes en een paprika bij...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_111077803
Gebruik dan ook geen verkleinwoorden :P
pi_111077891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Gebruik dan ook geen verkleinwoorden :P
Tsja, als je zegt dat 't grote porties zijn gelooft ook niemand je :')
Ja doei.
pi_111078293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, als je zegt dat 't grote porties zijn gelooft ook niemand je :')
Maak je foto's :P
pi_111078352
Ondanks dat ik graag foto's maak van m'n voedselavonturen ga ik niet van elke snee brood een foto maken om te bewijzen dat 't inderdaad grote porties zijn. Dat heeft men maar gewoon te geloven.
Ja doei.
pi_111078487
Net een mango geslacht, ik ben er toch nog niet zo handig in volgens mij :D maar hij was wel lekker.
pi_111078515
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef Sarabi het volgende:
Net een mango geslacht, ik ben er toch nog niet zo handig in volgens mij :D maar hij was wel lekker.
Heb je 'm doormidden gesneden en dan van die inkepinkjes gemaakt en 'm dan zo 'omgeplopt'? Dat werkt echt goed, maar dan moet hij wel goed rijp zijn!

Mango O+ :9
Ja doei.
pi_111078530
Groot/klein/normaal da's voor iedereen weer anders, dus kan je beter de grammen erbij zetten als je wilt laten weten of iets groot/klein/of middelmatig is. Wat voor mij een mega-portie is, is voor Viezzoooor de opvulling van een halve kies.

Denk ik. Weet ik eigenlijk niet. Zou kunnen. :+
pi_111078599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb je 'm doormidden gesneden en dan van die inkepinkjes gemaakt en 'm dan zo 'omgeplopt'? Dat werkt echt goed, maar dan moet hij wel goed rijp zijn!

Mango O+ :9
Yep en het ging ook wel redelijk maar had wel erg plakkerige handen op een gegeven moment.
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:53:32 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111078602
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:51 schreef conleche het volgende:
Groot/klein/normaal da's voor iedereen weer anders, dus kan je beter de grammen erbij zetten als je wilt laten weten of iets groot/klein/of middelmatig is. Wat voor mij een mega-portie is, is voor Viezzoooor de opvulling van een halve kies.

Denk ik. Weet ik eigenlijk niet. Zou kunnen. :+
*mental image van V1z met een ienimini bakje eten in zijn handen*
pi_111078737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*mental image van V1z met een ienimini bakje eten in zijn handen*
Mijn beeld was juist van een hele grote kies. Half gevuld met best veel eten.
pi_111078871
Heej, Co is ook weer uit bed! :D

En mijn portie's vallen nog wel mee gok ik :@ Goed belegde pizza en ik zit ook vol hoor :)
pi_111078884
hmmmmm.... pizza :9
Ja doei.
pi_111079115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
hmmmmm.... pizza :9
^

Is het al bijna weekend? Pft. }:|
pi_111079121
Oh men, Ajax is dus kampioen, haske leuk, en de jodekoek die ik vanochtend heb gegeten was blijkbaar bedoeld als traktatie in dat kader. En de trakteur vindt het grappig om bij elke jodekoek die hij blijft uitdelen een 'grap' te maken over joden incl 40-45. Haha, jolijt. Dat de intellectueel niet zo ruim bedeelde hooligan in het stadion het een geuzennaam vindt a la, ik zit op mijn werk en ik vind het echt enorm storend, zeker gezien de periode nu. Toen ik dat zei vonden ze me te politiek correct --> :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:13:03 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111079347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef V1z0R het volgende:
Heej, Co is ook weer uit bed! :D

En mijn portie's vallen nog wel mee gok ik :@ Goed belegde pizza en ik zit ook vol hoor :)
Volgens mij ook hoor! :Y Volgens mij eet jij heel netjes voor een knaep van 2 meter plus!
pi_111079703
Weer thuis O+ appel en pruimenboom rijker en grasjes plus bloempjes voor de rest van de tuin.
De vraag die rest...wanneer is dat ding eens vol?

OV :X ik mijd het na mijn studententijd, wat een ramp dat iedere morgen in een overvolle trein bivakkeren om over de bushokjes hier in de omgeving (inregenen?) maar niet te spreken.
Maar denk dat OV buiten de spits prima te doen is, alleen doe ik 2 uur over iets dat met de auto max 35 minuten is.

Anna :D :') sneu!
pi_111079804
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:06 schreef anna82 het volgende:
Oh men, Ajax is dus kampioen, haske leuk, en de jodekoek die ik vanochtend heb gegeten was blijkbaar bedoeld als traktatie in dat kader. En de trakteur vindt het grappig om bij elke jodekoek die hij blijft uitdelen een 'grap' te maken over joden incl 40-45. Haha, jolijt. Dat de intellectueel niet zo ruim bedeelde hooligan in het stadion het een geuzennaam vindt a la, ik zit op mijn werk en ik vind het echt enorm storend, zeker gezien de periode nu. Toen ik dat zei vonden ze me te politiek correct --> :')
Oew, daar zou ik ook errug slecht tegen kunnen.
"Gelukkig" zit ik hier op Feyenoord terrein en zijn ze hier vooral blij met de mogelijkheid van een 2e plaats. :P
Doe wat je niet durft.
pi_111079887
Zit er tussenin :+ erg handig vooral als sommige mensen nog niet eens tegen 1 opmerking kunnen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:29:46 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111079893
quote:
Ai :')
pi_111079905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ai :')
Ja doei.
pi_111079986
Laat ik mij maar stilhouden over foute grappen :@
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Volgens mij ook hoor! :Y Volgens mij eet jij heel netjes voor een knaep van 2 meter plus!
Knaep :')

:o nog maar 100 topics voor #2000 trouwens! :D

[ Bericht 5% gewijzigd door V1z0R op 03-05-2012 12:48:12 ]
pi_111081112
Helleu :W
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:09:40 #269
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111081263
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oew, daar zou ik ook errug slecht tegen kunnen.
"Gelukkig" zit ik hier op Feyenoord terrein en zijn ze hier vooral blij met de mogelijkheid van een 2e plaats. :P
Jeah. 2e plek voor Feyenoord! O+

@anna, ach ze weten niet beter joh. :P

Dus. Lijstje gisteren zal ik wel niet posten met oog op vrije dag + naar de voetbal + winnen. :')

Lijstje vandaag wordt niet echt beter geloof ik.

O: Ontbijkoekjes
T: Banaan
L: weet ik nog niet, collega is er nog niet. Ik denk 4 bth met kaas oid.
T: appel.
D: Weet ik nog niet, direct uit mijn werk ga ik naar een bruiloft :+
S: niks, want bruiloft.

Morgen hoop ik 's avonds mijn evy ff in te halen
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:11:12 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111081324
Vandaag gegeten:
o. kwark met havermout
t. appel + 5 blokjes chocolade met hazelnoten
l. tostie kaas met mayo + boterham margarine-hagelslag + boterham rookvlees (alles volkorenbrood)
En nog voel ik me trillerig alsof ik te weinig koolhydraten eet :?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:11:34 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111081337
Waarom zou je ontbijten met koekjes? En dat ze er 'ontbijt' voor hebben gezet, maakt 't alleen maar treuriger.
pi_111081425
quote:
9s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou je ontbijten met koekjes? En dat ze er 'ontbijt' voor hebben gezet, maakt 't alleen maar treuriger.
Dat inderdaad :D

Tink, misschien te weinig groentes/zuivel ofzo?
pi_111081499
Of meer drinken? Als ik me zo voel ga ik altijd maar gezonde dingen snaaien tot het stopt.
Of juist bewegen.
pi_111081533
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef Tinkepink het volgende:
Vandaag gegeten:
o. kwark met havermout
t. appel + 5 blokjes chocolade met hazelnoten
l. tostie kaas met mayo + boterham margarine-hagelslag + boterham rookvlees (alles volkorenbrood)
En nog voel ik me trillerig alsof ik te weinig koolhydraten eet :?
Ik denk dat het bij jou echt iets anders is. Je denkt iedere keer dat koolhydraten ermee te maken hebben of een gebrek eraan, maar zo klinkt het niet. In dit geval zou het in ieder geval eerder te veel zijn. Ik neem aan dat je laatst ook bent getest op suikerziekte? Zit dat in je familie?
pi_111081538
Dat kreeg ik dus op gegeven moment door koffie...
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:16:51 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111081555
Nu een kopje thee en daarvoor een glas water en een kopje koffie.... Hmmm. Misschien toch maar wat meer drinken ja.
pi_111081598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Dat kreeg ik dus op gegeven moment door koffie...
Ik heb het als ik gestresst ben. Dan krijg ik ook koud zweet (jaja) en een koud hoofd (echt bovenop, jaja x2!). Kan ook door bijv. druk verkeerd zijn, dan heb ik het niet eens in de gaten, maar moet ik na 10 minuten gewoon even stoppen :D belachelijk :').
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:17:56 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111081599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij jou echt iets anders is. Je denkt iedere keer dat koolhydraten ermee te maken hebben of een gebrek eraan, maar zo klinkt het niet. In dit geval zou het in ieder geval eerder te veel zijn. Ik neem aan dat je laatst ook bent getest op suikerziekte? Zit dat in je familie?
Als ik te weinig koolhydraten eet ga ik van mijn stokje heb ik gemerkt :+ En nee, gek genoeg heb ik geen suikerziekte, al denk ik dat zelf wel steeds. Ik laat me er eigenlijk jaarlijks op testen, maar ze vinden nooit afwijkende waarden. Welke dokter of ziekenhuis ik ook probeer.

Zou het dan toch stress zijn }:|
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:20:05 #279
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111081682
Phaidra, mooie buik ja! O+
~ Bonito La Risa ~
pi_111081719
quote:
9s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat. haha.
Ja doei.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:22:41 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111081789
Misschien had ze geen brood in huis of was ze misselijk. Dat zou voor mij een reden zijn om te ontbijten met ontbijtkoek. Met boter.
pi_111081829
Oh zie nu de foto van Phaidra O+
Mooi!!! Die jurk flatteert ook enorm nog eens O+
pi_111081834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als ik te weinig koolhydraten eet ga ik van mijn stokje heb ik gemerkt :+ En nee, gek genoeg heb ik geen suikerziekte, al denk ik dat zelf wel steeds. Ik laat me er eigenlijk jaarlijks op testen, maar ze vinden nooit afwijkende waarden. Welke dokter of ziekenhuis ik ook probeer.

Zou het dan toch stress zijn }:|
Ja.
Doe wat je niet durft.
pi_111081861
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat. haha.
Grinnik.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:25:05 #285
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_111081875
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:22 schreef Tinkepink het volgende:
Misschien had ze geen brood in huis of was ze misselijk. Dat zou voor mij een reden zijn om te ontbijten met ontbijtkoek. Met boter.
Jups. Ik had me verslapen + geen brood/yoghurt what ever in huis. En ik was behoorlijk misselijk van de honger, want ik dacht ik eet wel op mijn werk. Maar werd zo flauw dat ik in de auto die ontbijtkoekjes op heb. Die lagen er nog nl :)
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:26:00 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111081908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Jups. Ik had me verslapen + geen brood/yoghurt what ever in huis. En ik was behoorlijk misselijk van de honger, want ik dacht ik eet wel op mijn werk. Maar werd zo flauw dat ik in de auto die ontbijtkoekjes op heb. Die lagen er nog nl :)
Soms heb je van die dagen :Y Als het niet te vaak voorkomt no problemo toch!
pi_111081910
quote:
Ik volg colleges met een paar enorm kortzichtige Marokkanen, maar dat is misschien niet eens het goede woord. Die haten oprecht joden en vinden het terecht wat hitler gedaan heeft..

Dan denk ik: hier kan ik gewoon niets op zeggen.
pi_111081931
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
Oh zie nu de foto van Phaidra O+
Mooi!!! Die jurk flatteert ook enorm nog eens O+
Vind ik ook!
pi_111081994
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik volg colleges met een paar enorm kortzichtige Marokkanen, maar dat is misschien niet eens het goede woord. Die haten oprecht joden en vinden het terecht wat hitler gedaan heeft..

Dan denk ik: hier kan ik gewoon niets op zeggen.
Niet? Tijdens mijn rechtenstudie waren er een paar die het normaal vonden om de deur in medestudentes gezicht dicht te slaan.
Heb daar echt wat van gezegd, scheelde wel dat ik toen nog nooit gehoord had van gewelddadigheden tegen omstanders.
Zou het nu overigens nog doen.
pi_111082018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:26 schreef anna82 het volgende:

[..]

Vind ik ook!
Ja, vond ik ook al inderdaad! :Y
pi_111082188
Dank jullie wel O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111082221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Phaidra het volgende:
Dank jullie wel O+.
Oh je ondertitel :D O+
pi_111082223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet? Tijdens mijn rechtenstudie waren er een paar die het normaal vonden om de deur in medestudentes gezicht dicht te slaan.
Heb daar echt wat van gezegd, scheelde wel dat ik toen nog nooit gehoord had van gewelddadigheden tegen omstanders.
Zou het nu overigens nog doen.
Ik vind dat wel anders dan wat Billy zegt. Mensen die de holocaust "terecht" noemen, waar moet je beginnen?
pi_111082300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind dat wel anders dan wat Billy zegt. Mensen die de holocaust "terecht" noemen, waar moet je beginnen?
Aangeven dat het respectloos is?
Begrijp wat je bedoelt, maar echt zwijgen nee ik ben er niet goed in :+
pi_111082390
Anyway ik ga maar eens boomplant dag houden, ze staan nu te leuk naast het huis en daar mag ik van mezelf geen bomen planten (slecht voor de muren en vloeren) dus voor ik daar een gat graaf gauw de moestuin in.
pi_111082404
O+ Epiphany O+

Fuck yeah!

*essay schrijven gaat*
Ja doei.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:37:30 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111082421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef anna82 het volgende:

[..]

Aangeven bij de politie. Volgens mij is het strafbaar.
pi_111082504
Ontkennen is strafbaar, sympathiseren met het idee niet dacht ik...
Edit: Goedpraten ook dus.
pi_111082624
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef V1z0R het volgende:
Ontkennen is strafbaar, sympathiseren met het idee niet dacht ik...
Ontkennen is in Duitsland strafbaar, maar in Nederland volgens mij (nog) niet... Of toch wel, ik ga me er vanavond eens in verdiepen. Hoe dan ook, mocht ik ooit nog geschiedenis juf worden dan is er wel wat werk aan de winkel.
pi_111083397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aangeven bij de politie. Volgens mij is het strafbaar.
Werkt een goede relatie nu niet echt in de hand.
Niet dat dit perse de personen zijn met wie je een goede relatie zou willen hebben, maar het zijn studiegenoten, dus je zou wel eens bij ze in een werkgroepje terecht kunnen komen.
Doe wat je niet durft.
pi_111083526
Wikipedia zegt trouwens:
quote:
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat Holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht. Regelmatig wordt door het Meldpunt Discriminatie Internet tegen bepaalde uitingen van revisionisme op internet opgetreden. Sinds 1995 kent ook België wetgeving waarin specifiek het ontkennen van misdrijven tegen de mensheid of het ontkennen van de genocide door de nazi's strafbaar gesteld wordt.
In Duitsland wordt het openbaar ontkennen van de Holocaust naar §130[8] van het Duitse strafwetboek strafbaar gesteld. Ook in Canada, Frankrijk, Hongarije,[9] Israël, Litouwen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Zuid-Afrika en Zwitserland is Holocaustontkenning strafbaar. In de Verenigde Staten kan Holocaustontkenning niet vervolgd worden omdat het eerste amendement van de grondwet daar zwaarder weegt dan het recht op bescherming tegen discriminatie (het 15e amendement).
Op 20 februari 2006 werd David Irving in Oostenrijk veroordeeld tot een gevangenisstraf van 3 jaar omdat hij tijdens een aantal lezingen in 1989 het bestaan van gaskamers had ontkend.[10]
In 2009 stelde de fractieleider van de VVD Mark Rutte voor de ontkenning van Holocaust in principe toe te staan onder de vrijheid van meningsuiting, wat tot wijdverbreide kritiek leidde.
Moet Rutte er nog gelijk in geven ook :@ Anders zou het niet mogen beledigen van religie zwaarder wegen dan vrijheid van meningsuiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')