Ja, want daarmee leer je werkwoorden vervoegenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef .Masturbatron. het volgende:
stelletje taalnazi's ga een woordenboek lezen of zo
Dat hoeven de taalnazi's natuurlijk ook helemaal niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, want daarmee leer je werkwoorden vervoegen
en nog meer van dit soort kutopmerkingen.quote:Het was niet echt een type waar je snel contact mee wilde maken aangezien hij er wat vercrackt uitzag, zo'n
iemand die je snel in de criminele categorie zou plaatsen.
Haha. Schandaligquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/369877
Tuuk
[..]
en nog meer van dit soort kutopmerkingen.
Je bent triest.
Is het geen kloon van ikjijallebei? Vertel me niet dat er twee zulke mensen bestaan die graag van die lange nergens opslaande verzonnen verhalen posten...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
Tuuk
[..]
Je bent triest.
Er bestaan dus nog meer van dit soort mensenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is het geen kloon van ikjijallebei? Vertel me niet dat er twee zulke mensen bestaan die graag van die lange nergens opslaande verzonnen verhalen posten...
Ow shitquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er bestaan dus nog meer van dit soort mensen
IS bij wet verboden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hakenkruizen publiceren zijn bij wet verboden.
ach zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hakenkruizen publiceren zijn bij wet verboden.
Meestal is het zo dat de verhalen of nergens op slaan of verzonnen zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is het geen kloon van ikjijallebei? Vertel me niet dat er twee zulke mensen bestaan die graag van die lange nergens opslaande verzonnen verhalen posten...
eigenlijk is het gewoon een typefout, niets om je druk over te maken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef UpsideDown het volgende:
allermachtig wat een knoepert van een spelfout in de TTen dan heb ik de OP nog niet eens gelezen, vrees het ergste
ik heb echt nog veel meer van dit soort verhalen, zijn allemaal sterke verhalen maar het leuke daarvan is dat ze allemaal waar gebeurd zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:33 schreef Schpast het volgende:
Best een leuk verhaal. Jammer dat 't gelul in de ruimte is, maar hier zit een flinke portie moeite in en daarvoor: driewerf hoezee.
Je zit vast in een berperkte visie en laat je te veel meeslepen door je onderbuikgevoelens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
Tuuk
[..]
Je bent triest.
Ik heb dat dus niet gedaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik laat jou ook wel stikken om jouw ethnische achtergrond staatsmongool
Nee, je hebt altijd kut opmerkingen,quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Je zit vast in een berperkte visie en laat je te veel meeslepen door je onderbuikgevoelens.
ik ben redelijk vaak in Turkije geweest en ken redelijk wat Turkse mensen waar ik op goede voet mee sta.
Dat je alles meteen als persoonlijke aanval ziet zegt meer over jou.
Daarnaast is mijn gevoel voor rechtvaardigheid heel sterk, als Turken of Fok een topic reeks mogen krijgen is dat prima maar het vreemde is dat Turken wanneer ze een Nederlander doodslaan geen Turken zijn maar gewoon Nederlanders. Maar wanneer een Turk zich cultureel wil profileren of een prijs in ontvangst neemt dan is het opeens een Turk. Vind je dit zelf niet een beetje krom?
Als ik werkelijk een racist was had ik die Turkse jongen in de eerste plaats niet geholpen maar nog verder inelkaar getrapt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, je hebt altijd kut opmerkingen,
je bent gewoon een racist.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:09 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Als ik werkelijk een racist was had ik die Turkse jongen in de eerste plaats niet geholpen maar nog verder inelkaar getrapt.
En overigens staat het een ieder vrij om kutopmerkingen te maken,als je daar niet tegen kan moet je ook niet in een democratisch land gaan wonen.
En noem maar 1 opmerking van mij waaruit jij kan hard maken waaruit blijkt dat ik een racist ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |