Dat zou idd ook kunnen. Als je die bocht niet "goed" neemt, dan vlieg je er zo uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hij is of de moerdijk, of klaverpolder afgereden, en dan gok ik eerder op klaverpolder, dat is een klote knooppunt van de A17 naar A16 en vise-versa
Klopt, ben er zelf ook wel eens bijna uitgevlogen door een inschattingsfoutquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou idd ook kunnen. Als je die bocht niet "goed" neemt, dan vlieg je er zo uit
En waar is hier ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef marcel-o het volgende:
Dikke inslag net hier.
Hoorde eerst hard gedonder met n flinke explosie er na
Kom hier maar kijken! Haha.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik zit hier al uren te wachten op die zware regen die was voorspeld maar nee hoor
http://forum.fok.nl/user/history/280515quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef Coelho het volgende:
Wellicht kom ik onder een steen vandaan, maar een half jaar geleden of zo zag je hier nog wel eens user meteo_online. Ik meende dat hij bij een weerdienst werkte, had in ieder geval altijd interessante analyses. Al tijden niks meer van gehoord. Het was toch niet Erwin Kroll die achter username zat, ook daar hebben we nl. ook al tijden niks meer van gehoord/gezien...
Oke, ja ik lurk veel maar houd niet alles bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcel-o het volgende:
Nogsteeds Gouda.
t zit hier echt boven nu dus.
De wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef Rabieluh het volgende:
Waar is eigenlijk de thunder of lightning alley van Europa? Of heb je dat alleen in Amerika.
Nou ja, in amerika heb je de zogenaamde Lightning Alley, net als de Tornado Alley (weet niet of dat toevalig dezelfde regio is), een gebied waar in een bepaalde tijd van het jaar bizar veel bliksem te bewonderen is.quote:
Een plek waar je dus niet graag je toko laat bouwen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou ja, in amerika heb je de zogenaamde Lightning Alley, net als de Tornado Alley (weet niet of dat toevalig dezelfde regio is), een gebied waar in een bepaalde tijd van het jaar bizar veel bliksem te bewonderen is.
HAha nee, maar zou best eens willen onweerspottenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een plek waar je dus niet graag je toko laat bouwen...
Ik begrijp .. aangezien je als enige in Nederland een prachtige sterrenhemel hebt als de rest mooi vuurwerk heeft!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
HAha nee, maar zou best eens willen onweerspotten. Maar eerst staat de Aurora Borealis op het program.
Hé, hier ook! Toevalligquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:04 schreef minthy het volgende:
Onweersbuitje met harde regen hier (noord-Overijssel). Bah, heb er zo'n hekel aan, vooral in de nacht
*boks*quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hé, hier ook! Toevallig [ afbeelding ]
was bij ons na 22:00 in 1 keer stilquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:11 schreef minthy het volgende:
We hadden hier rond een uur of 6 (kan eerder of later zijn geweest, niet goed opgelet) nog een hardere bui dan die van 4u. Bah, geen oog dichtgedaan
Ik ben zwaar jaloers...quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was bij ons na 22:00 in 1 keer stilnog goed kunnen slapen daardoor
ik bedoel maar, en de hele avond gratis lichtshow, en goed kunnen slapenquote:
mooie foto!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:31 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden via Twitter van Jantje.
Moet je maar in Nederland wonenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:30 schreef Dven het volgende:
Hier gewoon weer 30 graden en zonnig. Ik wil ook storm en donder!![]()
![]()
Oeh, daar ga ik zondag heenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Ener-G het volgende:
In Europa kunnen we het ook trouwens, wel 'maar' een F1, en het is een beetje een raar gezicht met die blije blauwe lucht met wolkjes op de achtergrond
Gisteren was er ook eentje in Portugalquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Ener-G het volgende:
In Europa kunnen we het ook trouwens, wel 'maar' een F1, en het is een beetje een raar gezicht met die blije blauwe lucht met wolkjes op de achtergrond
Ik wil niet reizen! Ik wil ze gewoon hier achter huis hebbenquote:
was dat nou voor muziekquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Ener-G het volgende:
Dubstepquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:39 schreef Gitank2 het volgende:
Ik kijk naar buiten en zie verblindend licht.
Het schijnt zon te heten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag helemaal geen zon gezien.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:45 schreef tomaat52 het volgende:
[..]* Crazy-M kan dit beamen, het wordt hier nu zelfs donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag helemaal geen zon gezien.
dadelijk maar snel terug naar brabant crossenYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
FOK!kend op de mountainbike?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M kan dit beamen, het wordt hier nu zelfs donker
dadelijk maar snel terug naar brabant crossen
nee, zit nog op mn werkquote:
Bij ons is een evenement, Rondje Tilburg. En dat is dus zondag. Ik rij de 40km MTB en een andere FOK!Ker loopt ook mee. En dat allemaal voor het goede doelquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef Gitank2 het volgende:
Heerlijk is dat
Afgelopen zondag ook nog gedaan: vanuit Nijmegen via een combinatie van wat heuvels en wat bospaden en verharde wegen naar huis (70 km).
Hmm weet neit of ik dat wel moet geloven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
Hier een aantal vette foto's van de bliksem van gister. Van een Duits forum gehaald...
http://www.wetteronline.d(...)e_Blitzfeuerwerk.htm
Ook leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bij ons is een evenement, Rondje Tilburg. En dat is dus zondag. Ik rij de 40km MTB en een andere FOK!Ker loopt ook mee. En dat allemaal voor het goede doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |