abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111083600
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111083697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Werkt een goede relatie nu niet echt in de hand.
Niet dat dit perse de personen zijn met wie je een goede relatie zou willen hebben, maar het zijn studiegenoten, dus je zou wel eens bij ze in een werkgroepje terecht kunnen komen.
HPKW, als je nu een joodse achtergrond zou hebben dan?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111083917
Tinkepink: slaap je wel voldoende? Freud had dezelfde klachten en die bleek gewoon te weinig uren slaap te pakken.

OV: ik heb van mijn 17e tot mijn 30e zo goed als elke dag met de trein gereisd. Pas toen ik met mijn nieuwe baan met de auto kon gaan reizen, merkte ik hoe irritant het OV eigenlijk is. Laatst alsnog met de trein: druk, niet kunnen zitten, vertraging, herrie en ga zo maar door. Ineens merk je dat je al die jaren gewoon een paar zintuigen hebt uitgezet :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:13:19 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111083947
Ga inderdaad wel iets te laat naar bed. Gisteren lag ik er echter al om 18.00 uur in..
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:13:19 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111083948
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Misschien doen zij dan wel een: "Ik moet die Joden niet! :( Maar jou mag ik wel hoor O+"

:+

Met dat soort types heb ik overigens het idee dat ze JUIST een reactie willen uitlokken... :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111084014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet? Tijdens mijn rechtenstudie waren er een paar die het normaal vonden om de deur in medestudentes gezicht dicht te slaan.
Heb daar echt wat van gezegd, scheelde wel dat ik toen nog nooit gehoord had van gewelddadigheden tegen omstanders.
Zou het nu overigens nog doen.
Zij zijn met 10 en iedere keer als ik vraag of ze bijv. alleen al stil willen zijn word ik ongeveer al bedreigd. Dus geen zijn in de confrontatie. De laatste keer dat ik iets zei was direct daarna mijn telefoon weg.
Worry is a misuse of imagination
pi_111084023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:06 schreef anna82 het volgende:
Oh men, Ajax is dus kampioen, haske leuk, en de jodekoek die ik vanochtend heb gegeten was blijkbaar bedoeld als traktatie in dat kader. En de trakteur vindt het grappig om bij elke jodekoek die hij blijft uitdelen een 'grap' te maken over joden incl 40-45. Haha, jolijt. Dat de intellectueel niet zo ruim bedeelde hooligan in het stadion het een geuzennaam vindt a la, ik zit op mijn werk en ik vind het echt enorm storend, zeker gezien de periode nu. Toen ik dat zei vonden ze me te politiek correct --> :')
Dat zou ik ook vervelend vinden, maar ik heb net een vak over Joodse literatuur gevolgd (omdat mijn moeder's familie een Joodse achtergrond heeft en ik het Jodendom altijd al interessant heb gevonden) met andere universitaire studenten die het blijkbaar interessant vinden, en je kunt af en toe best een grap maken, en dat werd tijdens college ook gewoon gedaan, ook door de Joodse docent.

Ik vertelde hier een paar weken terug dat ik een essay aan het doen was over Joden en dat ik het zat was, en toen maakte sigme geloof ik een opmerking als: ja vervelend die Joden he? Alsof daar helemaal niet op die manier gesproken over mag worden. Dat vind ik allemaal een beetje overdreven. Bovendien wordt er in mijn familie ook genoeg over gegrapt. Ik vond het een beetje jammer dat dat zo werd opgevat, want ik heb juist heel veel bewondering voor andere culturen.

Maar kortzichtige mensen zijn natuurlijk nooit oke :)
pi_111084055
En middag slankies :W net terug van afspraken en zo de laptop maar weer opstarten. Voorlopig lijstje:

O: een volkorenboterham met sandwichspread, een gekookt ei en thee met melk
T: tijdens afspraak twee bonbons en thee
L: wrap met paprika, tomaat, champignons en kaas. Glas ranja
T: overgebleven spinaziesoep van gister
D: nog geen idee
T: nog geen idee

B: yoga
pi_111084183
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ga inderdaad wel iets te laat naar bed. Gisteren lag ik er echter al om 18.00 uur in..
Even volhouden misschien om eerder te slapen. Freud is twee dagen thuis gebleven, veel uitgeslapen en elke nacht minstens acht uur geslapen. Na een week heeft hij nu geen klachten meer.
pi_111084209
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Zij zijn met 10 en iedere keer als ik vraag of ze bijv. alleen al stil willen zijn word ik ongeveer al bedreigd. Dus geen zijn in de confrontatie. De laatste keer dat ik iets zei was direct daarna mijn telefoon weg.
Que :?

Jij doet toch een HBO-opleiding?
pi_111084240
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan zou ik de keuze moeten maken of ik er wat aan wilde doen of niet.
Ik ben erg goed in dingen negeren. Deze jongens willen alleen maar een reactie uitlokken, anders ga je niet spontaan de holocaust zitten ontkennen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111084245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel meer, tegenwoordig. Helaas.
pi_111084251
Ik ben nooit zo van de wij en zij, maar "zij" ( :') ) noemen zichzelf geen Nederlanders en worden zelfs boos. Ik vind dat een hele rare gang van zaken. Ook worden ze boos als je sympathiseert met Amerika (Als in: in de WO2 stond Amerika aan onze (de Nederlandse kant) )
of de evolutie theorie erkent. Het is immers een theorie en daardoor per definitie niet waar, daarom heet het een theorie.
Het westen is slecht, enz. enz.

Prima hoor, om je eigen denk beelden te hebben. Maar het wederzijds opdringen ben ik niet zo'n fan van.
pi_111084279
Ik vind het zowieso een beetje overdreven, al die je mag dit en dat niet beledigen. Maar ik ben dan ook geen "minderheid", dus tjah.
pi_111084305
quote:

[..]

Blijkbaar hebben nu bepaalde mensen geleerd dat je door tentamens te stelen ook een heel eind kan komen en andere mensen het werk op te laten knappen..
pi_111084322
quote:

[..]

Zelfs @ Uni zie je dit gedrag tegenwoordig.
Groepsvorming ftw.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111084431
Ml, studeer jij nou of werk jij nou?
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:24:32 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111084447
quote:

[..]

Wel een bietje raar dat dat kennelijk zomaar kan. Vraag me af of een schoolbestuur / docent er iets mee kan..?

Welja, ik ben dan ook kleinschalige leerberenstudies gewend, zit vast anders.
pi_111084471
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Probability het volgende:
Ik ben nooit zo van de wij en zij, maar "zij" ( :') ) noemen zichzelf geen Nederlanders en worden zelfs boos. Ik vind dat een hele rare gang van zaken. Ook worden ze boos als je sympathiseert met Amerika (Als in: in de WO2 stond Amerika aan onze (de Nederlandse kant) )
of de evolutie theorie erkent. Het is immers een theorie en daardoor per definitie niet waar, daarom heet het een theorie.
Het westen is slecht, enz. enz.

Prima hoor, om je eigen denk beelden te hebben. Maar het wederzijds opdringen ben ik niet zo'n fan van.
Het overgrote deel van Amerika erkent ook de evolutietheorie niet, dus wat dat betreft maakt het niet zo uit waar je vandaan komt :')
pi_111084515
Goedemiddag allemaal!

Hier nog steeds zestig kilo. Dat krijg ik ervan: al dat pretparkvoer! :) Verder gisteren op verjaardag flink stuk sinaasappelvlaai op, en chocolademelk, en paprikaTUCjes en blokjes Emmenthaler. Was dus wel in orde dat ik nog een kcal-buffer over had na het avondeten. :')

Lijstje vandaag:

O: Banaan en groene thee
T: Koffie (eentje! >:) )
L: Ellendig weer buiten, dus beetje zon mee naar kantoor gebracht - salade van mango, ananas, paprika, koriander, ui, jalapeno's, limoensap en garnaaltjes:
-klik-

B: Kwartier fietsen
D: Ge-slowcooked varken, met paddestoelen en bosui, op boekweitnoedels - vrij naar dit recept.
S: Nieuwe poging Jillian les 1 met gewichtjes van 3 kg, en een kwartiertje hardlopen

Verder net even met een half oog teruggelezen, onder werktijd. Ik mis dus vast de helft - excuses!

Jagär, Duutser! ^O^ Duimen dat het doorgaat!

Puff, succes! :* Zoals al gezegd: de eerste dagen bij een nieuwe zijn vaak lastig, je voelt je nog niet op je plek en het is allemaal ongemakkelijk en vermoeiend, en dat komt meestal gewoon helemaal goed na een paar weken. :Y

Verder eens met V1z0R. Ik vind dat in principe altijd alles gezegd moet kunnen worden. Hoe verschrikkelijk ik het ook met iets oneens ben, hoe walgelijk iemands mening ook is: mond snoeren met het wetboek in de hand is een kwalijke schijnoplossing. Niettemin is het natuurlijk wél heel lastig om op je opleiding op deze manier geconfronteerd te worden met heel akelige meningen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 09:06 schreef Phaidra het volgende:
Queensday bump! Volgens mij best gegroeid de afgelopen week :o
Ooo, wat een mooie buik! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Perruche het volgende:
Cool blog voor de niet zo tere zieltjes onder ons!
Wat gaaf! Dank voor de tip. Gaat op mijn berg met dingen te lezen/kijken/luisteren/maken voor wanneer ik ooit weer tijd heb. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Sjaapje het volgende:
Meh, Meh, Meh! Kat is nog steeds niet thuis, 5 dagen en ik ben er echt niet goed van...
Hè bah! Inmiddels al iets vernomen van poeslief?

quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D ik doe Jillian ook alleen met gordijnen dicht, en mn man mag niet meekijken :@
Serieus? Ik kan me dat dus echt niet voorstellen! Maar goed, ik knip ook mijn teennagels waar mijn lief naast zit en hij doet nooit de deur op slot als -ie op de weecee zit. *)
En Jillian doen we samen!

Vanavond eindelijk weer Jillian, trouwens. Na een week. En ook eindelijk weer eens buiten een stukkie hardlopen (op platte gympjes) - wát voor weer het ook is. Ik snak ernaar! De Sockwa's laten overigens nogal op zich wachten. Die van mij worden in juni pas geshipped, en die van Sigme zijn al weeeeeeeken onderweg. *mopper*

Zo. Puf. Klaar.
Weer even werken nu. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 03-05-2012 14:33:51 ]
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:27:13 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111084569
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Het overgrote deel van Amerika erkent ook de evolutietheorie niet, dus wat dat betreft maakt het niet zo uit waar je vandaan komt :')
True that :D En je hebt ook gekleurde racisten, bijv.

Mensen, het zijn net mensen :+ Allemaal maf.
pi_111084617
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef Perruche het volgende:
Ml, studeer jij nou of werk jij nou?
Ik werk, maar doe daarnaast nog verschillende vakken aan de uni (vorig jaar weer 1 afgerond).
Doorlopend studeren en opfrissen.
pi_111084720
Wauw Minilot! :D

Wb trouwens ;)
pi_111084725
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja prima hoor van mij mag je het ontkennen maar ik vind mijn studie niet de plek om over politiek, geldzaken of geloof te discussiëren.. En elkaar overtuigen vind ik al helemaal een beetje.. niet werken.

Dat moet ieder weldenkend mens snappen neem ik aan. Dus ik zou zeggen hou je persoonlijke voorkeuren voor je en focus je op de lesstof. In plaats van dat iedere keer wanneer het over Amerika gaat meteen een heel 9/11 verhaal er doorheen te gooien etc.
pi_111084845
Oh Minilot?! De limo doet tegenwoordig ook kookworkshops :o
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:34:59 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111084958
ziet er lekker uit minilot, je lunch. Het lijkt me alleen zo weinig! Dat zou bij mij een tussendoortje zijn en ik ben ook klein :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111084961
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Minilot?! De limo doet tegenwoordig ook kookworkshops :o
WAT!? :o O+

Ik ga -nu- Googlen! Terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb! :D
pi_111084994
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef minilot het volgende:

[..]

WAT!? :o O+

Ik ga -nu- Googlen! Terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb! :D
http://www.limonadefabriek.nl/De_Limonadefabriek/Kookstudio.html

_O- Wist dat jij dat leuk zou vinden :D
Erik geeft ze zelf begreep ik van hem.
pi_111085049
Tink, het is ook weinig. Maar heb vanavond varkensvlees en noedels en paddestoelen, dus dat trekt weer recht.

quote:
O, dank je! *)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Ml-etje het volgende:
..begreep ik van hem.
:o O+
pi_111085147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja prima hoor van mij mag je het ontkennen maar ik vind mijn studie niet de plek om over politiek, geldzaken of geloof te discussiëren.. En elkaar overtuigen vind ik al helemaal een beetje.. niet werken.

Dat moet ieder weldenkend mens snappen neem ik aan. Dus ik zou zeggen hou je persoonlijke voorkeuren voor je en focus je op de lesstof. In plaats van dat iedere keer wanneer het over Amerika gaat meteen een heel 9/11 verhaal er doorheen te gooien etc.
Welke studie is dat ook al weer? :@

Ik kan ook niet goed tegen mensen die andere overtuigen van een bepaald geloof, religie of politieke gekleurdheid. Als je op die manier in het leven staat zegt dat ook iets over je tolerantie, denk ik dan.
pi_111085166
Lijst voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met banaan en een drop honing
T: -
L: 3 geroosterde volkorenboterhammen (2 met hummus, 1 met kaas)
T: 2 gekookte eitjes, mok melk
T: 2 blokjes héle pure chocolade
S: Jillian en hardlopen
T: beetje yoghurt
D: burritos (volkoren, uiteraard)
T: 1 pint bier of 2 glazen droge witte wijn (karaoke!) / spa rood (even kijken of we met de auto gaan en een van ons de bob moet zijn..)

En verder eens met:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef minilot het volgende:

Verder eens met V1z0R. Ik vind dat in principe altijd alles gezegd moet kunnen worden. Hoe verschrikkelijk ik het ook met iets oneens ben, hoe walgelijk iemands mening ook is: mond snoeren met het wetboek in de hand is een kwalijke schijnoplossing. Niettemin is het natuurlijk wél heel lastig om op je opleiding op deze manier geconfronteerd te worden met heel akelige meningen.

Ja doei.
pi_111085198
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Tink, het is ook weinig. Maar heb vanavond varkensvlees en noedels en paddestoelen, dus dat trekt weer recht.

[..]

O, dank je! *)

[..]

:o O+
Graag gedaan!
pi_111085215
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

http://www.limonadefabriek.nl/De_Limonadefabriek/Kookstudio.html

_O- Wist dat jij dat leuk zou vinden :D
Erik geeft ze zelf begreep ik van hem.
Ik vind het sowieso wel een leuke link O+
pi_111085220
Mo, je hebt geen grote porties vandaag!!!! :o

:P
pi_111085260
Weinig Maria :{
De scholen discrimineren zelf net zo hard mee.

Maat wilde in Harderwijk een opleiding tot timmerman volgen, bij teveel opgave sowieso allochtonen en vrouwen geplaatst. Stond ook gewoon in z'n aanmeldingsbrief :')

Op het MBO geldt een, niet het jaar halen opleiding stoppen-regel, voor allochtonen knijpen ze een oogje dicht. Zeg je er dan als lid van het kwaliteitspanel wat van, wordt je daarvoor geschorst :')
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dan zou ik de keuze moeten maken of ik er wat aan wilde doen of niet.
Ik ben erg goed in dingen negeren. Deze jongens willen alleen maar een reactie uitlokken, anders ga je niet spontaan de holocaust zitten ontkennen.
Seksist! :{w
Wordt nergens gezegd dat het jongens waren :P

En niet eens met de laatste regel, doen ze echt niet voor een reactie, zo denken ze gewoon...
Zelfde type personen gingen juichend de straat op bij de aanslagen op het WTC.
pi_111085278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:40 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso wel een leuke link O+
Limo is heerlijk O+
Leuke sfeer, vriendelijke mensen en super eten, wat wil een mens nog meer ;)

Die workshop wil ik nog eens gaan doen maar het grappige is dat iedereen het "eng" lijkt te vinden.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:42:47 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111085331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met banaan en een drop honing
T: -
L: 3 geroosterde volkorenboterhammen (2 met hummus, 1 met kaas)
T: 2 gekookte eitjes, mok melk
T: 2 blokjes héle pure chocolade
S: Jillian en hardlopen
T: beetje yoghurt
D: burritos (volkoren, uiteraard)
T: 1 pint bier of 2 glazen droge witte wijn (karaoke!) / spa rood (even kijken of we met de auto gaan en een van ons de bob moet zijn..)

En verder eens met:

[..]

doe je beter dan mij (en ik heb nu honger...)

O: Boekweit - Volkorenbloem - karnemelk bosvruchtenpannekoeken (3 kleintjes)
T : Niks want was in gesprek
L: grote bak salade (op basis van rauwe spinazie, met gerookte kip, olijf, komkommer, groene peper etc.)
T: nog niets (want druk en niks bij me
D: weet ik nog niet
S: 1,5 uur voetbaltrainen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_111085428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Limo is heerlijk O+
Leuke sfeer, vriendelijke mensen en super eten, wat wil een mens nog meer ;)

Die workshop wil ik nog eens gaan doen maar het grappige is dat iedereen het "eng" lijkt te vinden.
Leuke tip. Ff met Freudmans over hebben. Overigens wil ik ook nog wel eens een kookworkshop volgen O+
pi_111085440
Geloof dat ik zou omvallen Jumparound ;)
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:46:02 #40
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111085475
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:45 schreef Ml-etje het volgende:
Geloof dat ik zou omvallen Jumparound ;)
voel me ook niet topfit nu MI-etje :)
Ecosia
pi_111085493
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Jumparound het volgende:

[..]

voel me ook niet topfit nu MI-etje :)
Dat geloof ik, kun je niet even ergens iets te eten halen?
pi_111085506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:40 schreef Perruche het volgende:
Mo, je hebt geen grote porties vandaag!!!! :o

:P
Nee, morgen ben ik dan ook gestorven aan de hongerdood.
Ja doei.
pi_111085539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Leuke tip. Ff met Freudmans over hebben. Overigens wil ik ook nog wel eens een kookworkshop volgen O+
Vind kookworkshops echt wintermateriaal :@ maar dat komt omdat ik nu meer in de tuin bezig ben.
Ze krijgen ieder moment een terras vulling binnen en dan wil ik er een keer met mooi weer buiten eten O+ bootjes kijkend eten..
pi_111085605
-dubbel-
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:49:15 #45
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_111085611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat geloof ik, kun je niet even ergens iets te eten halen?
ik stond op het punt er op uit te gaan ja.. maar kreeg eerst lichtelijk ruzie met Excel :)

Nu niet meer dus ik ga een appel, volkorencracker en kaas halen :)
Ecosia
pi_111085622
Kookworkshopzin! O+

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef V1z0R het volgende:
En niet eens met de laatste regel, doen ze echt niet voor een reactie, zo denken ze gewoon...
Wat een onzin. Wat iemand zegt, zeker binnen een groep, hoeft helemaal niet overeen te komen met wat iemand van binnen werkelijk vindt.
pi_111085638
En: ik eet een rijstwafel met kaassmaak. Als experiment.
Gatverdamme! :D

Hele vieze extra T: erbij dus.
pi_111085761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind kookworkshops echt wintermateriaal :@ maar dat komt omdat ik nu meer in de tuin bezig ben.
Ze krijgen ieder moment een terras vulling binnen en dan wil ik er een keer met mooi weer buiten eten O+ bootjes kijkend eten..
Zit wel wat in inderdaad. Ik wilde graag met collega's naar een frambozenkwekerij. Eerst plukken en dat lekkere dingen maken. Ook leuk. Maar noord limburg vonden ze te ver :(
pi_111085955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef minilot het volgende:
En: ik eet een rijstwafel met kaassmaak. Als experiment.
Gatverdamme! :D

Hele vieze extra T: erbij dus.
Mmmm die vind ik juist lekker! Voor zo nu en dan he, vreemde smaak dat wel.
~ Bonito La Risa ~
pi_111085966
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:49 schreef minilot het volgende:
Kookworkshopzin! O+

[..]

Wat een onzin. Wat iemand zegt, zeker binnen een groep, hoeft helemaal niet overeen te komen met wat iemand van binnen werkelijk vindt.
We praten hier niet over de brugklas he?

Als je na je 20e het nog nodig vindt om je zogenaamde vriendjes te moeten napraten, helemaal zoiets als het dood wensen van een hele bevolkingsgroep, ben je in mijn ogen een beetje achterlijk.
Maar dan zal ik hun wel gewoon achterlijk vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')