SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
boosquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:41 schreef Furdinand het volgende:
stomme niet 2 keer achter elkaar kunnen posten ding.
kusquote:
soms maak je me bangquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zo leert hij het sneller af. Net als foutief gedrag corrigeren met een stroomstoot, corrigeer jij hem met vernedering.
ik ook onlinequote:Op donderdag 3 mei 2012 01:45 schreef Furdinand het volgende:
I used to play skyrim but then i took a girlfriend to my life.
Ach PC heeft toch gratis mods en is op alle manieren superieur aan de console versie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:45 schreef Rezania het volgende:
Skyrim-DLC 'Dawnguard' komt deze zomer
Eerst een maand exclusief voor de Xbox360.Kut Microsoft.
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach PC heeft toch gratis mods en is op alle manieren superieur aan de console versie.
inderdaad je kan zoveel shit veranderenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach PC heeft toch gratis mods en is op alle manieren superieur aan de console versie.
hihi cutequote:Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
I used to be married to him, but then he took an arrow to the knee.Then I met Cosmo.
Toch wel doen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:49 schreef Snowbells het volgende:
Rez waarom ben jij niet meer in het skyrim topic
Omdat ik Skyrim sinds januari al niet meer heb gespeeld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:49 schreef Snowbells het volgende:
Rez waarom ben jij niet meer in het skyrim topic
Schaam je diepquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik Skyrim sinds januari al niet meer heb gespeeld.
Ik heb 'm onlangs nog gehaald.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:51 schreef Furdinand het volgende:
nog maar 70 posts en dan ben ik geen noob meer.
welke danquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb 'm onlangs nog gehaald.
Eigenlijk wel eerder als ik andere accounts erbij optel
Nee.quote:
PtR de grootste, en nog een hoop kleinere.quote:
Ga mods installerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Na 300 uur had ik even geen motivatie meer, misschien ergens in de zomervakantie.
Toen ik de 300 had gehaald waren er nog maar weinig.quote:
Ja, dikke hardstyle uit mijn surround system, volume op max, 240km/h met dat bakkie, even ¤10,- aan wiet verkopen, jwtz.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:02 schreef Trollscience het volgende:
Jij bent meer iemand die veel geluid maakt?
En in bed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dikke hardstyle uit mijn surround system, volume op max, 240km/h met dat bakkie, even ¤10,- aan wiet verkopen, jwtz.
Nee man, wat lul je nou, ik zit gewoon in mijn Audi A4 op de A120.quote:
En je tenen? Slapen die ook nog?quote:
Ik heb ook zonnebank genaamd strand. Maar 200 meter voor mijn huis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:26 schreef Rezania het volgende:
Zelfbruiner?Ga gewoon onder de zonnebank?
Jonguh, ik ga toch niet tussen allemaal rare Kattukkers zitten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb ook zonnebank genaamd strand. Maar 200 meter voor mijn huis.
Noem je mij nou raa- ja okéquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jonguh, ik ga toch niet tussen allemaal rare Kattukkers zitten?Ik heb gewoon een zonnebank op mijn zolder.
Ben ik het ook wel mee eens.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:35 schreef Rezania het volgende:
Kijk, Sassem daarentegen, wat een bazendorp.
Allebei baggerquote:
Alles in de omgeving is eigenlijk bagger.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:34 schreef HappyBob het volgende:
Computerspelletjes adoreren
Just saying.
Inb4 domme wowflikkersplaatjequote:Op donderdag 3 mei 2012 04:34 schreef HappyBob het volgende:
Just saying.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:34 schreef HappyBob het volgende:
Just saying.
Ben je een kat en heb je 9 levens dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil geen leven zonder jou en als ik kon kiezen, koos ik negen keer voor jouuuu
quote:
Ik kijk Kees en Coquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je een kat en heb je 9 levens dan?
[..]
haiquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je een kat en heb je 9 levens dan?
[..]
op zich wel. maar wekker ging weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nee, werd al weer vroeg wakker
Jij?
[..]
Oh shit, ik dacht dat je mij bedoelde
ik game nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet skyrim nog steeds omzetten in zo een programma om het te spelen.
Ik moet eigenlijk helemaal niets bedenk ik mij net.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet skyrim nog steeds omzetten in zo een programma om het te spelen.
dan heb je nog weekend..quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen nog een dagje toch.
Dan is mijn vakantie weer voorbij, zucht..
Ik speel alleen de sims 3. Zodat ik mijzelf na kan maken en de virtuele slet kan uithangen en een succesvolle baan kan krijgen.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik speel alleen de sims 3. Zodat ik mijzelf na kan maken en de virtuele slet kan uithangen en een succesvolle baan kan krijgen.
Goedemorgen
Dat kan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Flippiee, ik heb een foto van jou gezien
geef !quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Flippiee, ik heb een foto van jou gezien
want irl lukt dat niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik speel alleen de sims 3. Zodat ik mijzelf na kan maken en de virtuele slet kan uithangen en een succesvolle baan kan krijgen.
Goedemorgen
maar is wel lekkerquote:
waarom niet? is toch leuk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vervelend dat ik volgende week nog een week vrij heb![]()
Klasseuitje naar Parijs: 12 uur in de bus -> mij niet gezien.
huiswerk maken kun je nu ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het mag van flips
[..]
Lekker huiswerk maken ja
Nee. Ten eerste weet ik niet om wat voor een foto het gaat. Ten tweede als dan toch om mijn mening gevraagd wordt of het wel of niet mag. Dan niet verspreiden.quote:
Anders had ik niet hier gezeten.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet? is toch leuk?
[..]
huiswerk maken kun je nu ook
en flipsje, mag A-J mij jouw foto laten zien?
Mag ik mee?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
Vervelend dat ik volgende week nog een week vrij heb![]()
Klasseuitje naar Parijs: 12 uur in de bus -> mij niet gezien.
Daarom zei ik ook als het mag, maar het is duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste weet ik niet om wat voor een foto het gaat. Ten tweede als dan toch om mijn mening gevraagd wordt of het wel of niet mag. Dan niet verspreiden.
[..]
Anders had ik niet hier gezeten.
ohwquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Ten eerste weet ik niet om wat voor een foto het gaat. Ten tweede als dan toch om mijn mening gevraagd wordt of het wel of niet mag. Dan niet verspreiden.
[..]
Anders had ik niet hier gezeten.
Neem je zo'n pilletjequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nee dat is niet leuk als je snel wagenziek wordt.Beter een week vrij chillen.
En ja van mij mag je mee. Weet wat je zegt met dat stel borderline figuren, (grafische opleiding)
ik vond het niet zo heel geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga jaarlijks naar Parijs. Wat een prachtige stad
en dit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar kom op Parijs
Daar wonen Fransen, dat is nog erger dan Italianen![]()
Par le vous deux biere, kalt bitte.
+ al die Italiano wagens op de weg. Maar dat doet de dames meestal weinig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het niet zo heel geweldig
[..]
en dit.
maar rome is dan wel weer een prachtige stad
Ieder zijn mening toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het niet zo heel geweldig
[..]
en dit.
maar rome is dan wel weer een prachtige stad
inderdaad oversteken in rome: rood of groen maakt totaal geen verschilquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
+ al die Italiano wagens op de weg. Maar dat doet de dames meestal weinig.
Ze rijden daar trouwens als gekken.
Maar: Frankrijk + Italie = goed vertoeven in de vakantie. Lekker burgelijk![]()
mijn mening dit jaar is dat ik niet op vakantie gaquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn mening dit jaar is dat ik niet op vakantie ga
wil nog een paar lange weekendjes weg, nog een paar grote festivals en een nieuwe laptop, dus vakantiegeld gaat er toch wel aanquote:
Kiten is een dure hobby , nieuwe hardloopschoenen is ook monsterlijk duur. Alles duur. Studenten levenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil nog een paar lange weekendjes weg, nog een paar grote festivals en een nieuwe laptop, dus vakantiegeld gaat er toch wel aan
zo vaak als dat jij op vakantie gaat (of eigenlijk zou gaan) kan ik niet betalen
Welke festivals wil je heen? Ik baal eigenlijk alleen van Tomorrowland dat ik daar geen kaartjes voor heb.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil nog een paar lange weekendjes weg, nog een paar grote festivals en een nieuwe laptop, dus vakantiegeld gaat er toch wel aan
zo vaak als dat jij op vakantie gaat (of eigenlijk zou gaan) kan ik niet betalen
weet ik nog niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke festivals wil je heen? Ik baal eigenlijk alleen van Tomorrowland dat ik daar geen kaartjes voor heb.
Zou gaan, inderdaad.
Barcelona zit er niet meer in. Aangezien ik in de zomerperiode wil en mijn mama en ik niet meer tegelijk vrij zijn.
Zomervakantie valt hoog uit dus Londen zit er ook niet in.
Ik moet namelijk gerust ook wel op mijn budget letten hoor. Over 1,5 jaar naar Australie en ik wil dan niet eerst nog een jaar moeten werken.
Decibel zit ik ook naar te kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik nog niet.
ik denk decibel en nog een aantal kleinere.
london zal wel duur zijn door de olympische spelen?
ik probeer ook wat geld op te sparen om naar amerika te gaan.
maar als je op jezelf woont gaat sparen toch net iets lastiger dan wanneer je bij je ouders woont..
een aantal vrienden hebben al een weekend kaart, maar we willen misschien met een paar man nog de dag zelf gaan. zo'n weekend overleef ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Decibel zit ik ook naar te kijken.
Ja nouja nu is het duur, najaar al minder.
Dat wil ik wel geloven, ja. Dan besteed je je geld toch anders uit.
Ja studiepunt waard ook geloof ik. Als je in augustus niet gaat, dan moet je in januari. En geloof mij, dat wil je niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippi, jij zit op de hva, was die introweek verplicht?
Woahhh serieus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja studiepunt waard ook geloof ik. Als je in augustus niet gaat, dan moet je in januari. En geloof mij, dat wil je niet.Tenminste dit was bij mij zo.
Wtfquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja studiepunt waard ook geloof ik. Als je in augustus niet gaat, dan moet je in januari. En geloof mij, dat wil je niet.Tenminste dit was bij mij zo.
een studiepunt voor de intro? relaxt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja serieus. En in januari is het ook nog kei koud en dan moet je ook gewoon al die activiteiten doen, die in augustus gedaan worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woahhh serieus.Ipabo praktijken.
Ja beetje idioot wel.quote:
Hier is het dat de school of mensen van de opleiding zorgt/zorgen voor de intro.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een studiepunt voor de intro? relaxt.
intro was bij ons is van de studentenverenigingen de school had hier niks mee te maken
Hahaha shiiit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja serieus. En in januari is het ook nog kei koud en dan moet je ook gewoon al die activiteiten doen, die in augustus gedaan worden.
[..]
Ja beetje idioot wel.
wat is dat dan voor intro dat er niemand wil gaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier is het dat de school of mensen van de opleiding zorgt/zorgen voor de intro.
Opzich snap ik wel dat ze zulke verplichtingen er aan verbinden, anders zou niemand gaan.
bij mij niet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippi, jij zit op de hva, was die introweek verplicht?
Ja, super vervelend. Over een paar jaar wil ik een 2e studie volgen, waarschijnlijk op hbo niveau, en dan mag ik weer dat soort grappen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha shiiit.Ik ben benieuwd.
![]()
Echt wel idioot.Ik dacht dat ik hiervan af was. Maar blijkbaar zijn alle hogescholen zo.
Nou persoonlijk als ik op dat moment had mogen kiezen tussen wel en niet gaan. Dan zou ik niet gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is dat dan voor intro dat er niemand wil gaan?
bij ons was het 3 dagen lol trappen en je leerde meteen je nieuwe klasgenoten kennen
bij mij ook niet dan denk ik, aangezien ik hoorde dat alle verpleegkundigen en fysiotherapeuten etc bij elkaar zitten.quote:
Ga deeltijd doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, super vervelend. Over een paar jaar wil ik een 2e studie volgen, waarschijnlijk op hbo niveau, en dan mag ik weer dat soort grappen doen.
[..]
Nou persoonlijk als ik op dat moment had mogen kiezen tussen wel en niet gaan. Dan zou ik niet gaan.
Ik kan mij nog herinneren dat ik die bus instapte voor dat reisje. Het was zo triest. Iedereen die zat. Die zat tegen het raam aan en naar buiten te kijken. Niemand die al naast elkaar zat.
waarheen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bohbohbohh. Vorig jaar rond deze tijd pakte ik de bus.![]()
![]()
![]()
die zie je toch vaker dan 1x per jaar hoop ik?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zie je toch vaker dan 1x per jaar hoop ik?
of was toen iets bijzonders?
ik dacht al langerquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jawel.
Maar nu zijn we al een jaaarrrr samen.
Ghehe neen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht al langer
maar goed, gefeliciteerd
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jawel.
boh wat lievvvquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle dagen dat we samen zijn is speciaal.
Lievquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle dagen dat we samen zijn is speciaal.
Hard aan het hosselen?quote:
Jij bent ook speciaal hihiquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is speciaal klopt niet trouwens.Zijn speciaal moet het zijn. Boh.
quote:
Goed dat je het zelf had gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is speciaal klopt niet trouwens.Zijn speciaal moet het zijn. Boh.
Jij en Beach?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja toch, allemaal koppels.binnenkort komt er misschien nog een bij
Tof.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Volgens mij hebben mijn benen een bruiner tintje
quote:
Jullie saampjesquote:
Henkie en ik zijn altijd in voor nog iemandquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Henkie en ik zijn altijd in voor nog iemand
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:56 schreef Maringo het volgende:
Als dit toch een Skyrim SC is, dan pleur ik deze hier ff neer:
Leuke vent wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:56 schreef Maringo het volgende:
Als dit toch een Skyrim SC is, dan pleur ik deze hier ff neer:
Piano meesterras.quote:
Alleen als ze LUID zijn.quote:
Ik ben je verloren zusje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is net alsof we een eeneiige tweeling zijn
Haten op luide geluidenquote:
Maar kijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:21 schreef Trollscience het volgende:
Doe ik niet, maar gitaren hoeven niet perse luid te zijn om cool te klinken.
sommige nummers zijn onversterkt/akoestisch zo ontzettend veel beter...quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar kijk
luister
het klinkt geweldig
en dan
wordt het versterkt
waardoor het geweldiger klinkt
There's only one rule in metal: Play it fucking LOUD headbangen ->quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar kijk
luister
het klinkt geweldig
en dan
wordt het versterkt
waardoor het geweldiger klinkt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
There's only one rule in metal: Play it fucking LOUD headbangen ->![]()
ditquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige nummers zijn onversterkt/akoestisch zo ontzettend veel beter...
die bedoelde ik inderdaadquote:
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
die bedoelde ik inderdaad
vegetarian progressive grindcore
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die gast loopt als een boze vader die naar zijn kind toeloopt voor een corrigerende tik.
Schop onder z'n kont kan je krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die gast loopt als een boze vader die naar zijn kind toeloopt voor een corrigerende tik.
Deze zin klopt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schop onder z'n kont kan je krijgen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ik je te pakken krijg.
Ik wou 'm halverwege veranderen maar had geen zin om te backspacen.quote:
twitter:DrPeterThraft twitterde op donderdag 03-05-2012 om 16:38:23Gay men, whilst being penetrated in the missionary position try jamming the heel of your foot into your lover's anus reageer retweet
proberen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:49 schreef Trollscience het volgende:
Ik denk dat ik wel ongeveer snap wat ze bedoelt
Nou dan is dit het perfecte moment om te zeggen dat ik je vorige UI beter vondquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar heb er nooit wat van gezegd. Dit was het perfecte moment daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nou dan is dit het perfecte moment om te zeggen dat ik je vorige UI beter vondIedereeen haat altijd op mijn UI's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was geen hamster.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:56 schreef Trollscience het volgende:
Nee ik vond die met die exploderende hartjes awesomeEn je originele met dat hamstertje
![]()
aardig zijn werkt toch nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
Klik
Hier ben ik uiteraard slachtoffer van geworden
Jaaa klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Konijntje danHad je me een jaar geleden ook al gezegd ofzo
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Haten op Klinker's UIKlinker's en Jan's UI
vat het nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:46 schreef Trollscience het volgende:
twitter:DrPeterThraft twitterde op donderdag 03-05-2012 om 16:38:23Gay men, whilst being penetrated in the missionary position try jamming the heel of your foot into your lover's anus reageer retweet
Krijgen we dat gekut weer. Opbokken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je svp je username wijzigen ? er is maar 1 Dr.Sexy hier in ARG en dat is Cosmo ja !
Moeilijk he, normaal reagerenquote:
quote:
Eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wil je svp je username wijzigen ? er is maar 1 Dr.Sexy hier in ARG en dat is Cosmo ja !
Tja.quote:
Henksquote:
Dit ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt,opbokken zeggen tegen Jan als je maar een dag ofzo meepost.
Zwaar besloten club natuurlijk op een openbaar forumquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt,opbokken zeggen tegen Jan als je maar een dag ofzo meepost.
Sodemieter terug naar je gameSCquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zwaar besloten club natuurlijk op een openbaar forum
![]()
Make mequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sodemieter terug naar je gameSC
Als ik jou was zal ik nu weggaan voordat ze ja afmaken met z'n allenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zwaar besloten club natuurlijk op een openbaar forum
![]()
Maar Cosmo is toch geen doctor?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij en Rez hebben volgens mij doktertje gespeeld
Maar op een piratenschip heet dat dus chirurgijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij en Rez hebben volgens mij doktertje gespeeld
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jawel.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zijn er weer hete mannen in nood Dr.Sexy ?succes
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Telefoons die de laatste twee pagina's pas showen als je reageert.
Grote knuffel voor jou toch.quote:
Link es je steam dan dikkequote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van de tien jurkjes die ik heb, is de helft met een bloempjesmotief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |