quote:
Kutweer ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:22 schreef TradeMarkie het volgende:
en als ik het weerbericht zie voor zaterdag dan denk ik dat ik toch maar oversla...
Het is patatquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
Belgen
http://www.nu.nl/buitenla(...)einig-mayonaise.html
Wat is er met de TT?quote:
Nou, ik kan je zeggen dat wij niet van plan zijn om nog naar festivals te gaanquote:ik was van plan om naar Haarlem te gaan 5 mei, maar niet als ik dan allemaal werpende vrouwen op dat festival tegen ga komen hoor
ik had nog salade van gister over, dus dat was m'n lunchquote:
't is het net niet, niet grappig, niet kwetsend, niet uitdagendquote:
Mja dat zal ik eens even gaan bekijkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat zijn de opties/keuzes/mogelijkheden?
Doe eens een voorstel voor een beterequote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
't is het net niet, niet grappig, niet kwetsend, niet uitdagend
Ik wist niet dat dat moest. Mijn excuses voor al mijn niet grappige, niet kwetsende, niet uitdagende, maar zeer saaie TT's.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
en neem dat dan gelijk in je voorstel mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik hou wel van TT's met een leuke verwijzing naar het vorige topic.
Wat goed! Ik moet ook heel veel opruimen hier, het hele huis slibt dichtquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef wyccie het volgende:
LB, een eitje is altijd lekker. Hmmm. Ik moet zo ook wat gaan eten eigenlijk, maar ben zo lekker aan het opruimen dat ik door wil gaan. Ik heb al weer een paar vierkante meters vrijgemaakt.
Ik heb vandaag bestelpeld tot dweildag, nu alleen nog beginnenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat goed! Ik moet ook heel veel opruimen hier, het hele huis slibt dicht
vortquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bestelpeld tot dweildag, nu alleen nog beginnen
Dweilen doe ik al genoeg, maar dan op de bankquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was ik onder water dan?quote:
Genoeg wateroverlast her en der...quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was ik onder water dan?
Druk weekend gehad, drukke koninginnedag gehad, drukke eerste dagen van de maand gehad, druk kampioensschap gehad, dat wel...
Ik doe met je mee. Ik verplaats alle troep van beneden naar boven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat moest. Mijn excuses voor al mijn niet grappige, niet kwetsende, niet uitdagende, maar zeer saaie TT's.![]()
LB, een eitje is altijd lekker. Hmmm. Ik moet zo ook wat gaan eten eigenlijk, maar ben zo lekker aan het opruimen dat ik door wil gaan. Ik heb al weer een paar vierkante meters vrijgemaakt.
Voor de wedstrijd was ik in het supportershome, tijdens de wedstrijd was ik thuis...quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was je in het clubhuis of in het stadion?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd was ik in het supportershome, tijdens de wedstrijd was ik thuis...
Al die tijd alles blind naar beneden gedonderd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
De kelder, daar zit ik ook al maanden tegenaan te hikken.
Dat nog net nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die tijd alles blind naar beneden gedonderd?
Hier geen last van verschuiven - rigoreus wordt er schoongemaakt, opgeruimd en ofwel weggegooid ofwel ergens netjes bruikbaar gemaakt of opgeborgen. En dan niet achter-het-schot-op-de-zolder-want-daar-ziet-niemand-hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Over troep opruimen, we moeten de kelder, de schuur en voortuin doen. Maar steeds komt er wel iets tussen. Alleen de kelder/schuur doen, is geen optie helaas. Teveel troep om alleen op te ruimen.
Herkenbaar dat verschuiven, kunnen wij ook heel goed!![]()
Owquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed idee, ik moet ook weer eens gaan stofzuigen en dweilen benedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Friet!quote:
quote:
Dat deden wij het eerste jaar ook, daarna ging het fout... En het is ook gewoon lastig opruimen met een nieuwsgierige peuter in de buurt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier geen last van verschuiven - rigoreus wordt er schoongemaakt, opgeruimd en ofwel weggegooid ofwel ergens netjes bruikbaar gemaakt of opgeborgen. En dan niet achter-het-schot-op-de-zolder-want-daar-ziet-niemand-het
Wat, jij laat je afwas meer dan een jaar staan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef wyccie het volgende:
Dweilen is nog niet eens in zicht. Mèn, waarom ben ik niet gewoon netjes en ruim alles meteen op.
Nu ben ik gewoon voor een jaar aan het puinruimen. Om over de afwas maar niet te spreken.
Dankquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Verder is het natuurlijk gewoon patat, omdat je daarmee het produkt omschrijft en niet de bereidingswijze.
Even aangepastquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
En als je een echte mierenneuker bent, dan zeg je patat frites.
Gek genoeg heeft Jair daar weer niet zo'n last van - ongevraagd in allerlei kasjes neuzen, of dingen opendoen om te kijken wat erin zit. Tenminste, wat betreft de zolder... elders is het een ander verhaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
Dat deden wij het eerste jaar ook, daarna ging het fout... En het is ook gewoon lastig opruimen met een nieuwsgierige peuter in de buurt.
Dat laatste is toch ook netjes opbergen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier geen last van verschuiven - rigoreus wordt er schoongemaakt, opgeruimd en ofwel weggegooid ofwel ergens netjes bruikbaar gemaakt of opgeborgen. En dan niet achter-het-schot-op-de-zolder-want-daar-ziet-niemand-het
Ow dat doet Lennon niet. Maar als wij opruimen dan wil hij helpen en loopt ongelooflijk in de weg en vraagt om alles. Daarom maak oik bij voorkeur ook niet meer schoon waar hij bij is. Heb ik de ramen net gelapt, wil hij ook met een doekje. Vervolgens zijn de ramen dan weer vies.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gek genoeg heeft Jair daar weer niet zo'n last van - ongevraagd in allerlei kasjes neuzen, of dingen opendoen om te kijken wat erin zit. Tenminste, wat betreft de zolder... elders is het een ander verhaal
inkop dat soort momenten niet hoor. Het komt ook omdat ik schoonmaken enz al verschrikkelijk vind en dan duurt het nog langer... En ik heb er ook geen geduld voor. Het duurt allemaal zoooo lang.quote:
quote:Als ik hier de ramen net gedaan heb schijt er wel een vogel tegenaan.Geef ik later op dat moment gewoon Mattís een doekje.
In A'dam binnenkort niet meer. Daar komt misschien een verbod op patat. Iedereen dus voortaan maar aan de friet.quote:
Dat waren we alquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In A'dam binnenkort niet meer. Daar komt misschien een verbod op patat. Iedereen dus voortaan maar aan de friet.
Sommige dingen staan inderdaad al een jaar op het aanrecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef iamredleader het volgende:
Wat, jij laat je afwas meer dan een jaar staan?
Ik snap het wel... Alhoewel wij vroeger elke woensdag guldendag hadden bij de cafetaria in de buurt van school. Alle snacks en patat voor 1 gulden. Daar hebben ze goed gedraaid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In A'dam binnenkort niet meer. Daar komt misschien een verbod op patat. Iedereen dus voortaan maar aan de friet.
Met die peuter van mij wordt het echt niet beter/schoner ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige dingen staan inderdaad al een jaar op het aanrecht.![]()
Om eerlijk te zijn heb ik volgens mij sinds het begin van de co-schappen al niet meer echt schoongemaakt. Ik denk ook af en toe dat ik gewoon een burn-out heb, maar even later denk ik weer, doe normaal.![]()
Doe mij twee van die peuters hier, dan mogen ze zo veel schoonmaken als ze willen.
Heb nu een zere rug van het sjouwen van dozen met boeken en oud papier.
Ik heb nieuwe boekenkasten, schoenenkasten, dvd-kasten en kledingkasten nodig. Oftewel: ik moet groter wonen.
Maar ik doe wel natuurlijk graag de leuke dingen, sporten etc. Alleen voor het schoonmaken heb ik geen fut meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat het je af en toe even wat teveel wordt hoor. Lijkt me ook niet raar... Er rust best veel op je schouders.
Dat snap ik helemaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik doe wel natuurlijk graag de leuke dingen, sporten etc. Alleen voor het schoonmaken heb ik geen fut meer.![]()
Ik ben ook geen schoonmaakfan, en gewoon nogal lui wat dat betreft, terwijl ik elders wel altijd een nette werkplek creëer.
Lekker man, een bordje "gefrituurd" met mayonaise.quote:
In het supportershome was deze song vaak te horen (zoals wel meer songs van Bob Marley) en werd het langzaam maar zeker een clublied, omdat iedereen het mee ging zingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM hoe is het lied van Bob Marley "van Ajax" geworden? Komt het uit de supportersgroep?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker man, een bordje "gefrituurd" met mayonaise.
Tijdens je tienerjaren of daarna pas?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
De Tienertoer komt weer terug.
Man, wat heb ik daar vroegah veel gebruik van gemaakt.
Leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het supportershome was deze song vaak te horen (zoals wel meer songs van Bob Marley) en werd het langzaam maar zeker een clublied, omdat iedereen het mee ging zingen.
Inmiddels hebben diverse creatieve figuren zich er al op geworpen en zijn er vele remixen verschenen, van genre Jordanees tot Gabber. De één is beter aan te horen dan de andere...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:
Als ik ga schoonmaken kom ik altijd dingen tegen van Sven die helemaal niet daar horen waar ik ze vind. Vervolgens word ik steeds bozer en bozer tot ik denk: Soemp, doe normaal, heb je je eigen troep weleens gezien.![]()
Maar dus net wéér een leeg pak sap op de grond in de studiekamer, een lege fles cola achter de bank en een lege fles naast het bed. En schuurpaper en autospullen in het keukenkastjeen een laptop van honderd jaar oud op de was.
Ben nu nog even zo:![]()
Was na mijn 18de niet meer nodig. Toen kreeg ik een DOV kaart.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens je tienerjaren of daarna pas?
* nog even een half uurtje langer op kantoor blijft zittenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:
Als ik ga schoonmaken kom ik altijd dingen tegen van Sven die helemaal niet daar horen waar ik ze vind. Vervolgens word ik steeds bozer en bozer tot ik denk: Soemp, doe normaal, heb je je eigen troep weleens gezien.![]()
Maar dus net wéér een leeg pak sap op de grond in de studiekamer, een lege fles cola achter de bank en een lege fles naast het bed. En schuurpaper en autospullen in het keukenkastjeen een laptop van honderd jaar oud op de was.
Verstandigquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* nog even een half uurtje langer op kantoor blijft zitten
Alsof een bakje "aardappel" beter klinktquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker man, een bordje "gefrituurd" met mayonaise.
Je zou het aanrecht ook nog doen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou het aanrecht ook nog doen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Relax!
Wij vinden altijd doekjes/oud papiertjes tussen de bankkussens. Meestal heb ik dat gedaan.
Hier vooral Playmobil zwaardjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
Wij vinden altijd doekjes/oud papiertjes tussen de bankkussens. Meestal heb ik dat gedaan.
En daarom kan ik het aanrecht niet in-oliën! Er is geen ruimte op de keukentafel om alles uit te ruimen!quote:
Als ik in België ben, zeg ik meestal wel friet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Alsof een bakje "aardappel" beter klinkt
Ik niet maar ik snap ook niet waarom dat weggegaan is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef Cobra4 het volgende:
De Tienertoer komt weer terug.
Man, wat heb ik daar vroegah veel gebruik van gemaakt.
En dan moet je Soempie's benen e.o. harsen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef Wiebelkont het volgende:
En dan zul je straks zien, als ik thuiskom staat de harsolie klaar en is de tafel helemaal leeg.
Ach, die baard mag er wel een keertje af tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef Wiebelkont het volgende:
En dan zul je straks zien, als ik thuiskom staat de harsolie klaar en is de tafel helemaal leeg.
Dat doe ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik in België ben, zeg ik meestal wel friet.
Je moet je in het buitenland toch een beetje aanpassen...
Dat deden wij met de eethoektafel... daar staat nu ipv troep/mandjes met troep een aquarium. En het staat zo opgeruimd. Het mandje met troep is verhuisd naar de keukenplank en daar blijft het binnen de perken vwb troep.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef Wiebelkont het volgende:
Je komt een FRITUURZAAK binnen. En snackbar(in Belgie vaak een frituur genoemd). De naam zegt het al. Zo'n beetje alles wat je daar koopt wordt gefrituurd geleverd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Alsof een bakje "aardappel" beter klinkt
Wacht maar, nog een paar weekjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]ik moet soms zo om jullie lachen
We hebben tijdens het klussen tot nu toe niet 1x woorden gehadquote:
Dat hadden wij ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben tijdens het klussen tot nu toe niet 1x woorden gehadik ben vol vertrouwen
Hier staat de naaimachin,e die ik nooit heb gebruikt, op de keukentafel. Die breng ik dus maar naar de kelder.quote:
Onverstandig. Want dan heb je een rotzooi gemaakt en dan ben je óók nog eens te laat thuisquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wij ook niet volgens mij. Maar dan moet ik ook bekennen dat wij niet veel samen heben geklust. We hebben veel laten doen. Wij zochten alleen de benodigheden uit en hielden de planning in de gaten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook niet.
Of wel? Ik weet het niet meer?
Duh, ik heb bijna alles alleen gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook niet.
Als ooggetuigen meld ik slechts kleine uitspatjes(die dus niets voorstellen) en een Wiebel die in volle paniek overbezorgd wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook niet.
Oh ik heb ook eigenlijk nog niet zo heel veel gedaan geloof ik. Schuren, schoonmaken met ammonia, schuren, schoonmaken, verven, that's kinda it.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Duh, ik heb bijna alles alleen gedaan.
En alle goede ideeën kwamen van mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Duh, ik heb bijna alles alleen gedaan.
Waarover ook alweer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ooggetuigen meld ik slechts kleine uitspatjes(die dus niets voorstellen) en een Wiebel die in volle paniek overbezorgd was(overdrijven is een kunst
)
Een trappetje van 1 tree hoog en iets met verf en gevaarlijke stoffen.quote:
Nooit dwars op een keukentrap leunen en zwangere vrouwen mogen geen alkalische stoffen inademen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een trappetje van 1 tree hoog en iets met verf en gevaarlijke stoffen.
quote:
Het keukenmuurtje was haar idee!quote:
En de badkamer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het keukenmuurtje was haar idee!
(helaas ook die schijt-irritante dubbele deurtjes met raampjes in het rechter keukenkastje)
Had je uberhaupt wel alkalische verf en geen acryl? Want volgens mij was dat niet eens duidelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nooit dwars op een keukentrap leunen en zwangere vrouwen mogen geen alkalische stoffen inademen!
Wat nou weer?quote:
Ja, ik moet dan ook ongesteld worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij maakt ook met iedereen ruzie...
Daar hoeven wij toch niet de dupe van te zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik moet dan ook ongesteld worden.
Ik vraag altijd een waterfietsquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je komt een FRITUURZAAK binnen. En snackbar(in Belgie vaak een frituur genoemd). De naam zegt het al. Zo'n beetje alles wat je daar koopt wordt gefrituurd geleverd.
Als je dan binnenkomt en zegt: "Hallo, mag ik een frietje met mayo", dan vraag je om een bakje "gefrituurd met mayo". Eigenlijk zou de uitbater dan moeten vragen: "Wat had u gefrituurd willen hebben?". Je hebt namelijk de keuze uit tientallen produkten die gefrituurd zouden kunnen worden.
Je vraag bij binnenkomst is dus niet duidelijk.
Kom je echter binnen en je vraagt om een "aardappel" dan kan daar geen misverstand over bestaan want die worden maar op 1 manier geleverd: gefrituurd. Het is dus nogal overbodig om dat aan te geven.
Dus...wat vindt je nu logischer?
Ik krijg de mijne niet eens aan de praat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:21 schreef Soempie het volgende:
wyccie, volgens mij haakt B. nog wel.En hier ook een naaimachine ongebruikt...
Zodra de stof er weer is (is besteld) ga ik gordijnen maken voor het keukenraam.
Ik een duikboot. En zo lullen we er gemakkelijk omheenquote:
Lekkahquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg de mijne niet eens aan de praat.
Kapsalon, Mark, kapsalon!
Dat kennen wij hier ook wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekkah
Kennen jullie dat daar dan?
Het gaat hier toch niet over een huddie, he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Over kapsalon gesproken... vanavond komt de kapster weer! Lekker weer wat haar eraf en kleurtje erin.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet over een huddie, he?
Dat doe ik helemaal niet maar het is niet alsof heel Nederland massaal aan de kapsalon is gegaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof het hier een boerengat is, hè.
Een "gay" zou er niet eens van in de buurt willen kom, die moet aan zijn lijn denken. Nou, dan moet je een kapsalon hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef Mark het volgende:
Nee, in Nijmegen is een waterfiets toch meer ingeburgerd dan een kapsalon. Kapsalon vind ik ook zo...,. gay
Ik ken eigenlijk niemand die een waterfiets bestelt. Maar ik ben ook de enige die ik ken die een kapsalon bestelt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef Mark het volgende:
Nee, in Nijmegen is een waterfiets toch meer ingeburgerd dan een kapsalon. Kapsalon vind ik ook zo...,. gay
Natuurlijk wel, zélfs in Enschede.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doe ik helemaal niet maar het is niet alsof heel Nederland massaal aan de kapsalon is gegaan
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:31 schreef Mark het volgende:
Nee, maar de naam. Kapsalon.... Noem het dan vetbom ofzo, dan trekt het volk
quote:Oorsprong
Het gerecht is in 2003 ontstaan toen Nathaniël Gomes, de Kaapverdische [1] eigenaar van de Rotterdamse Kapsalon Tati aan de Schiedamseweg, bij de even verderop gelegen shoarmazaak El Aviva een lunchschotel liet samenstellen met daarin al zijn favoriete ingrediënten. Het werd een regelmatige bestelling, die daarmee de aanduiding 'kapsalon' kreeg.[2] Het gerecht is tegenwoordig erg populair onder jongeren en is in veel Nederlandse en Belgische[3] cafetaria's en shoarmazaken te verkrijgen.
Een pedocure daarentegen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef wyccie het volgende:
Kapsalon is nog altijd beter dan Pedicure.
Een pedicure met satesaus, nee klinkt ook niet. Maar er kan ook weinig tippen aan een Frigantquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef wyccie het volgende:
Kapsalon is nog altijd beter dan Pedicure.
Nee. Tenzij je iemand hebt die geen kapsalon kan maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef Soempie het volgende:
Bij een kapsalon wordt de patat toch klef?
Het is heel lekker maar ook ENORM vet.quote:Lijkt me helemaal niet lekker..
Als alles apart op je bord ligt, prima!quote:
2 Jaar geleden wisten ze op de Leidsestraat in Amsterdam anders niet wat het wasquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef Mark het volgende:
Van mij mag die gore sla er gewoon afblijven. Er is toch niemand in deze wereld die warme sla lekker vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als alles apart op je bord ligt, prima!
Maar alles op zo'n hoop, klef en wel, dat vind ik niks...
Nee, gek genoeg niet. En patat met sweet chilisaus is heerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:32 schreef Soempie het volgende:
Bij een kapsalon wordt de patat toch klef? Lijkt me helemaal niet lekker..
Stamppot ook niks voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Als alles apart op je bord ligt, prima!
Maar alles op zo'n hoop, klef en wel, dat vind ik niks...
Gekke boeren daar. Ik at volgens mij 2 jaar geleden voor het eerst kapsalon.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
2 Jaar geleden wisten ze op de Leidsestraat in Amsterdam anders niet wat het was
Ik laat de sla en de sauzen er pas op doen als de bak uit de oven komt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van mij mag die gore sla er gewoon afblijven. Er is toch niemand in deze wereld die warme sla lekker vindt?
Als Dion Graus een relatie heeft, zal er ook wel een markt zijn voor warme slaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van mij mag die gore sla er gewoon afblijven. Er is toch niemand in deze wereld die warme sla lekker vindt?
Nee, daarom moet het ook niet op een hoop!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh....doe ze die sla er wel eens op voordat 'ie onder de grill gaat dan? Dat bestempel ik direct al als een kutzaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik laat de sla en de sauzen er pas op doen als de bak uit de oven komt.
Eh jawel. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat een fris, knapperig blaadje sla heel lekker is en zo'n gore, kleffe, lauwe prutsla niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef wyccie het volgende:
Ik vidn die warme sla eigenlijk wel prima. Maar Nem, jij lust sowieso geen sla, dus jij mag er niks over zeggen.
Trouwens, als de boel goed heet is, dan wordt je sla alsnog slap en warmquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik laat de sla en de sauzen er pas op doen als de bak uit de oven komt.
Soms wel ja. Maar waar ik het haal gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh....doe ze die sla er wel eens op voordat 'ie onder de grill gaat dan? Dat bestempel ik direct al als een kutzaak
Knoflooksaus zit er bij ons onder de kaas en daarna krijg je nog flesjes saus ernaast.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Soms wel ja. Maar waar ik het haal gelukkig niet.
frietquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:41 schreef wyccie het volgende:
Net zoals met de patat hoeft de sla niet vies klef te zijn
dat noemen we in Den Bosch een supertjequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef Mark het volgende:
quote:
Maar jullie zijn niet goed wijsquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat noemen we in Den Bosch een supertje
Andere varianten zijn ook wel lekker. Kipsalon bv. Met hete kip ipv shoarma of doner.quote:
Ik ookquote:
Doe mij supertje en een breezer ananas...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel primaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Andere varianten zijn ook wel lekker. Kipsalon bv. Met hete kip ipv shoarma of doner.
Dat was een toppertje en een breezer ananasquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mij supertje en een breezer ananas...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat de geplande maaltijd van vanavond (vis, aardappel, worteltjes) een enkeltje gft-bak gaat krijgenlekker patatje oorlog scoren of zo
Het is immers bijna 5 mei.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat de geplande maaltijd van vanavond (vis, aardappel, worteltjes) een enkeltje gft-bak gaat krijgenlekker patatje oorlog scoren of zo
Beide correct, maar ik vond het wel passen zo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was een toppertje en een breezer ananas
En een toppertje was geloof ik de poorman's verion van de Flügel
Erg herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Soempie het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, om de bevalling te bespoedigen, de volgende tips gehoord/gelezen/gekregen:
1. Ananas eten
2. Panne(n)koeken eten
3. Sex
4. Meer sex
5. Sex.
![]()
![]()
What's newquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat wordt weer vroeg naar bed dan (en morgen geen gezeur over moe zijn)
Hoe weet jij dan nou weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Die ananas en pannenkoeken worden zo'n zooitje tijdens de sex...
Een supertje heeft maar 1 frikadelquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En waarom denk je dat wij dit uberhaupt willen weten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, om de bevalling te bespoedigen, de volgende tips gehoord/gelezen/gekregen:
1. Ananas eten
2. Panne(n)koeken eten
3. Sex
4. Meer sex
5. Sex.
![]()
![]()
Behoort men het ananashart niet toe te voegen vanaf stap 3?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:51 schreef iamredleader het volgende:
1. Ananas eten
2. Panne(n)koeken eten
3. Sex
4. Meer sex
5. Sex.
![]()
![]()
Mwah, zullen we daar maar niet al te inhoudelijk op ingaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:53 schreef MadMaster het volgende:
Het lijkt me trouwens niks om 'het' met een zwangere te doen...
een ananasshart? Gadverdammequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Behoort men het ananashart niet toe te voegen vanaf stap 3?
Nee, liever niet...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, zullen we daar maar niet al te inhoudelijk op ingaan?
Kun je inderdaad beter bespreken onder het genot van een pint Guinness.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja of gewoon..eh..niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je inderdaad beter bespreken onder het genot van een pint Guinness.
Jawel, die wil het er zelfs uitgebreid over hebben onder een Guinness.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En ik denk dat zelfs C4 nu niet om pics gaat roepen
Goed plan! Maandagavond ga ik proberen bij de meet te zijn in Utrecht, behoudens het bevallen van Tinuvielquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je inderdaad beter bespreken onder het genot van een pint Guinness.
Volgens mij is dit al genoeg voor een week op de bank als je niet opletquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat "ranzige" verhalen hem niet geheel vreemd zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Jawel, die wil het er zelfs uitgebreid over hebben onder een Guinness.
Ranzig...quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat "ranzige" verhalen hem niet geheel vreemd zijn
Mij ook niet maar dat betekent niet dat ik onder het genot van een biertje eens uitgebreid met iemand wil ouwehoeren over hij hij zijn vrouw ligt aan te duwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat "ranzige" verhalen hem niet geheel vreemd zijn
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ranzig...
Ik krijg nu nog veel ergere beelden binnen...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij ook niet maar dat betekent niet dat ik onder het genot van een biertje eens uitgebreid met iemand wil ouwehoeren over hij hij zijn vrouw ongeboren kind ligt aan te duwen
quote:
als anti conceptiemiddel voor Red? Te laat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Behoort men het ananashart niet toe te voegen vanaf stap 3?
Jong geleerd, oud gedaan..zoiets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ieh, ah. Ik bedenk er zelf nog weer viezere dingen bij.
Ik heb altijd geroepen dat het aangeboren is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kind zal maar in een stuitligging liggen...
Dat heb ik met kijkdoos.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:11 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de term sterrenkijker ook een beetje vies.
Moet je dan ook aan Chriet Titulaer denkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:11 schreef wyccie het volgende:
Ja he?!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:11 schreef wyccie het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*ziet een interessant fröbelprojectje opdoemen...
Kriebelt alleen zo als je naar binnen kijkt
Nou ja, ik weet niet wat jou verteld is..maar wij kennen het gewoon zo:quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja he?!Ik kwam er pas aan het eind van de zwangerschap achter wat er eigenlijk mee bedoeld werd.
Webcam, zaklamp en glijmiddel. Moet lukken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*ziet een interessant fröbelprojectje opdoemen...
Kriebelt alleen zo als je naar binnen kijkt
En dan met koninginnedag op straat? 25 cent om in de kijkdoos te mogen kijken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Webcam, zaklamp en glijmiddel. Moet lukken.
Oh verrek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat jou verteld is..maar wij kennen het gewoon zo:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh verrek.Ik dacht dus aan de ligging van een kindje.
Beter dan de grobbelton denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan met koninginnedag op straat? 25 cent om in de kijkdoos te mogen kijken?
Lijkt me tegenwoordig geen geschikte attractie meer voor kinderen nee.quote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:17 schreef Soempie het volgende:
Oh verrek.Ik dacht dus aan de ligging van een kindje.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nou TM, hier moet je wat mee kunnen voor de volgende TT
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht ik dit topic sluiten, dan zal ik het volgende topic met een passende TT ontsluitenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snapte al niet waarom ze me getagged hadquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn apps waarmee je blijkbaar (ik gebruik ze zelf echt nooit) kunt 'controleren' wie je profiel hebben bekeken oid. En dat heeft Diaan gedaan, ik zou 6x in de afgelopen week haar profiel hebben bekeken. De 'resultaten' kun je dan posten of worden automatisch gepost op je timeline en de mensen die in de resultaten staan worden getagd.
Zo heet het kinderdagverblijf waar Lennon naartoe gaat!quote:
Pics!quote:
quote:en vandaag mag ik naar Chicago
nou de ene zit eigenlijk niet zo mooi, maar de ander is absoluut perfect en daar komen vast nog wel fotos van als mijn haar e.d.ook goed zitquote:
Welke zit niet mooi?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou de ene zit eigenlijk niet zo mooi, maar de ander is absoluut perfect en daar komen vast nog wel fotos van als mijn haar e.d.ook goed zit
De witte met zwarte stippenquote:
Ja, er zitten blijkbaar erg veel mensen op die knopjes te drukken.quote:
Ik zie geeneens knopjes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, er zitten blijkbaar erg veel mensen op die knopjes te drukken.
quote:
Dat was een debiele zomerhit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe mij supertje en een breezer ananas...
[ afbeelding ]
ook kutmuziekquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was een debiele zomerhit.
Dit was echt een zomerhit:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
mocht ik dit topic sluiten, dan zal ik het volgende topic met een passende TT ontsluiten
Maar je eet voor twee. Komt vast goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat wordt een stuitende TT vrees ik...
Ik heb een pizza op en nu heb ik te veel gegeten
Ik blijf me verbazen hoéveel flauwe grappen we in 1 zo'n topic makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat wordt een stuitende TT vrees ik...
Ik heb een pizza op en nu heb ik te veel gegeten
In het bomentopic heb ook wel veel afgezaagde grappen gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoéveel flauwe grappen we in 1 zo'n topic maken
Je gaat toch niet kotsen?quote:
Echt joh? Tinu is wel langer weggeweest naar familie in Duitsland dan, of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond wat extra aandacht aan Jair gegeven. Morgenochtend ga ik naar werk, en zie ik hem misschien pas zondagavond weer, als hij met de rest van de familie terug komt uit Zeelanddan is de langste onafgebroken periode in zijn leven dat ik zonder hem zal zijn geweest
![]()
Ja, afgelopen kerstweekend was ze 2 1/2 dag weg, maar ik was thuis met Jair. Nu gaat Jair 3 dagen weg, zonder onsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt joh? Tinu is wel langer weggeweest naar familie in Duitsland dan, of niet?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond wat extra aandacht aan Jair gegeven. Morgenochtend ga ik naar werk, en zie ik hem misschien pas zondagavond weer, als hij met de rest van de familie terug komt uit Zeelanddan is de langste onafgebroken periode in zijn leven dat ik zonder hem zal zijn geweest
![]()
Mwah, dat moeten we nog maar bezien. Maar het zou wel kunnen, jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Maar dan ga je hem verrassen met een vers broertje of zusje toch?
Dat weet ik niet. Maar het behoort tot de mogelijkhedenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat komt de kleine al dit weekend????
Wel een beetje lullig: ja, je was zo lang weg, we hebben een nieuwe!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Maar dan ga je hem verrassen met een vers broertje of zusje toch?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel een beetje lullig: ja, je was zo lang weg, we hebben een nieuwe!
Hehehe echt iets voor Jimmy Kimmel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heerlijk traumatischquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |