Wtf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef Dastan het volgende:
DM van Ezell aan Dastan 20:45:48
Hoi ik wil jouw kaas wel eens in me voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-debacle
Leuke quote voor Rellie_Rollie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FUCK DEZE VAKANTIE IK MOET VEEL TE VEEL DOEN MAN IK KAN ER NIET MEER TEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan mij deze post niet herinneren.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was toen ook al geen touw vast te knopen aan Etsu.
Dat dacht ik wel, toen Etsu dacht dat hij gehackt was door leellquote:
Dus jullie dachten, we gaan in MLN zitten, daar vinden ze ons nooit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ja xcore, we hadden het niet vaak genoeg over school en studie want daar moesten we het eigenlijk de hele dag over hebben
en nog wat andere kutredenen
we zochten gewoon een dode sc, dit was de eerste die werd gevondenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef xCore het volgende:
[..]
Dus jullie dachten, we gaan in MLN zitten, daar vinden ze ons nooit?
onder een dikke laag stofquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
we zochten gewoon een dode sc, dit was de eerste die werd gevonden
Stel aasgieren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
we zochten gewoon een dode sc, dit was de eerste die werd gevonden
pas een paar maanden ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
overigens google![]()
![]()
mijn android market heet nu google play ofzo
serieus?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
serieus?![]()
bij mij dus pas sinds vandaag
dat sowieso jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan heb je gewoon heel lang geen update van die app gedaan
Kom je Etsu na de zomer stalken in Groningenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:43 schreef Ezell het volgende:
De seinstoring is voorbij. Jeetje, wat goed nieuws. Ook goed dat ik toch niet richting Rotterdam ga. Morgen wel, want Etsu stalken zit in mijn bloed. Verrassingsaanval a la Kaasrol.
Daar komt ik nooit. Lastig stalken zo...quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Kom je Etsu na de zomer stalken in Groningen?
Helaas, kan ik jou niet stalkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar komt ik nooit. Lastig stalken zo...
Haterquote:
qftquote:
het valt mij sinds vandaag pas op, nou je het zegt zeg maar. Ik gebruik het nauwelijks, maar een week of twee geleden was het nog gewoon market bij mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
serieus?![]()
bij mij dus pas sinds vandaag
Geen idee, hoe dit in mn actieve topics komt weet ik ook niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef xCore het volgende:
De vorige bewoners zijn allemaal overleden?
het is een stuk onoverzichterlijker in ieder gevalquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik vind dat google play echt lelijk, is bij mij al maanden zo.
Jij hebt ook een andere layout? Bij mij is alleen de naam anders hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het is een stuk onoverzichterlijker in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:43 schreef Ezell het volgende:
De seinstoring is voorbij. Jeetje, wat goed nieuws. Ook goed dat ik toch niet richting Rotterdam ga. Morgen wel, want Etsu stalken zit in mijn bloed. Verrassingsaanval a la Kaasrol.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er was toen ook al geen touw vast te knopen aan Etsu.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, toen Etsu dacht dat hij gehackt was door leell
quote:
doe dat maar na de zomer, veel leukerquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Gerda zegt:Waarmee kan ik u van dienst zijn?
[...]
Gerda zegt:Heeft u voor mij uw postcode, huisnummer en bankrekeningnummer ter verificatie zodat ik uw gegevens erbij kan zoeken?
U zegt:**** ** / * / *******
Gerda zegt:Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Volgens de medewerker welquote:
Internetheld en alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:30 schreef Ezell het volgende:
Dat blijft ook zo. Ik ben nu onderweg naar m'n werk. Kom zo met de trein langs 071.
Niet erg uitnodigende dm's en allessss. Misschien kom ik over een paar maanden wel langs en allesss. Nieuwe leuke winkels in Rotterdam en allesssss. Vandaag niet genoeg tijd en allessss.quote:
Alsnog Internetheld en allesss.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet erg uitnodigende dm's en allessss. Misschien kom ik over een paar maanden wel langs en allesss. Nieuwe leuke winkels in Rotterdam en allesssss. Vandaag niet genoeg tijd en allessss.
quote:
neequote:
JAquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
vanavond voetbal international
ben net thuisquote:
die zijn dus al op hèquote:
de overstelping van hyves van :quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:08 schreef Etsu het volgende:
wat waren jouw motieven om je hyves te verwijderen?
absoluut, maar hyves stond er helemaal vol van (popups op je eigen pagina, banners links rechts, enorm groot)quote:
Ik heb hem nog, maar ik doe er erg weinig mee. Volgens mij heb ik er iig geen recente foto´s meer op staan. Die staan allemaal op FaceBookquote:
Kan ook gewoon niet komen. Nog makkelijker.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:30 schreef Etsu het volgende:
Wel zsm hoor ezelltje, na de zomer werk ik alleen nog op zondag.
Internetheld en allessss.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ook gewoon niet komen. Nog makkelijker.
quote:
das waar, ik zei niksquote:
Ja, want ik was in m'n uppie. Liep toen toevallig langs de Dam. Vanaf de verhoging bij de AH (shout out naar Etsu, jwt) even naar het grote scherm op de Dam gestaard. Beatrix op het scherm gespot.quote:
lonerrrquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik was in m'n uppie. Liep toen toevallig langs de Dam. Vanaf de verhoging bij de AH (shout out naar Etsu, jwt) even naar het grote scherm op de Dam gestaard. Beatrix op het scherm gespot.
zou ik je hebben gespot op tv?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik was in m'n uppie. Liep toen toevallig langs de Dam. Vanaf de verhoging bij de AH (shout out naar Etsu, jwt) even naar het grote scherm op de Dam gestaard. Beatrix op het scherm gespot.
zeker aan de cameraman gevraagd jou eruit te knippen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Joh. Ik was net klaar met werken.
[..]
Nein.
conformistisch hoorquote:
ik stond wel onder de douche, maakt dat het minder conformistisch?quote:
ligt eraan, stond je woest te trekken ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik stond wel onder de douche, maakt dat het minder conformistisch?
onmogelijk.quote:
waaromquote:
zonde wel, had een stil protest geweest.quote:
ligt eraan of ik er geluid bij had geproduceerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
zonde wel, had een stil protest geweest.
hij valt toch van zn brommer, verder geen schade aan zn brommer. dus ik zie zn probleem niet zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn voor zijn reactie.
diens gezondheid eerderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou eerder bang zijn voor zijn reactie.
die brommer valt dan toch ook klaphark, en zo niet had ie in de versnelling afgeslagen = slecht voor koppelingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij valt toch van zn brommer, verder geen schade aan zn brommer. dus ik zie zn probleem niet zo
trustquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
maarja trusten, wekker over 5 uurtjes allleeesssss
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
schijt aan de koppeling, gewoon oproken net als dat wijf bij de allerslechtste chauffeur van nederland
te briljant gewoonquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef leeell het volgende:
[..], ik vind dat zo een geweldig programma
en terecht, alle vergeten tomosjes puchs yamahas sachs kreidlers zundapps hondasquote:
als het goed is komt er nog wel water uit de kraanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef Etsu het volgende:
ik heb zin in iets te zuipen, maar heb niets in huis en alles is dicht
tipsz?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als het goed is komt er nog wel water uit de kraan
niet betaaldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als het goed is komt er nog wel water uit de kraan
zou jij wel willen he, ouwe viespeukquote:
wrm zeg je dit? nu weet leeell tquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zou jij wel willen he, ouwe viespeuk
is ook weer zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:43 schreef leeell het volgende:
omdat je brakker ben als je weinig slaapt dan niet (korte termijn zeker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |