Hij noemt zichzelf in ieder geval een Turk, dan moeten wij hem ook maar een Turk noemen.quote:
Ik vind dat die vriend van hem sowieso dezelfde celstraf moest hebben aangezien hij de oorzaak is van de ruzie.quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef kwiwi het volgende:
Dat had van mij wel 15+ jaar mogen zijn, maar goed.
Nou ja, die was in ieder geval niet zo dom om iemand dood te slaan.quote:Op maandag 23 april 2012 23:58 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Ik vind dat die vriend van hem sowieso dezelfde celstraf moest hebben aangezien hij de oorzaak is van de ruzie.
Nee..quote:Op maandag 23 april 2012 23:53 schreef moonobserver het volgende:
Laatste update: Bekijk op de kaart .ALMELO
Maar wel zo slim om zijn vriend de klus te laten klaren.quote:Op maandag 23 april 2012 23:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, die was in ieder geval niet zo dom om iemand dood te slaan.
Dit ja... Wat een magere straf. Geen intentie om te doden maar het slachtoffer is wel dood omdat hij zijn poten niet kon thuishouden. Bah!quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:02 schreef padlarf het volgende:
Het niet hebben van de intentie om iemand dood te slaan mag wat mij betreft best invloed hebben op de hoogte van de strafmaat, maar 2,5 jaar is wel erg mager hoor.
Ik heb het idee dat die vriend er gewoon nog achteraan is gegaan terwijl het tussen de originele ruziemakers al wat klaar was, die jongen liep tenslotte weg.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Maar wel zo slim om zijn vriend de klus te laten klaren.
Wie is jullie? Volgens mij hebben we hier gewoon een gesprek zonder uberhaupt over ras/afkomst te praten..quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie zijn niet zo negatief over Turken als je je maag kunt vullen met een Turkse pizza. Maar goed, die is dan ook heel goedkoop, en dat is de welbekende zwakke plek.²
Idd, want als dat niet zo was zouden de gehele reeksen van Turken op FOK overbodig zijn aangezien er vrijwel geen een bij is die in Turkije geboren is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:03 schreef Compoantje het volgende:
Een Turk is geen Rijssenaar. Een Turk is een Turk.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 23 april 2012 23:57 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf in ieder geval een Turk, dan moeten wij hem ook maar een Turk noemen.
Jullie zijn niet zo negatief over Nederland als je je mening mag verkondigen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie zijn niet zo negatief over Turken als je je maag kunt vullen met een Turkse pizza. Maar goed, die is dan ook heel goedkoop, en dat is de welbekende zwakke plek.²
Dat idee heb je, waar basseer je dat op?quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die vriend er gewoon nog achteraan is gegaan terwijl het tussen de originele ruziemakers al wat klaar was, die jongen liep tenslotte weg.
Zolang ze Turks straattaal spreken en zich Turks gedragen zijn ze Turks. Maakt niet uit welke generatie allochtoon ze zijn, het blijven allochtonen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 00:07 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Idd, want als dat niet zo was zouden de gehele reeksen van Turken op FOK overbodig zijn aangezien er vrijwel geen een bij is die in Turkije geboren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |