abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115597309
Ghehe zonde
pi_115597954
volgens mij hebben ze eindelijk door dat het wel heel koud is in de lebo bieb... zelfs de deuren staan open om het er wat warmer te laten worden. 8)7
pi_115602719
Wiskunde 2 ging goed :D

Was bijna het zelfde als het proeftentamen

Nu nog statistiek 2 zien te halen, dat gaat beduidend lastiger worden.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_115617381
Bijna AID *O* Nog mensen op andere manieren actief met de AID?

Ik heb 6 Chinezen in m'n groepje.. Veel :o
pi_115617504
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Reflectionne het volgende:
Bijna AID *O* Nog mensen op andere manieren actief met de AID?

Ik heb 6 Chinezen in m'n groepje.. Veel :o
ja half China komt toch hierheen? :P

Ik ga muziek maken en bier drinken, is wel actief genoeg toch? :D

en tentamens maken -O-
pi_115619060
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef maen het volgende:

[..]

ja half China komt toch hierheen? :P

Ik ga muziek maken en bier drinken, is wel actief genoeg toch? :D

en tentamens maken -O-
Ja.. maar zoveel in een groepje is niet zo leuk, slechte verdeling. Actief genoeg ja :) Ook leuk toch?
pi_115619392
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:17 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ja.. maar zoveel in een groepje is niet zo leuk, slechte verdeling. Actief genoeg ja :) Ook leuk toch?
hm ja maar ik denk dat er verhoudingsgewijs sowieso wel meer Chinezen zijn dan andere internationalen, dan krijg je er automatisch meer... maar ze kunnen ook best leuk zijn :P
pi_115619524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef maen het volgende:

[..]

hm ja maar ik denk dat er verhoudingsgewijs sowieso wel meer Chinezen zijn dan andere internationalen, dan krijg je er automatisch meer... maar ze kunnen ook best leuk zijn :P
Ja dat is zo.. ze kunnen zeker leuk zijn, daar hoop ik dan ook maar op :)
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2012 @ 22:27:55 #234
230491 Zith
pls tip
pi_115620121
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef maen het volgende:
volgens mij hebben ze eindelijk door dat het wel heel koud is in de lebo bieb... zelfs de deuren staan open om het er wat warmer te laten worden. 8)7
JA NET EEN KOELKAST

Jas meenemen voor in de bieb, jas uittrekken ls je naar buiten gaat.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115620291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Zith het volgende:

[..]

JA NET EEN KOELKAST

Jas meenemen voor in de bieb, jas uittrekken ls je naar buiten gaat.
Ik ben er serieus ziek van geworden. Gedurende de dag steeds meer gaan snotteren, tot mijn loopneus me de bieb uitdreef. En nu thuis, dik verkouden en hoofdpijn en keelpijn. Ja, studeren is goed voor je :( Ook leuk met tentamen morgen...
pi_115620550
Ah dat is echt balen.. Stom ook, zo moeilijk moet dat toch niet zijn om te regelen?
pi_115620622
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ah dat is echt balen.. Stom ook, zo moeilijk moet dat toch niet zijn om te regelen?
nou ze hebben zelfs met zn 3en naar de regelaar staan kijken (ja kijken, volgens mij hebben ze niets gedaan), maar blijkbaar is het heel moeilijk!
pi_115638135
Is er iemand die tijd en zin heeft om mij wat bijles statistiek 2 te geven voor maandag? :@

Heb net een tentamen gemaakt maar snap er nog werkelijk helemaal niks van en heb maandag mn hertentamen -O-
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_115638885
Sorry aan mij heb je niks
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:19:12 #240
355225 Voodoo_Doll
Wetenschappertje spelen.
pi_115639320
<- "Goed" in statistiek. Maar ben niet in Wageningen, dus aan mij heb je ook niks. :/
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:48:13 #241
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_115640378
al een oproep geplaatst in de sylvatica groep op fb? Ik ben zelf nl ook niet uiterst goed in statistiek en daarbij is het al weer lang geleden. Mocht er nou helemaal niemand kunnen, dan wil ik wel een poging wagen. Ben alleen het weekend niet in Wageningen, dus vandaag of morgen kan dan wel weer wel.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_115645674
Jajaja tas en laatste info binnen! Bijna AID!
pi_115706003
Eerste dag AID was baas, ben nuchter en heel.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_115707391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 02:33 schreef fullmetal het volgende:
ben nuchter
...dan heb je toch iets verkeerd gedaan :P ;)

Veel plezier gewenst aan alle AIDlopers!
pi_115776403
Zo, heerlijk vrij tot 6 uur :) We hebben een leuk groepje :)
pi_115776451
ja, zijn het leuke Chinezen? :P
pi_115776500
Ja :) Ze willen overal aan mee doen en sluiten zich niet met elkaar af maar zijn ook geinteresseerd in de rest enzo
pi_115777017
ow mooi :)

wou jij trouwens die boeken nog?
pi_115777906
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef maen het volgende:
ow mooi :)

wou jij trouwens die boeken nog?
Oja! Ik heb alleen al wel 9000 dutch Ebooks (oid) zijn die van jou daar deel van of zijn 't andere (voor zover je weet?)
pi_115778629
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Oja! Ik heb alleen al wel 9000 dutch Ebooks (oid) zijn die van jou daar deel van of zijn 't andere (voor zover je weet?)
geen idee, die heb ik niet.. denk dat een deel wel hetzelfde zal zijn, maar er zit vast wel wat nieuws tussen. Zullen we ruilen? :P
pi_115778736
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:42 schreef maen het volgende:

[..]

geen idee, die heb ik niet.. denk dat een deel wel hetzelfde zal zijn, maar er zit vast wel wat nieuws tussen. Zullen we ruilen? :P
Lijkt me goed :)
pi_115783063
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:42 schreef maen het volgende:

[..]

Ben je aan 't eind van deze week nog hier?
pi_115783273
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:53 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ben je aan 't eind van deze week nog hier?
ja hoor!
pi_115783289
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef maen het volgende:

[..]

ja hoor!
Doen we 't even een van die dagen :)
pi_115910228
Hoi! Ik heb de AID ook gelopen, en ik vind het echt heel jammer dat het nu voorbij is. Zitten jullie bij een (studenten)vereniging? Want ik hoor dat je anders veel mist, omdat Wageningen zo'n kleine stad is. Ik heb wel erg zin om te beginnen met de studie! Andere mensen die eerste jaar levensmiddelentechnologie zijn?
pi_115913193
Ik was AID mentor! Ik ben wel blij om even rust te hebben, maar het was super leuk! Ik zit niet bij een studentenvereniging en heb niet de ervaring dat je veel mist zonder een vereniging.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:04:16 #257
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_115914261
Ik heb ook niet het idee dat ik zonder studentenvereniging iets gemist heb in mijn studie en sociaal leven. Ik heb veel vrienden overgehouden aan mijn studie. Daarnaast ben ik veel betrokken geweest in mijn studievereniging. Daarbij kan ik lekker genieten van een avondje op de bank.
Het is ook maar net wat voor een persoon jij bent of je wel of niet bij een studentenvereniging wilt. Ik denk dat het je moet aantrekken, maar om nou bij een studentenvereniging te gaan omdat je denkt iets te gaan missen vind ik niet een goede motivatie.
Trotste mama van Ambar
pi_115915781
Wanneer je je niet aansluit bij een studentenvereniging mis je inderdaad het leven van een vereniging, maar sluit je je wel aan, dan mis je mijns inziens het leven daarbuiten. Laat je niet teveel wijsmaken; het is per definitie niet zo dat er buiten het verenigingsleven in Wageningen niets te doen is.
pi_115916112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:35 schreef Sodium het volgende:
Wanneer je je niet aansluit bij een studentenvereniging mis je inderdaad het leven van een vereniging, maar sluit je je wel aan, dan mis je mijns inziens het leven daarbuiten. Laat je niet teveel wijsmaken; het is per definitie niet zo dat er buiten het verenigingsleven in Wageningen niets te doen is.
mwah dat vind ik wel heel erg cru gezegd hoor. Ik heb echt nog wel een leven buiten mijn 2 verenigingen (studenten- en muziekvereniging), ik werk veel, studeer genoeg om andere mensen te zien. Ja ik heb 2 jaar vrijwel dagelijks op de vereniging doorgebracht, maar daardoor heb ik er wel veel goede vrienden. Die zou ik binnen mijn studie niet gekregen hebben. Ik heb nu mijn eigen leventje, zo ingedeeld zoals ik het fijn vind. Met activiteiten op de vereniging, maar ook een heleboel daarbuiten, die ik wel viavia opgedaan heb. Verenigingen openen nou eenmaal heel veel deuren, naar mensen maar ook naar kansen en activiteiten. Ik vind het echt wel een toevoeging. Maar het is zeker geen must, wel een aanrader.
pi_115916720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:44 schreef maen het volgende:

[..]

mwah dat vind ik wel heel erg cru gezegd hoor. Ik heb echt nog wel een leven buiten mijn 2 verenigingen (studenten- en muziekvereniging), ik werk veel, studeer genoeg om andere mensen te zien. Ja ik heb 2 jaar vrijwel dagelijks op de vereniging doorgebracht, maar daardoor heb ik er wel veel goede vrienden. Die zou ik binnen mijn studie niet gekregen hebben. Ik heb nu mijn eigen leventje, zo ingedeeld zoals ik het fijn vind. Met activiteiten op de vereniging, maar ook een heleboel daarbuiten, die ik wel viavia opgedaan heb. Verenigingen openen nou eenmaal heel veel deuren, naar mensen maar ook naar kansen en activiteiten. Ik vind het echt wel een toevoeging. Maar het is zeker geen must, wel een aanrader.
Je hebt gelijk. Misschien was het correcter geweest wanneer ik het iets genuanceerder geformuleerd had: 'dan mis je mijns inziens relatief veel van het leven daarbuiten'. Want hoe je het ook went of keert, de kracht van het verenigingsleven zit 'm nou eenmaal in hechtheid van het contacten binnen de jaarlaag en die contacten worden er niet niet hechter op wanneer je elkaar niet op frequente of hoogfrequente basis ziet of spreekt. In combinatie met de vrij pittige studiedruk, kan het dan maar zo zijn dat er niet heel veel ruimte voor andere dingen over blijft...
pi_115916829
Je moet jezelf ook afvragen of je thuis vrienden hebt en van plan bent ieder weekend naar huis te gaan. Ikzelf heb niet mee gedaan aan de AID omdat ik toch ieder weekend naar huis ga en daar mijn vrienden heb zitten.

Was je vroeger niet zo populair op school of gaan je vrienden van thuis ook studeren dan is een vereniging een gemakkelijke manier om contacten te leggen.

Het ligt maar net aan je persoonlijke voorkeur en je behoefte om nieuwe mensen te leren kennen.
pi_115919203
Maar Hurray overweeg je een van de studentenverenigingen? Je hebt het wel over verenigingen in het algemeen, dan andere verenigingen zijn wel veel vrijblijvender hoor :)
pi_115932879
Ik denk dat het niet echt iets voor mij is, een sportvereniging lijkt me in ieder geval leuker. Misschien ga ik bij Ibex (klimvereniging), dat lijkt me wel cool. Zijn er nog andere sporten die ik moet uitproberen? :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:49:17 #264
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_115942386
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 23:35 schreef Hurray het volgende:
Ik denk dat het niet echt iets voor mij is, een sportvereniging lijkt me in ieder geval leuker. Misschien ga ik bij Ibex (klimvereniging), dat lijkt me wel cool. Zijn er nog andere sporten die ik moet uitproberen? :P
De handbal vereniging is erg tof! :D klein, gezellig, redelijk hecht en iedereen is welkom.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:00:52 #265
367972 Depater
Koning 1ste Klas
pi_116019698
De roeivereniging is ook erg tof! Het is ook voor een deel net een studentenvereniging maar dan met veel minder verplichtingen! al moet je het natuurlijk wel liggen! ;)
Liever een frietje in de mond dan tien op de grond
pi_116035256
Handbal is jammer genoeg niet echt mijn ding. Agro lijkt me wel leuk, maar wat doen ze naast roeien? Elke week samen eten en feesten? Is het eigenlijk mogelijk om door het jaar heen nog bij Agro te gaan, of kan je net zoals andere studentenverenigingen maar 1x in het jaar inschrijven?
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:03:47 #267
367972 Depater
Koning 1ste Klas
pi_116051979
Ja Argo (niet agro :P ) heeft elke dinsdag gewoon het eten en je kan gaan borrelen als je wilt! morgen is de laatste dag om je voor dit jaar in te schrijven bij argo dan kun je die afroeiperiode doen en altijd nog kijken of je door wil. Ook heb je bij argo een lenteperiode, in de lente, waar je ook met vrienden aan mee kan gaan doen. Na een van de 2 periodes kun je altijd kijken of je je wilt inschrijven ;)
http://wsr-argo.nl/
Liever een frietje in de mond dan tien op de grond
pi_116068094
Oh oops. Mij lijkt Argo wel leuk, maar ik denk dat ik maar even tot de lenteperiode wacht. Ik heb echt geen idee hoeveel tijd ik kwijt ben aan de studie en andere dingen. Zijn er veel mensen die pas in de lenteperiode beginnen?

Ik heb in de eerste periode statistiek 1 & 2, is het raadzaam om het boek ''An introduction to statistical methods and data analysis'' te kopen? Ik heb gehoord dat sommigen na het kopen van het boek, het boek 1/2 keer open hebben geslagen, meer niet. Of kan ik het misschien van iemand lenen? :D
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:34:10 #269
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_116068472
het boek is wel handig om te hebben, aangezien je het ook mee mag nemen na het tentamen. Mss mag je het boek van Dralion mag lenen? En anders mp ed. Niemand die dat boek voor de lol in zijn/haar kast laat staan.
Trotste mama van Ambar
pi_116141853
:O

[ Bericht 86% gewijzigd door Reflectionne op 29-08-2012 12:07:32 ]
pi_116229307
Even een stom vraagje, waar zit gebouw C7 (Chemistry) op de Dreijen precies? Als in, welk gebouw op de Dreijen is het?

Ik moet er maandagochtend om 8:30 zijn namelijk, en om het dan met mn duffe eerste-dag-na-de-vakantie-hoofd te zoeken gaat hem niet worden ;) daarbij komt ook nog eens dat ik vanuit Utrecht kom (dus om 6:45 mag vertrekken haha)
pi_116231663
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef Tjado het volgende:
Even een stom vraagje, waar zit gebouw C7 (Chemistry) op de Dreijen precies? Als in, welk gebouw op de Dreijen is het?

Ik moet er maandagochtend om 8:30 zijn namelijk, en om het dan met mn duffe eerste-dag-na-de-vakantie-hoofd te zoeken gaat hem niet worden ;) daarbij komt ook nog eens dat ik vanuit Utrecht kom (dus om 6:45 mag vertrekken haha)
Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:

Welk vak, BIT toevallig?
Profiel opgeheven.
pi_116234806
Thanks! Met screenshot zelfs ^O^

Ik doe deze periode ACT. Laatste jaar dus! *)
pi_116238778
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:05 schreef Tjado het volgende:
Thanks! Met screenshot zelfs ^O^

Ik doe deze periode ACT. Laatste jaar dus! *)
Aaah ACT. Total mindfuck met academisch niveau van lik-me-vestje. Heb het zelf ook gehad. Tip, laat je niet gek maken en doe gewoon je werk dan komt alles meer dan goed ;) Ze proberen het over te laten komen als iets wat stressvol is en extreem hard werken, maar als je het realistisch bekijkt, je niet vatbaar bent voor (gemaakte) stress en zorgt dat je alles volgens schema doet is het een eitje! Succes iig ;)
Profiel opgeheven.
pi_116239204
Thanks :) zo laten ze het inderdaad al overkomen. Maar na vier jaar eens iets anders als college, ik heb er wel zin in ;)
pi_116289742
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Bierie het volgende:

[..]

Als ik mij niet vergis ligt C7 in dit gebouw:
[ afbeelding ]

Welk vak, BIT toevallig?
Mooi gebouw.
Als ik het wel heb is het een van de gebouwen die veel mensen wel willen laten staan.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116358787
Het Scheikundegebouw (dat gebouw) heeft inderdaad nog wel een oude stijl wat ook echt gebouwd lijkt. In tegenstelling tot sommige andere gebouwen die net een betonblok (Transitorium) of een prefab kleurdoos (Biotechnion) lijken ;).
pi_116369182
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:20 schreef jappas het volgende:
Het Scheikundegebouw (dat gebouw) heeft inderdaad nog wel een oude stijl wat ook echt gebouwd lijkt. In tegenstelling tot sommige andere gebouwen die net een betonblok (Transitorium) of een prefab kleurdoos (Biotechnion) lijken ;).
De LH, tegenwoordig beter bekend als WURG, heeft een traditie van bijzondere gebouwen.
Ik vind veel ervan niet mooi, met name als je vanuit Ede komt lijkt de Campus wel opgebouwd uit wrak- en juttershout, maar misschien wordt het over 75 jaar wel mooi gevonden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:12:14 #279
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_116376325
Dan kijk je rechtstreeks aan tegen Lumen en dat is een gebouw waar een groot deel van de omgevingswetenschappen worden gehuisvest. Deze konden natuurlijk niet in niet-milieuvriendelijk gebouw worden ondergebracht he? Het is dat je niet meer zomaar naar binnen kan, maar het is een van de mooiste gebouwen van binnen. Er zitten twee hele mooie binnentuinen in.
Trotste mama van Ambar
pi_116679198
Zeg reflectionne liep jij gisteren niet rond op het forum toevallig? Zag je staan maar ik wist het niet zeker eigenlijk :P
Profiel opgeheven.
pi_116686937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:59 schreef Bierie het volgende:
Zeg reflectionne liep jij gisteren niet rond op het forum toevallig? Zag je staan maar ik wist het niet zeker eigenlijk :P
Ik heb daar de hele dag rondgelopen dus zou goed kunnen :Y
pi_116701801
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:21 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Ik heb daar de hele dag rondgelopen dus zou goed kunnen :Y
Voor de bistro op de begane grond dus ook? Ik stond te praten met wat mensen. En ik zat te twijfelen is ze het nou of niet. Maar zo lullig om op een willekeurig persoon af te stappen (zeker als je het niet zou zijn geweest) :')
Profiel opgeheven.
pi_116717572
Ja, ook daar je hebt me dus wel gezien :) volgende keer me toch maar aanspreken (en dan kijk ik je raar aan omdat ik slecht gezichten onthoud en jou niet herken :+ )
pi_116900699
Ik kom even heel stoer de stilte verbreken hier!

Hoe gaat het met jullie?
pi_116903748
jij durft! :o

gaat goed! Veel te druk alleen, maar vermaak me prima :)
pi_116904033
*O* Reactie! Whoehoe

Denk dat iedereen hier druk is (hoop dat het daarom zo stil is :+) Ik iig wel..
pi_116907989
haha had je anders verwacht? ;)

volgens mij hebben ook veel het forum hier verlaten..
pi_116909160
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 21:00 schreef maen het volgende:
haha had je anders verwacht? ;)

volgens mij hebben ook veel het forum hier verlaten..
Dit is nu nog alleen ons topic :'(
pi_116909760
he gezellig ;)
  maandag 17 september 2012 @ 22:01:14 #290
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_116912195
Boe!
pi_116918739
ik ben er ook!
pi_116919964
Voor mensen die heel erg van ben & Jerry's houden, nu bij C1000 een bak van 4,5 liter voor 5 euro!
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
pi_116934743
}:| Brandoefening vanochtend op Forum. Middenin het practicum. Gebouw was overigens netjes binnen tien minuten leeg.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2012 @ 14:57:24 #294
230491 Zith
pls tip
pi_116935053
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 00:35 schreef dralion13 het volgende:
Voor mensen die heel erg van ben & Jerry's houden, nu bij C1000 een bak van 4,5 liter voor 5 euro!
w
t
f
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116937492
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Sodium het volgende:
}:| Brandoefening vanochtend op Forum. Middenin het practicum. Gebouw was overigens netjes binnen tien minuten leeg.
Irritant midden in een practicum.. Ik kwam net aan toen iedereen buiten stond, was gelukkig snel klaar
pi_116938120
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:50 schreef Sodium het volgende:
Ik zag het vanuit Radix ja. Maar goed dat die enorme regenbui later op de middag na de brandoefening was :P
Profiel opgeheven.
pi_116943966
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Bierie het volgende:

[..]

Ik zag het vanuit Radix ja. Maar goed dat die enorme regenbui later op de middag na de brandoefening was :P
:P Haha, nou, het was inderdaad droog buiten, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Het waaide, het was koud en ik had mijn thermosfles met thee en vest in het lokaal achtergelaten dus stond een beetje te blauwbekken. Daarom, voor als de weergoden meelezen: volgende keer een zonnetje laten schijnen wanneer het brandalarm afgaat...
pi_116962042
Dat verklaart waarom er zo veel mensen buiten stonden toen ik om half 11 aan kwam fietsen (had college in Gaia)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:57 schreef Zith het volgende:

[..]

w
t
f
Dacht ik ook, nu staat er een bak hier in de vriezer :@
Op &lt;a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;&lt;/a&gt; schreef TheFamousMan
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:50:46 #299
135275 placeholder
Desoxyribonuclewattes?
pi_117113259
Hallo. Dat is lang geleden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')