officieel wel ja, maar weet niet zeker of dat achtervoegsel nog bij initialen hoortquote:
Inclusief correcte smiley zelfsquote:
netjes!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:35 schreef Sands het volgende:
Jason Lee - The Incredibles - Samuel L Jackson - The Avengers - Scarlett Johansson - We Bought a Zoo - Matt Damon - Ocean's Twelve - Jeroen Krabbé
4/6quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
En vanaf hier weet ik het eigenlijk niet meer zeker
Charade?
Roman Holiday?
Gambit?
quote:A misogynistic and snobbish phonetics professor agrees to a wager that he can take a flower girl and make her presentable in high society.
quote:A playboy becomes interested in the daughter of his family's chauffeur. But it's his more serious brother who would be the better man for her.
Van deze film is een remake met Harrison Fordquote:A playboy becomes interested in the daughter of his family's chauffeur. But it's his more serious brother who would be the better man for her.
quote:
quote:
Daarom de witregel. De eerste 3 dacht ik dat de oscarwinnaars waren, maar gezien je toevoeging zal dat wel niet zo zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef wyccie het volgende:
DF, ik heb er nog bijgezet dat je moet aangeven welke de Oscars zijn.
Ja, klopt. Zoals DF dat deed, inderdaad. Je hebt gelijk dat meerdere in 1 mag, alleen geen edits.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik dacht al dat ik het in een nieuwe post moest zetten, maar omdat je meer dan 1 antwoord wou twijfelde ik.Excuus.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
Is dat trouwens Alice Kriege?
Die zit ook in reign of fire, maar volgens mij had ze daar geen "vechtende" rol.
das die van Alias en Elektra toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Viel in slaap als een 13 jarige maar werd wakker als een 30 jarige.
Jennifer Garner inderdaad.quote:
Neeh, dat was alleen tip voor de actrice.quote:
Jamie Foxx.quote:
quote:
Kan niet tippen aan jouw lijstje.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als ik jou was zou ik hem laten staan, want ik weet die met Cho niet zeker
8/12quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
hot fuzz
king kong
super 8
terminator salvation
shaun of the dead
funny people
unstoppable
tokyo drift
mi:2
mi:3
ghost protocol
en columbiana voor het geval ik haar in mi:2 verwar met iemand andersen
(
)
Dr. Pringles. Nooit editten. Niet doen, gewoon laten staan. Je hebt geluk dat ik dit al de eerste keer zag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zoe Saldana, Takers - Colombiana - Avatar![]()
John Cho, Harold & Kumar Go to White Castle - American Pie 2![]()
Nee, da's Kyle Chandler. Dit is een ander.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh is dat niet die gast van early edition?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |