Lol, even de video van Droevendaal bekeken. Ehh, zijn dat hippie's? Veganisten?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef maen het volgende:
maar voor droef moet je wel een beetje het type zijn...

Oja de zeppelin... Daar gaan ze de komende weken in Nederland mee meten in de lucht. Kwaliteit, hoeveel van welke deeltjes etc. etc. Gaat heel Nederland door volgens mij. Hoorde er een week geleden iets over op het journaal op de radio. Vloog volgens mij nog best snel dat ding.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:38 schreef dralion13 het volgende:
Dan wordt het hem niet (ze zoeken trouwens ook mensen die er direct komen wonen).
Er vliegt nu een zeppelin boven wageningen

Ga Jappas pestenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, heb niks te doen..Stage is klaar.. nog geen bijbaantje gevonden

Dan ga je maar alvast voor hem koken.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die heeft wel een leven en is er dus niet

Dat doe ik, als goede huisvrouw, uiteraard!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan ga je maar alvast voor hem koken.

ik ben jullie eeuwig dankbaarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef jappas het volgende:
Werden we straks toch opeens benaderd om een bijdrage te doen voor het Prins Bernhard Cultuurfonds. Hallo maen. Vroeg me nog af, gaat die bijdrage in een grote pot of gaat het bijvoorbeeld direct naar de Ontzetting?

Mjah, heb zelf ook tegen de 3 uur reistijd. Sta vanaf 3 januari al bij Idealis ingeschreven maar dat is ook niet van je het. Misschien toch wel doen, die studieschuld komt er toch welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef maen het volgende:
ik heb toen ook een kamer gehad vanaf begin juli. vond zelf het risico te groot om zonder kamer te zitten (ruim 3uur reizen), dus heb toen genomen wat ik kon krijgen. Dan maar 2 maanden extra huur, maar wel zeker van een kamer. Heb je tenminste ook ruim de tijd om er iets leuks van te maken

als ik dat had geweten had ik gisteravond wat extra's gegeven!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:37 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben jullie eeuwig dankbaar
1/3 is voor De Ontzetting, de rest voor het Cultuurfonds. Dus het komt goed terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |