ja half China komt toch hierheen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Reflectionne het volgende:
Bijna AIDNog mensen op andere manieren actief met de AID?
Ik heb 6 Chinezen in m'n groepje.. Veel
Ja.. maar zoveel in een groepje is niet zo leuk, slechte verdeling. Actief genoeg jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef maen het volgende:
[..]
ja half China komt toch hierheen?
Ik ga muziek maken en bier drinken, is wel actief genoeg toch?
en tentamens maken![]()
hm ja maar ik denk dat er verhoudingsgewijs sowieso wel meer Chinezen zijn dan andere internationalen, dan krijg je er automatisch meer... maar ze kunnen ook best leuk zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja.. maar zoveel in een groepje is niet zo leuk, slechte verdeling. Actief genoeg jaOok leuk toch?
Ja dat is zo.. ze kunnen zeker leuk zijn, daar hoop ik dan ook maar opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef maen het volgende:
[..]
hm ja maar ik denk dat er verhoudingsgewijs sowieso wel meer Chinezen zijn dan andere internationalen, dan krijg je er automatisch meer... maar ze kunnen ook best leuk zijn
JA NET EEN KOELKASTquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef maen het volgende:
volgens mij hebben ze eindelijk door dat het wel heel koud is in de lebo bieb... zelfs de deuren staan open om het er wat warmer te laten worden.
Ik ben er serieus ziek van geworden. Gedurende de dag steeds meer gaan snotteren, tot mijn loopneus me de bieb uitdreef. En nu thuis, dik verkouden en hoofdpijn en keelpijn. Ja, studeren is goed voor jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Zith het volgende:
[..]
JA NET EEN KOELKAST
Jas meenemen voor in de bieb, jas uittrekken ls je naar buiten gaat.
nou ze hebben zelfs met zn 3en naar de regelaar staan kijken (ja kijken, volgens mij hebben ze niets gedaan), maar blijkbaar is het heel moeilijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ah dat is echt balen.. Stom ook, zo moeilijk moet dat toch niet zijn om te regelen?
Oja! Ik heb alleen al wel 9000 dutch Ebooks (oid) zijn die van jou daar deel van of zijn 't andere (voor zover je weet?)quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef maen het volgende:
ow mooi
wou jij trouwens die boeken nog?
geen idee, die heb ik niet.. denk dat een deel wel hetzelfde zal zijn, maar er zit vast wel wat nieuws tussen. Zullen we ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oja! Ik heb alleen al wel 9000 dutch Ebooks (oid) zijn die van jou daar deel van of zijn 't andere (voor zover je weet?)
Lijkt me goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:42 schreef maen het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik niet.. denk dat een deel wel hetzelfde zal zijn, maar er zit vast wel wat nieuws tussen. Zullen we ruilen?
Ben je aan 't eind van deze week nog hier?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:42 schreef maen het volgende:
[..]
geen idee, die heb ik niet.. denk dat een deel wel hetzelfde zal zijn, maar er zit vast wel wat nieuws tussen. Zullen we ruilen?
ja hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ben je aan 't eind van deze week nog hier?
mwah dat vind ik wel heel erg cru gezegd hoor. Ik heb echt nog wel een leven buiten mijn 2 verenigingen (studenten- en muziekvereniging), ik werk veel, studeer genoeg om andere mensen te zien. Ja ik heb 2 jaar vrijwel dagelijks op de vereniging doorgebracht, maar daardoor heb ik er wel veel goede vrienden. Die zou ik binnen mijn studie niet gekregen hebben. Ik heb nu mijn eigen leventje, zo ingedeeld zoals ik het fijn vind. Met activiteiten op de vereniging, maar ook een heleboel daarbuiten, die ik wel viavia opgedaan heb. Verenigingen openen nou eenmaal heel veel deuren, naar mensen maar ook naar kansen en activiteiten. Ik vind het echt wel een toevoeging. Maar het is zeker geen must, wel een aanrader.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:35 schreef Sodium het volgende:
Wanneer je je niet aansluit bij een studentenvereniging mis je inderdaad het leven van een vereniging, maar sluit je je wel aan, dan mis je mijns inziens het leven daarbuiten. Laat je niet teveel wijsmaken; het is per definitie niet zo dat er buiten het verenigingsleven in Wageningen niets te doen is.
Je hebt gelijk. Misschien was het correcter geweest wanneer ik het iets genuanceerder geformuleerd had: 'dan mis je mijns inziens relatief veel van het leven daarbuiten'. Want hoe je het ook went of keert, de kracht van het verenigingsleven zit 'm nou eenmaal in hechtheid van het contacten binnen de jaarlaag en die contacten worden er niet niet hechter op wanneer je elkaar niet op frequente of hoogfrequente basis ziet of spreekt. In combinatie met de vrij pittige studiedruk, kan het dan maar zo zijn dat er niet heel veel ruimte voor andere dingen over blijft...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:44 schreef maen het volgende:
[..]
mwah dat vind ik wel heel erg cru gezegd hoor. Ik heb echt nog wel een leven buiten mijn 2 verenigingen (studenten- en muziekvereniging), ik werk veel, studeer genoeg om andere mensen te zien. Ja ik heb 2 jaar vrijwel dagelijks op de vereniging doorgebracht, maar daardoor heb ik er wel veel goede vrienden. Die zou ik binnen mijn studie niet gekregen hebben. Ik heb nu mijn eigen leventje, zo ingedeeld zoals ik het fijn vind. Met activiteiten op de vereniging, maar ook een heleboel daarbuiten, die ik wel viavia opgedaan heb. Verenigingen openen nou eenmaal heel veel deuren, naar mensen maar ook naar kansen en activiteiten. Ik vind het echt wel een toevoeging. Maar het is zeker geen must, wel een aanrader.
De handbal vereniging is erg tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef Hurray het volgende:
Ik denk dat het niet echt iets voor mij is, een sportvereniging lijkt me in ieder geval leuker. Misschien ga ik bij Ibex (klimvereniging), dat lijkt me wel cool. Zijn er nog andere sporten die ik moet uitproberen?
Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef Tjado het volgende:
Even een stom vraagje, waar zit gebouw C7 (Chemistry) op de Dreijen precies? Als in, welk gebouw op de Dreijen is het?
Ik moet er maandagochtend om 8:30 zijn namelijk, en om het dan met mn duffe eerste-dag-na-de-vakantie-hoofd te zoeken gaat hem niet wordendaarbij komt ook nog eens dat ik vanuit Utrecht kom (dus om 6:45 mag vertrekken haha)
Aaah ACT. Total mindfuck met academisch niveau van lik-me-vestje. Heb het zelf ook gehad. Tip, laat je niet gek maken en doe gewoon je werk dan komt alles meer dan goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Tjado het volgende:
Thanks! Met screenshot zelfs![]()
Ik doe deze periode ACT. Laatste jaar dus!
Mooi gebouw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Bierie het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:
[ afbeelding ]
Welk vak, BIT toevallig?
De LH, tegenwoordig beter bekend als WURG, heeft een traditie van bijzondere gebouwen.quote:Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef jappas het volgende:
Het Scheikundegebouw (dat gebouw) heeft inderdaad nog wel een oude stijl wat ook echt gebouwd lijkt. In tegenstelling tot sommige andere gebouwen die net een betonblok (Transitorium) of een prefab kleurdoos (Biotechnion) lijken.
Ik heb daar de hele dag rondgelopen dus zou goed kunnenquote:Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Bierie het volgende:
Zeg reflectionne liep jij gisteren niet rond op het forum toevallig? Zag je staan maar ik wist het niet zeker eigenlijk
Voor de bistro op de begane grond dus ook? Ik stond te praten met wat mensen. En ik zat te twijfelen is ze het nou of niet. Maar zo lullig om op een willekeurig persoon af te stappen (zeker als je het niet zou zijn geweest)quote:Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik heb daar de hele dag rondgelopen dus zou goed kunnen
Dit is nu nog alleen ons topicquote:Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef maen het volgende:
haha had je anders verwacht?
volgens mij hebben ook veel het forum hier verlaten..
wquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:35 schreef dralion13 het volgende:
Voor mensen die heel erg van ben & Jerry's houden, nu bij C1000 een bak van 4,5 liter voor 5 euro!
Irritant midden in een practicum.. Ik kwam net aan toen iedereen buiten stond, was gelukkig snel klaarquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Sodium het volgende:
Brandoefening vanochtend op Forum. Middenin het practicum. Gebouw was overigens netjes binnen tien minuten leeg.
Ik zag het vanuit Radix ja. Maar goed dat die enorme regenbui later op de middag na de brandoefening wasquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Sodium het volgende:
Brandoefening vanochtend op Forum. Middenin het practicum. Gebouw was overigens netjes binnen tien minuten leeg.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik zag het vanuit Radix ja. Maar goed dat die enorme regenbui later op de middag na de brandoefening was
Dacht ik ook, nu staat er een bak hier in de vriezerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |