* Merlijn JK brillendoekje geeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Dacht dat de deur hier altijd open stond?
* JK1982 over pijnlijke neus wrijft..
Was het een glazen deur?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Dacht dat de deur hier altijd open stond?
* JK1982 over pijnlijke neus wrijft..
* Merlijn deur opent...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef Egberts het volgende:
de deur staat niet open ... het is nog altijd hetzelfde langwerpige voorwerp
het zegt wel iets over de stand van de scharnieren Maar dat hoort bij het hang en sluitwerk en niet bij de deur ...
Iets wat open en dicht kan dus...quote:deur de; v(m) -en beweegbare afsluiting die toegang geeft tot een gebouw, vertrek, kast enz.: met de ~ in huis vallen zonder inleiding met iets voor de dag komen; de winter staat voor de ~ is ophanden; dat doet de ~ dicht geeft de doorslag; iets achter gesloten ~en behandelen niet openbaar; een open ~ intrappen betogen wat reeds betoogd of bewezen is
nee, in het ziekenhuis, daar hebben ze elektrisce deurenquote:
ik las billendoekjequote:
Ik ben oneenschquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Iets wat open en dicht kan dus...
Dat mag. Maar om iets af te sluiten moet je iets open / dicht kunnen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:21 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben oneensch
een deur kan niet open en dicht. Het kan wel ruimtes afsluiten. Maar de deur zelf kan niet open of dicht zijn ...
Tenzij je natuurlijk open anders interpreteerd, dan kan een deur waar je het glas uit haalt een open deur zijn
Als ik een kast voor de deuropening schuif is de ruimte ook gesloten ... en toch maak ik de kast niet open of dichtquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat mag. Maar om iets af te sluiten moet je iets open / dicht kunnen doen.
Dan is de ingang geblokkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:26 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik een kast voor de deuropening schuif is de ruimte ook gesloten ... en toch maak ik de kast niet open of dicht
De kast zit ook niet met een scharnier (of andere bevestiging) vast aan het gat dat je dicht wil maken.. De kast is een op zichzelf staand ding..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:26 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ik een kast voor de deuropening schuif is de ruimte ook gesloten ... en toch maak ik de kast niet open of dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |