Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wordt PSV weerk ampioen morgen of nooit... kjajajajajaj
wtf opstootje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk opstootje ook nog buiten bij de ArenA
Maarja, op naar de Leidse, daar nog paar biertjes doen
Hoe was het daar in de ArenAquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Leuk opstootje ook nog buiten bij de ArenA
Maarja, op naar de Leidse, daar nog paar biertjes doen
1 woordquote:
ja opstootje, als in relletjequote:
Volgend seizoen denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer wordt PSV weer kampioen? Ik denk nooit meer.
Waarom zou ik met mijn telefoon zwaaienquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij nog met je mobieltje staan zwaaien?
we gaan er aan werken. gr grquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste kan wel in de OP
die is voor onsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze denken dat ze Narsingh gaan krijgen![]()
![]()
Wie wilt er gvd nou naar PSV?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
optiefen teringhomo,quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef sl44 het volgende:
GORE TIEFUS JODEN een totaal onverdiende schaal.
Zo'n 2de kampioenschap doet wel wat me je zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Vertonghen, Anita of Clasie.
Niet die kleine Drieske
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Niet die kleine Drieske
Anita? Misschien de laatste wedstrijden ja, maar hij werd daarvoor door jullie finaal afgekraaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Niet die kleine Drieske
Killer jet moet komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een niveau hier
El Stino doe er eens wat aan man
?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n 2de kampioenschap doet wel wat me je zeg.
Ben je moderator geworden?quote:
Blabla, kom eens naar buiten (en naar het stadion)quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het met de 'Denneappel'? Heeft Dries zijn tanden er in gezet?
Vertonghen met stip de beste speler van de eredivisiequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Anita? Misschien de laatste wedstrijden ja, maar hij werd daarvoor door jullie finaal afgekraakt![]()
Verder mag El Ahmadi ook wel genomineerd worden
Aldus de man die er hooguit 1x per jaar zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blabla, kom eens naar buiten (en naar het stadion)
Nee. Juich daarvoor want ik weet dat ze nooit de groepsfase gaan halen en dat is meer miljoenne nvoor Ajax.quote:
Rot jij nou gewoon ff opquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef sl44 het volgende:
Graag dan kunnen ze jouw gezicht komen ophalen in de kuip.............
Die zat nog in het hoofd van die keeper (echt serieus, hebben ze later gevonden).quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het met de 'Denneappel'? Heeft Dries zijn tanden er in gezet?
Speelkwartier is over. Juf Jojoortje wil verder met de les.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef sl44 het volgende:
Graag dan kunnen ze jouw gezicht komen ophalen in de kuip.............afgemaakt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaja daarom altijd slijmen in het feyenoord topic
Je zou toch zeggen dat daar het geld op isquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Aardige gasten, net waren het nog kakkerlakken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaakt het 4e seizoen op rij zonder een schaal zuur of wat?
En die Feijenoorders zijn gewoon aardige gasten man.
Zeker als ze geen 2e worden..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef eight het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat daar het geld op is
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaakt het 4e seizoen op rij zonder een schaal zuur of wat?
En die Feijenoorders zijn gewoon aardige gasten man.
Eerst naar olie borenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef eight het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat daar het geld op is
Ok. Dronken jongen gr grquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
kan iemand voor mij een sos dealer bellen en zeggen dat ie naar het leidse moet komen, mijn batterij is bijna leeg
Ik heb een afca vest aan en blauwe schoenen
grgr
Schitterend plaatjequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
LATEN WE VERDER VIEREN DAT DIE 31E BINNEN IS JALAALALLALA
[ afbeelding ]
Voor het schema bedanken we de KNVB. Slimme planningquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Schitterend plaatje
Is wel héél mooi om 's avonds kampioen te worden
KAMPIOENUHHHHHquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker vieren dat je club kampioen is geworden
OP FOK!
Ik kan er niets aan doen dat ik 14 ben hé.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker vieren dat je club kampioen is geworden
OP FOK!
Ik ga genieten van het Leidse. Peter kan lekker alles opruimen dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
Peter R de Vries bij Pauw en Witteman om over Ajax te lullen.....
Op het stadshuisplein van PSV wel dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef sl44 het volgende:
[..]
op het leidse kan het nooit een prachtige sfeer zijn.
Ik ga wel op de fiets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Hee El Stino, je had wel in de kofferbak gekund hoor van deze waggie
Meteen doorknallen tot de huldiging van morgen, ik loos je wel wat tenten in
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Tyron het volgende:
WIJ ZIJNA AJAX WIJ STONDEN ZESDE
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN NU DE BESTE
WIJ ZIJN AJAX DE REST DE TERING SLECHTSTE
geen druks gebruiken oke nou doeiquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme nog file ook
Nouja veel auto's voor een rood stoplicht
En heb geen bier en sos meer
Misschien voorronde CL toch?quote:
Da's geen prijs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien voorronde CL toch?
Als Ajacied zou ik dat toch wel mooi vinden. En sowieso tig keer liever dan PSV
Die gun ik het allerslechtste trouwens sinds Zondag.quote:
Werking van pep is beter idd, maar dat neem ik liever op een hardcore feestje ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
geen druks gebruiken oke nou doei
grgr
ps pep werkt langer en is goedkoepr sos vaak nauwenlyks 50% puur
iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Misschien voorronde CL toch?
Als Ajacied zou ik dat toch wel mooi vinden. En sowieso tig keer liever dan PSV
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want met Heracles komt het helemaal goed
Ja want PSV speelt zo goed
2 emo's voor jou sahbi![]()
klopt nou groetjens en veel plezier in mokumquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Werking van pep is beter idd, maar dat neem ik liever op een hardcore feestje ofzo
Sos is gewoon lekker
Alsof PSV zoveel makkelijkere loting kan krijgenquote:
Mjaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Alsof PSV zoveel makkelijkere loting kan krijgen
Tsja. ADO is dan ook een mak lammetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is die voorronde volgende week al?
En ja vandaag speelde ze heerlijk
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is die voorronde volgende week al?
En ja vandaag speelde ze heerlijk
Sssh, jij hebt het niet gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
5-0 tegen ADO en ze zijn weer helemaal blij
de Vries gaat daar weer provoceren en zeggen dat ze het ook zonder Cruijff kunnen omdat ze kampioen zijn gewordenquote:
Keek net even, maar vrij saai moet ik zeggen. Wou dat ik erbij kon zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kijken jullie naar P&W.
Genieten van het Leidse op AT5 man
Waarom zou je dat willen zienquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom kijken jullie naar P&W.
Genieten van het Leidse op AT5 man
Oh godquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien
Heel veel joden, samengedrukt op één plek brengt verdrietige gevoelens terug bij veel Nederlanders
Als het saai is waarom wil je er dan bij zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Keek net even, maar vrij saai moet ik zeggen. Wou dat ik erbij kon zijn
Saai om op tv te zien josti, niet om er bij te zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef eight het volgende:
[..]
Als het saai is waarom wil je er dan bij zijn?
Loop je te janken bij mij voor een ban?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heel veel joden, samengedrukt op één plek brengt verdrietige gevoelens terug bij veel Nederlanders
Sowieso is het niet interessant om een grote groep debielen saaie eentonige liedjes te horen zingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Slaapze Geitenpizza.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar ik ga slapen![]()
Geniet maar van jullie kampioensfeestje
quote:
twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 02-05-2012 om 23:36:59@rachidfinge Klein detail, maar staat er nu L/R op de tenen van Verthongen, en heeft 'ie ze dus verkeerd om aan? ;-) reageer retweet
Daarom schoot hij dus op de paal, wel verdomme.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 02-05-2012 om 23:36:59@rachidfinge Klein detail, maar staat er nu L/R op de tenen van Verthongen, en heeft 'ie ze dus verkeerd om aan? ;-) reageer retweet
Moet psv ook slimmerikquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
9 jaar wachten op de volgende ster
Nee, ze moeten nog 9 kampioenschappen voor een volgende sterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat PSV over 9 jaar kampioen worden dan?
quote:Kan iemand @HumbertoTan niet even het bad in gooien? @Jan_Vertonghen @Gvanderwiel @siemdejong #voetbalhumor
Oh. Dan zijn we in 2030 pas 5 PSV-kampieonschappe verderquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten nog 9 kampioenschappen voor een volgende ster
Jawel, ik heb ook van die hardloopsokken links/rechtsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef truedestiny het volgende:
Sokken kan je niet verkeerd om aan doen!
2 seizoenen, een echte ajacied.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Tyron het volgende:
de Zeeuw met zijn tweets
http://twitter.com/#!/demydezeeuw
Blijft een Ajacied
En in zijn jeugd was het een Ajax fanquote:
Doe niet zo opgefokt man. Moet je niet buiten feesten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En in zijn jeugd was het een Ajax fan
Davy ga lekker janken om wederom een troosteloos psv seizoen ipv hier te jankballen man
We zoeken een parkeerplek, is nog best lastigquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe niet zo opgefokt man. Moet je niet buiten feesten?
Heb jullie al 2 weken geleden gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zoeken een parkeerplek, is nog best lastig
Dennis zat alleen maar te klappen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
"dennis bergkamp voor zijn doen erg uitbundig"
Blijft een mysteriequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef bjanaan het volgende:
Wie was die man net op EL een deel van het publiek ineens omhoog kreeg wat een HELD!
Humberto kletste nog lief met dennisquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dennis zat alleen maar te klappen toch?
Wat ik kon zien.
kloptquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dennis zat alleen maar te klappen toch?
Wat ik kon zien.
de huldiging is morge pas, smoof. Hou de tijdsbesefquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
heerlijke sfeer. de huldiging was echt ziek
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Smoofie het volgende:
de huldiging in de arena man , mn stem is helemaal weg
Was echt vet inderdaad heb zelden zoiets meegemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Smoofie het volgende:
heerlijke sfeer. de huldiging was echt ziek
2021 gewoon. gr grquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
Gefeliciteerd allen!
Uiterlijk 2025 gaarne de vierde ster![]()
Mwoa, de seizoenen dat Frank de Champions League wint kan ik 'm een tweede plaats in de comptitie wel vergeven denk ik.quote:
Profi titel en tekst wel van AT5quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef thettes het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ikkert-weer-op-grond
waarom draagt Jantje zn linkersok aan zn rechtervoet en vice versa?
Denk je dat Frankie daar genoegen mee neemt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mwoa, de seizoenen dat Frank de Champions League wint kan ik 'm een tweede plaats in de comptitie wel vergeven denk ik.
Ik zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mwoa, de seizoenen dat Frank de Champions League wint kan ik 'm een tweede plaats in de comptitie wel vergeven denk ik.
Met Ajax of wat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
En mensen! Ik heb zojuist de beker gewonnen op OnlineSoccerManager!!
nu pasquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen gefeliciteerd natuurlijk. Nu zuipen
feli gr gr harm jan en nelisquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Artillerieschaap het volgende:
En mensen! Ik heb zojuist de beker gewonnen op OnlineSoccerManager!!
morgen wee een dag? heb ik voo nisk al mijn biert opquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:20 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben nu thuis had geen zin in laatste trein gezeik morgen weer een dag.
straks een kater.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
morgen wee een dag? heb ik voo nisk al mijn biert op
Post eens normaal man sukkeltjequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
morgen wee een dag? heb ik voo nisk al mijn biert op
Morgen moet je gaan man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Post eens normaal man sukkeltje
Alsof je zo dom en achterlijk post met een biertje teveel op
We kunnen nog steeds de auto niet in de buurt van het Leidse kwijt
Dan maar ff bij Bijenkorf parkeren
Morgen ga ik ookquote:
Theo heeft al genoeg katers. mOT Ze nog voeren zemmelkquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
2 Glazen melk.
2 Glazen water.
Dan heb je morgen geen kater.![]()
gr gr theo janssen
Nog steeds naar een plaats aan het zoeken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds naar een plaats aan het zoeken?
Lopend was je er al geweestquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verrassendquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Niks te vinden in de buurt van het leidse
Ja maar de auto danquote:
Laat je auto dan gewoon staa manquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Pit in jd autoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar de auto dan
Die gozer met wie ik meerijd moet om 7uur naar zijn werk in Den Helder
sorry im moest eerst uit de kroeg kruipenquote:
Ik typ ook op mobiel en heb geen enkel probleemquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef honkeytonk het volgende:
ik zit op telefoon typen is moelek steven!
Oh, ik dacht al. waz met je enkelproblemquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik typ ook op mobiel en heb en enkel probleem
nomaal zit k niet op mobiel dit is een stomme oudquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik typ ook op mobiel en heb geen enkel probleem
pik gewoon een fiets man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Bijenkorf in zicht
Eindelijk
Nu nog taxi vinden richting Leidse
Moest ik maar niet elke keer 1,5 uur reizen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
Ik Ga tukken en dromen van de Europa League finale in de Arena volgend jaar met Ajax erin
breng morgen verslag uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
Ik Ga tukken en dromen van de Europa League finale in de Arena volgend jaar met Ajax erin
cl finale geen elquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef The_Groove het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:37 schreef vaagjunior het volgende:
Volgende TT: Kampioeneee, Waar Jan de schaal weer laat vallen
Zoiets?
ik ook tot morgen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
e ich ga skapie skapie counte tot later bie
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie al zover zijn om het succes van Feijenoord te kunnen evenaren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Europa League finale zou leuker zijn dan een nietszeggende ronde Champions League. Daar maken we toch geen serieuze kansMisschien ooit weer eens..
ben je nou stiekem uit bed gekropen? boefje ben je ook! laat je mamma er niet achter komen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan jullie op 4 mei op de Dam feestvieren? De minuut stilte verstoren? Stelletje fascisten?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat jullie al zover zijn om het succes van Feijenoord te kunnen evenaren.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef TakAFCA het volgende:
Hoe laat gaan jullie morgen heen heren en dames?
Minder man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had al afspraak bij bios en daarna kroeg
Ik zat eraan te denken rond 2 uur richting A'dam te vertrekken dan maar zien hoe druk het al is op het plein anders nog even fanshop in enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef TakAFCA het volgende:
Hoe laat gaan jullie morgen heen heren en dames?
Hoe lang heb je reistijd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:50 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken rond 2 uur richting A'dam te vertrekken dan maar zien hoe druk het al is op het plein anders nog even fanshop in enzo
Halfuurtje maar ongeveer maar wil echt op tijd zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:53 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Hoe lang heb je reistijd?
Zit echt te twijfelen of ik eerst stad mot gaan..
Mmkaii.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Halfuurtje maar ongeveer maar wil echt op tijd zijn
2 op anderhalf eigenlijk, wat het nog knapper maakt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef Marsenal het volgende:
Lekker zo Frank. 2 op 2. Zo ken ik je weer.
Kampioenen ole ole enzo, bedankt voor het lachen dit seizoen, ajax, op naar de 32e.
Een uitzonderlijk moyenne.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
2 op anderhalf eigenlijk, wat het nog knapper maakt.
Alsof PSV en Ajax dat serieus nemen.quote:
Toen had psv van nistelrooij nogquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Bommel in de ArenA heb ik goede herinneringen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |