De toevoer en alles wordt legaal gemaakt ipv gedoogd dat vind ik een goed idee ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Door de staat gerunde shops een goed idee vinden
1 van de 2 shops in tilbug waar ik gisteren langs reed was dicht, de ander waar het normaliter altijd een gezellige drukte was daar zat gewoon niemand. Diep triest dat de overheid hardwerkende ondernemers op deze manier sloopt.quote:
Ik heb niet het idee dat dit alleen door de babyboomers komt, ook onze blonde conservatieve populist van die andere partij met het woord vrijheid erin draagt ook een heel stuk bij aan deze onzin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:23 schreef Re het volgende:
Zoals iemand zei: babyboomers duwen hun stokpaardjes er nog even door voordat ze met 6 planken gaan stoeien
Maar alsnog moet de klant bij vadertje staat zijn spul kopen. Als vadertje staat iets doet dan duurt het ook niet lang voor ze een database aan willen leggen om drogredenen en dan zit je in dezelfde Big Brother situatie als hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
De toevoer en alles wordt legaal gemaakt ipv gedoogd dat vind ik een goed idee ja.
quote:Waarschuwing Tilburgse coffeeshop waardeloos
De waarschuwing die de Tilburgse coffeeshop Toermalijn vorige week kreeg omdat er wiet werd verkocht aan buitenlanders en omdat er geen ledenlijst was, stelde waarschijnlijk niks voor. Een gemeentewoordvoerster bevestigde vandaag dat het nieuwe lokale beleid nog niet is gepubliceerd zoals het hoort.
Om dit te herstellen hebben de Tilburgse coffeeshophouders donderdag allemaal een aangetekende brief ontvangen over de nieuwe regels, bevestigde ze. Publicatie van het nieuwe beleid staat volgende week gepland in het Tilburgse huis-aan-huisblad.
Toermalijn is uit op een proefproces en hoopte op een strafzaak. Het Openbaar Ministerie heeft echter besloten de overtreding van afgelopen week niet te vervolgen. De coffeeshop moet opnieuw in overtreding om een zaak bij de bestuursrechter af te dwingen.
'Een proefproces moet wel gaan over de inhoud en niet over de procedure', verdedigde de gemeente zich vandaag.
Coffeeshops in Brabant, Limburg en Zeeland mogen sinds dinsdag geen buitenlanders meer toelaten en moeten klanten als lid registreren.
Ja, je kan dan wel die kutsmiley plaatsen bij dit filmpje, maar het is dus wel zoals nu/straks het gaat..quote:
En dat allemaal dankzij de controlefreak mensen die tegenwoordig ons beleid betalen en bij de komende verkiezingen op die lui stemmen. Ik hoop dat ze die pas invoeren in heel het land en dat er dan een mooie dealer in iedere wijk te vinden is zodat de kinders van onder andere nette CDA en VVD mensen op een dag terugkomen bij mama en papa met het schuim op de bek. Meneer de dealer maakt het tenslotte niet uit of je 14 of 30 bent.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, je kan dan wel die kutsmiley plaatsen bij dit filmpje, maar het is dus wel zoals nu/straks het gaat..
Die kinderen kunnen er toch niets aan doen dat hun ouders op zulke kutpartijen stemmen?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de controlefreak mensen die tegenwoordig ons beleid betalen en bij de komende verkiezingen op die lui stemmen. Ik hoop dat ze die pas invoeren in heel het land en dat er dan een mooie dealer in iedere wijk te vinden is zodat de kinders van onder andere nette CDA en VVD mensen op een dag terugkomen bij mama en papa met het schuim op de bek. Meneer de dealer maakt het tenslotte niet uit of je 14 of 30 bent.
Ze zullen er ook niet dood aan gaan itt alcoholquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen er toch niets aan doen dat hun ouders op zulke kutpartijen stemmen?
Of gewoon de hele regering omgooien... het zijn een stel kleuters hier, niks meer over te zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Het slaat gewoon he-le-maal nergens op, dat hier zoveel geld aan wordt verspeeld .. belachelijk.
CDA naar 0 zetels aub.
Er is geen fysieke wietpas.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En hoe zit het nou als je met een joint gespot wordt door een agent.
Moet je dan je wietpas op zak hebben?
Dan ben je strafbaar, zoals je dat eerts ook was.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En hoe zit het nou als je met een joint gespot wordt door een agent.
Moet je dan je wietpas op zak hebben?
Ik denk niet dat het een Duitser past daar gevoelig op te reageren.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:16 schreef octowoof het volgende:
je hoort het de meneer in het filmpje zeggen: kein Ausländer .. brrr, hoe eng klinkt dat dan.
Waardoor wiet eigenlijk juist weer makkelijker verkrijgbaar is,quote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Goed idee die wietpas,eindelijk weer een vrije markt ipv coffeeshops die de dienst uitmaken.
Mensen met korsakov zijn niet zo goed in zulke dingen. En ik ga ervan uit dat bij opstelten dit syndroom zich al flink aan het manifesteren is.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt niet te begrijpen hoe dit er ooit doorgekomen is. Zelfs een blinde met een IQ van een deurklink kan toch bedenken dat dit illegale dealers uitnodigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |