Trivia van welke filmquote:John Winger states, after doing push-ups in his apartment, "I gotta get in shape or I'll be dead before I'm 30".was 31 when this movie was filmed.
quote:John Winger's red boy scout jacket, that he wears at the bus station and when going AWOL, has a Great Salt Lake Council (Utah) patch on the shoulder.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:28 schreef DragonFodder het volgende:
The nutty professor? Of zoiets, want nutty professor remake is met eddie murphy. Maar het is wel iets met the... Prfessor vlgens mij.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Michelangelo2 het volgende:
The Shaggy Dog, die heb ik zelfs gezien
quote:Declined the chance to be the voice of Darth Vader in Star Wars: Episode IV - A New Hope (1977).
Wilde net James Earl Jones zeggenquote:
quote:His average dinner famously consisted of two steaks cooked rare, and a pint of scotch - explaining his obesity as he got older, and his subsequent death.
quote:He has two stars on the Hollywood Walk of Fame: for motion pictures at 1600 Vine Street and for radio at 6652 Hollywood Boulevard.
quote:
to much infoquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
Vraag komt over 10 minuten. Ben even douchen
Jongen, je zou wel willen wat ik heb als ik onder de douche naar beneden kijkquote:
Een doucheputje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
Jongen, je zou wel willen wat ik heb als ik onder de douche naar beneden kijk![]()
Inderdaad. Daar hadden de Joden minder geluk mee.quote:
Draakje +1quote:
1quote:
2quote:
Haha, maar neequote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Alladdin, Beauty and the Beast, Harry Potter and the Goblet of Fire, ButterFly Effect, Saving Private Ryan
Of moest ie er ook in meespelen?
Daar is ie al dood, tel ik niet mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Dan zit ie vast in een terugblik wel in één van de laatste twee LOTR films;
Two Towers of Return of the King?
Daar zat ie ook niet in.quote:
anders steel je mijn grapquote:
Zeg, doe es normaal.quote:
Troyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:47 schreef DragonFodder het volgende:
Een andere film met zwaarden en paard kan wel.
+1quote:
Nazi's at the center of the earth?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:24 schreef dyonvbaal het volgende:
black sun core? sh*t, weet niet meer hoe die heet. Bedoel zo'n (volgens mij) slechte film over nazi zombie's die net uit is..
Nee, die heb ik al gezien. Die ik bedoelde is een andere gewoon boven de grond...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nazi's at the center of the earth?
Dat bedacht ik me ook net toen ik de vraag al gesteld had, veel te makkelijk natuurlijk. Maar om nou een gestelde vraag te veranderen vond ik ook niet coolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
star trek the motion picture
nimoy
star trek
pegg
Die twee seconden tijdverspilling had ik wel overleefdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook net toen ik de vraag al gesteld had, veel te makkelijk natuurlijk. Maar om nou een gestelde vraag te veranderen vond ik ook niet cool
officieel wel ja, maar weet niet zeker of dat achtervoegsel nog bij initialen hoortquote:
Inclusief correcte smiley zelfsquote:
netjes!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef Sands het volgende:
Jason Lee - The Incredibles - Samuel L Jackson - The Avengers - Scarlett Johansson - We Bought a Zoo - Matt Damon - Ocean's Twelve - Jeroen Krabbé
4/6quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
En vanaf hier weet ik het eigenlijk niet meer zeker
Charade?
Roman Holiday?
Gambit?
quote:A misogynistic and snobbish phonetics professor agrees to a wager that he can take a flower girl and make her presentable in high society.
quote:A playboy becomes interested in the daughter of his family's chauffeur. But it's his more serious brother who would be the better man for her.
Van deze film is een remake met Harrison Fordquote:A playboy becomes interested in the daughter of his family's chauffeur. But it's his more serious brother who would be the better man for her.
quote:
quote:
Daarom de witregel. De eerste 3 dacht ik dat de oscarwinnaars waren, maar gezien je toevoeging zal dat wel niet zo zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef wyccie het volgende:
DF, ik heb er nog bijgezet dat je moet aangeven welke de Oscars zijn.
Ja, klopt. Zoals DF dat deed, inderdaad. Je hebt gelijk dat meerdere in 1 mag, alleen geen edits.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik dacht al dat ik het in een nieuwe post moest zetten, maar omdat je meer dan 1 antwoord wou twijfelde ik.Excuus.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat trouwens Alice Kriege?
Die zit ook in reign of fire, maar volgens mij had ze daar geen "vechtende" rol.
das die van Alias en Elektra toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Viel in slaap als een 13 jarige maar werd wakker als een 30 jarige.
Jennifer Garner inderdaad.quote:
Neeh, dat was alleen tip voor de actrice.quote:
Jamie Foxx.quote:
quote:
Kan niet tippen aan jouw lijstje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als ik jou was zou ik hem laten staan, want ik weet die met Cho niet zeker
8/12quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
hot fuzz
king kong
super 8
terminator salvation
shaun of the dead
funny people
unstoppable
tokyo drift
mi:2
mi:3
ghost protocol
en columbiana voor het geval ik haar in mi:2 verwar met iemand andersen
(
)
Dr. Pringles. Nooit editten. Niet doen, gewoon laten staan. Je hebt geluk dat ik dit al de eerste keer zag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zoe Saldana, Takers - Colombiana - Avatar![]()
John Cho, Harold & Kumar Go to White Castle - American Pie 2![]()
Nee, da's Kyle Chandler. Dit is een ander.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh is dat niet die gast van early edition?
quote:
Ik herkende hem niet eens in die Star Trek foto.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah Urbandie herken ik gek genoeg dus echt bijna nooit tenzij ik weet dat hij in de film zit die ik kijk
quote:
Voor Sands en SoS is het al gauw makkelijk. Dat zijn wandelende encyclopedieën.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik post duidelijk te makkelijke dingen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef Asap het volgende:
Colin Farrell?
Jason Bateman?
Albert Finney?
John Hurt?
Danny Trejo?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
en jh is ook gewoon jonah hill toch?
hmm jou kennende zou het weleens een animatie kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef DragonFodder het volgende:
Of Despicable me?
Daar zitten ook wat Apatow alumni in
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik niet verder ga komen dan een (hopeloze?) gok op MegaMind...
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef DragonFodder het volgende:
Blijven we wel in het wilde weg gokken.
Monsters vs Aliens?
2 antwoordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Schapen en gehandicapten? Whuuutt? Enige film van Jonah Hill die in me opkomen zijn idd Mega Mind en Train a Dragon(ofzo).
Door gehandicapten geschreven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm de gehandicapten heb ik geloof ik gemist in die film dan
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm de gehandicapten heb ik geloof ik gemist in die film dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:48 schreef Sands het volgende:
[..]Ik vond hem ook leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:
Nu aan het kijkenquote:
Sorry, was mijn vraag vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |