Zeg het hemquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je hebt altijd kut opmerkingen,
je bent gewoon een racist.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:09 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Als ik werkelijk een racist was had ik die Turkse jongen in de eerste plaats niet geholpen maar nog verder inelkaar getrapt.
En overigens staat het een ieder vrij om kutopmerkingen te hebben.
En noem maar 1 opmerking van mij waaruit jij kan hard maken waaruit blijkt dat ik een racist ben.
Dit hele topicquote:Toen ik terug uit mijn werk kwam zag ik een Turkse jongen met zwalken over straat die er gehavend uitzag en hij wenkte mij te komen. Het was niet echt een type waar je snel contact mee wilde maken aangezien hij er wat vercrackt uitzag, zo'n
iemand die je snel in de criminele categorie zou plaatsen.
Het feit dat hij er vercrackt uitzag en iemand was waar je niet snel mee contact wil maken zegt absoluut niets over de etnische achtergrond van iemand het zou net zo goed een Nederlander kunnen zijn waarover ik dit zou zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Dit hele topic
De een slaat de ander dood in disco
Ik denk dat de kans klein is dat er een inhoudelijke reactie of onderbouwing komt.quote:
TS heeft een obsessie met Turken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:19 schreef moonobserver het volgende:
Turk Turk Turk Turk Turk Turken Turk Turk
lees dan het verhaal en dan vooral de voorlaatste alineaquote:Op donderdag 3 mei 2012 07:44 schreef Piye het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je nou spijt hebt. Je hebt iemand geholpen, hij heeft je de volgende dag nog bedankt, maar toch vind je dat je hem beter niet had kunnen helpen?
ik zou dan omdraaien en weglopen. Opbokken met die junksquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef moonobserver het volgende:
Ik vroeg aan hem wat er precies gebeurt was en hij vertelde een vaag verhaal over coke in zijn neus en dat ze iets afgepakt hadden en dat hij knock out in de bosjes had gelegen en nu weer bij was gekomen.
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik snap die voorlaatste alinea simpelweg niet. Het is niet alsof die jongen uiteindelijk die buurtkroeg heeft overvallen of zo. Hoezo schaamt TS zich dat hij hen met die gast heeft opgezadeld? Zij waren toch bereid hem te helpen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
lees dan het verhaal en dan vooral de voorlaatste alinea
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik snap die voorlaatste alinea simpelweg niet. Het is niet alsof die jongen uiteindelijk die buurtkroeg heeft overvallen of zo. Hoezo schaamt TS zich dat hij hen met die gast heeft opgezadeld? Zij waren toch bereid hem te helpen?
ja maar ik zou ook een gevoel hebben van "kut, ik kom binnen, gezellige kroeg gezellige boel aardige mensen, ik laat dat joch daar achter en die kroeg heeft ineens een probleem en de politie moest er aan te pas komen."quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik snap die voorlaatste alinea simpelweg niet. Het is niet alsof die jongen uiteindelijk die buurtkroeg heeft overvallen of zo. Hoezo schaamt TS zich dat hij hen met die gast heeft opgezadeld? Zij waren toch bereid hem te helpen?
Misschien ligt het dan aan hoe wij het interpreteren. Bij het stuk dat de politie gebeld werd ging ik er namelijk vanuit dat ze simpelweg direct de politie hebben gebeld omdat die jongen in elkaar was geslagen en niet omdat hij zo'n stennis schopte, maar dat zou het wel kunnen zijn ja. Dat maakt het al wat begrijpelijker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja maar ik zou ook een gevoel hebben van "kut, ik kom binnen, gezellige kroeg gezellige boel aardige mensen, ik laat dat joch daar achter en die kroeg heeft ineens een probleem en de politie moest er aan te pas komen."
ik zou me niet meer in de buurt die kroeg kunnen vertonen
volgens mij is dat wat TS bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |