Tijd, datum en locatie aubquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef bioloogje het volgende:
Ik ga het niet halen dit jaar. Maar jullie zijn welkom in Rotterdam hoor.
Tijd en datum... Ik kan bijna altijd tot 3 september, dus zeg het maar. locatie komt dan per pm.quote:
Als er meer mensen tijd en zin hebben om mee te gaan wil ik best langs komen in Rotterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:10 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Tijd en datum... Ik kan bijna altijd tot 3 september, dus zeg het maar. locatie komt dan per pm.
Ooit opgegeven voor een herkansing, waar je niet bent komen opdagen, of waar je je voor hebt afgemeld?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef dralion13 het volgende:
Moet morgen ook maar beginnen met leren voor mijn herkansingen, wiskunde 2 en statistiek 2, niet echt moeilijk, maar de vorige keer niks aan gedaan...
Bij mijn cijfer van statistiek 1 (was een 5 die ik kon laten staan) staat bij eduweb->planning nu withdrawn ipv een 5, iemand enig idee waarom dat er zou kunnen staan?
Druk!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Reflectionne het volgende:
Pompiedomm.. Dit topic is te stil
Ben je met je thesis bezig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef Sodium het volgende:
[..]
Druk!
Ging jij trouwens de AID nou nog een keertje meedraaien, dit jaar, maar dan als Msc-introër?
quote:
Klinkt goed! Is je medemama/papa een bekende of heb je je als losse mama ingeschreven. Wordt vast een gezellige tijd. Wanneer begint de intro eigenlijk weer? Volgende week?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:29 schreef Reflectionne het volgende:
Ik word voor de 3e keer mama, maar nu wel voor het eerst van een msc groepje
Met een vriendinquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef Sodium het volgende:
[..]Bijna goed. Zal je even PM´een.
[..]
Klinkt goed! Is je medemama/papa een bekende of heb je je als losse mama ingeschreven. Wordt vast een gezellige tijd. Wanneer begint de intro eigenlijk weer? Volgende week?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Met een vriendinVrijdag begint 't al, ik heb er zin in!
Vreemd. Heb je de universiteit via studielink gemachtigd om het collegegeld af te mogen schrijven? Vorig jaar ging er bij veel mensen met de (her-)inschrijving/machtiging via studielink iets mis. Je moet je inschrijven en vervolgens de universiteit machtigen om het collegegeld af te schrijven. Dat laatste waren velen vergeten, met als gevolg dat ze niet officieel ingeschreven stonden. Anders even contact opnemen met SSC in Forum.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef Platina het volgende:
Heb nog steeds geen bevestiging van mijn inschrijving, terwijl mijn ex-klasgenoten dit wel al hebben en zelfs al een rooster. Is dat normaal dat het zo lang duurt?
Dat gaat niet, omdat ik in het 4de jaar instroom moet de Universiteit mij inschrijven. Ik zal morgen maar eens bellen hoe het ervoor staatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 06:59 schreef Sodium het volgende:
[..]
Vreemd. Heb je de universiteit via studielink gemachtigd om het collegegeld af te mogen schrijven? Vorig jaar ging er bij veel mensen met de (her-)inschrijving/machtiging via studielink iets mis. Je moet je inschrijven en vervolgens de universiteit machtigen om het collegegeld af te schrijven. Dat laatste waren velen vergeten, met als gevolg dat ze niet officieel ingeschreven stonden. Anders even contact opnemen met SSC in Forum.
Ik heb gebeld, het was allemaal in orde maar ze waren nog niet aan mij toegekomen. We zullen zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef Momo... het volgende:
Soms gaan dingen niet helemaal goed,toen ik me voor mijn eerste jaar inschreef was er iets mis gegaan bij de universiteit. Heb ik er ff achteraan gebeld en toen werd het best snel wel opgelost.
Mooiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:54 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, het was allemaal in orde maar ze waren nog niet aan mij toegekomen. We zullen zien
Uiteindelijk toch maar nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat is je uiteindelijke keuze voor de AID geworden, niet?
Prutser! Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Platina het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch maar niet![]()
* Platina rent snel weg uit dit topic
ja half China komt toch hierheen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Reflectionne het volgende:
Bijna AIDNog mensen op andere manieren actief met de AID?
Ik heb 6 Chinezen in m'n groepje.. Veel
Ja.. maar zoveel in een groepje is niet zo leuk, slechte verdeling. Actief genoeg jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef maen het volgende:
[..]
ja half China komt toch hierheen?
Ik ga muziek maken en bier drinken, is wel actief genoeg toch?
en tentamens maken![]()
hm ja maar ik denk dat er verhoudingsgewijs sowieso wel meer Chinezen zijn dan andere internationalen, dan krijg je er automatisch meer... maar ze kunnen ook best leuk zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja.. maar zoveel in een groepje is niet zo leuk, slechte verdeling. Actief genoeg jaOok leuk toch?
Ja dat is zo.. ze kunnen zeker leuk zijn, daar hoop ik dan ook maar opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef maen het volgende:
[..]
hm ja maar ik denk dat er verhoudingsgewijs sowieso wel meer Chinezen zijn dan andere internationalen, dan krijg je er automatisch meer... maar ze kunnen ook best leuk zijn
JA NET EEN KOELKASTquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef maen het volgende:
volgens mij hebben ze eindelijk door dat het wel heel koud is in de lebo bieb... zelfs de deuren staan open om het er wat warmer te laten worden.
Ik ben er serieus ziek van geworden. Gedurende de dag steeds meer gaan snotteren, tot mijn loopneus me de bieb uitdreef. En nu thuis, dik verkouden en hoofdpijn en keelpijn. Ja, studeren is goed voor jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Zith het volgende:
[..]
JA NET EEN KOELKAST
Jas meenemen voor in de bieb, jas uittrekken ls je naar buiten gaat.
nou ze hebben zelfs met zn 3en naar de regelaar staan kijken (ja kijken, volgens mij hebben ze niets gedaan), maar blijkbaar is het heel moeilijk!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef Reflectionne het volgende:
Ah dat is echt balen.. Stom ook, zo moeilijk moet dat toch niet zijn om te regelen?
Oja! Ik heb alleen al wel 9000 dutch Ebooks (oid) zijn die van jou daar deel van of zijn 't andere (voor zover je weet?)quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef maen het volgende:
ow mooi
wou jij trouwens die boeken nog?
geen idee, die heb ik niet.. denk dat een deel wel hetzelfde zal zijn, maar er zit vast wel wat nieuws tussen. Zullen we ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oja! Ik heb alleen al wel 9000 dutch Ebooks (oid) zijn die van jou daar deel van of zijn 't andere (voor zover je weet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |