Gekke Idealis..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:19 schreef maen het volgende:
net zo stom als dat internationale Bsc studenten max 1 jaar in hun kamer mogen blijven van Idealis...
Ben ook nu totaal niet kieskeurig, maar kamernet lijkt volledig te zijn overspoeld. Dan maar uit mijn dak gaan op idealis op 22 mei.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef Saxofoontje het volgende:
Ben ook niet te kieskeurig in het begin.. je kunt altijd nog door verhuizen
I'm in!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef Reflectionne het volgende:
Misschien ook wel leuk om een pre-aid meet te doen, bij genoeg geïnteresseerden, beviel me vorig jaar wel goed!![]()
ik kook meer in de gemeenschappelijke keuken dan op mn kamer (die 1x per week...) en die ene avond in de week hooguit dat ik thuis ben vind ik de rust ook wel lekker. Aanspraak genoeg, al dan niet van de 15 huisgenotenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef fullmetal het volgende:
Is dat niet een beetje saai? Woon nu al bijna een jaar op mezelf, god wat mis ik de drukte van 5 man in de woonkamer.
He, Wat een timingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:06 schreef bioloogje het volgende:
Hehe we hebben mijn oude kamertje vorige week net weggegeven. Je was een paar dagen te laat anders had ik er nog voor kunnen zorgen dat je werd uitgenodigd
Welke moeite? Ik heb niets voor je gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 17:19 schreef fullmetal het volgende:
[..]
He, Wat een timing, naja, sowieso bedankt voor de moeite.
Even wat neuronen afgeschoten en een reactie op een toetsenbord ingeramd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Welke moeite? Ik heb niets voor je gedaan
Ik zag vandaag een briefje hangen dat er in droevendaal een kamer vrij is. Kom er zo nog langs, dan zal ik het telefoonnummer enz. even noteren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef fullmetal het volgende:
Hoi, Dames en heren.
Omdat de tijd begint te dringen en ik een beetje in een probleemsituatie kom, wil ik ook hier even een een vraagje neergooien.
Ik ben een nette "eindjaars middelbaar scholier' en wil volgend jaar in Wageningen biotechnologie studeren.
Vanaf mei heeft kamernet een nieuw systeem ingevoerd welke alleen maandelijkse vrij reageren abbo's toestaat. Allemaal leuk en aardig, maar daarna heb ik ook echt maar een paar mail's terug gehad, waarschijnlijk omdat de verhuurder overspoeld wordt met reactie's.
Dus vraag ik hier of jullie zelf of iemand die je kent een mannelijke kamergenoot zoekt? Netjes, kan goed koken, aanzienlijke ervaring op zichzelf wonen.
Lol, even de video van Droevendaal bekeken. Ehh, zijn dat hippie's? Veganisten?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef maen het volgende:
maar voor droef moet je wel een beetje het type zijn...
Oja de zeppelin... Daar gaan ze de komende weken in Nederland mee meten in de lucht. Kwaliteit, hoeveel van welke deeltjes etc. etc. Gaat heel Nederland door volgens mij. Hoorde er een week geleden iets over op het journaal op de radio. Vloog volgens mij nog best snel dat ding.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:38 schreef dralion13 het volgende:
Dan wordt het hem niet (ze zoeken trouwens ook mensen die er direct komen wonen).
Er vliegt nu een zeppelin boven wageningen
Ga Jappas pestenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:25 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nee, heb niks te doen..Stage is klaar.. nog geen bijbaantje gevonden
Dan ga je maar alvast voor hem koken.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die heeft wel een leven en is er dus niet
Dat doe ik, als goede huisvrouw, uiteraard!quote:Op maandag 21 mei 2012 16:19 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan ga je maar alvast voor hem koken.
ik ben jullie eeuwig dankbaarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef jappas het volgende:
Werden we straks toch opeens benaderd om een bijdrage te doen voor het Prins Bernhard Cultuurfonds. Hallo maen. Vroeg me nog af, gaat die bijdrage in een grote pot of gaat het bijvoorbeeld direct naar de Ontzetting?
Mjah, heb zelf ook tegen de 3 uur reistijd. Sta vanaf 3 januari al bij Idealis ingeschreven maar dat is ook niet van je het. Misschien toch wel doen, die studieschuld komt er toch welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef maen het volgende:
ik heb toen ook een kamer gehad vanaf begin juli. vond zelf het risico te groot om zonder kamer te zitten (ruim 3uur reizen), dus heb toen genomen wat ik kon krijgen. Dan maar 2 maanden extra huur, maar wel zeker van een kamer. Heb je tenminste ook ruim de tijd om er iets leuks van te maken
als ik dat had geweten had ik gisteravond wat extra's gegeven!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:37 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben jullie eeuwig dankbaar
1/3 is voor De Ontzetting, de rest voor het Cultuurfonds. Dus het komt goed terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |