SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Deed ik ook altijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Normaal gesproken eet ik door de week best netjes, en beweeg ik goed, maar geniet wel van mijn weekend zeg maar.
Naja, als ik het zo doe, val ik langzaam af. Halve kg tot een kg per week. En dat is prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje SQ fugly
[..]
Deed ik ook altijd![]()
Viel dus leuk af en de kwam ik in het weekend weer aan.
Toen maar eens een tijdje echt streng geweest en streefgewicht gehaald om vervolgens daar keurig te blijven en in het weekend wel weer wat leuks/lekkers te eten.
Ik spiek ook altijd in het Heels topic, om dan te gaan kwijlen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
naaldhakken kan ik ook nog niet echt, tenzij het laarzen zijn. Open pumps iig niet.
Maar ik moet het wel gaan leren, er is zo veel moois
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's heul niet langzaamquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, als ik het zo doe, val ik langzaam af. Halve kg tot een kg per week. En dat is prima.
Niet, da's waanzinnig sexy ende geil en je krijgt er geen zere poten inquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Krimmig SQ die verhoogde zolen zijn echt foeilelijk
Dat is wel waar. Of als je echt echt echt strontzat wordt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's heul niet langzaam
En zo werkt het bij mij ook, tenzij het weekend dus 5 dagen duurt...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
dan zullen jullie wel helemaal kotsen op de schoenen die ik nu onderweg heb
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar nu je er zo naar vraagt...
Jup!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Of als je echt echt echt strontzat wordt.
Want daarvoor moet ik heul veul drinken (is veel cal's) en dan ga ik echt schranzen.
Dit is nog te doen.quote:
Die vind ik wel mooi, vooral de oranje, maar die zien er dan ook niet uit alsof je een klompvoet hebt.quote:
Terecht ! totaal geen kijk op , maar dit lijkt me onwijs lastig lopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik me van iemand niks aantrek qua fashion ben jij het wel
Ja.quote:
Heel terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik me van iemand niks aantrek qua fashion ben jij het wel
te herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Even nog shoarma met aardappels in de stad. Dan naar huis strompelen, koelkast open doen, restje avondeten vinden, opbikken (nog staand in de keuken). Dan in de vriezer kijken, pizza vinden of afbak broodjes. In de oven doen, in de koelkast kijken, kaas vinden, kaas opbikken terwilj je wacht op de oven..
Mja.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel terecht.
Ik leg tegenwoordig zn kleding klaar
Super handig ook sta je te douchen , kom je er onder uit hoef je niet eens meer je onderbroek te kiezen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel terecht.
Srsly? Over zum kotsen gesproken...quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel terecht.
Whehehehe ik neem toch gewoon mn weekend tas met 3 shirtjes en mn 2 broeken mee dus lekker veel keuzequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly? Over zum kotsen gesproken...
En zelfs dan heb je hulp nodig!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe ik neem toch gewoon mn weekend tas met 3 shirtjes en mn 2 broeken mee dus lekker veel keuze2 spijkerbroeken en of shirtjes die ik zelf meeneem van huis <3
Neuh, dan bak ik wel een ei.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heheheh... en dan samen knokken om het stuk kaas
Ja joh! je weet hoe ongekleed ik eruit ziequote:
Mijn ogen, wat doe je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik kleed mijn vriend niet aan, ik probeer wel langzaam de net te korte t-shirts er een beetje uit te werken. Zo'n randje harige pens onder je shirt
Wat is daar nou erg aan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly? Over zum kotsen gesproken...
Het is toch geen (klein) kindquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan?
In de ochtend maak ik alle bedden op en leg ik alle kleding klaar.. Voor de kindjes, voor mezelf, en ja dus trek ik ook joen zn tas open en leg ik dat klaar.
Nou...quote:
Als ik dat bij Ross zou doen denk ik dat hij met stomheid geslagen zou zijnquote:
Hij zou me ook nog 's recht in m'n gezicht uitlachen.. alhoewel, wellicht nog een soort van 'quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dat bij Ross Mr.Mo zou doen denk ik dat hij met stomheid geslagen zou zijn
Het komt niet eens in me op!!
Joh , ik geef werkelijk geen reet om kleding of spullen en dat soort dingen . Ik vind het prima , vind het ook prima als ze het niet doet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik dat bij Ross zou doen denk ik dat hij met stomheid geslagen zou zijn
Het komt niet eens in me op!!
Het laatste onder protest! Dammit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef Silmarwen het volgende:
Jeuzus, als ik op die hakken zou lopen zou ik 1.95 zijn ofzo.
En kleding klaarleggen.... Ik doe het alleen als we uiteten gaan, hij een belangrijke buitenlandse meeting hebben of als ik toevallig toch bezig was met de was op te bergen. xD
Ik heb ondertussen wel wat foeilijke shirts er langzaam uitgesodeflikkert.
Dat vreselijke statische glibber shirt. *Shudder* wat was ik blij dat ik die er stiekem uit gegooid heb.quote:
Trust me... dat shirt had iedereen er uit gegood. Was een soort van grijzig, voetbalshirtstofje, Sjonnie shirt ofzo. Geen idee wat hem bezielde om die te kopen....quote:
Ik kom er altijd pas een paar maanden achter. En het is niet alsof ze mijn favoriete spullen weggooit. Het zijn shirts die toch al 20 kilo geleden strak zatenquote:
Dan nog? Zijn kleding, niet de jouwe. Ik vind ook niet alle shirts van m'n man even leuk. Maar 't is zijn kleding, niet de mijne. Hij moet er in lopen, ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Trust me... dat shirt had iedereen er uit gegood. Was een soort van grijzig, voetbalshirtstofje, Sjonnie shirt ofzo. Geen idee wat hem bezielde om die te kopen....
Ik moet er naast lopen, het oprapen van de vloer, het wassen, vouwen, strijken en opbergen. Zodra hij die laatste 5 dingen zelf doet, mag hij het zelf weten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan nog? Zijn kleding, niet de jouwe. Ik vind ook niet alle shirts van m'n man even leuk. Maar 't is zijn kleding, niet de mijne. Hij moet er in lopen, ik niet.
Ik ben net zo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik moet er naast lopen, het oprapen van de vloer, het wassen, vouwen, strijken en opbergen. Zodra hij die laatste 5 dingen zelf doet, mag hij het zelf weten.Tot die tijd, dikke pech!
Same here.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben net zo...
Kasten opruimen... M. had altijd hele stapels werkshirtjes, en daarna werden het klusshirtjes... Of te wel, wegpleuren die hap... En dat er dan een paar weken later komt, schat, waar is dat en dat shirt???
<3 Zo had ik het ook.. <3quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Same here.
Ik heb ook alles geordend in zijn kast.
Trui, shirts/polo's, shirts met lange mouwen, blousen, lange broeken, korte broeken en ergens achterin kluskleding.
Wat doet meneer Knut. Hij pakt van die obscure stapel om naar werk toe te gaan...
ik heb er toch n og weinig kleding in.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
<3 Zo had ik het ook.. <3
Krijg meteen zin om mn kast weer eens uit te mesten en mooie stapeltjes te maken.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en weggooien ben ik heel goed in, ik heb geen emotionele waarde met spullen/ kleding / ed... Soms gooi ik wel iets te snel iets weg... Zoals de klokthermostaat...
LOL!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en weggooien ben ik heel goed in, ik heb geen emotionele waarde met spullen/ kleding / ed... Soms gooi ik wel iets te snel iets weg... Zoals de klokthermostaat...
whehehe , gewoon 150 euro'squote:Op donderdag 3 mei 2012 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik had dezelfde van marktplaats gescoord voor 20... Ik probeerde m te vervangen dat M. het niet door ging hebben. Maar ik heb het uiteindelijk maar gewoon gezegd.quote:
Jij bakt ze ook helemaal uit??quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook vaak dat andere mensen mijn speklapje van de bbq weggooien
Eerst in de ketjap leggen en dan uitbakken... omg.. nu heb ik trek.quote:
Maar je loopt wel op sjieke hakken ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
En dan zeggen ze dat je daar kanker van krijgt. En dan kijk ik ze aan met mijn bier en sigaret en dan lach ik heel hard
niet op een bbq, dan komt mijn minder vrouwelijke kant naar vorenquote:
Kan je ook een beetje goed boeren ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet op een bbq, dan komt mijn minder vrouwelijke kant naar voren
De vleesschroeiende bier drinkende kant
Me too!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Wat een absurde betutteling van die mannen
Ik zit gewoon met open mond te lezen.
Zo ben ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Wat een absurde betutteling van die mannen
Ik zit gewoon met open mond te lezen.
best.quote:
Ik ben niet zijn moeder.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:17 schreef Sarabi het volgende:
Me too!
Echt alsof je er een extra kind (jonger dan 12) er bij hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |