* Merlijn JK brillendoekje geeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Dacht dat de deur hier altijd open stond?
* JK1982 over pijnlijke neus wrijft..
Was het een glazen deur?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Dacht dat de deur hier altijd open stond?
* JK1982 over pijnlijke neus wrijft..
* Merlijn deur opent...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef Egberts het volgende:
de deur staat niet open ... het is nog altijd hetzelfde langwerpige voorwerp
het zegt wel iets over de stand van de scharnieren Maar dat hoort bij het hang en sluitwerk en niet bij de deur ...
Iets wat open en dicht kan dus...quote:deur de; v(m) -en beweegbare afsluiting die toegang geeft tot een gebouw, vertrek, kast enz.: met de ~ in huis vallen zonder inleiding met iets voor de dag komen; de winter staat voor de ~ is ophanden; dat doet de ~ dicht geeft de doorslag; iets achter gesloten ~en behandelen niet openbaar; een open ~ intrappen betogen wat reeds betoogd of bewezen is
nee, in het ziekenhuis, daar hebben ze elektrisce deurenquote:
ik las billendoekjequote:
Ik ben oneenschquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Iets wat open en dicht kan dus...
Dat mag. Maar om iets af te sluiten moet je iets open / dicht kunnen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben oneensch
een deur kan niet open en dicht. Het kan wel ruimtes afsluiten. Maar de deur zelf kan niet open of dicht zijn ...
Tenzij je natuurlijk open anders interpreteerd, dan kan een deur waar je het glas uit haalt een open deur zijn
Als ik een kast voor de deuropening schuif is de ruimte ook gesloten ... en toch maak ik de kast niet open of dichtquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat mag. Maar om iets af te sluiten moet je iets open / dicht kunnen doen.
Dan is de ingang geblokkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:26 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik een kast voor de deuropening schuif is de ruimte ook gesloten ... en toch maak ik de kast niet open of dicht
De kast zit ook niet met een scharnier (of andere bevestiging) vast aan het gat dat je dicht wil maken.. De kast is een op zichzelf staand ding..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:26 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik een kast voor de deuropening schuif is de ruimte ook gesloten ... en toch maak ik de kast niet open of dicht
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:28 schreef Ireth het volgende:
Deze discussie is me nog iets te vroeg hoor....
De kast in het achterhuis wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De kast zit ook niet met een scharnier (of andere bevestiging) vast aan het gat dat je dicht wil maken.. De kast is een op zichzelf staand ding..
En nu ophouden.. Dwarskont!
Wij kunnen er niets aan doen dat het komkommertijd is!quote:
Good morningquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 net pas wakker is:@
Goedemorgen!!
*geen onweer gehoord heeft, of er door de vermoeidheid dwars door heen heeft geslapen*
Ja ik voel me nog wel net zoals gisterochtend, behalve dan dat ik geen last meer heb van mijn buikquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Good morning![]()
*kijkt op klok.. ja het kan nog![]()
hier ook als een roosje door geslapen![]()
maar nog wel brak
Dat is lekkah!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 nergens last van heeft?
Ok, alleen gisteren rond 19.30 even een dipje, maar dat was na een bakkie koffie alweer over..
Haha voel me vandaag rotter dan gister, maar na vandaag is het ook wel weer over.. denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is lekkah!
Ik zei toch al dat ik er nog de hele week last van zou hebben
en dat voor zo'n oud lichaam he??quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 nergens last van heeft?
Ok, alleen gisteren rond 19.30 even een dipje, maar dat was na een bakkie koffie alweer over..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:04 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Haha voel me vandaag rotter dan gister, maar na vandaag is het ook wel weer over.. denk ik
[..]
en dat voor zo'n oud lichaam he??![]()
Komt niet zo over nu ik het terug lees, maar is als compliment bedoeldquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 net pas wakker is:@
Goedemorgen!!
*geen onweer gehoord heeft, of er door de vermoeidheid dwars door heen heeft geslapen*
Wat zie je allemaal voor leuks??quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:18 schreef belle1608 het volgende:
*zit het komende theaterseizoen te bekijken van het theater in Leiden en ziet een heleboel leuks!*
Ohh bah dat is minder fijn jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik had een lekkage op mijn slaapkamer. Straks maar eens kijken waar dat vandaan komt
*dweilt vloer voor Merlijn*quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik had een lekkage op mijn slaapkamer. Straks maar eens kijken waar dat vandaan komt
Nee, bij het raam. Hoorde iets druppen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*dweilt vloer voor Merlijn*
Balen zeg!! Toch niet boven je bed hoop ik
Zei je niet dat je je raam open zou zetten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zei je niet dat je je raam open zou zetten?
Jij bent veel scherper dan dat je moet zijn....quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* Anniequote:
Whahahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ohh ja ik zie het al, jij zit komend theater seizoen in Leidenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* Annie
* Motel Westcoast (voor de 4e keer, met o.a. Mirjam van Twarres)
* Jochem Myjer (heb ik al kaarten voor)
* Soweto Gospel Choir
* The sound of music meezing bioscoop
* Boudewijn de Groot
kan het ook niet helpen dat ik die dingen dagelijks gebruik voor m'n jongens .. dat heb je met nog niet zindelijke peuter en dreumes in huisquote:
Hoor je dat JK? Je bent nu eigendom...quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen dat ik die dingen dagelijks gebruik voor m'n jongens .. dat heb je met nog niet zindelijke peuter en dreumes in huis
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoor je dat JK? Je bent nu eigendom...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen dat ik die dingen dagelijks gebruik voor m'n jongens .. dat heb je met nog niet zindelijke peuter en dreumes in huis
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh ja ik zie het al, jij zit komend theater seizoen in Leiden![]()
* Merlijn Rucky VMmetje doorstuurt om op te werken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
De kast in het achterhuis wel.
* Rucky werk pc oppakt en door het raam mietert. kutding
Ok, ok.. ik ga alweer wat doen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij bent veel scherper dan dat je moet zijn....
Ben alweer terug. Nog een half uurtje, dan ga ik Mini-Me ophalen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, ok.. ik ga alweer wat doen..
Nog een half uurtje, dan pauze..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben alweer terug. Nog een half uurtje, dan ga ik Mini-Me ophalen.
Lekkahquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, ok.. ik ga alweer wat doen..
Nog een half uurtje, dan pauze..
Als je naar Boudewijn de Groot gaat dan wil ik wel graag mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* Annie
* Motel Westcoast (voor de 4e keer, met o.a. Mirjam van Twarres)
* Jochem Myjer (heb ik al kaarten voor)
* Soweto Gospel Choir
* The sound of music meezing bioscoop
* Boudewijn de Groot
Overigens.. ik zei toch dat ik er geen last van hadquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij bent veel scherper dan dat je moet zijn....
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Overigens.. ik zei toch dat ik er geen last van had![]()
Dat was duidelijk, de jongste bloem van het stel dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Overigens.. ik zei toch dat ik er geen last van had![]()
Volgens mij is het gewoon omgedraaid, want ik was daadwerkelijk de jongste en heb er het meeste last vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, de jongste bloem van het stel dus![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat was duidelijk, de jongste bloem van het stel dus![]()
Ja en de gene die het hardste zeurde met zn ouwe lichaam, blijkt uiteindelijk het fitst te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon omgedraaid, want ik was daadwerkelijk de jongste en heb er het meeste last van![]()
Ik zei niet dat die tekst op dat plaatje betrekking heeft.. Die smiley wel, vind het een grappig plaatje..quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat die tekst op dat plaatje betrekking heeft.. Die smiley wel, vind het een grappig plaatje..
Die vind ik dan weer grappig...quote:
dan vang ik jou wel op als het moetquote:
quote:
Nèh, dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef LaPeach het volgende:
Kinders kinders hou het gezellig![]()
[..]
dan vang ik jou wel op als het moet
shit hee! zit je ook niet mee!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef DJMO het volgende:
lekker dan ..
wéér dezelfde storing .. onderdeel moet vervangen worden .. bla bla .. kan ik zeker weer tot volgende week gaan zitten kutten met koud water elke keer als ik de kids moet douchen :/
Je moet het niet eens proberen te volgen het is gewoon onbegonnen werk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef Ireth het volgende:
Echt, eerlijk waar. Dit topic is zo vaak gewoon niet meer te volgen
Sorryquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef Ireth het volgende:
* alvast een biertje koud zet voor JK....quote:
Hee komt JK ook langs, gezelligquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* alvast een biertje koud zet voor JK....
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hi Rucky... * biertje ook klaarzet *quote:
Veel plezier met je kleine meissiequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga offline voor een paar uurtjes. Tot zo...
Have funquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga offline voor een paar uurtjes. Tot zo...
quote:
Als je zaterdag toch zonder kleren door mijn slaapkamer huppelt dan mag je ook wel van mijn douce gebruik maken als het moet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef DJMO het volgende:
lekker dan ..
wéér dezelfde storing .. onderdeel moet vervangen worden .. bla bla .. kan ik zeker weer tot volgende week gaan zitten kutten met koud water elke keer als ik de kids moet douchen :/
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Als je zaterdag toch zonder kleren door mijn slaapkamer huppelt dan mag je ook wel van mijn douce gebruik maken als het moet.
hardloopbroek passen terwijl Rucky op Jan en Geert letquote:
haha cool!! hoop voor je dat hij je pastquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
hardloopbroek passen terwijl Rucky op Jan en Geert let![]()
*knuffel voor Merlijn voor zijn project*quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
STERF! K**** Project! .... IK WIL JE HELPFILE NIET....
zo. dat moest er even uit.
Ik zie het later wel terug via de webcam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
hardloopbroek passen terwijl Rucky op Jan en Geert let![]()
Ow shit, nou begrijp ik waarom Joep staat te piepen in de gang! Die moet ook nog!quote:
*subiet de wc kiestquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie het later wel terug via de webcam.
Lekker, lekker..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
STERF! K**** Project! .... IK WIL JE HELPFILE NIET....
zo. dat moest er even uit.
Fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef DJMO het volgende:
morgenochtend komen ze de ketel maken![]()
wijf belt terug: ja ik kan een afspraak voor u maken tussen NU en zes uur.
ik: ik had u al gezegd dat ik om uiterlijk half drie noodzakelijk de deur uit moet. Iets met een afspraak met een kinderpsychiater.
zij: oh, ja nou voor half drie redden we het sowieso niet, want het onderdeel moet eerst worden opgehaald.zeg dan niet tussen NU en zes, maar tussen drie en zes
domme k*t
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:54 schreef DJMO het volgende:
*gaap ik moet om half vier (pas) bij de psych zijn voor Jan...
heb echt moeite om m'n ogen op te houden
* belle1608 emmer met koud water pakt voor DJMOquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:54 schreef DJMO het volgende:
*gaap ik moet om half vier (pas) bij de psych zijn voor Jan...
heb echt moeite om m'n ogen op te houden
*sorry, was om je wakker te houden en hij staat nog hier, dus ik kan hem ook aan de hond geven (heeft ze wat te drinkenquote:
Je gaat je toch niet voor de trein werpen hoop ik.quote:
Phoe, ja dan snap ik wel dat je wil slapen! *knuf voor jou* en succes zo bij het onderzoek!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef DJMO het volgende:
njah, 'k moet ongesteld worden en dat zorg altijd voor een dip hier. Voor de rest ben ik snds vanmorgen half negen met Geert (en Jan ofc) bij het concentratiebureau geweest (jongeste helemaal volledig goedgekeurd + bmr en meningokokken c vacc. gekregen). Daarna daar boodschappen gedaan, hadden ze niet alles wat ik nodig had. Toen Jan thuis bij de oppas gedropt, boodschappen gaan doen bij de aldi, hadden ze geen sateh, dus kon nog naar de plus ook. eind van de straat kom ik er achter dat ik sap was vergeten, dus nog een keer die winkel in.
Thuisgekomen, aanrecht leeggeruimt, vaatwasser ingeruimd, frituurpan leeggemaakt en schoongemaakt (daar had ik dus heet water voor nodigen kwam ik er achter dat ik dus weer storing had). In de tussentijd vier poepluiers gehad, en mag ik over ca. tien minuten met een ontzettend dwarse en niet luisterende Jan naar de kinderpsych voor onderzoek adhd. Hopelijk laat hij zich daar ook van z'n beste kant zien
![]()
/moe is en wil slapen
/dagboekpost
Hoopt dat JK dat inderdaad niet gaat doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat je toch niet voor de trein werpen hoop ik.![]()
*nog een kop koffie aanbied om de dag door te komenquote:
Wie? Wat?quote:
Jk is morgen vrijquote:
* Egberts zit ook aan een bakje oranje vlaai!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef belle1608 het volgende:
*zit aan de lunch: bakje oranje vla & glas 'nep' seven-up*
of even teruglezen ik had hetzelfde al gepost hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jk is morgen vrij![]()
hij hoefde alleen dinsdag en donderdag te werken
wel opletten he
over 5 daagjes is de vakantie hier voorbijquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:43 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts zit ook aan een bakje oranje vlaai!
nog maar 5 daagjes en dan vakantie =)
Ik kwoot mezelf gewoon nog een keerquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:57 schreef Ireth het volgende:
Hahaha ja zag hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
of even teruglezen ik had hetzelfde al gepost haha
* JK1982 uit het raam kijkt en de trein naar utrecht voorbij ziet razen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hoopt dat JK dat inderdaad niet gaat doen
16.35 officieel, maar eigenlijk moet ik even langer blijven zitten, was een beetje laat..quote:
Succes.quote:
Als je het maar laat JK!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 uit het raam kijkt en de trein naar utrecht voorbij ziet razen..
[..]
16.35 officieel, maar eigenlijk moet ik even langer blijven zitten, was een beetje laat..
Niet volgende week donderdag maar de week erna is het hemelvaart ...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Is er de komende tijd nog een feestdag ofzo ?![]()
5 mei, bevrijdingsfestivalsquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef Merlijn het volgende:
Is er de komende tijd nog een feestdag ofzo ?![]()
Nee hoor, integendeel. Heb alleen 's morgens geen zin om me te haastenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Als je het maar laat JK!
Had je je verslapendas niet zo best!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, integendeel. Heb alleen 's morgens geen zin om me te haasten
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Goedemiddag klantenservice u spreekt met Belle, waarmee kan ik u van dienst zijn*
whahaha ow jee, dan weet je zeker dat je ontslagen wordtquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik kan overigens wel mijn toestel doorschakelen naar jouw mobiel..
* Rucky is wel weer toe aan een bakje koffie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Goedemiddag klantenservice u spreekt met Belle, waarmee kan ik u van dienst zijn*
Nouja, lamaar doen dan..quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
whahaha ow jee, dan weet je zeker dat je ontslagen wordt
*Goedemiddag dhr. Rucky, aan kopje koffie kan over 15 sec. afgehaald worden bij het koffiezetappartaat van uw afdeling. Kan ik nog iets anders voor u regelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky is wel weer toe aan een bakje koffie.
Maak je iets van soep? met een broodje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zit me al een uur af te vragen wat we kunnen eten vandaag... manlief en ik hebben allebei geen trek én nog geen smaak doordat we ziek waren/zijn. Heb ook geen fut om te koken... maar er moet wel gegeten worden...
Haha, succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, lamaar doen dan..
Maargoed, ik ga maar weer even wat doen. Dan kan de rest het tenminste nog een beetje volgen straks/vanavond!
Dat hadden we gisteren al.. (uit een blikje zelfs, was te beroerd om verse te maken!)quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Maak je iets van soep? met een broodje?
hmm okquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren al.. (uit een blikje zelfs, was te beroerd om verse te maken!)
Dat zeg je alleen maar omdat je weet dat ik anders voor de deur sta.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren al.. (uit een blikje zelfs, was te beroerd om verse te maken!)
Geven automaten tegenwoordig ook al liefde?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Rucky het volgende:
Ik kan wel proeven dat de koffie met liefde is gezet.
*Heeft met liefde op de knop van de automaat gedrukt en gezegd dat het lekkerste bakkie van die dag gemaakt moest worden*quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Rucky het volgende:
Ik kan wel proeven dat de koffie met liefde is gezet.
Als je lief tegen ze praat en ze goed behandeld, jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:25 schreef Egberts het volgende:
[..]
Geven automaten tegenwoordig ook al liefde?
gelukkig heb je dan dit topic nogquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:33 schreef DJMO het volgende:
* op de psych zit te wachten.
dat soort dingen duren tijd zo lang :/
Ik wou net zeggen dat ze in dit forum ook wel op de bank mag gaan liggen.quote:
Tussendoor toch wel wat aan mijn werk doen.quote:al is iedereen wel heel erg stil!
Dat dus..quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tussendoor toch wel wat aan mijn werk doen.
Regelmatig dat ik niet verder kan omdat ik op iemand zit te wachten of omdat het opstarten/laden vd software tijd nodig heeft en dan is internet snel aangeklikt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef Egberts het volgende:
Tussen het FOKken! door werken, of was het anderom en FOKte we tussen het werk door.
Ik probeer het laatste, maar in de praktijk is meestal het eerste het gevalquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:52 schreef Egberts het volgende:
Tussen het FOKken! door werken, of was het anderom en FOKte we tussen het werk door.
Zou je niet zeggen..quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik probeer het laatste, maar in de praktijk is meestal het eerste het geval
[..]
Zou je niet zeggen..
Als ik vakantie heb heb ik ook minder tijd om te FOKken!quote:
Ik heb helemaal geen tijd tijdens mijn werk (sta voor de klas)quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:04 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb heb ik ook minder tijd om te FOKken!
Dan ben ik met allemaal andere dingen druk ... als ik aan het werk ben heb ik echter tijd in overvloed
Zet ze gewoon even aan het werk, en dan heb jij tijd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tijd tijdens mijn werk (sta voor de klas)
haha nee, die komen dan bij me staan en nieuwsgierig meekijken en soms al meelezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zet ze gewoon even aan het werk, en dan heb jij tijd..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha nee, die komen dan bij me staan en nieuwsgierig meekijken en soms al meelezen
5-6quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Rucky het volgende:
[..]Wat voor een leeftijd hebeen ze ongeveer?
Kleine ontdekkertjes dus.quote:
Ze kunnen lief zijn bedoel je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jaboevenkoppen, maar wel heel lief
Of ze zijn bang voor je en ben je helemaal geen lieve juf.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee, meestal zijn ze lief en soms ondeugend
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ze zijn bang voor je en ben je helemaal geen lieve juf.
* belle1608 vindt dat geen lieve opmerking!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of ze zijn bang voor je en ben je helemaal geen lieve juf.![]()
Iedereen zal nu ongeveer wel richting huis zittenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:22 schreef belle1608 het volgende:
*vindt dat iedereen nu maar eens klaar moet zijn met werken*
*vindt dat iedereen door moet rijdenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Iedereen zal nu ongeveer wel richting huis zitten
Zonnetje is hier in het zuidenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:30 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft het voor de verandering weer eens koudwaar is het zonnetje?
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*vindt dat iedereen door moet rijden*
Ik ben hier het zonnetje in huis! Die zon buiten is bijzaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Stuur eens ff door naar regio Leiden dan(en een beetje voor jezelf houden he!)
haha stuur dan de hele zon maar deze kant op!quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben hier het zonnetje in huis! Die zon buiten is bijzaak
Net lekker gehaktballen met frites gehad =)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat eten koken
Wat eten jullie vanavond?
Wij: gekrulde macaroni, bolognese pasta saus & geraspte kaas
* belle1608 niet van gehaktballen houdt, wel van frietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:56 schreef Egberts het volgende:
[..]
Net lekker gehaktballen met frites gehad =)
Er zijn dingen in het leven waar je niets aan kan doen ....quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 niet van gehaktballen houdt, wel van friet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
Er zijn dingen in het leven waar je niets aan kan doen ....
Eten wat de pot schaft dus
gelukkig kook ik zelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:01 schreef Egberts het volgende:
[..]
Er zijn dingen in het leven waar je niets aan kan doen ....
Eten wat de pot schaft dus
Ik gelukkig nietquote:
Een gekookt ei aan laten branden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet
De laatste keer dat ik kookte liet ik het ei aanbranden en bakte ik de broodjes te bruin :p
Ook lekker DJMO!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef DJMO het volgende:
hier was het een doodsimpele ham/kiploempia met patat en sate. had al voorzien dat ik niet normaal zou kunnen koken omdat de kids te moe waren om op eten te wachten .. en nu ben ik totally brak
Gelukkig maarquote:
Ahhquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:13 schreef DJMO het volgende:
hier was het een doodsimpele ham/kiploempia met patat en sate. had al voorzien dat ik niet normaal zou kunnen koken omdat de kids te moe waren om op eten te wachten .. en nu ben ik totally brak
'fijn' dat hij zich zo gedraagt als normaal, zodat zij daar kunnen zien dat er inderdaad 'iets' aan de hand zou kunnen zijn!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:19 schreef DJMO het volgende:
An sich wel goed, Hij heeft wel heel duidelijk laten zien dat z'n aandacht maar heel vluchtig te vangen is, dat hij van de hak op de tak springt, dat ik 'm echt moet corrigeren en dat hij dan nog niet luistert. Ook het constant benoemen van wat hij in z'n handen heeft (hij zoekt de bevestiging van z'n gelijk) maar het er over door blijven gaan, ook al heb je al honderd keer gezegd dat hij gelijk heeft .. weglopen nadat je zegt dat hij moet wachten, gewoon z'n eigen gedachten achterna gaat etc etc/
krijg pas over 'enkele weken' de uitslag.
Nee, want dan kan ze niet trainen voor de marathon!! We moeten gewoon doorpraten tot het topic vol is en het volgende topic een andere naam gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef maffemuts het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat we DJMO vast gaan binden aan de stoel... t wordt best fris buiten en om nou de hele tijd de deur uit te vliegen![]()
Hij is nu bij shownieuws.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:36 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 ziet van der Vaart bij DWDD![]()
* belle1608 de andere kant snel op kijktquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Rucky het volgende:
* Rucky kleren uittrekt.
Het is hier warm.
Ik ben even wegeggaan terwijl de kachel hoog stond.
ik zit met m'n kont vastgelijmd vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef maffemuts het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat we DJMO vast gaan binden aan de stoel... t wordt best fris buiten en om nou de hele tijd de deur uit te vliegen![]()
* Papabear bokshandschoenen aan DJMO geeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Rucky het volgende:
Je mag je frustratie ook wel tegen mij uiten hoor.
Bedankt, dan kan ze iig niet haar nagels gebruiken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear bokshandschoenen aan DJMO geeft
Wij kijken zo meteen keuringsdienst van waarde op nl 3quote:
Dan slaap ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef JK1982 het volgende:
Na Hostage op RTL7: the Game
Met Michael Douglas en Sean Penn!
Wat burgerlijk..quote:
Ja sorry, ben thuis hequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat burgerlijk..
Edit: we mogen niet weer het hele topic volspammen hè.. dan maar verder in DM ofzo..
Ik heb nog wel een afwas voor je staan.quote:
dat is niet leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afwas voor je staan.
Die heb ik ook nog wel staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een afwas voor je staan.
Ga je lekker een stukje wandelen of skaten? *krijgt zin om te skaten, misschien morgen maar een stukje doen*quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dat is niet leuk![]()
Heb zin in leuke dingen
Het was te proberen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
dat is niet leuk![]()
Heb zin in leuke dingen
heb net al gewandeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ga je lekker een stukje wandelen of skaten? *krijgt zin om te skaten, misschien morgen maar een stukje doen*
Ja dat wel he, maar dat lukt niet, ik vind alles leuk zolang het geen huishoudelijke klussen zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het was te proberen.Vertel dan maar wat je wel leuk vindt.
Goed bezig!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
heb net al gewandeldstap net binnen
[..]
Ja dat wel he, maar dat lukt niet, ik vind alles leuk zolang het geen huishoudelijke klussen zijn
Ja moet wel he, nu ik dagelijks weinig bezigheid heb.. moet weer ff wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed bezig!
Je kan ook een filmpje kijken? of een spelletje doen?
Wat staat er op de planning morgen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja moet wel he, nu ik dagelijks weinig bezigheid heb.. moet weer ff wat aan gedaan worden![]()
Ja ga zo ff zappen op tv kijken of er wat leuks is en misschien maar vroeg slapen morgen weer zware dag
De tuin bij mij mag ook wel opgeknapt worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef LaPeach het volgende:
Ja dat wel he, maar dat lukt niet, ik vind alles leuk zolang het geen huishoudelijke klussen zijn
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
De tuin bij mij mag ook wel opgeknapt worden.
Je was net op de reclame van beterbedquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja moet wel he, nu ik dagelijks weinig bezigheid heb.. moet weer ff wat aan gedaan worden![]()
Ja ga zo ff zappen op tv kijken of er wat leuks is en misschien maar vroeg slapen morgen weer zware dag
Het is bijna donkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Psych, knopen doorhakken, huisartsquote:
Sterkte dan morgen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Het is bijna donker![]()
dat wil ik best doen, maar dan bij daglicht
[..]
Psych, knopen doorhakken, huisarts
wordt ik toch nog ergens beroemd mee hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je was net op de reclame van beterbed
Je kan ook het huis opruimenI know is huishoudelijk maar wel actief
quote:
dank je welquote:
Goed zo!! Lekkah bezigquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
wordt ik toch nog ergens beroemd mee haha![]()
ja dat is al gebeurdik kon me vanmiddag nog ergens toe zetten dus wat dat betreft
mja ergens moet er een knop om maar na afgelopen weken is dat ff lastig, maar gelukkig ben ik sterk genoegquote:
Dan was dit vast een mooi begin voor je! heerlijk in een opgeruimd huisquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
mja ergens moet er een knop om maar na afgelopen weken is dat ff lastig, maar gelukkig ben ik sterk genoeg
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dan was dit vast een mooi begin voor je! heerlijk in een opgeruimd huis
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Plukken? Dat is meer kappen waarschijnlijk, in dat oerwoudquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ook bij jou kom ik wel plukken hoor zeurpiet
Dan hoop ik dat hij goede verlichting in z'n tuin heeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Plukken? Dat is meer kappen waarschijnlijk, in dat oerwoud![]()
Ik bedoelde trouwens: misschien dat Rucky z'n mouwen opstroopt om in de tuin aan de gang te gaan
Da's waar.. Helaas is dat mooie grind van vandeweek inmiddels weg. Maarja, zat toch zonder vervoer. Balen, want het was echt mooi..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat hij goede verlichting in z'n tuin heeft
maar goed.. plukken, kappen.. goede bezigheids therapie
Tis pas m'n eerste echte momentje dat ik even kon/kan zitten echt... er zit iets in de lucht dat mensen gek en/of ziek maakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed idee..
* JK1982 tweede bakkie pakt..
Gek of ziek? Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tis pas m'n eerste echte momentje dat ik even kon/kan zitten echt... er zit iets in de lucht dat mensen gek en/of ziek maakt.
Staat hier ook op. Lekkere tranentrekkers met die afscheidsbrievenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft slag om Arnhem op staan (nl3)
Dat klinkt inderdaad als een redelijk hectisch dagje, om het maar even voorzichtig uit te drukken..quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef maffemuts het volgende:
K werk met mensen (thuiszorg) en heb deze week bereikbaarheidsdienst naast mijn gewone standaard uren (7:00 tot ± 23:00 bereikbaar zijn enzo) maar echt gebeuren vandaag gewoon rare dingen, mensen die in ziekenhuizen opgenomen worden, ggz-instellingen, clienten die besluiten dat het niet langer meer klikt met hun huishoudelijke hulp en standtepede een andere willen, verplegend personeel die geen greintje teamspirit hebben en weigeren iets over te nemen waar ze practisch langskomen op hun route, waardoor er nu voor 1 injectie een verpleegkundige van 30km verderop via het uitzendbureau onderweg is om het alsnog te doen... en ga zo maar door (was voor mij iets meer dan 130km, vond het dan wel erg laat worden voor client geholpen was en ik weer thuis) etc etc zulke maffe dingen dus. en normaliter is het 'drukjes' en ben je een aantal telefoontjes over een avond verder om ongv. 23:00 nu begon t vanmorgen van 7:00 tot 8:00 al met rare vage ziekmeldingen, en om 17:00 ging de stroom door, met gem. 2 a 3 telefoontjes per 15min. en dan moet je tussendoor nog eten, kids douchen en in bed etc ARGHHHHHH
nog een kleine 8 weken *zen zen zen zen*
Jep, maar wel heel hard gelachen om de stukken daarvoor!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Staat hier ook op. Lekkere tranentrekkers met die afscheidsbrieven
Je gaat toch niet mijn reep chocolade weggeven.quote:
Je deelt hem zelf hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn reep chocolade weggeven.
Een stukje, zei ik.. Eerlijk zullen we zul je alles delenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je gaat toch niet mijn reep chocolade weggeven.
Sowieso lekker om even te douchen. Geniet ervan meid!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik ben ook weer bijtoen iedereen behalve Maffe Muts natuurlijk zo'n beetje vrij was moest ik nog beginnen. Ik kom net thuis :p
Ik heb vandaag antibiotica meegekregen voor de blaasontsteking. En nu ga ik me douchen want ik voel me niet fris... Bah
Fijn dat je iets hebt tegen je blaasontsteking! Geniet en ontspan even lekker onder de douche!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik ben ook weer bijtoen iedereen behalve Maffe Muts natuurlijk zo'n beetje vrij was moest ik nog beginnen. Ik kom net thuis :p
Ik heb vandaag antibiotica meegekregen voor de blaasontsteking. En nu ga ik me douchen want ik voel me niet fris... Bah
Ahh sterkte met je blaasontsteking.. gelukkig heb je er wat voor.. lekker rusten nuquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
vast welquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:49 schreef belle1608 het volgende:
Zal het topic dan toch nog vol komen vanavond?
Ik heb het begin tot nu toe eigenlijk ook al gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goeie film, heb hem al es gezien. Voor vanavond duurt 'ie me ff te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |