De streber in me ziet een uitdaging. De luiwammes in me denkt 'laat maar'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
. Plaatje!
[..]
Laatste keer (tijdje terug) 36.
Push-ups op de knieën is toch standaard met je benen zo omhoog? Zo doe ik ze in ieder geval wel! Knieën van de grond lukt me voor geen meter. Soms denk ik dat ik er eentje kan, maar dan corrigeert A. mijn houding en vind ik het ineens toch veuls te zwaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest gisteren van mn app pushups doen op mn knieën, maar dan met mn achterbenen omhoog en enkels over elkaar. Faal. Ik kon er geeneen. Zakte door mn ellebogen richting grond, had toen weer omhoog gemoeten, maar bleef face flat op de vloer liggen![]()
.
Zo moeten ze bij Jillian ook, en zo kan ik ze nét. Maar dan ook nét. Op het moment dat ze roept "And get up" denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest gisteren van mn app pushups doen op mn knieën, maar dan met mn achterbenen omhoog en enkels over elkaar. Faal. Ik kon er geeneen. Zakte door mn ellebogen richting grond, had toen weer omhoog gemoeten, maar bleef face flat op de vloer liggen![]()
.
Klopt, stoppen met eten kan 'helaas' niet dus je word er continue weer mee geconfronteerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Ergens is het moeilijker dan alcoholisme. Regel: een alcoholist moet nooit meer met alcohol in aanraking komen. Met een eetstoornis kun je de boosdoener niet ontwijken en moet je je gedrag en gewoontes in de gaten blijven houden.
Pfff, zovaak komt eten voor in gesprekken, soms denk ik dat het door mij komt, maar dat is niet eens zo. Heel vaak gaat het gewoon over eten haha...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies!
En heeeeeeeeeeel veel gesprekken gaan over lekker eten, gerechten, restaurants e.d.
Moeilijk
Fixed itquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Lijstjes update:
O: kleine peer, glas kefir, dubbele bth kaas
T: stukje vruchtenvlaai
L: ceasar salade met 1 snee brood, cappucchino munttheemet een koekje
T: banaan, mineola, 150 ml yoghurt
B: 3x20 minuten fietsen
D: gebakken ei en salade of havermout
S: Bodypump
T: wheyshake
Ik ben best tevreden
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:19 schreef ElDinosaur het volgende:
. Plaatje!
[..]
Laatste keer (tijdje terug) 36.
Toen ik in december begon haalde ik net de 10.
Nieuwe meneer? Ja hoor! Heel goed zelfs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef V1z0R het volgende:
Jij vermaakt je ook nog altijd met je nieuwe, mini?
Nee! Op kantoor nam ik nog een cappuccino. Aangezien in muntthee geen kcals zitten heb ik die weggelaten en vervangen voor mijn cappu!quote:
Ik kon er eerst ook echt maar 10 ofzo hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik kan 10 pushups ofzo, als ik genoeg adrenaline heb. Maar meestal kan ik er maar 5.
En ik ga morgen voor mijn bank dus whoppa wel diner vanavond!
Ahwwwquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nieuwe meneer? Ja hoor! Heel goed zelfs.
Alleen is 'ie nu dus ziek door mij en dat vind ik zo zielig dat ik hem straks maar eten ga brengen... Kippensoep ofzo.
Oh, en ik kan ook 0 push-ups.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Push-ups op de knieën is toch standaard met je benen zo omhoog? Zo doe ik ze in ieder geval wel! Knieën van de grond lukt me voor geen meter. Soms denk ik dat ik er eentje kan, maar dan corrigeert A. mijn houding en vind ik het ineens toch veuls te zwaar![]()
.
Ja, maar ik vind downwarddog ranzig klinken in het Nederlandsquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:53 schreef Perruche het volgende:
Ah, downwarddog! Ik ken yoganamen niet in het engels.
Yoga lijkt me juist makkelijker met EDS, omdat je een stuk flexibeler bent?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:29 schreef anna82 het volgende:
Downward facing dog heette dat bij mij. Eigenlijk zou ik weer eens iets aan yoga/pilates moeten doen. Van alle oefeningen die Jillian mij voorschrijft ben ik het het slechtst in de cooling down met stretch-oefeningen.
De kar met lekkers is langs geweest en nu smikkelen al mijn collega's van hun Snelle Jelle's , chocoladerepen en aanverwante zaken.
Ik heb mn buik vol van de lowbarb. De koekjes worden steeds aanlokkelijker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef _aurum_ het volgende:
Hoe gaat het trouwens met XM en de lowbarb?
Je bent nu over de helft toch? Zie je wel iets van resultaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb mn buik vol van de lowbarb. De koekjes worden steeds aanlokkelijker.
Dat geloven wij alleen met foto's om het te bewijzenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef Ml-etje het volgende:
Die broek is bij mij een stuk minder hobbezakkerig dan bij het model
Hij ligt atm onder de naaimachinequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Dat geloven wij alleen met foto's om het te bewijzen.
Bobine?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef LieLie het volgende:
Grmbl, die auto van ons. Waarschijnlijk alweer een kapotte bobine, vorige keer is misschien drie maanden geleden.
Ah het hulpje van de bougie (ontstekingssysteem).quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Schijnt jaHij schudt en bibbert, slaat af (op rotondes), zit geen pit meer in.
Dunno, maar er is vrij vaak wat met de auto. En hij is te oud om fatsoenlijk in te ruilen. Dus we dachten, we rijden hem gewoon 'af' en kopen dan een nieuwe. Maar nu vragen we ons af hoeveel geld er nog in moet voordat ie echt stuk gaatquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah het hulpje van de bougie (ontstekingssysteem).
Maar dat is wel vreemd dat hij alweer kapot is? Garantie?
Een skoda en ik heb echt geen flauw idee!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
Watvoor auto is het en ligt het niet aan de bobine-/bougiekabel(s)?
Nog 4 dagen. En wel 'iets' ja, maar niet wereldschokkend à la conlechequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je bent nu over de helft toch? Zie je wel iets van resultaat?
Is het lowcarb?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Ml-etje het volgende:
Oh iemand die ik hier een plezier kan doen met de Pro Plan buzz (uittesten van hondenvoer).
Bo eet speciaal voer en ik durf haar niet te laten wisselen
Volgende keer zet ik mijn voorspelling erbijquote:
Oi. Overheen gelezen. Wat betekent dat voor de inhoud?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
For the record, die h staat er op de site dus niet tussen
Keine ahnungquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Overheen gelezen. Wat betekent dat voor de inhoud?
Waarom doe je de schuine buikspieren niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, dat was Jillian.
Nu ik weer level 1 doe moet ik zeggen dat ik voor dingen als de buikspieren level 2 toch een stuk minder zwaar vindHad trouwens van maandag ook nog steeds flinke spierpijn. Doe overigens de schuine buikspieren niet, maar dan wel gewone normale sit ups en 'reversed crunches'.
Even wat water drinken en dan over een 20 minuutjes naar de sportschool voor spinning
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
A) omdat ik die vervelend vind en B) omdat ik veelal heb gehoord dat je taille daar juist van verdwijnt.
[Gezond Slank], heb het hier regelmatig voorbij zien komen. Maargoed, ik ga maar eens de hort op!quote:
Mjah, ik train dat veel en heb er totaal geen last van. Nu ben ik een enorme zandloper...misschien heft het iets met de vorm van het lijf te maken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef _aurum_ het volgende:
Als je schuine buikspieren veel traint word je taille breder en mannelijker. En dat willen we volgens mij niet
Ik eet vanaaf sushi
Ik heb trouwens blaren op mijn voet, niet te zuinigEerste dag lopen en bij mijn schoen bij het teengedeelte de veters te strak aangetrokken. Dus ik heb vandaag maar slippers gehaald
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
Ja, volgens mij heeft je lichaamsbouw/aanleg er alles mee te maken. Er zijn vrouwen die inderdaad een te gespierde middenrif krijgen, net zoals er vrouwen zijn (ex-zwemsters bijvoorbeeld) die veel te brede schouders krijgen van bepaalde oefeningen, terwijl anderen weer te geprononceerde beenspieren ontwikkelen, enorme ballonkuiten bijvoorbeeld. Het is echt even experimenteren wat je wel/niet kan hebben.
* wacht op commentaar van de bodybuilders die komen verkondigen dat krachttraining met zware gewichten niet fout KAN ZIJN...![]()
Klopt! Mijn benen zijn (vind ik) huge na bijna 3 maanden intensief kracht trainen. Dat doe ik nu dus wat minder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Laureline het volgende:
Ja, volgens mij heeft je lichaamsbouw/aanleg er alles mee te maken. Er zijn vrouwen die inderdaad een te gespierde middenrif krijgen, net zoals er vrouwen zijn (ex-zwemsters bijvoorbeeld) die veel te brede schouders krijgen van bepaalde oefeningen, terwijl anderen weer te geprononceerde beenspieren ontwikkelen, enorme ballonkuiten bijvoorbeeld. Het is echt even experimenteren wat je wel/niet kan hebben.
* wacht op commentaar van de bodybuilders die komen verkondigen dat krachttraining met zware gewichten niet fout KAN ZIJN...![]()
gekookt of ongekookt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef creepycookie het volgende:
Oh en heb ik gemist waar Vik is of is ze er gewoon niet?
En hoeveel gram macaroni is eigenlijk een "normale" serving? Ik deed altijd 200 gram ongeveer, maar ik let nu wat meer op mijn porties.
Geen zin in?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Perruche het volgende:
Huuu wat vies, dat lijf! En ik vind haar al zo vervelend.
Ik ga zo weer naar de pump, buuuh.
0 gram, want macaroni is stom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef creepycookie het volgende:
En hoeveel gram macaroni is eigenlijk een "normale" serving? Ik deed altijd 200 gram ongeveer, maar ik let nu wat meer op mijn porties.
Hoe heb je jezelf daarvoor uitgeput? 6 is niet echt veel... Zeker voor een man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Da's niet mooi.
Pfrrt, jellyfish triceps reporting! Kreeg er nog net 6 pushups uitgeperst.
Dips, benchpress, inclined benchpress, cable flys, dips, skullcrushers, tricep extensions, pushups. Het zijn nu echt spaghetti armpjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf daarvoor uitgeput? 6 is niet echt veel... Zeker voor een man.
Vik is ziekjes zag ik op FB!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef creepycookie het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik weeg pasta nooit af en heb een pastamonster, dus geen idee!
Ja iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vik is ziekjes zag ik op FB!
Ik neem, net als de meesten hier, 75 gram ongekookt ongeveer, dus ik hoop dat jij 200 gekookt bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |