haha maar als je uberhaupt wat gegeven hebt zijn we allang blij hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als ik dat had geweten had ik gisteravond wat extra's gegeven!
Jup, iedereen is te verdrietig om te fokken..quote:Op maandag 4 juni 2012 11:31 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Geen Bioloogje meer in Wageningen he
jaquote:Op maandag 4 juni 2012 11:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup, iedereen is te verdrietig om te fokken..
Ik heb geen limbolander gesproken en het landschap is er zeker mooi, dus mij hoor je niet klagenquote:
Exactly my thoughts!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Reflectionne het volgende:
Wat een feest zulke excursies en wat jammer dat wij niet zulke excursies doen
Nope, en ik kan me ook geen plek bedenken waar dat geweest kan zijn. Er is de laatste paar jaar wel het een en ander aan het gebied veranderdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
nog lekker in de drek gestaan onderaan de heuvel in het *graaft in het geheugen* vogelkersen-elzenbos?
toen ik daar stond liep mijn laars vol, nadat een docent zei; ga maar die kant op, en ik een dieper stuk ging staan...
om niet veel later in de holle weg op een zuid helling lekker te verbranden
Was een heerlijke excursie, het warm, zonnig, wat plantjes bekijken. Ik had geen waterdichte schoenen aan (die stonden nog in Groningen) maar heb geen natte voeten gekregen, dus helemaal veilig wat dat betreft. Hele dag wat buiten rondlopen en naar plantjes kijken, kan niet beter toch (stuk leuker dan de hele dag in een muffe snoepfabriek rondlopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:23 schreef Reflectionne het volgende:
Wat een feest zulke excursies en wat jammer dat wij niet zulke excursies doen
best of both...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:38 schreef Reflectionne het volgende:
Hmm :s ook bezig met scriptie dan? Of nog van die rotvakken?
Ik schat de kans eerlijk gezegd klein in...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
Oke, maar kom je wel een keer meeten dan?
yeah het hoogtepunt van het jaar! Tenminste dat vond ik altijd. Alleen gingen wij altijd naar een gezellig scoutinggebouw in Putten en moesten wij zelf koken. Wat trouwens altijd hilarisch was.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:38 schreef dralion13 het volgende:
Morgen flora tentamen en na het weekend 2 weken kamperen in garderen
Goed bezig! volgens mij had ik zelfs die verpest 7 jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:56 schreef dralion13 het volgende:
Een 9.8 op het determinatiegedeelte van flora(0.2 eraf omdat ik per ongeluk verkeerd gekeken heb en de verkeerde familienaam heb opgeschreven... -.-)
Theorie was wat minder
Ook al zo goed bezig! Straks ga ik me nog schamen voor mijn falen in Wageningen...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef Voodoo_Doll het volgende:
/zwaai
M'n internet deed het 5 dagen niet! Traumatische ervaring.
Werkt internet weer, krijg je mailtje, wohoo, 9 voor systems bio tentamen ;D
Zo dan! Petje af. Ik had slechts een 7.5quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef Voodoo_Doll het volgende:
/zwaai
M'n internet deed het 5 dagen niet! Traumatische ervaring.
Werkt internet weer, krijg je mailtje, wohoo, 9 voor systems bio tentamen ;D
Ah kijk eens aan, dat komt goed uit. Dan misschien toch maar er naar toe gaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef maen het volgende:
AID bedoel je? Da's gewoon kennismaken met Wageningen en de uni. Niks afzeiken, da'smisschien bij de verenigingen de bedoeling maar naar mijn ervaring lukt het ze niet echt
En bij de AID zijn verschillen in MSc en BSc groepjes, dus als je je aanmeldt voor een MSc groepje ziet je niet bij de eerstejaars. Je zit ook altijd bij iemand van je eigen studie in de groep, dus je kent als het collegejaar begint altijd iemand.
Hmm oke..quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef maen het volgende:
ik weet van niets... zal er wel niet zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |